Eğer asıl amaç beyindeki hataları falan görmekse düşünülebilir ,ama performans ölçümü ise işi daha profesyonel cihazlara bırakmak lazım .
Bu iş için, G kuvvetinden aracın 0-100 ,0-400 hızlanma ,fren testi ,1 beygirlik hata ile beygir ölçümünü saniyede 100 kere hassasiyetinde ölçen cihaz daha mantıklıdır .
Hiç bir zaman aracınmızın " hız " bilgisi böyle bir hassasiyeti sağlayamaz .
isteyen adresi inceleyebilir ,
http://www.race-technology.com/ap22_10_1529.htmlbende de daha eski versiyonu olan AC-22 modeli var .
Birde aynı mantıkla çalışan ve daha gösterişli şatafatlı olduğu için herkesin çok sevdiği ama bence hatalı ölçümler yapan g-tech markası var ,ben bunu kimseye tavsiye etmiyorum çünkü yaptığım bütün denemelerde sonuç hep gerçeğinden daha İYİ çıkıyordu ! o yüzden zaten millet o cihaza bayılıyor .
Mesela g-tech RR modeli ile yaptığımız bir testte ,
tamamen standart subaru impreza ile içerisinde 3 kişinin bulunduğu arabanın 0-100 ü 5.5 saniye çıkmıştı ,ondan sonra cihaz gözümden iyice düştü .