Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



APP Plaka Sipariş

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

mahoretti

#25
özel mesaj attım size...

ArinFırat

#26
diyarbakırda yaşıyorum aracım 21 plaka.geçen ay app plaka yaptırdım,taktırdığım sanayiden çıkmamla 2 dkka geçmeden polis durdurdu.rica minnet yalvarma vs derken mühür vurmaya gidiyorum diyerek kurtuldum ama akabinde 15 gün içerisinde 3-4 kez durduruldum.en son sinir oldum ve çıkardım attım.bilsem mühürlü gelecek ve hiçbir sorun yaşamayacam,bende sipariş vermek istiyorum

Alper

#27
quote:

diyarbakırda yaşıyorum aracım 21 plaka.geçen ay app plaka yaptırdım,taktırdığım sanayiden çıkmamla 2 dkka geçmeden polis durdurdu.rica minnet yalvarma vs derken mühür vurmaya gidiyorum diyerek kurtuldum ama akabinde 15 gün içerisinde 3-4 kez durduruldum.en son sinir oldum ve çıkardım attım.bilsem mühürlü gelecek ve hiçbir sorun yaşamayacam,bende sipariş vermek istiyorum



Valla hocam kaç kez çevirmeye girdim hiçbir sorun yaşamadım.
Mühürlü olduktan sonra sorun yaşamazsınız.
Ama mühür yoksa dertli olur çıkarsınız her seferinde uğraşırsınız ve cezadan da öyle kolay kaçamazsınız açıkçası.

Anıl

#28
Bizim buralarda app plakaya mühür vurdurmak imkansız gibi birşey ama mühürsüz plaka ile gezsemde hiç karışan olmuyor, ki 2 senedir ön tarafta plaka yok,kaç çevirmeden geçtim hiçbiri durdurmadı
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

Calibra

#29
Adaşım sağolsun plakalandık :)

Gerçi ben de 3 haftadır ön plakasız geziyorum (hatta muayeneye de böyle girdim) :) sıkıntı yok
2007-2013 Alfa Romeo 147 1.6 Distinctive MK2

Alper

#30
Ne demek adaş hayırlı olsun diyelim o zaman :)

Ee artık bir foto eklersin :)

tolga_ozhan

Arkadaşlar Bostancı'da italyan app yapan neresi var?

Doğa Tosun

1 adet italyan, arka için de normal besiktas muhurlu app lazım banada..
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

Calibra

Arkadaşlar ben de buradan sipariş vermiştim, orijinal Beşiktaş baskı, mühürlü plakalar.
sahibinden'e bakıyorsun binlerce APP plaka ilanı çıkıyor içlerinden doğrusunu seçmek zor. Çakma APP'leri A, S, G harflerinden, 1, 5 gibi rakamlardan ayırt etmek mümkün.

Bunlar italyan plaka yapıyor mu bilmiyorum ama sormak lazım.

You are not allowed to view links. Register or Login
2007-2013 Alfa Romeo 147 1.6 Distinctive MK2

evrenalpar

Fiyat iyi gerçekten de güvenilir mi?
206GTI (2003-2008)
A3 1.6 (2008-2010)
Giulietta M.Air (2010-2012)
Honda CR-V (2012-2013)
Audi A3 1.6TDI S-Tronic (2013 - 2016)
Alfa Romeo 159 1.9JTD SW (2016 -2017)
Giulietta M.Air TCT (2017-...)

tunerviper

0538 790 seksen altı 67  Eray. İstediğiniz app biçiminde basar.Alfa Anıl'dan aldım numarayı derseniz yardımcı olur.
Turbo Twin Spark

Alfadanadam

Seksen altı'nın hatırası mı var anıl'ım :)

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


Calibra

You are not allowed to view links. Register or Login
Fiyat iyi gerçekten de güvenilir mi?

Güvenilir abi. Ben gittim Eyüp'teki yerlerinden elden teslim aldım hatta adamlardan :)
Oradaki trafiktescilde basılıyormuş galiba.

Kare de yaptırıyorlar.
2007-2013 Alfa Romeo 147 1.6 Distinctive MK2

tunerviper

You are not allowed to view links. Register or Login
Seksen altı'nın hatırası mı var anıl'ım :)

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
:D heheh yok abi google aramalarında sıkıntı oluyor ondan. 86 ile bir bağım yok  :p
Turbo Twin Spark

erdem1904

mk2 156 ya İtalyan plaka yakışır mı ? Aramızda hiç yok yaptıran. Mk1 de fena durmuyor.
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

tolga_ozhan

You are not allowed to view links. Register or Login
mk2 156 ya İtalyan plaka yakışır mı ? Aramızda hiç yok yaptıran. Mk1 de fena durmuyor.

O plakalığı söktükten sonra kalan vida izlerini kaptmak zahmetine katlanasın varsa bence büyük plakadan daha güzel duracaktır.


Yiğit Doğukan

Mühürlü App plakada polislerin son zamanlardaki tavırları nedir? Sık sık çevirmeye denk geliyorum. Bana sıkıntı çıkarır mı?

App plaka için tavsiye edeceğiniz yerler var mı?

FB10ur

You are not allowed to view links. Register or Login
Mühürlü App plakada polislerin son zamanlardaki tavırları nedir? Sık sık çevirmeye denk geliyorum. Bana sıkıntı çıkarır mı?

App plaka için tavsiye edeceğiniz yerler var mı?

Ben istanbul'da sürekli çevirmeye giriyorum fakat app plaka için bir şey demediler şimdiye kadar şans işi tabi'ki

ozoozo

App plaka banada biraz şans işi geliyor eğer çok göze batacak fontlar yoksa dikkat çekmiyor yani demek istediğim kimisi bitişik , baya kalın veya çok ince vs yaptırıyor burdayım diye bağırıyor araba haliyle dikkat çekiyor , bende Ankara da 2 defa gece çevirmeye takıldım bir sıkıntı çıkmadı alkol,ehliyet,ruhsat yolladılar , birde Ankaralılar bilir 7. Caddenin sonunda paso polis durur sisten egzoz vs direk ceza yazar kaç defa denk geldim bir şey olmadı.


iPhone 'den You are not allowed to view links. Register or Login aracılığı ile gönderildi

Yiğit Doğukan


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Mühürlü App plakada polislerin son zamanlardaki tavırları nedir? Sık sık çevirmeye denk geliyorum. Bana sıkıntı çıkarır mı?

App plaka için tavsiye edeceğiniz yerler var mı?

Ben istanbul'da sürekli çevirmeye giriyorum fakat app plaka için bir şey demediler şimdiye kadar şans işi tabi'ki

Şu anki plakalarımın çerçevesi beyaz olduğu için polis ona bile kıllanmıştı ama plakada tek baktığı şey mühürdü. Mühürü görünce "tamam yasal" diyip yollamıştı.

Benim sıkıntım ceza değil aslında. Çok çok 77 tl yazar, plakayıda söker atar. Polis beni her gördüğünde çevirirse sıkıntı o zaman baş gösterir :)

Yiğit Doğukan


You are not allowed to view links. Register or Login
App plaka banada biraz şans işi geliyor eğer çok göze batacak fontlar yoksa dikkat çekmiyor yani demek istediğim kimisi bitişik , baya kalın veya çok ince vs yaptırıyor burdayım diye bağırıyor araba haliyle dikkat çekiyor , bende Ankara da 2 defa gece çevirmeye takıldım bir sıkıntı çıkmadı alkol,ehliyet,ruhsat yolladılar , birde Ankaralılar bilir 7. Caddenin sonunda paso polis durur sisten egzoz vs direk ceza yazar kaç defa denk geldim bir şey olmadı.


iPhone 'den You are not allowed to view links. Register or Login aracılığı ile gönderildi

Özdemir benim istediğim zaten aşırı aykırı olanlardan değil.

Şimdiki plakam bu
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Buna yakın bir font ve siyah çerçeve istiyorum.

FB10ur

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Mühürlü App plakada polislerin son zamanlardaki tavırları nedir? Sık sık çevirmeye denk geliyorum. Bana sıkıntı çıkarır mı?

App plaka için tavsiye edeceğiniz yerler var mı?

Ben istanbul'da sürekli çevirmeye giriyorum fakat app plaka için bir şey demediler şimdiye kadar şans işi tabi'ki

Şu anki plakalarımın çerçevesi beyaz olduğu için polis ona bile kıllanmıştı ama plakada tek baktığı şey mühürdü. Mühürü görünce "tamam yasal" diyip yollamıştı.

Benim sıkıntım ceza değil aslında. Çok çok 77 tl yazar, plakayıda söker atar. Polis beni her gördüğünde çevirirse sıkıntı o zaman baş gösterir :)

Yukarıda özdemir'in belirttiği gibi font olayı ile alakalı direk olarak beşiktaş baskı kenarları siyah app plakaya çokta dikkat etmiyorlar..

ozoozo

Kardeşim bunun gibi siyah çerçeveli , abartı durmayan biraz daha fontu belirgin olanlar sahibindende var 60 lira falan , hatta mühürlü bile var.


iPhone 'den You are not allowed to view links. Register or Login aracılığı ile gönderildi

lyolcul

Trafik polisine sordum Ankara da, mühürlü olursa sorun olur mu diye. Mühürlü olursa sorun yok dedi. Ama mühür yaptiramazsin gibisinden hafifçe bi gülümsedi.

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Yiğit Doğukan


You are not allowed to view links. Register or Login
Kardeşim bunun gibi siyah çerçeveli , abartı durmayan biraz daha fontu belirgin olanlar sahibindende var 60 lira falan , hatta mühürlü bile var.


iPhone 'den You are not allowed to view links. Register or Login aracılığı ile gönderildi

Aynen kardeşim gördüm onları ve muhtemelen onlardan birine sipariş vericem