Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Warm Hatch | Alfa Romeo Mito 22UN886

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

stan

You are not allowed to view links. Register or Login
Hocam egzoz da cat ve orta iptalinden sonra alt devirlerde
Cansizlik oldumu ?

selamlar,

MiTo benzinli versiyonlarında orta yok. Katalizörü 200 cell spor cat'e çevirince de hem stock turbomda, hem de sonradan taktığım GT1446 turboda alt devirle ilgili bir sorun hiç hissetmedim.

Hatta güncel olarak sırf meraktan spor cat'i çıkarıp düz boru şeklinde down pipe'a geçtim, yine bir fark hissetmedim. Kasım ayında muayne var, öncesinde spor cat'i geri takacağım yüksek ihtimalle o şekilde bırakacağım.

kaanromeo

You are not allowed to view links. Register or Login
selamlar,

MiTo benzinli versiyonlarında orta yok. Katalizörü 200 cell spor cat'e çevirince de hem stock turbomda, hem de sonradan taktığım GT1446 turboda alt devirle ilgili bir sorun hiç hissetmedim.

Hatta güncel olarak sırf meraktan spor cat'i çıkarıp düz boru şeklinde down pipe'a geçtim, yine bir fark hissetmedim. Kasım ayında muayne var, öncesinde spor cat'i geri takacağım yüksek ihtimalle o şekilde bırakacağım.

Tesekurler hocam.
Multiairde denedinizmi? tecrubeniz oldumu hic egzoz setuplarinda?

stan

You are not allowed to view links. Register or Login
Tesekurler hocam.
Multiairde denedinizmi? tecrubeniz oldumu hic egzoz setuplarinda?

Multiair'da hiç tecrübem olmadı bu konuda. Ama aynı blok ve benzer şekilde bir egzoz egzantirik sistemi var multiair ile tjet motorda, sadece intake kısmı farklı.

Egzoz tarafı aynı şekilde olduğundan benzer sonuç verecektir diye düşünüyorum.

kaanromeo

You are not allowed to view links. Register or Login
Multiair'da hiç tecrübem olmadı bu konuda. Ama aynı blok ve benzer şekilde bir egzoz egzantirik sistemi var multiair ile tjet motorda, sadece intake kısmı farklı.

Egzoz tarafı aynı şekilde olduğundan benzer sonuç verecektir diye düşünüyorum.
:yukari-ok:

ealprsln

Merhaba Rahmi,

Yaşadığın sıkıntıların tamamını ben de yaşadım, bende sadece beş civatadan ikisi kesmişti. Aks vs çıkmadı bende ama yine de çok korkuttu. Beraberlik şu an 8 yıl ve 155k km civarında. KM şu an itibari ile 197k oldu, ki bahsettiğin sıkıntıların tamamı kronik Mitolar için. Burç mu çaktırdın yoksa helicoil mi yapıldı. Bende ikisinde de helicoil var ama uygun ebat burç çakılsa çok çok daha sağlam olabilir... tabi bunun için motorun komple şasi den ayrılması lazım  :-X
THE ROMANCE OF PERFORMANCE
'11 MiTo Quadrifoglio Verde

stan

You are not allowed to view links. Register or Login
Merhaba Rahmi,

Yaşadığın sıkıntıların tamamını ben de yaşadım, bende sadece beş civatadan ikisi kesmişti. Aks vs çıkmadı bende ama yine de çok korkuttu. Beraberlik şu an 8 yıl ve 155k km civarında. KM şu an itibari ile 197k oldu, ki bahsettiğin sıkıntıların tamamı kronik Mitolar için. Burç mu çaktırdın yoksa helicoil mi yapıldı. Bende ikisinde de helicoil var ama uygun ebat burç çakılsa çok çok daha sağlam olabilir... tabi bunun için motorun komple şasi den ayrılması lazım  :-X

Abi ben de helicoil ile yola devam ettim.

