Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



alfa 33

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ayberkbolat

öncelikle merhaba siteye 2 gün önce üye oldum bana inşallah 2 aya bir alfa 33 gelecek 1.7 16v belki sitenin eskileri bilir cem ateşten gelecek eski arabası kırmızı olan araç 10 yıldır yatıyor sanırım yağlı olarak yatıyor ilk marştan önce rektifiye kesin gerekirmi yoksa yağ hortumlar elektrik tesisatına bakılıp marş yapabilrmiyiz yada yağ benzin pompası akışmetre gibi parçalrıda değiştirmek gerekirmi acaba tabiki motoru görmeden tam anlaşılmaz ama merakımdan bu soruyu sormak istedim bende arabalarla ilgileniyorum ama boxer motor olunca pek bilemedim gömlekler pistonlar yapışmışmıdır sağlıklı olurmu diye sormak istedim

ismet

sorularınızın cevaplarını bilmiyorum ama foruma hoşgeldiniz  :alfisti:
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

ayberkbolat

teşekkür ederim hoşbulduk  :)

Alfadanadam

You are not allowed to view links. Register or Login
öncelikle merhaba siteye 2 gün önce üye oldum bana inşallah 2 aya bir alfa 33 gelecek 1.7 16v belki sitenin eskileri bilir cem ateşten gelecek eski arabası kırmızı olan araç 10 yıldır yatıyor sanırım yağlı olarak yatıyor ilk marştan önce rektifiye kesin gerekirmi yoksa yağ hortumlar elektrik tesisatına bakılıp marş yapabilrmiyiz yada yağ benzin pompası akışmetre gibi parçalrıda değiştirmek gerekirmi acaba tabiki motoru görmeden tam anlaşılmaz ama merakımdan bu soruyu sormak istedim bende arabalarla ilgileniyorum ama boxer motor olunca pek bilemedim gömlekler pistonlar yapışmışmıdır sağlıklı olurmu diye sormak istedim

Hayırlısı olsun. Cem'in arabası süperdi ama adli bir konudan dolayı satışta sıkıntı vardı. Konu çözülmüş belli ki ona da ayrıca sevindim.

10 Yıldır çalışmayan arabadan herşey beklenir. Neredeyse her yerinin elden geçmesi gerekir. Fren tertibatı bile ciddi korozyona uğramış olabilir kaldı ki o dönemin alfaları korozyon konusunda oldukça kötü üne sahiptirler.

Ama yollara döneceğine çok sevindiğim bir alfa :)

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


ayberkbolat

yani daha dokunmadan direk rektifiye yani öncelikle öyle yapıyoruz sanırım? hiç kırmak istemiyorum makineyi cidden en istemediğim eylem eski arabamda yaşadım çok can sıkıyo hele alfada olursa bide daha kötü

Alfadanadam

Direk rektifiyeden ziyade aracı çekiciyle dşrek güvendiğiniz bir alfa servisine çektirin ve detaylı heryerini inceletin. İş sadece motprda değil. Heryerinin kontrol edilnesi gerekir bu kadar yatan bşr arabanın.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


Veloce

Cem'in aracının yollara döneceğine sevindim ben de açıkçası... Cem'in servisi Carium'dur. Zaten kendisi de sana Carium'u önermiştir ya da önerecektir. Aracı aldığın gibi çekiciye yükletip Carium'a gönder derim. Tamamen elden geçmesi gerekecektir. Bir sürü şeyi değiştirilecektir ayrıca. Bunları yapmadan önce servise giderek bir ön görüşme yapmanı da ayrıca tavsiye ederim.

Hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan...

tolga_ozhan

Zamanında çekici ile Düzce'den 8 yıldır yatan 164 almıştım.
Yürüyen aksam tanınmayacak haldeydi.
Motor bölümündeki sigortalarda dokundukça elimizde kalıyordu.Güneşin altında uzun süre beklemenin etkisi diye düşünüyorum.
Özellikle bu sigortalara da dikkat edin derim.

Hepsinde önce detaylı bir kontrol lazım. Rektifiye kontrolden önce yapılırsa gereksiz masrafta olabilir.

ayberkbolat

zaten onun servisi belli kendiside dayım olur bana tavsiyelerini sundu fakat ben fazladan ne kadar bilgi olursa o kadar iyi olur diye düşündüm araçta hala bir çürüme pas yok yürüyeni tabiki çok hoş durumda değildir hepsinin kontrolünü yapacağım fakat ilk önce çalıştırma fikrim var  yürütmeden önce biraz çalışması lazım tabi ondan dolayı sordum dediğiniz gibi baktırıp karar verilebilir

Alfadanadam

Cem dayınsa zaten problem yok. Sen de yabancı sayılmazsın demek ki :)

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi