Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Multiair Modülü mü ?

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Mitoist

Arkadaşlar Merhaba. 2011 Alfa Romeo Mito 1.4T Multiair TCT aracımı 2 ay kadar önce aldım. Düz yolda giderken araç  gaz yemedi ve arıza ışığı yanıp söndü. Kenara çekip Kontağı açıp kapattığımda düzeldi. Bu olaydan 1 hafta sonra durduk yerde arabamdan sanki subap vurma sesi gibi ama daha güçlü sesler geldi ve yine gaz yememeye başladı. Yine kenara çektim kontak aç kapat yaptım araç çalıştı ama çekiş yok denecek kadar azdı. Özel servise götürdüm bi şekilde. Servis 3. ve 4. silindirde kompresyon olmadığını, kapak contası patladığını söyledi. Özel serviste orjinal  Silindir kapağı, bujileri, ateşleme bobinleri, multiair filtresi, yağı (5w-40 Motul), suyu değiştirildi yaklaşık 9000 TL ye yakın masraf yaptım.  Motor toplandıktan sonra Çekiş inanılmaz arttı yakıt tüketimim düştü. Fakat son 2 gündür çekişim tekrar düştü, yakıtım yükseldi. Arabımı seviyorum ve değişirmek istemiyorum. Multiair modülünden şüphe etmeli miyim ? Beni aydınlatabilecek arkadaşlar var mıdır ?  Teşekkürler...

ayredin1982

Silindirleri ateşleme propleminin olma nedeni bence  multiair arızası .ya çıkma bulcan yada serviste taktiracan.ariza lambası silindir ateşleme ve  multiair aktivatör arızası olarak mı verdi.

Redmi Note 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Sercan Keklik

Şüphe etmelisiniz.

Not: MultiAir tamiri diye bir olay da yok bu arada. Tamirine para harcamayın. 6 ay içinde max geri patlıyor.
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Mitoist

You are not allowed to view links. Register or Login
Silindirleri ateşleme propleminin olma nedeni bence  multiair arızası .ya çıkma bulcan yada serviste taktiracan.ariza lambası silindir ateşleme ve  multiair aktivatör arızası olarak mı verdi.

Redmi Note 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Araçta ki arıza kaydı 3. ve 4. silindirde ateşleme olmadığı. Multiair ile ilgili hiçbir arıza ile karşılaşmadık. Şuan arabamda hiçbir sorun yok. Dna Modu gayet düzgün, tekleme silkeleme yok. Umarım tekrarlamaz, tekrarlasa da inşallah multiair'den kaynaklı olmaz. Yorumladığınız için teşekkürler.

ayredin1982

You are not allowed to view links. Register or Login
Araçta ki arıza kaydı 3. ve 4. silindirde ateşleme olmadığı. Multiair ile ilgili hiçbir arıza ile karşılaşmadık. Şuan arabamda hiçbir sorun yok. Dna Modu gayet düzgün, tekleme silkeleme yok. Umarım tekrarlamaz, tekrarlasa da inşallah multiair'den kaynaklı olmaz. Yorumladığınız için teşekkürler.

aracın km nedir acaba.merak ettim.

Mitoist

You are not allowed to view links. Register or Login
aracın km nedir acaba.merak ettim.

110 Binde şuan hocam.

ealprsln

3. ve 4. bujilerde yağlanma var mıydı? Eğer varsa muhtemelen Multiair buji üzerine yağ indiriyordur. 110K  km bu problemin yaşanabileceği km ler. 
THE ROMANCE OF PERFORMANCE
'11 MiTo Quadrifoglio Verde

Onurkaymaz

Bujilerinizin durumu iyi miydi aceba? Bobinleri kontrol ettiniz mi? En başta bakılması gereken yerler bunlardır ve bakılmıştır büyük ihtimalle diye tahmin ediyorum ama yine gözden kaçtı ise saçma bir durum oluşmasın.

Mitoist

You are not allowed to view links. Register or Login
3. ve 4. bujilerde yağlanma var mıydı? Eğer varsa muhtemelen Multiair buji üzerine yağ indiriyordur. 110K  km bu problemin yaşanabileceği km ler.

Hocam şuan bujilerde bir yağlama, ıslatma yok. Araç şuan düzeldi gibi kendi kendine. Yakıtım tekrar düştü çekiş yükseldi.

Mitoist

You are not allowed to view links. Register or Login
Bujilerinizin durumu iyi miydi aceba? Bobinleri kontrol ettiniz mi? En başta bakılması gereken yerler bunlardır ve bakılmıştır büyük ihtimalle diye tahmin ediyorum ama yine gözden kaçtı ise saçma bir durum oluşmasın.

Aracı bakımları yapılmış şekilde Ankara'daki bir Alfa Romeo servisinden aldım. Araçta masraflık hiçbirşey yok denildi bana. Bakımları bizde yapılıyo sürekli. Temiz araç dedi ve o şekilde aldım.  Aracın şuan buji ve bobinleri yeni. Şuan sorunsuz kullanıyorum. Umarım tekrarlamaz. Teşekkürler yorumunuz için.

ayredin1982

Multiair arızası bilindiği üzere ateşleme ve çekiş düşüklüğü ve titreme proplemi oluşuyor. Peki multiairi söktüğümüzde bu ünitenin arızalı olduğu nasıl tespit ediliyor ve nasıl test ediliyor.Bu konuda yardıma ihtiyacım var.