Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Alfa Romeo 159 - 1.9 JTDM - Büyük turbo, enjektör, intercooler, manifold,

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

coyote

Son gelişmeleri takdir ve gıpta ile okudum, elinize sağlık  :yukari-ok:

Doğa Tosun

Bu arabayı İstanbul Park trackday organizasyonlarında kendinden çok daha üst düzey otomobilleri darlarken izleyeceğim günü bekliyorum. Mükemmel.  :nazar:
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

Jakomo

Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

emre2blue

Merhaba Tekrardan ben geldim. Bu arada ben bir kaçamak yapıp pist'e girdim. 22/07/2023 İnterCity İstanbul parktan güzel birkaç resim ve Video bırakacağım. Çok sıcak bir gündü. GoPro falan hepsi öldü Araç içi kamerasından ne çekebildiysek onu yayınladım ben de. Yanımda Co-Pilot olarak Fatih Arkadaşım vardı. Piste çıkmış biri olarak beni yönlendirdi kendisi. Güzel bir deneyim oldu. Çok zorlamadım arabayı ama yine de bir Near-Spin olayımız olmadı da değil. Lastikler bitik durumdaydı. Neyse Resimlere güzel güzel bakın. Daha çok işimiz, harcayacak çok paramız varmış onu öğrendim :D

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login


emre2blue

Evet herkese merhaba, Bu posttan sonra göreceğiniz çoğu şey bir koltuk sevdasına başladı aslında. Bir Koltuk Sevdasına ne delilikler yapmışım şimdi hatırladım. 25 Aralık 2021 Cumartesi günü, sevdiğim bir arkadaşım bana ulaştı ve uzun zamandır aradığım bir şeyi bulduğunu söyledi. Resimleri görünce sadece Kredi Kartıma baktım; "işe yarama zamanın geldi" dedim. Kart bu işe kendisi de şaşırdı. Bu zamanda koltuğu ne yapacaksın? Nereye takacaksın? arabanın içi krem, Senin siyah koltukla ne işin olur dedi. iyi ki de dinlemedim.  Alfa Romeo 159'ta TI opsiyonlarında gelen, Sadece son yıllarında kullanılan nadir bir koltuk seçeneğini almış bulunmaktayım.

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

birgün bir Facebook mesajı : "Emre, birileri Alfa Romeo 159 söküyor. İçi Siyah, bence hemen bunları almalısın." Akşam hemen ilana yazılar yazdım, cep telefonlarını aldım ve sabah ilk iş olarak aradım. Bana resimleri gönderdiler ve parçaların durumlarını gördüm, anında ne bulabilirsem almıştım.

You are not allowed to view links. Register or Login

Bunun yanına, hemen fırçalanmış aluminyum trim parçalarım ve Yeni model klima kontrolcüsü aldım. Bu sayede sonunda kaloriferi kapat düğmesine kavuştum...

You are not allowed to view links. Register or Login

emre2blue

İstanbul Park günlerinden sonra parça biriktirme işlerim devam ediyordu. Bu arada yine bir boşluk bulunca arabayı komple soymaya başladım.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or Login

Çıkma Gelen Halıları Yıkadım ve Temizledim. Kuruması için bolbol günlerce güneşlendirdim.

You are not allowed to view links. Register or Login

Bu Arada ben de arabanın içindeki eski Ses izolasyon parçalarını söküyordum. Çoğu parça kolayca çıktı. Çünkü yaşlanmışlık parçaların ayrılmasına neden olmuştu. Ses izolasyonu görevlerini yapamaz durumdalardı. * Hoş o parçalar izolasyon için değiller titreşim sönümlendirmek içinler ama olsun. Öyle yazdım birkere :D

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Bu arada Göğüsü söktüm, Baştan boyamayı düşünmüştüm. Sonra fikrimi değiştirdim. Çünkü Orjinal Siyah Göğüs bulmuştum. Fakat pazarlık aşamaları, Gidip getirmek mi KArgo mu v.s. derken....

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Sönümlendirme parçalarını bir şablon oluşması için serdim.

