Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



2015 model 250 km de arac arizasi

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ermanngok

Gencler merhaba bugun arka difuzor icin ps dizayna gittm arka difuzor takildi egzoslar icin baska bir yere gidecekken birde ne olsn arac calismadi, bogmak istemedm ikinci deneme yine calismadi, ucuncude calisti... Sorun olmadan egzosu yaptirp beylikduzune geldm servise tam durumu anlattm haftaya gelirim derken arac yine calismadi... Kendileri calistirdilar sorun olmadan calisti bir kac kez arda arda calisti snra calismadi.. :) saka gibi calisip titremeye basladi... Hatta rolantide sanki motor stop edecekmis gbi tekledi..  biraktim servise smdi bakalm pazartesi bakacaklar!!! Ins bisey cikmaz araci hemen teslim ederler, sizce sorun ne olabilir?

mythos

2017 Nissan Navara 4x4 Platinium 2017-...
2016 BMW 320i ED 40th Year Edition 2016-...
2015 Alfa Romeo Giulietta 1.4 TCT 2015-2017
2009 Infiniti FX50s 2015-2016
2010 Dodge Charger 5.7 Police Edition 2014-2015
2010 Fiat Bravo 1.6 Multijet 2010-2015
2005 Fiat Panda 1.2 Duologic 2005-2010
2001 Fiat Marea 2.0 HLX 2001-2011
1993 Fiat Tempra 2.0 ie 1993-2001

ermanngok

You are not allowed to view links. Register or Login
Nazar  :nazar:
:)

pallas00

Şimdiden geçmiş olsun diyelim.bencede nazar :alfisti:

schumi

Geçmiş olsun,ciddi problem yoktur umarım...

muğlalı


ermanngok

Tesekkurler hepinize arac benzinli 170 lik

muğlalı

çözülemeyecek bir sorun ise mutlaka tekrarlayacaktır zaman içinde, araç değişimi istersiniz 3. den sonra.

ermanngok

You are not allowed to view links. Register or Login
çözülemeyecek bir sorun ise mutlaka tekrarlayacaktır zaman içinde, araç değişimi istersiniz 3. den sonra.
Evet ama iste sncta ben bu araci cok bekledim luks sport paketli siyah deri koltuk isitmali ve 18' jant, competizione kirmizi... Eger tekrarlar ve yeni arac isteme durumunda kalirsam, Tum bu ozellikler icin uzun bekletecekler... :( birde araci tam istediim gbi yapmisken bi daha ugrasmak zorunda kalicam :( hayirlisi artk

ermanngok

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

muğlalı

Mükemmel bir kombinasyon yapmışsınız, ödenen rakama karşılık böyle sorunlar tabii ki üzücü umarım düzelir.

ermanngok

You are not allowed to view links. Register or Login
Mükemmel bir kombinasyon yapmışsınız, ödenen rakama karşılık böyle sorunlar tabii ki üzücü umarım düzelir.
Resimleri paylastm az once gozukmuyorsa tekrar paylasayim :)

Gouki

Erman bey geçmiş olsun, aramıza hoşgeldiniz.

ermanngok

You are not allowed to view links. Register or Login
Erman bey geçmiş olsun, aramıza hoşgeldiniz.
Tesekkurler, hosbulduk :)

ermanngok

Aracim bugun cikti multiair modul problemi varmis pcye baglayinca cikti... Uzun sure yatan araclarda olurmus... Arac bayide 1,5 ay falan beklemisti fakat ilginc olan bugun ise gittim eve dondum aractan indiktn snra baska yere cekym dedm arac yine calismadi... 4 kez calismayip 5. De calisti... Yarin yine servis yolu gozuktu anlamadim ne olacak.. Sanirim bu gidisle yenisinin siparisini gececegim gibi hissediyorum :(

Gouki

Peki çalıştığı zaman rölantide dalgalanma, performansta kayıp gibi problemler var mı?

