Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Alfa Romeo 159 - 1.9 JTDM - Büyük turbo, enjektör, intercooler, manifold,

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

emre2blue

Bir sonraki Gün, ve Arka Traversi söküyorum. Vidalar Senelerce oynanmadan durunca kaynamışlar. ROT ayarında sürekli sorun çıkarıyordu. Sökmeyi denedim ama başarısız oldum. Sonunda inatlaşma Komple arabayı sökmeye kadar gitti. Ama sonuçlar süper oldu tabiki.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Bu kadar PAS, pis bize göre değilmiş. Sökerken çok uğraştırdı, ama sonuçtan çok memnun kaldım. Artık Hedefe daha yaklaşıyorum.


mustafaguleryuz

Hey maşallah, eline sağlık :D

Instagram'da, Youtube'da bu içerikler olsa da foruma yazınca yapılan iş dokümante edilmiş gibi geliyor bana :D Yazan için daha zor olsa da, Google'da ya da forum aramasıyla anahtar kelimeden bişeyler yakalamak daha kolay oluyor. O yüzden saygılar :clover:
2015 Giulietta Bianco Lunare

emre2blue

Katılıyorum. Ben bu kadar şeyi forumlardan öğrendim hep. Saygım sonsuz o konuda. Youtube en zoru aslıdan. Çünkü Ciddi planlama yapman lazım. Sonradan 3 saat çekilmiş videoları edit yapıp 30-45DK içerik çıkarmak çok zor. Ama Değişik bir tadı var. İnstagram'a bu aralar çok gıcık oluyorum ama o da güzel bir alan. Forumlar ise kesinlikle en iyi yerlerden birisi. Paylaşımlar devam edecek buradan da başka forumları da dolduracağım. Yolculuğa devam :serefe:

emre2blue

Devam edelim  8)

You are not allowed to view links. Register or Login

Motoru sökmek için Başladık çalışmalara. Teker Teker Ne bulursam söküyorum.

You are not allowed to view links. Register or Login

Kendi yaptığım Emme Manifolduna Şimdilik bir Elveda diyorum. Orjinal Manifold'a döneceğim. 70mm Giriş çapı çok büyük dediler. Alt Devirlerin ölüyor dediler. Yaptığın portlar Arabayı öldürdü dediler. Tamam dedim. Yeni Kapak var zaten. Onunla devam Orjinal yapalım bakalım kapağı görelim ne kazanıp kaybetmişiz.

You are not allowed to view links. Register or Login

Egzoz Manifoldu ve GTB2060VKLR Turbo, Egzoz manifoldu üstündeki Sargıyı iptal ettim. Bir daha kullanmayacağım sanırım.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Motoru Söktüm ve Askıya aldım. Şimdi Parçaları Sökme zamanı.

emre2blue


Bunu bir koyalım ilk önce.


Motoru parçalıyoruz artık Teker Teker. Emme Manifoldunu söktüm. Bunu kendim yapmıştım. PORT Matching hak getire maşallah. O zaman toplayıp bırakmıştım. Yıllarca sürdük böyle tabiki. Şimdi Herşeyi orjinale çektim ( Kapak + Emme Manifoldu ) Bakalım böyle nasıl bir güç verecek veya sürüş sunacak bana.

You are not allowed to view links. Register or Login

Pistonlar kötü durmuyorlar. Yani çanaklarda erime v.s. yok. Yakıt / Enjeksiyon durumları iyi.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Piston ALT yatakları pek bitmişe benzemiyor. Tabiki Aşınma var 120.000km çevirdim bununla.

You are not allowed to view links. Register or Login

Şimdi Motora yeni parçalarımızı takmanın zamanı geldi. Yeni YAĞ pompamız. Eskisinde güya işlem yapılmıştı. Güya yayı sert idi, güya polisajlı falandı. Söküp baktık gayet Orjinal POmpa.  :asagi-ok:  Bir işi kendin yapmıyorsan, ne deniyorsa heeee.

You are not allowed to view links. Register or Login

Pistonları MAHLE aldım bu sefer. Önceden Nedense Blok Honlanıp +0.40 piston yapmak yerine Usta Gömlek çakıp +0.00 Piston yapmayı tercih etmişler. Pistonların segmanları dönmüş ağız ağıza gelmiş. PCV'den bir üflemesi vardı. Sanarsın kahvehanede çaydanlık demliği gibi. Bu halde 120.000km yaptım yaa helal olsun bana da. Ama artık işler değişti. Herşey benim kontrolümde.  Eski Bloğu attım. Yeni bir blok aldım. Zamanında bunları planlamıştım. Ondan dolayı bana bedava geldi blok diyebilirim. Onu honlattım +0.40 Mahle pistonlarla. Orjinal Kolları ve Krank ile topladım. Ölçülerinde sorun yoktu onların.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Ayrıntılar Videoda :











emre2blue

Bu arada GTB2060VKLR Turbo Kullandığım için, ve Turbo normalden daha aşağıda durduğu için YAĞ geri dönüşü problem olmuştu. Onu ben YAĞ boşaltma tapasına bırakmıştım. Ama şimdi Kartere bir Parça kaynattım. Oraya diş çekip Direkt Kartere veriyorum yağ geri dönüşünü.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Bu arada bir heves edip Motor Bloğunu boyadım. Temiz durur falan diye düşündüm. Ama kullandığım boya sıcaklığa dayanıklı olmasına rağmen. YAĞ akmasına ve balata sprey'ine dayanamadı. Bazı yerleri sonradan aktı.

You are not allowed to view links. Register or Login

Bu arada Motor üzerine takılan bütün Aluminyum parçalar fırçalandı temizlendi O kadar çok ayrıntılı yapıldı. Hepsi tertemiz oldu. bütün vidalar Kaplamaya gönderildi.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

emre2blue

Vidaların Resimini Şimdi buldum. O kadar çok şeyi çekmişiz. Bazılarını çekmemişiz falan ortalık karışık :D

You are not allowed to view links. Register or Login

Şimdi Gelelim en deli işimize.  Motor Havuzuna bakıyorum Bakıyorum içime sinmiyor. Çok pis, çok karışık. Aklım hep bu Türkiye dışındaki Clen HOOD muhabbetinde. Acaba diyorum ne kadar temizleyebilirim. Nasıl bu karmaşıklığı düzenleriz. Göze hitab eden açık renkli birşey olsa. Beyaz falan olsa. Siyah hortumlarla kontrast oluştururuz falan derken...

You are not allowed to view links. Register or Login

Sonra bir köşeyi sildik temizledik falan. Dedim bütün işleri bırakın. Biz bu kaput altına girmeden motoru falan koymam. O kadar uğraştım. Paranın Zamanın ben taaaa. Derken...

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Bir bakmışız 5 kişi Arabanın neresinde ne varsa işaretliyoruz, söküyoruz. Sarıyoruz, falan derken. Biz bunu nasıl boyarız buradan kaldırmadan problemine geldik. Elimdeki Profilleri çok bozmadan bir boya odacığı yapma fikri geldi aklımıza.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Boyalar da hazırlandı hemen...

You are not allowed to view links. Register or Login

ve ilk Kat boyayı Tabancanın haznesi bitene kadar boyadık. Manzara dumanlı falan ama renk muhteşem oldu. İki kat ve üstüne verniği yedikten sonra. Orjinal dış kaporta boyası gibi oldu. Tabiki buradan profesyonel iş yapanlar kadar olmamıştır ama Eskisine milyon basar.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Bu arada Diğer Parçaları unutmadık. Onlar daha çok taş toprak v.s. ile muhattap olacakları için Fırın Boyaya gitti.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login



emre2blue

Bu arada, Arka Çamurluk içleri de boyandı.

You are not allowed to view links. Register or Login

Ön Çarpma Barı da Boyanan diğer parçalar arasında.

You are not allowed to view links. Register or Login

Kaput altı muhteşem oldu. Fakat "FireWall" kısmındaki örtü bitik durumdaydı. Onun orjinalini bulamadım. Çıkması zaten olmaz. Birkaç kişi ile konuştum. Yanmaz birşey lazımdı. İşi hallettim ve kaplamaya başladım.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Bu arada Kaliperleri Boyama fikrim vardı ne zamandır. Önlerdeki Bremboları aldığımda kırmızıydı. Onların boyalarını temizlemiştim ve Aluminyum renginde gezdim hep. Ama Biraz farklı bir şeyler denemek istedim bu sefer. Kırmızı sarı siyah v.s. yerine. İstediğim rengi tam olarak bulamadım ama bu da işimi görebilecek durumdaydı. Astar atıldı. 2 Kat Boyandı, Üstüne verniklendi.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Sonra Vinly Aramaya başladım. Brembo veya Alfa romeo Yapıştıracaktım. Fakat bir arkadaşımın fikrini çok beğendim . Kaliperleri CNC'ye bağlayıp Brembo Yazısını yazdım.  Bu arada Kaliperlerin hepsi temizlendi. İçlerine Aluminyum Pistonlar Yaptım. Bütün keçeleri değişti.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Şimdi gelelim Yürüyenle ilgili Fantastik işlere. Bütün Bushing Adına ne varsa değişti. Hepsini PowerFlex bulursam onunla, Bulamazsam STRONGFlex ile değiştirdim. bulamadığımı kendim yaptım.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Ön Traversi de topluyorum bu arada. Direksiyon Kutusu temizlendi. Körükler yenilendi Yağlar değiştirildi.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login



emre2blue



Motorun Ayrıntılı Toplama Videosu da burada dursun. Şimdi Biraz Makyajlarla uğraşayım. Farlara hep hevesim vardı RING yapayım diye. Onları ekledim. Ve Farların KROM'larının çok fazla olduğunu düşünürdüm hep.  Ondan dolayı onları MAT siyah yaptım.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Sonuç Çok güzel oldu aslında.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Bu arada Yüksek Basınç Pompası da Boyandı Üstündeki boyaları hep dökülmüştü zaten.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Boyahane meşgul iken bizde FREN merkezini Düzelttik. Frene basarken sanki biryerde ayağıma bir his veriyordu. Tam Lineer değildi sanki pedal. Fren yağının içinde de parçalar vardı. İngiltereden Full Oring Keçe Seti almıştım. Onunla giriştim fren merkezine. WestingHouse da boyandı hepsini toparlayıp montajını bitirdim.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Genel durum olarak iyi gidiyoruz.

You are not allowed to view links. Register or Login


devirsever

Off cok guzel olmus kaput ici, ilerde 159 alirsam bu sayfa favorilerimde dursun  :D
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

emre2blue

Frenlerle Alakalı biraz daha bilgi vereyim : Önlerde Balata Olarak Ferodo DS2500 tercih ettim. Arkalarda Kaliperler büyüdü. Disk Hava soğutmalı oldu ve Çapı Kalınlığı büyüdü. Komple Arka Disk + Kaliper + PAD => ATE olarak aldım Yurtdışından. Önler ise 330x28mm olarak kaldı. SAdece bu sefer Walburg disk yerine Brembo Xtra Aldım. Karbon yüzdesi fazlaymış Çarpılmalara karşı etkiliymiş. Göreceğiz bakalım.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Artık Yürüyen Aksamın parçalarını toplama zamanı geldi. En Süper, Kaliteli ve Pahalı Parçalarımızı takalım : :rock:

Amortisörler => Bilstein B16 PSS10 Sertlik ve Yükseklik Ayarlı
ZRot => Meyle HD
Fren Hortumları => GoodRidge

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login







emre2blue

Şimdi Biraz Problem Çözümlerinden bahsedelim. 159'un bence en büyük sorunlarından biri YAĞ soğutması veya "Heat Exchanger" Motor yağını bir an önce ısıtmak için ve Belirli ısıda sabit tutmak için tasarlanmış parça. Fakat deliniyor ve Motor yağı su ile karışıyor. Bunu engellemek mümkün. Fakat Motor yağını dışarı almak lazım. Dışarıda soğutmak lazım. Yaptığım bu parça ile Dışarıya Yağ radyatörü bağlama şansım oldu. Ve Sıcaklık sabit olması için Araya YAĞ termostatı da ekledim. Tabiki Bu parçayı yapmışken üzerine yağ basıncını ve Sıcaklığı ölçen sensör yerlerini de yapmayı ihmal etmedim. Motor Blok giriş ve Çıkış çapları 14-15mm idi. Buna uygun bir çapta rekor bağlamak için M22x1.5 diş çektim. AN12 Fitting kullanmak için

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Yağ Soğutucu Radyatör olarak Mishimoto aldım. 19 Satır sanırım. Radyatör Hortumları AN10 olarak kullanıyorum.
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Yağ Thermostatı ise yine Mishimotonun INLINE serisinden. Ona da CNC'de yaptığım bir parça ile montajını yaptım. Maksat en kısa yolu yaratabilmek.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Diğer büyük problem ise Su termostatı. Gördüğünüz gibi Termostatın içi paslanmış, bu benim suçum tabiki. Çeşme suyu ile gezmenin zararları. Zamanında Yağ-SU birbirine karışınca tonlarça çeşme suyu bastık arabaya yağ parçaları çıksın diye.

You are not allowed to view links. Register or Login

Ama Problem sadece bu değil. Şimdi Thermostat bir gövde ile geliyor. Bu açık kalınca anında gövdeyi atıyorsunuz 1200TL çöpe gitti. Dışarıda 80TL olan thermostat bozulunca neden gövdesini atıyorum. Bir de Ben dışarıdan bazı sensörler bağlamak istiyordum. Alfa Romeonun bu Motoru, soğutma suyunu dışarı boşaltmayı sevmesi ile ünlü bir motor. Basınç kaybını öğrenmem lazım. Belki Conta yanarsa basınç artacak onları bilmem lazım dedim. Ve başladım çalışmaya. Şu anda arabanın üzerinde 89*C 'lik Benzinli Alfa Romeo 1.9 - 2.2JTS motorunun thermostat'ı var.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login


emre2blue

Hava Filtresi Sistemine gelelim şimdide. 80mm Çapında Olabildiğince PIE CUT yaparak bir dirsek yaparak işe başladım. Arabanın ilk tasarlandığındaki Hava Filtresi SU emmeye çok müsait idi. Şimdi Hem MAF'ı koruyabiliyorum. Hem de SU emme olasılığını çok azalttım. Eskiden CAM silecek suyu geçen yerden Hava Emişini yapıyorum artık.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Filtre Olarak KN'den vazgeçtim. Onun yerine FlowMuscle isminde Filtre kullanıyorum. Şu anda güzel gidiyor ilişkimiz. Emiş çapı Filtre büyüklüğü tatmin edici :D

emre2blue

Geldik Direksiyon YAĞ soğutucuna. Direksiyon Yağı soğutucusunu BMW E65-E66 "17217559964" parça kodu ile almıştım. Arabanın önüne montaj yapabileceğim en uygun parçaydı. Çapları da uygundu, fiyatıda. Tornada Yaptığımız özel aparatlar ile mevcut Alfa Romeo Hatlarına bağlamak hiç sorun yaratmadı. Orjinal Kolay Sök-TAK sistemi hala devrede.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Motoru üstüne koyduk bu arada.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

PCV olarak Krank havalandırması için MAN PROVENT 200 adlı bir OilCatchCAN kullandım. Kendim yapmıştım olmuyor. Bu arabada duman yok. Bildiğin MİST yani partiküllü sis gibi birşey var. 200kW Jeneratörlerde kullanılıyormuş Dedim anca bana yeter bu. Aluminyumdan braket yaparak motorun üstüne bağladım. Sonradan beğenmedim Kaportaya aldım tabiki. Ama resimlerini bulamadım şimdi :)

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Bu arada Gelecek için hazırlıklar devam ediyor. Milli Gururumuz "Bosphorus innovations" 'tan kitin eksik kalan parçaları geldi.

You are not allowed to view links. Register or Login

Tabiki Ben projede ilerlerken, Arkadaşlarımın tavsiyelerini dikkate alıyorum. Alfa Romeo direksiyonunda yumuşaklık hissini yok etmek için ara yumuşak takozu Aluminyum ile değiştirdim. Parçayı ürettim ve Taktım.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

emre2blue

Bu arada bu resimler falan hepsi 2022 sonundan. Yıl başında Tekerler yerde girecek diye TOTEM yaptım kendime. ve Arabamız yürür şekilde yerde. Tabiki eksikleri var. Ama yerde....

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Tampon benim hurdadan aldığım birşeydi. Onun üzerinde kesme biçme ve montaj denemeleri yapıyordum. Gelecek zamanda belki Değişik bir tamponla karşınıza çıkabilirim.
Bu arada Arabanın genel görünümü ile ilgili biraz daha resim atayım.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

En sevdiğim resimlerinden biri => acaba Tamponsuz mu binsem bu arabaya diyorum hep.

You are not allowed to view links. Register or Login

Tampon iç braketlerini kendim tekrardan tasarlayıp yaptım. Amacım ilerideki Modifiye tampona kuvvet kazandırmak.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

emre2blue


emre2blue

Aklımda Hep bu arabanın bozulmaya başlayan Elektrik Tesisatı vardı. Soketler yıpranmış kablolar soyulmuş falan. Benim gibi bir Elektrik Mühendisine yakışmaz bu dedim. Bir delilikle bütün motor ECU tesisatını söktüm.

You are not allowed to view links. Register or Login

Elearn Sağolsun bütün çizimler ve Soket bilgileri vardı elimizde. Onların Çıktılarını aldık, Bütün soketler Sipariş edildi. ECU soketi dagil. Lehim olmadan bağlama bant olmadan sıfırdan sıfır kablolarla tesisat çekmeye hazırlandım. 4-5 adet soket zaten hiç kullanılmayacaktı arabada. Onları da iptal ettik. Ortalık rahatladı. Bu arada Elearn ile kabloları ayrıca kontrol ettik. Yanlış çıkan birşey olmasın diye. Kablo renkleri v.s.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

TEK marşta araba hazır. Sıfır hata ve Mükemmel oldu.  Şimdi Emme borusuna İlave 4BAR TMAP sensörü ve MEth Nozzle Bağlantısı hazırlığı.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

alperuzi

Aslında tasarımı size ait olan bazı parçaları online satışa koysanız baya yurt dışından da alan olabilir. Sipariş geldiğinde üretir gönderirsiniz. Termostat ve yağ soğutucu çözümü baya güzel olmuş.

Ben alt salıncak strongflex lerimi gacır gucur gezmezten sıkılıp attım, greslemesini mi beceremedik takarken bilemedim.

emre2blue

Ürettiğim parçalardan sattığım çok oldu. Hepsi Yurtdışında tabiki. Türkiye de Hem Maliyeti sorun hem de orjinallik bozulacağı için kimse yanaşmıyor şu anda. Mesela bir Kule gergisi yapmıştım GT'ye Sanat eseri oldu. Ama maliyeti çok yüksek kaldı. Kimse tenezzül etmiyor. Ama sorun değil. Ben üretilebilir olduğunu göstereyim o bile yetiyor bazen. İnsanların bunu bilmesi bile güzel birşey.  Bu Burçların ötmesi olayını çok duydum ben de. Ama sorun etmiyorum. Artık araba günlük kullanımda değil zaten. Hafta sonları çıkarırım, keyfine basmaya gezmeye. Ses yapacaksa da yapsın.   :rock:

Gouki

Yapılan işler nedeniyle nutkum tutulduğu için konuya cevap yazamıyorum :alkis:

Abrek

Harika bir emek serisi, umarım gönlünüzce keyfini sürersiniz.

Fatihob

Oyy oyy proje süper gidiyormuş, elinize sağlık.
En çok korktuğum şey arabanın elektrik tesisatının tekrardan çekilmesi. Bendede bi tane proje arabası var ('95 Mustang), geçenlerde ateşlemeyi Ecu üzerinden yapmak için olan kitlerden alsammı vs diye düşünüyordum. Araştırdım bayaa ama gözüm kesmedi tekrardan komple tesisat çekmeye veya olanı düzenlemeye. Kara düzen devam edicem gibi.
..

emre2blue

Ben de Tesisat için çok kararsızdım. Yapmayacaktım. Ama Yarışmak için yapıyorum ben bu arabayı. Yani çok şeylere dayanması lazım. Yolun ortasında beni üzmemesi lazımdı. O anda üzüleceğime, şimdiden kasıp düzgünce iş yaptım. Çok memnunum bu kararımdan. Kolay olmadı ama.

murat

Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

hakan

Youtube'da ki videoları izledik zaten buraya da fotoğrafları ve detaylı anlatım yazmanız iyi oldu.Bu saatten sonra 159'a standart binmek bile sıkıntıyken proje yapmak cesaret işi.sizi takdir ediyoruz,umarım aracı pistte de görmek kısmet olur.kolay gelsin.
haktas