You are not allowed to view links. Register or Login

emre2blue

Yalıtım malzemelerini takınca Halıları yerlerine bağlamaya başladım.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Yan plastikleri temizledikten sonra tekrar siyah'a boyadım. Bazı derilerde tamir işlemleri yaptırdım. El freni ve kolçak bölgesinde.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Arka Koltukları yerleştirdim. Kenar Koltuklarını Sıfırdan Deri ile kaplattım. Onlar da çok güzel oldu.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

emre2blue

Göğüsü yerine taktım tekrardan. Bir süre bu şekilde gezdim.

You are not allowed to view links. Register or Login

Bu arada Arabanın içindeki Kemerleri Siyah yaptım. Kumaşını bir arkadaşım seçti, olabildiğince orjinaline yakın birşey yaptım.

You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Kemer Kumaşını da Annem dikti. Mükemmel oldular :D

You are not allowed to view links. Register or Login

ve Sonuçtan bir önceki resim

You are not allowed to view links. Register or Login

Burada Orta konsolda eksikleri bilerek takmadım. Çünkü Göstergeler değişecek. Bir daha Sök-TAK olmasın istedim. ve Orjinal TEYP değişti. SONY 3005DB buldum. Kendinden amfisi olması hoşuma gitti. Hiçbir soket değişmeden neredeyse PLUG&PLAY bu işi çözdüm. FAKAT fiziksel montajı inanın motor toplamaktan daha zordu. Orada pek bir resim bulamadım. Bulursam koyarım ama ayrı bir post içinde.

emre2blue

Bu Trim işlerinden ayrıca tabiki mekanik işlerim de oldu. Performansa yönelik, tamir bakıma yönelik. En basitinden muayeneye gittim korna çalışmadı :( Korna 2 farklı frekans olması gerekiyordu. Bir tanesi ölmüş. Onu video da duyarsınız artık ileride :)  Orjinalini sordum 50.000TL falan dediler. Sallıyorum sanmayın, Alfa Romeo konu olunca hele orjinal parça dedinmi X10 gitmek lazım birşey için. Bende Seger'de be bulursam aldım diyebilirim. Sesini en çok sevdiğim, orjinaline en yakın frekansları bulmaya çalıştım.

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

Filtre çok boşta duruyordu. Onu biraz koruma altına almak için bir girişimde bulundum. Şimdilik güzel oldu diyebilirim. En azından bir tık korumalı oldu. Daha iyisini yapacağım bu arada.

You are not allowed to view links. Register or Login

En önemli konulardan biri Motor YAĞ soğutma sistemi idi. EBAY'dan güzel bir satıcı bulup ondan parçaları sipariş ettim. Hepsi geldi. Ama yine yüzüm gülmedi. Çünkü Bu Siyah bağlantılar AN-12. Full-FLOW versiyon aldım. Kocaman parçalar görebilirsiniz. Ama Eşek kafalılar. Dışını kalın tutup içlerini AN-10 gibi yapmışlar. Bildiğiniz dolandırıldım resmen. Matkapla iç çaplarını delerek. Freze ile keserek. Polisaj yaparak orjinal olması gereken ölçülere getirdim. REzil insanlar bunlar. Neyse Sadece ileriye bakıyorum. Herşey bana bir ders.  Sonuca odaklanırsak yine hoşuma gitmeyen bir montaj oldu. Ah Alfa Romeo, yine yüzümüz gülmedi.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

emre2blue

Bu arada IST-PARK macerasından sonra arabada yağ kokuları ve kaçakları oldu. Genel olarak bir kontrol ettiğimde Vites Kutusu ile MOTOR arasında Şanzuman yağı damlıyordu. Tabiki suçlusu benim. Hidrolik merkezin Oringi yok. Motorun ayırdık, yine gitti 2 gün.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Neyseki problemi hızlıca bulup çözdüm. Buna dikkat etmemiştim. Çünkü parça kutusu ile geldiğinde içinden Keçe - Oring çıkmadı. Bende Vites Kutusuna baktığımda orada bir YAĞ keçesi vardı zaten . Ondan dolayı önemsemedim. Ama olaylar farklı gelişti işte.

emre2blue

Bir heves bizim ayı yavrusu arabamızı hafifletmek için parça arıyorum tabiki evde boş kaldıkça birde ne göreyim. Benim ön Amortisör çatalları çelikten. Bunların Aluminyum versiyonları varmış makyajlı kasada. Almam gerekiyor dedim ve hemen çıkmasını buldum sipariş ettim. MAcaristandan malzemelerim geldi takmak için arabayı söktük hemen.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Ağırlık farkına baktık hemen. Çelik parça 3.30kg - Aluminyum 1.80kg geliyor. Heyacan dorukta.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Ve Bir Alfa Romeo Klasiği. Hevesini kursağında bırakmak için yapılmış sanki....  Daha ilk vidayı sıkarken parça kırıldı... :ofk: Küfür Etmekten yoruldum ve oturup arabayla konuştum bolbol.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Neden böyle yapıyorsun. Biz, bir fakir olarak yüzümüz gülmez mi? diye sordum. O da dediki Sen kimsin  ***. Daha dur Seninle işim bitmedi dedi. Seni öyle bir kıracağım ki, İnsanlığını unutacaksın dedi bana.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Bana olan saygısından AKS içinde ne kadar Gres varsa onları O kadar uğraştığım tertemiz yaptığım, Yağmurda sürmeye kıyamadığım, tertemiz parçalarımın üzerine saçmış bulunmakta. Sırf bundan dolayı arabayı yatırıyorum şu anda. Askere gidenler bilir. TANK bağlı arkadaşlar. Cezası büyük .

emre2blue

Ama bilmiyor ki, KEÇİ inatlı lafı benim için söylenmiş. Ben yapacağım dediysem o olacak. Bu arada siparişlerim teker teker geliyor. IST-PARK gününde lastiklerin durumu, Frenler JANTlar derken. Bir arayışa girdim. Günlük lastiklerle 159'dan birşey olmayacaktı. En azından pist için bir set yaratmam gerekiyordu. Arayışa başladım. You are not allowed to view links. Register or Login'da bir set gördüm ve Aldım. Bir arkadaşımız kendine almılş fakat sanırım proje değişikliğinden dolayı satıyordu. Banada aldığı fiyattan verdi. Daha Asfalta değmemiş bile :o

Semi-Slick NANKANG AR-1 

You are not allowed to view links. Register or Login

Parçalar Teker Teker geliyor....  Artık 18" jant lastik set ile devam edeceğim. İlk Set geldi. Sanırım bunu PIST için kullanacağım. Diğer 18" ise günlük olarak arabada kalacak.

OZ ultraleggera 18" X 8j 5x110 - 8.75kg Tanesi

You are not allowed to view links. Register or Login

Günlük Kullanacağım 18" jant setim de geldi. Buradan @jantmax a çok teşekkür ederim.

OZ INDY HLT 18" X 8j 5x110 - 9.95kg Tanesi

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Günlük Kullanacağım Lastiklerimi bu sefer Goodyear EAGLE F1 ASYMMETRIC 6 olarak seçtim. 245/40R18 97Y XL ebatlarını kullanacağım. Geçen Senelerde Alfa Romeo GT'de ASYMMETRIC 5 kullanıp çok memnun kalmıştım. 159'a da çok ungun olacağını düşünüyorum. Zamanla kullandıkça göreceğim.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

emre2blue

Jantları hemen Test ettim arabaya taktım, Kaliper ve Disk Uyumlarına baktım.

OZ INDY HLT 18" X 8j 5x110  - Malesef Spacer Kullanmak zorunda kalacağım yine. Çünkü Kaliper'e çarpıyor.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

OZ ultraleggera 18" X 8j 5x110  - Ultraleggera Spacer olmadan kullanılabilecek. Pist için güzel bir bilgi :D

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

emre2blue

Ve Zaman geldi Montaja gidiyoruz.  * Best Second CAR FORD Courier diyorum arada :D

You are not allowed to view links. Register or Login

UltraLeggera + Nankang ilk setim.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login


INDY + ASY Montaj

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

emre2blue

Nankang'ları yere değmesine kıyamıyorum. INDY HLT ile ASY kombini test ettim arabada.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

Şimdilik İyi görünüyoruz

emre2blue

Bu arada en sevdiğim konulardan birine geldik. TPMS sistemi. Bence bir arabada olması şart sistemlerden birisi. Zaten Avrupa da bu konuda karar almış 2014 sonrası satılan bütün araçlarda zorunlu kılmış. Biz de eksik olmayalım dedik. Bütün yeni 18" JANT setimize TPMS sensörleri taktım.
Sağlam olsun, kırılmasın, yüksek hıza dayansın kodlaması kolay olsun derken Orjinal Hella Sensörlerinden Aldım. Mercedes AMG GT 'lerde kullanılan bu sensörler 320kmh hıza kadar dayanıyormuş. İşin doğrusu O kadarını göremem, ama içim rahat. Tabiki Sensörün bağlantısı önemli. JANT içindeki pozisyonu uygun olmaz ise lastik takılması ve sökülmesi sırasında oluşacak problemleri önceden görebilmek adına ufak birkaç test yaptım. Görünen o ki bu Hella sensörleri sadece INDY HLT Jantına takabileceğim. UltraLeggera için başka bir sensör bulmam gerekecek.

You are not allowed to view links. Register or Login



You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

emre2blue

Tabiki Arabanın kendisinde böyle bir TPMS sensör grubu ve alıcıları yok. Orjinali Yine 10 milyon Euro fiyat çekilince. Kendim yapmaya karar verdim. Onları ileride paylaşacağım. Şimdilik çalıştığını bilin yeter :D

Şimdilik güncellemeleri bitiriyorum ve Son ve EN SON durumu paylaşıyorum iki resim ile.

You are not allowed to view links. Register or Login

Bu arkadaşımız yani galvaniz sac arasından sızan su yüzünden araba havuz oldu. ve Bütün halılar ıslandı. Araba şu anda resmini çekmedim ama komple sökük durumda. Tabiki bunu bir fırsata çevirip Arabanın ellemediğim yerlerini de düzelteceğim. Mesela BOSE müzik sistemini aktive edeceğim . Amfi BASS vardı. Şimdi Sadece Ön hoparlörlerim kaldı. Onu da bu hafta veya önümüzdeki hafta alacağım 2Ohm BLAM marka olacak sanırım.

Ve En önemli Sorulardan biri. Basınç problemi arabanın rodajını tamamlayıp, Piste çıkmıştım. Fakat Vites değişimlerinde 3 saniye boyunca boost sabit kalıyor ve yükselmiyor. Sanki her vites değişiminde birşey bekliyor gibi. O da bana inanılmaz zaman kaybettiriyordu. Araba çok geç kalıyordu. Hala da öyle. Sentesini kontrol ettim. Ona özel bir video çektim heçen hafta. Onu yayınlayacağım yakında. Turbo VNT'lerinde problem var dediler. Söküp baktım hiç bir sorun yoktu. Balans v.s. sorunu da değil. Arabanın VNT'sini OBD'den de okuyorum. Vites değişince VNT sabit kalıyor. Sonradan artıyor. Sanki ECU'da birşeyler oluyor. Onu da çözeceğim ama zamansızlıktan birşey yapamıyorum. Para kazanmam lazım . Hemde çoook :D

You are not allowed to view links. Register or Login

emre2blue

Uzun süredir forumlardan uzaktım, biraz güncelleme yapayım...

Sorunun Sentede olmadığını anladığımızda Turbonun sökülme zamanı geldi.  Ondan önce biraz araştırma yapınca. Kullandığım Billet 10+0 mı 11+0 neydi hatırlamıyorum artık, bu palin aslında boost konusunda bana sıkıntı çıkardığını da öğrendim. Herşeyi orjinale dönme kararı verince MAMBA firması ile yazışmalara başladım. Bu sırada İthalat sınırı hala 150€/USD olarak duruyordu.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

6+6 yerine 7+7 tavsiyelerini dinledim ve PALi aldım. 10 günde falan elime geçti. vergilerini ödedim aldım. Turboyu söktük. MASLAK turbonun yolunu tuttuk. Sabah 9'da buluştuk Öğlen birde Eve dönmek için yola döndüm tekrardan. PALi değiştirdik. VNT kontrolü ve genel temizlik yapıldı. Aynı gün aracıma tekrardan Turboyu takıp çalıştırdık. Ve Beklenen sonuç TURBO tam bir çılgın.... Basınçlar yerinde. Hatta bir SPOOL ve SURGE sesleri var. Utanmasa Supra kullanıyorum dersiniz. Gözlerde yaşlar. Yüzde mutluluk , verdiğim bütün paralar helal olsun diyorum tekrardan herkese. Çok mutluyuz :D

emre2blue

Bu arada Yüksek hızlara çıktığın zaman Kaputun kenarlarında oynama beni delirtiyordu. Birkaç defa 200kmh üzeri hızlarda yoldaki bozukluklar yüzünden kaputun kilidi açılmıştı. Bunu bir daha yaşamamak için kaputa 2. ve 3. kilitleri ekledik.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Kilit Saclarını ölçerek kendimiz yaptık. M6 Somun Perçin kullandık, bu şekilde kaput Sacına zarar vermeden uzun ömürlü bir montaj yapmış olduk. Kilitleri MESAN kilit'ten bulduk. Şimdi kaputu açmadan önce bunları da ayrıca açıyoruz ve kitliyoruz. Çok süper oldular ve gizli kaldılar.

emre2blue

İnstagramda gezinirken POWERFLEX takip ediyorum. Orada Viraj demirlerinizde oynama oluyorsa ve Flanş yoksa şöyle bir parçamız var onu da kullanın diye bir paylaşım yapmışlar. Ay gün elimdeki malzemelere baktım ve hemen Tornada çevirip ön viraj demirine ekledim. Çünkü arka viraj demiri sabit, fakat ön viraj demiri sağa sola çok rahat geziyordu. Bu şekilde gezmeyi durdurduk. Z rotlarının salak salak açılarda durma olasılığı da girmiş oldu.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

emre2blue

Arabanın Su almasının en büyük sorumlusunu bulduk. Kapı içindeki Saclar bizden önce sökülmüş fakat bazı saclarda hiç geriye contalama yapılmamış, yani yağmur yağdığı zaman hafif hafifi içerisi ıslanıyormuş su sızdırıyormuş, geçen senelerde olan feci yağmurda kapalı garajda olmayan arabam bildiğin akvaryum olacakmış eğer önceden fark etmeseydik.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

emre2blue

Bu arada kapı kasetleri v.s. sökünce kapıların ne halde olduğunu gördük. Yolcu ön kapısı mesela, kapıdaki izolasyon erimiş. Sanki Çernobildeki Filin ayağı gibi olmuş. Dehşet verici, rahatsız edici bir görüntü hepsi. Hepsini sökmek zorunda kaldık tabiki.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

emre2blue

Bir anlık delilikle BOSE müzik sistemini yeniden canlandırdım! Ama orjinal hoparlörleri kullanmak yerine, yılların yorgunluğuyla uğraşmamak için yepyeni bir yola girdim. 2 ohm zorunluluğu nedeniyle seçenekler sınırlıydı, ama BLAM hoparlörler bu iş için mükemmel bir çözüm sundu! Ses sistemini kurarken, kablo tesisatında da OFC kabloları tercih ettim ve sonuç gerçekten harika oldu. Elimdeki eski tesisat kullanılmaz haldeydi, bu yüzden her şeyi sıfırdan kurduk. Emeğin ve doğrunun birleşimiyle mükemmel bir ses deneyimi yakaladık!

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

emre2blue

Bagaj kapağına giden elektrik tesisatını koruyan o esnek plastik yırtıldığında, su girişi kaçınılmaz oluyor. En kötü yanı ise, bu parçanın tek başına satılmıyor olması! Üstelik, bulduğunuz çıkma parçalar bile artık eskimiş ve yıpranmış durumda. Neyse ki, 2 denemenin ardından sağlam bir ürün bulmayı başardık ve ortalığı güzelce temizledik. Artık bagaj biraz daha kuru kalacak! 🚗✨

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

emre2blue

Her şey basit bir hoparlör montajıyla başlamıştı... Ta ki aldığım kasnakların kısa kaldığını fark edene kadar! 🤦‍♂️ 3D yazıcıyla bir çözüm üretmeyi düşündüm, ama dayanıklılık konusunda endişelerim vardı. Kırılacak bir parça istemiyordum. Sonra aklıma mükemmel bir fikir geldi: CNC'de aluminyumdan kendi kasnağımı yaparım!
Ve işte karşınızda, 500 gramlık deli işi bir sanat eseri! 🎨 Her detayını ince ince işledim, hoparlörün üstünü kapatmak için ise 3D yazıcıdan özel bir parça bastırdım ve üzerine şık bir metal petek yerleştirdim. Sonuç? Hayal ettiğimden bile daha muhteşem! 😍
Bu projenin sonunda, her şeyin doğru bir şekilde birleştiğini görmek inanılmaz bir duygu. Bu kasnaklar, sadece bir hoparlörü monte etmekten çok daha fazlası! 🚀

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login