Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: Romeom için Kırmızı Anahtarlık Yaptım.  (Okunma sayısı 2444 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

misket

  • Membro
  • İleti: 558
    • Çevrimdışı
Romeom için Kırmızı Anahtarlık Yaptım.
« : 29 Nisan 2013, 05:07:15 »
Geçen sene kırmızıya çevirdiğim anahtarlığımın mekanik kısmı artık çalışmayınca yedek olarak gelen diğer anahtarlığı kullanayım dedim ve 2.anahtarlık dönüşümüm başlamış oldu.

İmmo çipi yedekte bulunmadığı için eskisinden aktarmam gerekti ayrıca yedeğin anahtar ucunuda normalden uzun yaptıkları için eski ucuda aktardım.



Siyah olan yeni kasayı önce sprey astar ile astarlayıp, sonrada kırmızı sprey boya ile boyadım.

Ve yeniden kırmızı anahtarlığım oldu, siyahı kullanırken farkettimki kırmızı olmaz ise çok yavan ve öylece elden atılası bir his veriyordu, şimdi bulabilirsem yapıştırmak için minik damla etiket şeklinde logo alacağım bijonlara yapıştırılanlar olur herhalde   8)

Bu arada göstergeda zaman zaman code çıkıyordu buna nasıl çözüm bulabilirim diye düşünürken code nin anahtarı, anahtarlığın hep aynı yüzü bana dönük olarak taktığımda çıktığını farkettim, diğer tarafında ise sıkıntı olmuyor ilginç geldi belki kumanda pili belki de immo çipinin yerleşiminden olabilir, sizinde başınıza gelirse aklınızda olsun belki işe yarar.  :)



« Son Düzenleme: 29 Nisan 2013, 05:13:01 Gönderen: misket »

KAKIRMAN

  • Membro
  • İleti: 4.126
    • Çevrimdışı
Ynt: Romeom için Kırmızı Anahtarlık Yaptım.
« #1 : 29 Nisan 2013, 08:39:48 »
Farklı bir çalışma olmuş. Emeğinize sağlık. Bu arada ebayde alfa anahtarlık kasaları var yığınla. Fikir açısından söyleyeyim dedim  ;)
The Machina List

1998 | Alfa Romeo 145 | 1.6 TS
2001 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2011 | Alfa Romeo Giulietta | Sport Pack 1 | 1.6 JTD
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2006 | Alfa Romeo GT | 2.0 TS
2011 | Alfa Romeo 159 |1.7 TBI

erdem1904

  • Membro
  • İleti: 7.653
    • Çevrimdışı
Ynt: Romeom için Kırmızı Anahtarlık Yaptım.
« #2 : 29 Nisan 2013, 09:24:29 »
Mito ve jüljül'ün anahtarlarına mk2 156 anahtarı uyar mı?
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

Alper

  • Membro
  • İleti: 4.877
    • Çevrimdışı
Ynt: Romeom için Kırmızı Anahtarlık Yaptım.
« #3 : 29 Nisan 2013, 09:25:42 »
Mito ve jüljül'ün anahtarlarına mk2 156 anahtarı uyar mı?
Ben çok zorladım ama yaparım diyen çıkmadı :(
Birde anahtarı bulmak zor dış kabı falan var ama içi zaten esas para ve uyup uymayacağını da kimse kesin bir dille söyleyemiyor.

Kutay

  • Membro
  • İleti: 1.637
    • Çevrimdışı
Ynt: Romeom için Kırmızı Anahtarlık Yaptım.
« #4 : 29 Nisan 2013, 09:34:42 »
http://www.otomobilanahtari.net/alfa-romeo-156-araba-anahtarlari-cogaltilir_5219.aspx

Giu nun anahtarligi mk1 156 ya uymuyor Ankarada baska bu isi yapan bir yere sordum o da ayni cvbi verdi
Yoksa coktan yaptirmistim bunu
ama mk2 ye uyum saglayabilir belki sormak lazim
https://hizliresim.com/2bAebA

98" 156 1.6
99" 156 2.0
99" 166 3.0 Sportronic

KAKIRMAN

  • Membro
  • İleti: 4.126
    • Çevrimdışı
Ynt: Romeom için Kırmızı Anahtarlık Yaptım.
« #5 : 29 Nisan 2013, 10:14:21 »
Mito ve jüljül'ün anahtarlarına mk2 156 anahtarı uyar mı?
Böyle bir proje kafamda vardı ama orijinallikten şaşmayayım diye bizim anahtar kaplarından almıştım. Ama olmaz diye bir kaide de yok. Bana göre biraz emekle olur.
The Machina List

1998 | Alfa Romeo 145 | 1.6 TS
2001 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2011 | Alfa Romeo Giulietta | Sport Pack 1 | 1.6 JTD
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2006 | Alfa Romeo GT | 2.0 TS
2011 | Alfa Romeo 159 |1.7 TBI

misket

  • Membro
  • İleti: 558
    • Çevrimdışı
Ynt: Romeom için Kırmızı Anahtarlık Yaptım.
« #6 : 29 Nisan 2013, 10:21:27 »
Farklı bir çalışma olmuş. Emeğinize sağlık. Bu arada ebayde alfa anahtarlık kasaları var yığınla. Fikir açısından söyleyeyim dedim  ;)


Teşekkürler, ebay da var biliyorum ama böyle uğraşması daha bir güzel oluyor  :)

asklepios

  • Membro
  • İleti: 1.450
    • Çevrimdışı
Ynt: Romeom için Kırmızı Anahtarlık Yaptım.
« #7 : 29 Nisan 2013, 13:47:46 »
VW anahtarı olmıyaymış,iyimiş  :p
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

TRSemih

  • Membro
  • İleti: 3.645
    • Çevrimdışı
Ynt: Romeom için Kırmızı Anahtarlık Yaptım.
« #8 : 29 Nisan 2013, 15:02:25 »
giu anahtarı 3 buton, 156'ların ki ise 2 buton. 156'lara olmaz diye düşünüyorum ama muhtemelen 147'lere olacaktır.
159 '06 1.9 JTDM (2016-...)
156 '05 1.6 TS (2012-19)
156 '98 2.0 TS (2014-15)

Alper

  • Membro
  • İleti: 4.877
    • Çevrimdışı
Ynt: Romeom için Kırmızı Anahtarlık Yaptım.
« #9 : 29 Nisan 2013, 15:06:48 »
@alfadanadam (Bülent abi) zamanında yaptırmıştı ama nasıldı hatırlamıyorum.
Hatta bagaj açma bile eklettirmişti diye hatırlıyorum.
Az önce aradım Capitoldeki anahtarcıyı uzaktan kumandalı yapamayız dedi bende diğer türlüyü ne yapacağım ki zaten.
Benim kendi anahtarım uzaktan kontrolü varken gidip de ona para vermem.
Bakalım bulabilsem şu benim anahtarı yapabilecek birisini hemen yaptıracağım ama yok arkadaş.
MK1 uzaktan kumandalı (yandan basmalı) olanı VW anahtarına koyacak ve birde bagaj açma ekleyecek adam bulamadım koca İstanbul da.
Bagaj açmayı da niye ekleyemiyorlar onu da anlayabilmiş değilim ya neyse.

Burak

  • Membro
  • İleti: 1.305
    • Çevrimdışı
Ynt: Romeom için Kırmızı Anahtarlık Yaptım.
« #10 : 29 Nisan 2013, 15:31:51 »
Bagaj açma için bagaja motor koymak lazım mk1 de ben yaptırmıştım zamanında vw kumandalı bir alarm veya açma-kapama alırsan çoğu aksesuarcı yapar bu işi .
Orjinal anahtarını bozmanı tavsiye ettem ben
1997 Gtv V6 TB

Alper

  • Membro
  • İleti: 4.877
    • Çevrimdışı
Ynt: Romeom için Kırmızı Anahtarlık Yaptım.
« #11 : 29 Nisan 2013, 16:01:10 »
Bagaj açma için bagaja motor koymak lazım mk1 de ben yaptırmıştım zamanında vw kumandalı bir alarm veya açma-kapama alırsan çoğu aksesuarcı yapar bu işi .
Orjinal anahtarını bozmanı tavsiye ettem ben
Tamam motoru koyuyoruz orada sorun yok.
Zaten benim aracımda alarm var bu konuda tamam.
Sadece bendeki anahtar tek düğmeli aç kapa yapıyor.
Bunu en olmadı VW kumandasına montaj yapın birde bagajı açmayı ekleyin.
Yok olmaz öyle şey diyorlar.
Nasıl olmaz ki neresinden neden olmaz???

hi_cazz

  • Membro
  • İleti: 4.178
    • Çevrimdışı
Ynt: Romeom için Kırmızı Anahtarlık Yaptım.
« #12 : 29 Nisan 2013, 17:25:28 »
Fotoğrafları görünce Astramı ilk aldığım zamanlar aklıma geldi. Ne kadar çok heves vardı orasına, şurasına birşeyler yapayım diye. İlk etapta iç mekanda uygun yerleri 3M karbon folyo ile kaplamak, çerçeveyi boyamak olmuştu. Tabi o zaman bebek yoktu. Kafam estiğinde arabamla vakit geçirebiliyordum. Fakat şimdi 159u alalı 3 hafta oldu. Hala arabaya yabancıyım. Neden mi? Yeteri kadar ilgilenemiyorumda ondan.


Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.598
    • Çevrimdışı
Ynt: Romeom için Kırmızı Anahtarlık Yaptım.
« #13 : 29 Nisan 2013, 17:50:04 »
Bagaj açma için bagaja motor koymak lazım mk1 de ben yaptırmıştım zamanında vw kumandalı bir alarm veya açma-kapama alırsan çoğu aksesuarcı yapar bu işi .
Orjinal anahtarını bozmanı tavsiye ettem ben
Tamam motoru koyuyoruz orada sorun yok.
Zaten benim aracımda alarm var bu konuda tamam.
Sadece bendeki anahtar tek düğmeli aç kapa yapıyor.
Bunu en olmadı VW kumandasına montaj yapın birde bagajı açmayı ekleyin.
Yok olmaz öyle şey diyorlar.
Nasıl olmaz ki neresinden neden olmaz???

Alpercim dediğini yapabilmeli oto elektrikçileri. çok ta basit bir işlem aslında. Orjinal anahtarına adapte edilemez ama senin tipini beğeneceğin 3 butonlu bir sustalı anahtara yapılabilir. Ancak yapılacak anahtara da immo çipi kopyalanacağı için toplam maliyet muhtemelen 120-150 civarı olacaktır en az. Bizim immo çip diğerlerine nazaran bence ucuz bu arada :)
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Burak

  • Membro
  • İleti: 1.305
    • Çevrimdışı
Ynt: Romeom için Kırmızı Anahtarlık Yaptım.
« #14 : 29 Nisan 2013, 18:29:35 »
Sendeki alarm kapı butonundan mı tetik alıyor, eskiden öyle alarmlar vardı arabanın orjinal kumandasından çalışan. Eğer böyle bişeyse yeni bi alarm alırsın 60-70 tl bişeydir zaten kumandasıda içinde imoblizer chipi yaptırırsın olur biter. Bülent'in de belirttiği gibi 150 tl yi geçeceğini sanmam.  ;)
1997 Gtv V6 TB

misket

  • Membro
  • İleti: 558
    • Çevrimdışı
Ynt: Romeom için Kırmızı Anahtarlık Yaptım.
« #15 : 29 Nisan 2013, 18:43:10 »
Şöyle birşey olabilir belki gui ya da mito yedeğine 156 bilgileri kopyalanır,

156 daki immo çipi bu yedeğe konulur

156 anahtar ucu sökülür eğer uyar ise yedeğe uç olarak takılır.

olabilir gibi sanki ?

Alper

  • Membro
  • İleti: 4.877
    • Çevrimdışı
Ynt: Romeom için Kırmızı Anahtarlık Yaptım.
« #16 : 29 Nisan 2013, 19:24:21 »
Alpercim dediğini yapabilmeli oto elektrikçileri. çok ta basit bir işlem aslında. Orjinal anahtarına adapte edilemez ama senin tipini beğeneceğin 3 butonlu bir sustalı anahtara yapılabilir. Ancak yapılacak anahtara da immo çipi kopyalanacağı için toplam maliyet muhtemelen 120-150 civarı olacaktır en az. Bizim immo çip diğerlerine nazaran bence ucuz bu arada :)
Abi parasında değilim zaten ama ben hepsini yaparım dese birisi yaptırıcam direk.
Yok kimse ben yaparım demedi belki 10 larca kişiyi aradım olmaz dediler.

Alper

  • Membro
  • İleti: 4.877
    • Çevrimdışı
Ynt: Romeom için Kırmızı Anahtarlık Yaptım.
« #17 : 29 Nisan 2013, 19:24:43 »
Sendeki alarm kapı butonundan mı tetik alıyor, eskiden öyle alarmlar vardı arabanın orjinal kumandasından çalışan. Eğer böyle bişeyse yeni bi alarm alırsın 60-70 tl bişeydir zaten kumandasıda içinde imoblizer chipi yaptırırsın olur biter. Bülent'in de belirttiği gibi 150 tl yi geçeceğini sanmam.  ;)

Bendeki alarm eski sahibi tarafından yapılmış nasıldır montajı falan hiç bilmiyorum açıkçası.
Aracın içerisindeysem mesela ve kontağa takılı değilse anahtar kapı butonuna bastığımda alarm devreye giriyor ama.
Bu dediğin gibi bir alarm mı olmuş oluyor acaba.
Yani aracın dışından anahtarla kilitlemeden de aracın içinden kapı düğmesine bastığımda kilitlenip alarm devreye giriyor kolumu kımıldatıyorum alarm çalıyor işte.

Alper

  • Membro
  • İleti: 4.877
    • Çevrimdışı
Ynt: Romeom için Kırmızı Anahtarlık Yaptım.
« #18 : 29 Nisan 2013, 19:37:34 »
Şöyle birşey olabilir belki gui ya da mito yedeğine 156 bilgileri kopyalanır,
156 daki immo çipi bu yedeğe konulur
156 anahtar ucu sökülür eğer uyar ise yedeğe uç olarak takılır.
olabilir gibi sanki ?
Ben onu da söyledim ama frekansları tutmaz dediler yoksa ebaydan mito anahtarı bulmuştum hatta alıyordum ama elimde patlar diye almadım çünkü olmaz dediler aradığım her anahtarcı.

Alper

  • Membro
  • İleti: 4.877
    • Çevrimdışı
Ynt: Romeom için Kırmızı Anahtarlık Yaptım.
« #19 : 29 Nisan 2013, 19:39:50 »
Bu ürünü alacağım en sonunda o olacak arkadaş.
Anahtar da taşımayacağım yanımda sadece kumanda ile gezicem.

http://www.cyclone.com.tr/urundetay.asp?sno=185&uno=279

?  Uzaktan kumanda ile motor çalıştırma
?  Kumanda ile araç çalıştığında klima veya havalandırmayı devreye alma (sıcak/soğuk)
?  Kumanda üzerinde akü voltajı gösterme özelliği
?  Kumanda üzerinde sıcaklık göstergesi
?  Kumanda üzerinde pilin şarjını ve çekim mesafesini gösterme fonksiyonu
?  Kumanda üzerinde dijital zaman saati göstergesi
?  Aracın çalışmasını istenildiği saatte kumanda üzerinden programlama fonksiyonu
?  3 renkli LCD ekran (kırmızı, sarı, yeşil)
?  Araç kumanda ile çalıştığında titreşim ve bip sesi uyarı özelliği
?  Araca müdahalede darbe, kapı açılması, motor çalıştırma anında kumandanın üzerindeki
   renkli ikonlarla görme titreşim ve bip sesi ile uyarı özelliği
?  Beyinlerde ultra sonik göz çıkışı (Opsiyonel)
?  Aracı 80 ile 300 metre mesafeden kilitleme, açma, motoru çalıştırma fonksiyonu
?  Aracın kumandaya rapor verme mesafesi 500 metre ila 5000 metre çap arasındadır. (Verilen değerler kumandanın pilinin tam
    dolu ve frekans yoğunluğu olmayan bölgeler için geçerledir.)
?  Araç kumada ile çalıştırılmak istendiğinde el freni devre dışı ise güvenlik acısından motoru çalıştırmaz
?  Kumanda ile araç çalıştığında unutma halinde motor çalışma süresi 12 dakikadır
?  Alarmı devreye alma - Alarmı devre dışı bırakma
?  Kumanda ile panik alarmı
?  Frekans kaymasını önleyen SAW sistemi
?  Uzaktan kumanda il araç bulma
?  Cam kapatma özelliği (Opsiyonel modül ile)
?  Kapı acık uyarısı (Programlanabilir)
 

Burak

  • Membro
  • İleti: 1.305
    • Çevrimdışı
Ynt: Romeom için Kırmızı Anahtarlık Yaptım.
« #20 : 29 Nisan 2013, 21:26:39 »
Sendeki alarm kapı butonundan mı tetik alıyor, eskiden öyle alarmlar vardı arabanın orjinal kumandasından çalışan. Eğer böyle bişeyse yeni bi alarm alırsın 60-70 tl bişeydir zaten kumandasıda içinde imoblizer chipi yaptırırsın olur biter. Bülent'in de belirttiği gibi 150 tl yi geçeceğini sanmam.  ;)

Bendeki alarm eski sahibi tarafından yapılmış nasıldır montajı falan hiç bilmiyorum açıkçası.
Aracın içerisindeysem mesela ve kontağa takılı değilse anahtar kapı butonuna bastığımda alarm devreye giriyor ama.
Bu dediğin gibi bir alarm mı olmuş oluyor acaba.
Yani aracın dışından anahtarla kilitlemeden de aracın içinden kapı düğmesine bastığımda kilitlenip alarm devreye giriyor kolumu kımıldatıyorum alarm çalıyor işte.

Aynen dediklerimden  :p
Bence yeni bir alarm al en sağlıklısı kontağa bağlantısını falan da yaptır. Arabanın içindeyken sıkıntıda yaşamazsın
1997 Gtv V6 TB

Alper

  • Membro
  • İleti: 4.877
    • Çevrimdışı
Ynt: Romeom için Kırmızı Anahtarlık Yaptım.
« #21 : 29 Nisan 2013, 21:29:15 »
Sendeki alarm kapı butonundan mı tetik alıyor, eskiden öyle alarmlar vardı arabanın orjinal kumandasından çalışan. Eğer böyle bişeyse yeni bi alarm alırsın 60-70 tl bişeydir zaten kumandasıda içinde imoblizer chipi yaptırırsın olur biter. Bülent'in de belirttiği gibi 150 tl yi geçeceğini sanmam.  ;)

Bendeki alarm eski sahibi tarafından yapılmış nasıldır montajı falan hiç bilmiyorum açıkçası.
Aracın içerisindeysem mesela ve kontağa takılı değilse anahtar kapı butonuna bastığımda alarm devreye giriyor ama.
Bu dediğin gibi bir alarm mı olmuş oluyor acaba.
Yani aracın dışından anahtarla kilitlemeden de aracın içinden kapı düğmesine bastığımda kilitlenip alarm devreye giriyor kolumu kımıldatıyorum alarm çalıyor işte.

Aynen dediklerimden  :p
Bence yeni bir alarm al en sağlıklısı kontağa bağlantısını falan da yaptır. Arabanın içindeyken sıkıntıda yaşamazsın

Kontakta iken sorun yok ama anahtarı kontaktan çıkarıp elime aldığımda alarm devreye giriyor.

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.598
    • Çevrimdışı
Ynt: Romeom için Kırmızı Anahtarlık Yaptım.
« #22 : 29 Nisan 2013, 21:32:25 »
Alper Capitol'deki anahtarcıyla bir görüşsene. Altunizade-Capitol.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alper

  • Membro
  • İleti: 4.877
    • Çevrimdışı
Ynt: Romeom için Kırmızı Anahtarlık Yaptım.
« #23 : 29 Nisan 2013, 21:34:14 »
Alper Capitol'deki anahtarcıyla bir görüşsene. Altunizade-Capitol.
Abi bugün aradım hatta daha öncede aramıştım ama yok diyor olmaz öyle , sadece düz anahtar yaparız kapıyı çevirerek açarsın kontağı çevirir gidersin diyor.
Yani kumandadan kapı açma olmaz diyor.
Zaten bagaj işine direk olmaz dedi.

Burak

  • Membro
  • İleti: 1.305
    • Çevrimdışı
Ynt: Romeom için Kırmızı Anahtarlık Yaptım.
« #24 : 29 Nisan 2013, 21:44:27 »
Bence sen hiç uğraşma  :D
Sustalı takıntın yoksa BMW anahtarı kasasında olanlar var direk onlardan yaptır. Ben aynısından kullanıyorum çok memnunum şimdi Ankaradayım dönünce fotoğrafını eklerim ortasına alfa amblemi koydum 10 numara oldu. Ben anahtarını söktüm kumandalı anahtarlık olarak kullanıyorum ama sadece anahtar olarak da çok güzel olur.
Bu fotoğraftakinden
1997 Gtv V6 TB

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2021, SimplePortal