ermanngok

You are not allowed to view links. Register or Login
Peki çalıştığı zaman rölantide dalgalanma, performansta kayıp gibi problemler var mı?
Yok yani oyle hissedilir birsey yok, rolantide normal titresimi var ekstra birsey yok... Inan anlamadm gitti.. Acaba baska bir ses vardi ondan mi merak etmedm degil dogrusu aracin devrini 1-1.200 arasindayken cok hafif motordan ince bir surtunme sesi gibi ses geliyor ama 1,200 devri falan gecince geciyor.. Serviste baktilar ama sonra arac yeni multiair biseyi yapiyor onu donmeye baslior vs dediler normal zamanla azalacaktir dediler... Ama dedigim gbi araci bagladiklarnda problem olarak multiair modulu demis aracin beyni.. Yahu araca doymak nasip olmadi da ona yanarim... [IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Garibim yahu bugun birde yikattim piril piril yaptim ama... Hayirlisi

ermanngok

You are not allowed to view links. Register or Login
Peki çalıştığı zaman rölantide dalgalanma, performansta kayıp gibi problemler var mı?
Hocam az once bi yere gitmeye calistim bahsettiginden kotu seyler oldu garajdan ciktm 700 metre sonra motor ikaz isigi.cikti motor arizasi dedi ve sallanmaya basladi (rolantide degil giderken tekleye tekleye gitti) hemen geri dondum tabi ama yahu bu ne boyle! Yarin servise 6 km yol var sorun olurmu bilemedim! Arkadas sansm mi desem anlamadm gitti

Gouki

3 silindir calisiyor muhtemelen. Tipik multiair hatasi. Bu problemin 1.5 ay beklemekle bir alakasi yok. Zira benim araba garajda cogu zaman yatiyor o sureler. En basindan beri hatali muhtemelen.

Fatihob

Geçmiş olsun. Egsoz ucunu değiştirmişiniz sorun ondan olmuştur dememişler Allahtan :)
..

ermanngok

You are not allowed to view links. Register or Login
3 silindir calisiyor muhtemelen. Tipik multiair hatasi. Bu problemin 1.5 ay beklemekle bir alakasi yok. Zira benim araba garajda cogu zaman yatiyor o sureler. En basindan beri hatali muhtemelen.

You are not allowed to view links. Register or Login
Geçmiş olsun. Egsoz ucunu değiştirmişiniz sorun ondan olmuştur dememişler Allahtan :)
Peki ne olur yani sorunu hemen cozerlermi? @gouki

@fatihob
Ya eskidende alfam vardi hep birmota gotururdum adamlar taniyor beni demediler zaten egsozdan once oldu ilk bu olay arayip soyledim :) ama zaten sorun olmamali diye dusunuyorum yani sonucta tek yaptigim boru cekip yana kaydirmak.. Korkuttun beni yahu :/ olurda hallolmayacak bir sorun olursa ve yeni arac isteme surecine falan girilirse acaba sorun olur mu ki?

hi_cazz

Zannetmiyorum egzoz ucundan sorun yapacaklarını. Önemli olan arazıla olan kısıma sizin madahele etmemiş olmanız.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Fatihob

Egsoz ucundan sorun olmaz zatende, bahane ederlermi ederler :)
..

sbk0655

Yok canim daha neler oyle bir bahaneye falan siginirlarsa agzina tukurun o servisin , o kadar aptal olamazlar herhalde.

ermanngok

You are not allowed to view links. Register or Login
Zannetmiyorum egzoz ucundan sorun yapacaklarını. Önemli olan arazıla olan kısıma sizin madahele etmemiş olmanız.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Pcye bagladiklarinda yine multiair modulu bujiler  falan filan diye sorunlar cikti.. Motor kismina mudahalem imkansiz...
You are not allowed to view links. Register or Login
Yok canim daha neler oyle bir bahaneye falan siginirlarsa agzina tukurun o servisin , o kadar aptal olamazlar herhalde.
Aynen katiliyorum yani ilginc ama bu sefer cikisicam yani millet 15.000 de bir bakima gelir ben her 100 kmde geliyorum yok boyle bir sey ya! Olurda eger yeni arac siparisi verilecek olursa o zaman serviste tekrar eski egzos duzenegine donusturum difuzor de duruyor bende oyle teslim ederim diye dusundum..