Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



!!!!!!!!!!

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a

Register or Login" border=0>
Register or Login" border=0>
Register or Login" border=0>


1-başlıkları çok abartmayalım, 2-resimleri koyduktan sonra enter'a basalım ki yanyana değil altalta çıksınlar.

Edited by - neanderthal on 18/09/2006  16:06:02

Tufan

#1
ortadaki resimde güzelim spider'ı megane'a benzetmişler ya, diyecek bir şey bulamıyorum.

n/a

#2
quote:

ortadaki resimde güzelim spider'ı megane'a benzetmişler ya, diyecek bir şey bulamıyorum.



tufan abi o mitshubishi evo olmasin sakin...

Tufan

#3
ben megane'a benzettim, sen evoya benzet, farketmez. sonuçta birşeylere benzetilmek alfa için hakaret değil midir?

Onur

#4
kimler uğraşıyor bunlarla çok merak ediyorum??

n/a

#5
quote:

quote:

ortadaki resimde güzelim spider'ı megane'a benzetmişler ya, diyecek bir şey bulamıyorum.



tufan abi o mitshubishi evo olmasin sakin...



kesinlikle evo VIII  de ne gerek var böle bi şey yapmak için zaman harcamaya anlamsız yapıcan barii adam gibi bi şey yap.
En üstteki beyaz olan alfanın hayali consept car ı olsa gerek hayali bile olsa güzell ama bn beğendim

krm

#6
valla o kadar iğrenç modifiyelere alıştık ki artık tepki vermiyoruz :))

agucba

#7
En üstteki beyaz olanında biraz yeni Alfasud havası sezdim.

///////////////

master

#8
Zencilere Photoshop kullanmak yasaklanmali :)
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS