Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



alfa 147 gta - golf r32 - focus rs karşılaştırma

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

SertackeS


arkadaşlar, top gear programımın bu üç aracı karşılaştırdığı bir program vardı. kısa mesafede alfanın üstün olduğu, ama uzun mesafede diğer ikisinden fark yediği belirtiliyordu. özellikle asr devre dışı olduğu zaman afa147yi yolda tutmak mümkün değil diyor.

son söz olarak da alfa 147gta çok keyif verici olmasına rağmen, kesinlikle alınmaz diyordu.

sizce böyle bir araçta ne eksiklik var da rakipleri kadar popüler olmadı?

_________________________
2004 156 2.0 Selespeed
2006 159 1.9JTD Distinctive
2007 147 1.6 Collezione
2007 GT  1.9JTD Q2
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive beyaz
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive kırmızı

SertackeS

#1

youtube video su da burda.

_________________________
2004 156 2.0 Selespeed
2006 159 1.9JTD Distinctive
2007 147 1.6 Collezione
2007 GT  1.9JTD Q2
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive beyaz
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive kırmızı

n/a

#2
önden çekiş in 3.2lt V6 250hp lik motor için tamamen yetersiz kalması..çnkü hacmin getirdiği tork la önden çekişte çok fzla çekiş kaybı oluşuyor..buda GTA nın en büyük dezavantajı,alfa arkadan itiş yapmayacağına göre enazından GTA 4x4 olmalıymış..

focus RS golf e göre turbolu hacimi düşük olduğu için sadece son süratte kaybı oluyordu yanılmıyorsam yoksa önden çekiş olmasına rağmen Focus RS te efsanevi bi yoltutuş war r32 ye rağmen..

gta ise grubun gücü en yüksek ama diğer yönlerden en zayıf aracı herhalde..
3 ü içinden focusRS en mantıklı araç şahsen..

Alkan

#3
estetik acidan digerleri o kadar sonuk kaliyor ki yaninda. yani gidip belki focusRS alirim ama ondan sonra her gordugumde ic cekerek bakarim 147 ye.

agucba

#4
Karşılaştırma You are not allowed to view links. Register or Login bölümümüzde var zaten. Başlık açmadan önce lütfen ne var ne yok bir bakalım.

///////////////

master

#5
Ayrica GTA'nin bircok eksik yani oldugunu soyluyorlar ama alinmaz demiyorlardi. Videoyu tekrar seyretmedim ancak sonunda hepsi ''Hangisini alirsin?'' sorusuna 147 GTA diye cevap veriyorlardi hatirladigim kadariyla.

Bu da Alfa ruhunu yeterince aciklayan bir videodur kanimca. Bazen rakiplerinden objektif verilerde geride kalsa bile insan ruhunu en cok oksayan, en cok zevk veren marka oluyor her zaman.
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

SertackeS

#6
önder doğru söylüyorsun, ordakilere sorunca çoğu kişi 147gta seçti, ama sonradan aracın test videosunu yayınlayınca herkes fikrini değiştirmişti

hatta şöyle diyordu: bu araba tam bir deli, ama bu arabayı almak da bir delilik.

özellikle bu araç için 4 çeker olması gerektiğini vurguluyordu.
ingilterede de alfalarda ikinci el sorunu var, 3 sene sonra verdiğiniz paranın yarısına satarsınız diyordu.
_________________________
2004 156 2.0 Selespeed
2006 159 1.9JTD Distinctive
2007 147 1.6 Collezione
2007 GT  1.9JTD Q2
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive beyaz
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive kırmızı