Bu motor düşme olayı gerçekten absürt, ilk başa geldiğinde insan gerçekten inanamıyor :) Çözümü de aslında basit.

Hani tüm bu arızaları şikayet değil de, bilinmesi adına zaten bu şekilde çarşaf gibi serdim. Başkaları da başına benzer durumlar geldiğinde şaşkınlığı bir nevze az olsun niyetindeyim.

Sonuçta MiTo'nun bana sundukları, pahasının çok ötesinde. Gerçekten çok çok severek kullanıyorum. MiTo'dan sonra, MiTo üstüne koayarak ilerleyeceğim bir hothatch için bugünün piyasasında akıl almaz paralar vermek gerektiğinden, daha uzun yıllar birlikteliğimiz illa ki devam eder.

Tüm bunların yanı sıra, bir de racin diff'in LSD dönüşüm setini aldım ama hala takmaya fırsatım olmadı. Onu takınca aracın benim için pahasının tekrar katlanacağını düşünüyorum.

ealprsln

zaten senin içinn öncelikli eksik bence de LSD dı. Helal olsun çok yerinde şahane haraket olmuş  :rock:
THE ROMANCE OF PERFORMANCE
'11 MiTo Quadrifoglio Verde

stan

Meth kit olayına da el attım sonunda.

Yerli bir markamız olan Bosphorus innovations'ın sahibi Kemal ile geçmişte tanışıklığım vardı. Kendisine meth kit için iletişime geçmiştim, hemen aşağıdaki LCD ekranlı Stage 1,5+ Turbo Meth Kitimizi temin ettik.
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Burada çoğu kişi Bosphorus innovations'ı az çok tanıyordur ama yine de Bosphorus İnnovations adına bir parantez açmak isterim. Kendileri ebay ve Aliexpress üzerinden genellikle ihracat şeklinde satış yapan bir firma, 70'ten fazla ülkeye meth kit satışı yapmışlar. Elektronik tasarım ve üretim kendi bünyelerinde yapılıyor. Kiti tamamlayan diğer malzemeleri ise çeşitli kaynaklarından tedarik ediyorlar.

Montaj için detaylı video çektim ama düzenlemesi vakit alacak. O sebeple şu an için bazı ufak fotolar sadece paylaşayım.

Özellikle elektrik işleri çok fazla ve detaylıydı. Baya bir tesisat çekme, lehimleme işi mevcuttu. Özellikle benim göğüsün ortasındaki sensörleri içeren paneli güncellemem gerekti, çok uğraştırdı. Emme hattına takılacak nozzle'ın oturacığı kısım için ufak bir kaynak işi yapıldı. Kaynak hariç diğer tüm işleri kendim yaptım ve 1,5 günden fazla zamanımı aldım.

Orta panel spagetti görseli:
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Aynı panelin toplanmış hali:
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Kaput altına eklenmiş olan selenoid valf ve ona bağlı kırmızı meth hattı. Mavi renkli hortumlar ise yeni eklenen vakum hatları.
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Bagajın kenarına konulan depo ve çok da görünmeyen pompa:


İlk test sürüşünde selenoid valfin çalışmadığını tespit ettim. Bununla ilgili zaten voltaj koruması diye bir şey olduğunu biliyordum. Eğer aracın sağladığı voltaj 13V'den düşük olabiliyorsa selenoid valf çalışmıyor. Bunu engellemek için selenoid valfi akışın ters yönünde bağlamak yeterli oluyor. Sonrası ise bingoooooo!!!

Test sürüşünde %50 su %50 meth karışımı ile hava sıcaklığı 34C iken, iat 33C idi. Yani meth kit ON/OFF arasında iat'de 10C'den fazla fark var. Ve sürüşte ne aksırma, ne öksürme en ufak bir tuhaflık yoktu. EGT ise yaklaşık 80-100C kadar daha düşük.
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Meth kitten sonra yazılımı güncelleyip avansı açtık, tahminim de ötesinde avansa izin verdi araç doğrusu, ilgili log:

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Aslında bu gece adam akıllı dragy ile süre alacaktım, unun için planyapmıştık ama yasaklar izin vermeyecek.

Bu sabah işe giderken yolun sakin bir bölgesinde kısa bir bastım, şöyle oldu:



[video=youtube;fFFZ-G957Q8]You are not allowed to view links. Register or Login


ealprsln

eğim "0" da böyle hızlanıyorsa standart bir T-Jet'e göre çok çok fena gidiyor  :yukari-ok:
THE ROMANCE OF PERFORMANCE
'11 MiTo Quadrifoglio Verde

devirsever

1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

stan

Yuklenen her turbo aracta karter içindeki basinc artar. Bunun icin pek cok uretici karter havalandirma icin birden fazla nokta tanimlar. Cunku karter icindeki basinc fazla olursa, ozellikle turbo yagi geri donus hattinda olisan pozitif basinctan oturu yag sirkulasyonunda sikinti olusabilir.

Tjet motorda mevcutta tek karter havalandirma mevcut. Fakat biraz yurt disindaki tjet projelerini inceledigimde, aslinda asagidaki gibi iminci karter havalandirma cikisinin hali hazirda mevcut oldugunu ama bir vida ile kapatildigini fark ettim. Soz konusu vida M18 idi.
You are not allowed to view links. Register or Login

Hem bu havalandirmayi aktif hale getirmek, hem de oct baglantilarini daha duzgun hale getirmek icin ptfe boru ve an tipi adaptorleri aliex'ten siparis ettim.
You are not allowed to view links. Register or Login

Bugun oglen dukkana gecip montaji kendi ellerimle yaptim:

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

Ve motor kapagi yerine takilinca final halimiz:


Ayrica oct cikisini da kucuk bir filtre ile tekrar disariya verdim. Artik emmemiz tam anlamiyola tertemiz kalacak.

stan

Taa Temmuz 2020'de alıp da kendi dükkanımızda takmaya fırsat oluşturamadığım Racing Diffs LSD Convertion set arabanın bagajında, 3 litre şanzıman yağı ile birlikte uzun süredir dolaşıyorudu.

Pist sezonu artık en azından İzmir için yaklaştığından, artık işi bitirmek için Alfa Ege'den arkadaşımız olan Ata'dan randevu alıp, dün sabah 3. Sanayi'de Alfa Rosso'ya gittim.
You are not allowed to view links. Register or Login

Uzun zamandır işi ertelememizin sebebi, montaj için ya travers inecek, ya da şanzıman inecek diye şüphelenmemizdendi. Ama Racing Diffs benim aynı şanzımanı kullanan (M32) Corsa D OPC için montaj videosu yayınlamış ve burada sadece diferansiyel karpuzunu sökerek montajın mümkün olduğunu göstermiş.

MiTo'da travers biraz daha büyük olduğundan, daha zor görüküyordu ama tarvers indirmeden şansımızı deneyelim dedik. Arabayı Kaldırıp tekerlek, alt koruma gibi şeyleri sökerek başladık.
You are not allowed to view links. Register or Login

Sonrasında aks ve şanzıman takozunu söktük. Özellikle şanzıman takozu sökülünce, motorun kulaklarından esnetilerek diferansiyel karpuzunu sökecek kadar bir boşluk açıldığını gördük.
You are not allowed to view links. Register or Login

Ve diferansiyel aşağıda. Kendisini bol tiner ile temizledik:
You are not allowed to view links. Register or Login

Instagram'a atmalık diferansiyel ve racing diffs'in tüm parçaları serilerek fotolandı.
You are not allowed to view links. Register or Login

LSD dönüşüm kiti denen sistemin temel mantığını özetlemek gerekirse, differansiyelin göbeğine iki plaka yerleştiriliyor. bu plakaların ortasında 4 adet çok sert yay var, bunlar gövde plakaları ile differansiyel göbeğindeki büyük dişlilerin arasında kalan balatayı baskılıyor. İlk montaj öncesinde mengenede bu yayları sıkıştırıyoruz:
You are not allowed to view links. Register or Login

Sonrasında göbek plakalarını ve balata plakalarını diferansiyelin göbeğine yerleştirip, sıkıştırma vidalarını geri söküyoruz. Son olarak kit ile birlikte gelen pinyon pini de göbeğe yerleştiriliyor:
You are not allowed to view links. Register or Login

Son olarak diferansiyel montaja hazır:
You are not allowed to view links. Register or Login

Fotosunu çekmemişim ama şanzıman yağı olarak Motul gear 300 ls 75w90 kullandık. Bu kiti taktıktan sonra LSD uyumlu yağ kullanmak olmazsa olmaz, onu da not edelim.

Büyük iş diye aylardır kendi dükkanımızda yapamadığımız iş aslında yaklaşık 3 saatlik bir montaj ile tamamlanabilen, usta olan adam için kolay bir işmiş. Montaj konusunda benim gibi gözü korkanlar, korkmasın :)

Sonrasında yola çıktım, hava yağmurlu. Ama ufak ufak denemeler de yapmadan duramıyor insan.
Aracın patinaja düşmesi baya azaldı. patinaja düşse bile torque steer sebebiyle direksiyon ile savaşmak diye bir şey kalmadı.
Hızlı virajlarda, gaza oturunca araç bariz şekilde kendini içeri çekiyor. Bu sebeple çok daha ufak ve yumuşak direksiyon müdahaleleri ile araç çok daha fazla yönlenme sağlıyor.

Akşam yağmur durduğunda, tekrar virajlı yollara çıktım. Çok saçma şekilde virajlarda gaza oturunca müthiş bir stabilite hissediyorsunuz. Direksiyon başında zevkten kahkaha atar durumda buldum kendimi pek çok kez.

Bir de MiTo'da orijinal halinde bulunan Q2 elektronik diff kilidi konusuna açıklık getireyim. Bu sistem tamamen direksiyon açısı ve ön tekerlerin hız farkının ölçülmesine istinaden frenleyerek çalışan bir sistem. Bu sistem de günlük kullanımda oldukça faydalı ama çalışması için önce bir miktar kafadan kaymanız, sonra da fren ile gücü tek tekerde de olsa düşürme ile çalışıyor. Şu an tekerlekler arası hız farkı ortadan kalktığından, bu sistem devreye girmiyor, en azından belli bir noktaya kadar girmiyor diyelim. Çünkü bugün biraz abartıp, artık tekerlekler tutuşu kaybedince, VSC ışığı pavyona bağladı.
Aynı Q2 vs mekanik LSD mantığı İngiltere tabanlı Alfa forumlarında Giulietta ve MiTo için benzer şekilde hep özetlenmiş.

Burada önemli olan bir başka konu ise ömür. Sonuçta oluşturulan LSD tipi balata tipi ve her balata gibi unun da bir ömrü var. Racing Diffs TR distiribütorü Arda ile olan konuşmamda, kendi aracında 40.000km'dir kullandığını ve her hani bir kaçırma olmadığını. Ama üreticinin yaklaşık 60-70 bin KM'de bir balata değişimi tavsiye ettiğini belirtti.

Son olarak, montaj için Alfa Rosso Ata ustamıza, Racing Diffs ürünlerini TR'ye ithal eder Arda'ya teşekkürü bir borç bilirim.

devirsever

Cok güzel olmus, iyi gunlerde kullanin. Kilitli difli araba ayri bir dunya bence, tabi sportif sekilde virajlara girmeyi yada makaslamayi sevenlere.
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

ealprsln

THE ROMANCE OF PERFORMANCE
'11 MiTo Quadrifoglio Verde

Doğa Tosun

MiTo kullanırken en çok istediğim şey böyle bir diferansiyeldi. Q2'si var işte diyemiyor insan. yukarıda çok güzel açıklamışsınız, öyle fren yaptırıyor ki çok yavaşlıyor. E bu kadar yavaşladıktan sonra zaten dönerdim sorunsuz diye düşünüp dururdum kullanırken. Çok iyi upgrade, havalar ısınınca pist günlerinde görüşmek üzere inşallah  :nazar:
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

stan

Yaklaşık 6 ay sonra dün piste çıktım. Hava şartları ve pistin toz durumundan ötürü yol tutuş seviyesi en iyi gününde değildi diyelim. 5'er hot lap şeklinde 3 seansta toplam 15 tur attım. Genel olarak süreler düşük geldi. Araba bariz şekide eskiye göre hızlanmış olsa da, benim de biraz formsuzluğumdan ötürü çok iyi bir süre gelmedi. Benim de en iyi sürem 1:20:432 oldu.

Meth kit, LSD, Nankang AR1 lastikler ve 4 nokta kemeri pistte ilk kez kullandım. Gözlemlerimi tek tek listelemek gerekirse;


  • Meth kit hem hız hem de EGT anlamında çok iyi iş yaptı. 5 tur aralıksız gazlamada bile EGT 750C'yi geçmedi. Çok şükür araçta performans kaybı veya olmadık bir durum hiç karşımıza çıkmadı.
  • Hız konusunda ise, Meth sayesinde avans açıldığından, ilk kez S/F sonunda 5. vitese atma gereği oldu arabada.
  • LSD yoldaki hissiyatıma benzer şekilde hızlı ve küçük direksiyon tepkisi isteyen yerlerde net çalıştı. Fazla sert virajlarda LSD'ye güvenip laps diye gazı kökleyince araba yine kafadan kayıyor. Bir de geçmiş alışkanlığımdan ötürü, arabanın kafasını içeri sokmak için lift off yapmaya meyilliyim. Ama gaza doğru yerde oturunca da kafa artık içeri çekiyor. Bu noktada kendimi alıştırmam lazım. İyi süre almak için biraz vakit geçecek gibi.
  • Nankang AR1'leri araştırdığımda, Trafeo R veya Cup 2 gibi lastiklerden sonra gelen en iyi fiyat performans lastiği olarak lanse ediliyordu (tane fiyatı 1.000TL bu arada, fiyat konusu göreceli yani). Frenlemede iyi, dayanıklılıkta da oldukça iyi. Ama viraj performansı mükemmel diyemem. Doğrusu geçmişte kullandığım Kumho KU36 ve Kumho V700'ler çok daha iyi çalışıyorlardı.
  • 4 nokta kemer işini çok iyi yaptı. Koltuğuma resmen çivilenmiş gibiydim ve gün sonu yorgunluğumun nispeten az olmasına çok faydası oldu. Hem de direksiyon başında kendimi sabit tutmak ile ekstra efor harcamadığımdan dikkatimi daha kolay toplayabildim.
Gün sonu süre gelmese de, çok eğlendik, çok keyif aldık. Arabanın fren pedalinda seans sonlarında biraz yumuşama dışında hiç bir sorun yaşamamam da ayrıca mutlu etti.

Aşağıdaki videoyu da ilk seansta çekmiştim. Önümdeki araç Clio 2 RS 172



You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

Bir de son olarak, pistten sonra artık yazlık lastiklere döndük, yeni boyalı jantlarımız ile.

You are not allowed to view links. Register or Login

kuti147

Mito nun masallahi var, yapılan değişikliklere sizde tam alıştığınız zaman keyifte artış, sürede azalış bence kacinilmaz olur 👍😀
Her değişim icin yapılan ayrı ayrı yorumlar da bu tarz değişikler düşünen arkadaşlara yol gösterici olur  :yukari-ok:
34 BS 3090 - Rosso Mk1 147
34 FH 3300 - Rosso Mk2 147
34 KY 5602 - Jarama Mk2 156 SS
34 NT 0522 - Jarama Mk2 156 SS
A4 2.0T Quattro Sline
——————————————-
34 ERH 07 -- Jarama Mk2 147

stan

Pistten sonra bakimimizi zaten planlamistim.
Diskleri yine mtec'ten almistim, balata olarak ise bu sefer mtec'in sitesinde satilan mintex'i tercih ettim. İngilizler cok met ediyor bu balatalari. Bir de diskin yaninda ciddi uygun fiyatli geldi, o sebeple denemelik aldim.
Yag olarak ise normalde hep 5w 40 kullanirdim. Gecenlerde yaptigim bir arastirmada, ayni motor ve turbo kombinasyonuna sahip 500 abarth, punto abarth gibi araclarda oem yag olarak 10w 50 oneriliyormus. Bu sebeple, sogukken turbonun sagligini da korusun diye 5w 50 de karar kildim ve ilk kez motul marka bir yag aldim. Bakim oncesi kitimiz:


Lastik balata falan soktuk:
You are not allowed to view links. Register or Login

Disk tedarik etmistim ama arabanin ustundekiler cok incelmediginden henuz degistirmem diye dusunuyordum. Ama disklere yakindan bakinca fikrim hemen degisti. Son pistte ust uste 5 hotlap attigim olmustu, bunlar frenleri fazla zorlamis.
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

Bir de guclendirilmis Z rot konusu vardi. Bir suredir arastirmasini yapiyordum. Benim araca uyacak rotillerden buldum. Custom bir govde islettim tornadan bu sayede yukseklik ayarli da oldu. Ve montajladik. Oem z rotlara gore saglamlik acisindan 10 gomlek fark var, yan yana olan fotodanfsrk gozukuyor zaten. Guzel yani ise, ayni Z rot, mito punto, corsa, giulietta ve mini cooper'a uyuyor. Biraz kullanip net faydasini gordukten sonra satisa acacagim bu urunu de.

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

Gun sonunda jantlari takinca, temiz diskler arka planda cok guzel parladi, her ne kadar jantlar kirli olsa da.
You are not allowed to view links. Register or Login

ealprsln

THE ROMANCE OF PERFORMANCE
'11 MiTo Quadrifoglio Verde

specialistAlfisti

Geliştirmeleri ve tecrübeleri okurken keyif aldık yine  :alkis: :alfisti:  :clover:
'04 156 1.6 TS. (2011-18)
'11 Giulietta 1.6 JTDM  (2017-...)
'07 GT Q2  (2018-...)

Cuore Sportivo

ceyhun16

You are not allowed to view links. Register or Login
Pistten sonra bakimimizi zaten planlamistim.
Diskleri yine mtec'ten almistim, balata olarak ise bu sefer mtec'in sitesinde satilan mintex'i tercih ettim. İngilizler cok met ediyor bu balatalari. Bir de diskin yaninda ciddi uygun fiyatli geldi, o sebeple denemelik aldim.
Yag olarak ise normalde hep 5w 40 kullanirdim. Gecenlerde yaptigim bir arastirmada, ayni motor ve turbo kombinasyonuna sahip 500 abarth, punto abarth gibi araclarda oem yag olarak 10w 50 oneriliyormus. Bu sebeple, sogukken turbonun sagligini da korusun diye 5w 50 de karar kildim ve ilk kez motul marka bir yag aldim. Bakim oncesi kitimiz:


Lastik balata falan soktuk:
You are not allowed to view links. Register or Login

Disk tedarik etmistim ama arabanin ustundekiler cok incelmediginden henuz degistirmem diye dusunuyordum. Ama disklere yakindan bakinca fikrim hemen degisti. Son pistte ust uste 5 hotlap attigim olmustu, bunlar frenleri fazla zorlamis.
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

Bir de guclendirilmis Z rot konusu vardi. Bir suredir arastirmasini yapiyordum. Benim araca uyacak rotillerden buldum. Custom bir govde islettim tornadan bu sayede yukseklik ayarli da oldu. Ve montajladik. Oem z rotlara gore saglamlik acisindan 10 gomlek fark var, yan yana olan fotodanfsrk gozukuyor zaten. Guzel yani ise, ayni Z rot, mito punto, corsa, giulietta ve mini cooper'a uyuyor. Biraz kullanip net faydasini gordukten sonra satisa acacagim bu urunu de.

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

Gun sonunda jantlari takinca, temiz diskler arka planda cok guzel parladi, her ne kadar jantlar kirli olsa da.
You are not allowed to view links. Register or Login
Disk olayını bir süredir araştırıyordum sen memnunmusun şuan üzerinde olanlardan.Benimde disk zamanım geldi henüz karar verebilmiş değilim.Görsel olarak çok iyi durmuş yerinde bu arada


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
'11 MiTo 1.6 JtdM
'09 Mito 1.4 Tjet

stan

You are not allowed to view links. Register or Login
Disk olayını bir süredir araştırıyordum sen memnunmusun şuan üzerinde olanlardan.Benimde disk zamanım geldi henüz karar verebilmiş değilim.Görsel olarak çok iyi durmuş yerinde bu arada


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Disklerden çok memnunum, OEM'den ucuza bile geliyor bunlar, tavsiye ederim.
You are not allowed to view links. Register or Login

ceyhun16

You are not allowed to view links. Register or Login
Disklerden çok memnunum, OEM'den ucuza bile geliyor bunlar, tavsiye ederim.
You are not allowed to view links. Register or Login
Şaka gibi fiyatı var,sporfren diske sorduğumda disk için 1k fiyat vermişti ama diskler ne kalitede olduğunu bilmediğimden sip etmedim.Ama burada disk ve balata aynı fiyatlara geliyor çok iyi,burdan alır geçerim.Sen direk verdin dimi siparişi gönderme konusunda sorun You are not allowed to view links. Register or Login getiriyor sanırım


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
'11 MiTo 1.6 JtdM
'09 Mito 1.4 Tjet

ealprsln

eksantrik ne zaman geliyor, sen onu söyle  >:D

You are not allowed to view links. Register or Login
THE ROMANCE OF PERFORMANCE
'11 MiTo Quadrifoglio Verde

stan

You are not allowed to view links. Register or Login
Şaka gibi fiyatı var,sporfren diske sorduğumda disk için 1k fiyat vermişti ama diskler ne kalitede olduğunu bilmediğimden sip etmedim.Ama burada disk ve balata aynı fiyatlara geliyor çok iyi,burdan alır geçerim.Sen direk verdin dimi siparişi gönderme konusunda sorun You are not allowed to view links. Register or Login getiriyor sanırım


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Evet, direkt sipariş ediyorsun, DHL ile kapına kadar geliyor. DHL gümrük işlemlerini de senin adına yapıyor ve ürün bedelinin %20'si kadar bir gümrük vergisi çıkıyor.

You are not allowed to view links. Register or Login
eksantrik ne zaman geliyor, sen onu söyle  >:D

You are not allowed to view links. Register or Login

Abi zaten egzantirik takmıştım geçen sene ama bunun gibi zengin egzantiriği değil:D Starjet olarak bilinen Fiat grubunun 1.4 atmosferik motorunun egzantiriğini takmıştık. Egzantirikten sonra, turbonun basınç basma karakteristiği çok değişti. Eskiden turbo basınç yaratsın diye kendimizi yırtarken, şimdi de basınç fazla geliyor, overboost olmasın diye ekstra önlem almamız gerekiyor.