Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Klasik miniMaslak buluşmasına devam.....

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a

Register or Login" border=0>



Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>
Register or Login" border=0>


Register or Login" border=0>

GTV....  amcası.....ve kuzeni....hasret giderdiler...

Edited by - veloce on 27/01/2008  22:14:57

n/a

#1
çok güzel fotolar .. yine her zamanki gibi estetik

n/a

#2
Maşallah allah kaza.bela vermesin inşallah

Jakomo

#3
Gerçekten' de öyle....
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

n/a

#4
Vay, yakışıklı çıkmış benim GTV.

Cengiz Artam'ın Mondial de çok şık...

131 için bişey demiyorum zaten, bugün Volkan Işık bile hayran kaldı...

Alfadanadam

#5
Fotolar çok güzel. Bu arada Aras senin GTV'nin  fotoları bu kadar koyma, nazar değmesin sonra :)
Maaşallah  :)

n/a

#6
quote:

Fotolar çok güzel. Bu arada Aras senin GTV'nin  fotoları bu kadar koyma, nazar değmesin sonra :)
Maaşallah  :)



değmez  değmez  burada herkes yeğeni gibi bakar o arabaya..

n/a

#7
quote:

Fotolar çok güzel. Bu arada Aras senin GTV'nin  fotoları bu kadar koyma, nazar değmesin sonra :)
Maaşallah  :)



Mehmet Abi çekti Bülent

Ben Mondial'i görünce GTVyi bi kenara atıp indim zaten Sonra 131 ile turladık biraz. Pek gazlamadık ama o yıllarda bunun benzeri bir 131 ile rallilerde esen Walter Röhrl'ün ve Markku Alen'in arabanın içinde ne kadar keyif aldıklarını ve eğlenmiş olduklarını tahmin etmeme yetti..

admin

#8
Bunun motor sesi değilde, vites geçişlerinde çıkardığı ses inanılmaz geldi bana. Sanki almışın karşına bir adam, zevk için osmanlı tokadını yapıştırdıkça yapıştırıyon yüzüne yüzüne.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

n/a

#9
Bektaş, o sesler "dog engagement" sesi. Bu şanzımanda bildiğimiz senkromeçler yerine, üzerinde sadece 4 tane büyük tırnakları olan senkromeçler var. Yüksek devirde debriyajsız vites değiştirmek için. Tabii düşük ve orta devirlerdeki vites değişikliklerinde ses ve sarsıntı yaratıyor bu tırnaklar ama müthiş zevkli 1 sestir gerçekten. Mitsubishi ve Subaru gibi modern ralli otomobillerinde de benzer sesi duyabilirsin...

Zaten 131'in aktarma sistemi olağanüstü. Şu yokuşu da böyle kaya kaya çıkabilmemiz de kilitli diferansiyel sayesinde... Hem arkadan itiş hem de kilişt olunca arabanın kontorlü gokart kadar kolay oluyor.