Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Ayıptır ayıp...

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

egemensnt

Hafta sonu kış lastiklerini değiştirmek için aracımın yanına gittim, etrafına göz attım lastik durumunu filan bakarken arka sağ kapıda 3 adet derin sivri bir şeyle yapılmış çizik gördüm..
be insafsız ne diye yaparsın varsa sorunu gel söyle..

max-ime


  Geçmiş olsun..

  Memleket iyice yaşanmaz hale geldi. Ahlak anlayışı, diğer insanların canlarına mallarına saygıdan, hoşgörüden, insanların hakkına saygıdan kendilerini ilgilendirmeyn insanların bacak aralarına ve dini inanışlarına indirgendi.

Yazıklar olsun..

Gouki

Egemen bey geçmiş olsun :(

Sercan Keklik

geçmiş olsunn  :nazar: diyelim
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

alihsans

Son zamanlarda kaç tane başlık oldu böyle...  :(
Nesi var bu insanların anlamıyorum. Geçmiş olsun.
Hayatta en hakiki mürşit ilimdir.

Everybody should drive a Mini, everybody should own a Mini at some point or you're incomplete as a human being. JAMES MAY

koramiral

alfa sahibiysen ve garajın yoksa yandın gecmiş olsun

kuheylan35

Geçmiş olsun. abartmayayım ama benim aracıma böyle birşey yaparken görsem birini eşşek sudan gelene kadar döverim  >:(

lyolcul

Logo ya takıyor galiba millet. Müslümansin haça karşısın da milletin malına zarar vermek sevab mı?
Geçmiş olsun.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


talin

if in doubt, flat out!
Insignia OPC

Doğa Tosun

"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

egemensnt

Teşekkürler arkadaşlar.. insanın bunu yapabilmesi için akli dengesi bozuk olması gerek..

eminpar


kuheylan35

You are not allowed to view links. Register or Login
Logo ya takıyor galiba millet. Müslümansin haça karşısın da milletin malına zarar vermek sevab mı?
Geçmiş olsun.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
aynen bende bu düşüncedeyim ama şöyle birşey var alfa da işaret olabilir ama wv renault honda vs. bunlarda müslanların elinde değil bir ambleme kızıp böyle birşey yapılması ayıptır.

hi_cazz

hocam ben alıştım artık malesef. Arabayı görseniz içininiz ağlar. Sizde çok takmayın diyorum. Önceden kendimi çok paralardım şimdi bakıp bir küfür sallayıp geçiyorum.


Tolga033

Geçmiş olsun.Yapan bir ihtimal ....cümlenin sonuna bir çok kelime getirebiliriz.  :duvar:

Murad

Bu tamamen yapan kişilerin ruh sağlığı ile alakalı bir durum. Toplumumuzda malesef büyük bir sağlıksızlık mevcut. Bu gibi zarar durumlarını hepimiz yaşadık yaşıyoruz.
Geçmiş olsun.  :nazar:

ahmet_hulusi

#16
Alfan varsa derdin var, haça da takar, görüntüye de takar. Ben hayatımda durup dururken çizilen bmw ve ya merso görmedim. Halktaki algı şu varsa yürek bmw, bu yüzden kafaya takmayın. Varsa alfa çizilir ya da akraba nazarı değer. 
2005 156 1.6 TS Distincitive
2013 Mitsubishi ASX Intense
2011 Passat 1.6 TDI Blumotion Comfortline
Bir sonraki E60 5.20 d lci mi olur bilemem ama finalim 159

DcD-Semih

Geçen gün benim açtığım konudan sonra forumda bu 3. aracı çizilen oldu heralde. Bu sabah bıraktım kaportaya, Tolga Bey'de sağolsun farlarımı ayarladı araç kaportadayken güzel çizmicek bi branda aramaya başlıcam bende. Başka türlü olmuyacak bu.
2001 Alfa Romeo 145 1.6 T.spark - Giallo Zoe
2002 Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed - Rosso
2002 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Bianco Polare
2002 Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed - Grigio Chiaro
2000 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Rosso
2004 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Grigio Metallico
2012 Alfa Romeo Giulietta 1.4TB - Bianco Pastello

tolga_ozhan


sarpgrey

Eğer alfa nin amblem minde hac işareti var diye bunu yapiyorlarsa ben bunlarin..neyse

GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Bağımsızlık benim karakterimdir.
Mustafa Kemal ATATÜRK

sifyan

Büyük geçmiş olsun. İyi tarafından bakın birazda öteki tarafa sermaye lazım, arkadaş baya bir dertten kurtarıyor sizi bu şekilde ...

erdem1904

#21
Memlekette çocukları bıçaklıyorlar, boğuyorlar, yakıyorlar, tecavüz ediyorlar... Kadınları dövüyorlar, öldürüyorlar, yüzlerine kezzap atıyorlar... Bu ....ları okudukça araba çizenlere artık kızamıyorum...

geçmiş olsun....
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

egemensnt

sağ olun arkadaşlar umarım başka araçların başına gelmez...

sacak

You are not allowed to view links. Register or Login
Geçen gün benim açtığım konudan sonra forumda bu 3. aracı çizilen oldu heralde. Bu sabah bıraktım kaportaya, Tolga Bey'de sağolsun farlarımı ayarladı araç kaportadayken güzel çizmicek bi branda aramaya başlıcam bende. Başka türlü olmuyacak bu.

Sen ona 4 de :)
bu sıra alfa çizmek çok moda
156 2.0
INFINITI FX -35

ismet

geçmiş olsun.. her zaman derim, cana geleceğine mala gelsin..
I am the master of my fate
I am the captain of my soul