Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



karter çatlağı

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

blueoyester

  iyi akşamlar arkadaşlar. bu sabah  yağ değişimi yaptık.iş çıkışı alfayı garajdan çıkarınca bi baktım yağ akıtmış. hemen ustaya geri gittim. arbayı kaldırdık yağı boşalttık. usta karter tapasını fazla sıkmış galiba kılcal bi çatlağa benzer bi çizgi oluşmuş. macun gibi malzeme ile yapıştıracak. arabayı yarın sabah alıcam. acaba yapıştırma sağlıklı olurmu ilerde sıkıntı yaparmı.
     of ya hep bu aksilkler beni buluyor. sakınan göze çöp batarmış derler. acaba çokmu titiz davranıyorum başıma böyle şeyler geliyor :(
you are my desire alfa romeo
[url="http://i.hizliresim.com/EY2mWA.jpg"]http://i.hizliresim.com/EY2mWA.jpg[/url]

dnr1

Loctate surersende olur..benim ytapa yalama her seferinde loctate sürüp tipayi sikiyoz..sorun çıkmıyor..sendede çıkmaz..
[url="http://img16.imageshack.us/img16/64/sanalmod3.jpg"]http://img16.imageshack.us/img16/64/sanalmod3.jpg[/url]

tolga_ozhan

Genelde yapıştırma yoluyla yapınca sıkıntı çıkmıyor. Fakat heralde bende olsaydı şehir dışına, dağ başına gittiğim zamanlarda içimde hep yolda kalma korkusu olurdu.

blueoyester

You are not allowed to view links. Register or Login
Loctate surersende olur..benim ytapa yalama her seferinde loctate sürüp tipayi sikiyoz..sorun çıkmıyor..sendede çıkmaz..
ustanın dediği macun gibi bir yapıştırıcı 20 dk kuruyup çok sert bi hale geliyormuş. umarım işe yarar ve sorun çıkarmaz
you are my desire alfa romeo
[url="http://i.hizliresim.com/EY2mWA.jpg"]http://i.hizliresim.com/EY2mWA.jpg[/url]

blueoyester

bende  o yüzden korkuyorum daha sonra olmadık biyerde sorun çıkarırsa diye. usta da çok sağlam olur diyo. bakalım yarın alınca birkaç gün gözlemlerim bi sızıntı varmı diye
you are my desire alfa romeo
[url="http://i.hizliresim.com/EY2mWA.jpg"]http://i.hizliresim.com/EY2mWA.jpg[/url]

Alfadanadam

Muhtemelen problem çıkmaz ama sanıyorum ilk tıklamada düşecektir o yapıştırıcı. KArter muhafazanın elastikiyetiyle o macunun elastikiyeti aynı değil.

Deniz

En temizi kaynak yaptırmak madem bir gün bekleyecek araba orada olmuşken kaynak olsun. Her seferinde aklın orada kalacağına temiz bir iş yapılsın olsun bitsin. Sonuç olarak karşı tarafın tork anahtarı kullanmadan tapayı sıkması sonucu oluşan bir durum
 

blueoyester

kartere kaynak yapıldı şimdilik sorun yok. umarım ilerde de sorun olmaz. alfama kavuştum :D
you are my desire alfa romeo
[url="http://i.hizliresim.com/EY2mWA.jpg"]http://i.hizliresim.com/EY2mWA.jpg[/url]

Sercan Keklik

You are not allowed to view links. Register or Login
kartere kaynak yapıldı şimdilik sorun yok. umarım ilerde de sorun olmaz. alfama kavuştum :D

eger tam civata yerinde ise güzel bir kaynak yapıldı ise olmaz. Yine de sıkarken dikkatli olmakta fayda var. Yeniden acılmadığı sürece tapa gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

blueoyester

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
kartere kaynak yapıldı şimdilik sorun yok. umarım ilerde de sorun olmaz. alfama kavuştum :D

eger tam civata yerinde ise güzel bir kaynak yapıldı ise olmaz. Yine de sıkarken dikkatli olmakta fayda var. Yeniden acılmadığı sürece tapa gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.
evet tam civata yerinde hem içten hem dıştan kaynak yapıldı. kartere tiner konularak yarım saat beklendi sızıntı varmı diye. karteri taktık biraz dolaştım sıkıntı yok. az önce yine baktım yağ damlası falan yoktu. sağlam oldu galiba.  teşekkürler iyi forumlar
you are my desire alfa romeo
[url="http://i.hizliresim.com/EY2mWA.jpg"]http://i.hizliresim.com/EY2mWA.jpg[/url]

Sercan Keklik

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
kartere kaynak yapıldı şimdilik sorun yok. umarım ilerde de sorun olmaz. alfama kavuştum :D

eger tam civata yerinde ise güzel bir kaynak yapıldı ise olmaz. Yine de sıkarken dikkatli olmakta fayda var. Yeniden acılmadığı sürece tapa gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.
evet tam civata yerinde hem içten hem dıştan kaynak yapıldı. kartere tiner konularak yarım saat beklendi sızıntı varmı diye. karteri taktık biraz dolaştım sıkıntı yok. az önce yine baktım yağ damlası falan yoktu. sağlam oldu galiba.  teşekkürler iyi forumlar

kesinlikle gönülüz rahat olsun. Karterin sıfırı cok pahalı cıkması da pahalı kaynak güzel bir çözüm.  İyi günlerde kullanmanız dileğim ile
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti