Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: Selektor yapınca hız kadrani 15-20 km düşüp geri yukseliyor  (Okunma sayısı 499 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Eray

  • Ziyaretçi
Sorun aku olabilir mi? Ancak akude en ufak sorun belirtisi yok.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

fevkalbeser12

  • Membro
  • İleti: 3.580
    • Çevrimdışı
Bende de bi kere çok yağmur yağdığı zaman selektör yapınca araba durmuştu. İki üç kere denedim sonra kendi kendine geçti.
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

ATA

  • Moderatore
  • İleti: 8.385
    • Çevrimdışı
Benim 156da aldigimdan beri var bu sorun. 7 sene icinde Km saatini değiştirdim duzelmedi. Alternator elden gecti, 2 kez aku degisti ama duzelmedi. Çoğu 156da var bu kronik sorun. Bence sorun bile degil aslinda :)
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

fevkalbeser12

  • Membro
  • İleti: 3.580
    • Çevrimdışı
Heyecanlı bi olay diyorsun yani Ata:)
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

ATA

  • Moderatore
  • İleti: 8.385
    • Çevrimdışı
Kesinlikle sellektorde heycanlaniyorlar :)) benim eski devir saatim takila taklia dönüyordu mesela, değiştirince o problem ortadan kalkti. Hiz sensoru ve sellektor baglantisinda bakilmali bence.
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

cem_dogan

  • Membro
  • İleti: 318
    • Çevrimdışı
sola sinyal verip sekllektör anında gösterge ve devir ışıklandırma gidiyor bırakınca geliyor :)bu 156 lar var ya(dandik) :D
alfa sevgisi

hi_cazz

  • Membro
  • İleti: 4.178
    • Çevrimdışı
Dandik Alfa  :haydi:  :haydi:  :haydi:


Alper

  • Membro
  • İleti: 4.877
    • Çevrimdışı
Ben denedim bende hiçbir belirti vs. gibi bir durum yok tüm bu anlatılanlarda :)
2002 model diye mi acaba :)
Yoksa benim ki Alfamı değil :)

fevkalbeser12

  • Membro
  • İleti: 3.580
    • Çevrimdışı
Ben denedim bende hiçbir belirti vs. gibi bir durum yok tüm bu anlatılanlarda :)
2002 model diye mi acaba :)
Yoksa benim ki Alfamı değil :)
Senin ki volvonun yanında dura dura unutmuş alfa olduğunu:)
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

Anıl

  • Membro
  • İleti: 3.646
    • Çevrimdışı
Senin de süpermiş Kemal,selektör yap araba stop etsin,İtalyan amcamın kafa güzelmiş herhalde selektör kablosunu kontağa bağlamış :)
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

Tolga033

  • Membro
  • İleti: 6.031
    • Çevrimdışı
Şimdi bu kusurlar tüm 156 içinmi geçerli oluyor .  :))

Anıl

  • Membro
  • İleti: 3.646
    • Çevrimdışı
Ben 3 sene kullandım,bunların hiçbirisi ile karşılaşmadım,aracı da 10 yaşında 175bin'de sattım,yani yeni de değildi.
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

nanotechmilas

  • Membro
  • İleti: 406
    • Çevrimdışı
Aynı sorun bendede var sellektör yapınca oluyor... bide rampa aşağı vitesi boşa atınca devir saati rolanti seviyesine gelince yapıyor....
 değişik bir durum hala rıom sorunu çözümü yok gibi bişi
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.598
    • Çevrimdışı
98 156 2.0, 2001 156 1.6 ve 2004 156 2.0 sahibi oldum. Hiçbirinde böyle bir soruna denk gelmedim. Muhtemelen sebebi çok basittir ama onu bulabilecek usta lazım. Alfa elektrikçisi Muhsin abi çözer bence bu işi.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

nanotechmilas

  • Membro
  • İleti: 406
    • Çevrimdışı
Benim tespitim şu yönde;

bu bence gerekli enerjiyi üretemediği için diye oluyor....

- daha önce şarj dinamom arızalıyken cam açma kapatma tuşlarına bastığımda farlarda kısılma oluyordu ve bu esnadaykende kilometre saati düşüp kalkıyor...

- vitesi boşa atıncada devir saati rolantiye geldiğinde haliylen alternatorun devri düşüncede yapıyor...

- Bizim araçlarımızda sellektör yaptığımızda uzun kısa ne varsa hepsi yanıyor bud birden yük bindiriyor alternatöre ve o andada yapıyor....

ama şuan alternatörüm değişti cam açma kapama tuşlarında yada arka resistansı çalıştırınca bir enerji kaybıı yok ama hala sellektör yaptığımda ani bi dalgalanma oluyor....
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

 

GoogleTagged



SimplePortal 2.3.7 © 2008-2021, SimplePortal