Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



159 jts mi jtdm mi?

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Passione

#75
159 larda öyle bir opsiyon yok diye biliyorum,ancak isteyenler sag tarafada soldaki egzoz ucundan bir tane taktırıyor olay bundan ibaret diye biliyorum.
"centocinguantanove"

Dentist

#76
Ben de öyle biliyorum;yani isteyen sonradan taktırıyor.
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

Borracho

#77
evet aynen oyle oluyor..sag tarafta alfa takilabilmesi icin bir yer ayarlamis bunu kullaniyouz. ancak diger egzos boslugu ile aralarinda 4-5 cm lik bir fark var..nedenini bilemiyorum ama bu ikinci egzosu taktiginiz zamana cok ta simetrik olmayan bir durum yaratiyor dikkatli bakan gözlere...sanki hafif kaymis, ya da tam ortalanamamis gibi...ve evet galba bu konunun yeri burasi degildi..neyse biz cevapsiz birakmayalim da :)

tolga_ozhan

#78
Bu soru için yeni başlık açmayayım dedim. Konu zaten sapacağı kadar sapmıştı.
Bilgilendirme için teşekkür ederim.

mahoretti

!!!! HORTLATMA VARDIR...

Arkadaşlar. Piyasa olarak JTS gayet uygun şu günlerde. 30000 başlangıç fiyatlar var sitelerde. Bu konunun açılışından günümüze baya bir tecrübeler fazlalaşmıştır. Hatta şu anda Sercan da 159 un bir kardeşi mevcut (özellikler farklıdır muhtemelen)...

Fikirlerinizi alabilirmiyim ?

Doğa Tosun

Benzinli olacaksa MPI olsun. Hiç degilse lpg takılır...

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

ismet

ben de 1.9 jts'nin gerekli performansı veremediğini duymuştum.. madem performans görece düşük olacak, o halde mpi daha mantıklı geliyor bana da..
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

tolga_ozhan

Geçmişten beri 159'a her niyetlendiğimde fikir değiştirmeme neden olmuştur şu motor mevzusu.
Hiçbir motor safkan Alfa değil, kağıt üstünde birşey ifade etmesede moralimi bozacak bir durum olurdu.
Dizel araç zaten bana göre olmadığı için geçiyorum. 1.9 JTS o ağırlığın altında ezilip yaktığı kadar gitmiyor.
3.2 JTS zaten değişik bir durum. Madem 3.2 gibi fantastik bir motor olacak en azından Alfa motoru olsun dedirtiyor insana.
Yinede bana göre en manıklısı mpi gibi duruyor.