Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Satıyorum...

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

naxos

Arkadaşlar Hepinizin bildiği gibi gözüm gibi baktıgım aracımı satıyorum,artık yenileme vakti geldi

You are not allowed to view links. Register or Login

Üzerinde hem kışlık hem yazlık lastıkler mevcutdur.Aracın 18 lik jantlarına pek sulanmayın satılık değildir:)))

Alfisti arkadaşlardan talip olan olursa ufak bir pazarlık vardır.
Giulietta 1.6 JTD SP1
156 2.0 Selespeed 2003
156 2.0 Selespeed 2001
Hiçmi Sınır yok

hi_cazz

Hayrılı satışlar.


mahoretti

hayırlısı olsun. daha güzeli gelsin... :alfisti:

Tolga033

Hayırlı satışlar .Değerini bilene gitsin . :)

egeozal1

Hayirlisi neyse o olsun  abi hayirli satislar dilerim

Alfadanadam

Dostum ama sen Giulia'yı beklemedin. Şimdi nolcak?

emin

Soner abi hayırlı satışlar.
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

evrenalpar

Soner abi arada bir uğra siteye yahu  :)

Hayırlı satışlar..
206GTI (2003-2008)
A3 1.6 (2008-2010)
Giulietta M.Air (2010-2012)
Honda CR-V (2012-2013)
Audi A3 1.6TDI S-Tronic (2013 - 2016)
Alfa Romeo 159 1.9JTD SW (2016 -2017)
Giulietta M.Air TCT (2017-...)

emin

2011 sezonunun tüm yıldızları teker teker kayıyor bir zamanlar neydi be? mitosundan giuliettasına :)
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

naxos

Valla Giula dan haber cok bekledik ama ne yazikki hiçbir haber yok.Ben 2015 den öncede cıkacağını zannetmiyorum hatta eminim gibi.

Ne yapalım elbet Alfa 'ile yollarımız kesışecek .Kısa bir ara diyelim.:((

Tekrar Jülyet de olabilir şuan karar vermedim Tamamen duygusal bi durum yani anlayacağınız.

Siteye Cok bakamıyorum bayagıdır koptuk yazamasam bile arasıra girip bakıyorum .Malum işler bayağı yogun onca yol yorgunluguna akşam sadece uzanıp uyuya kalıyorum..
Giulietta 1.6 JTD SP1
156 2.0 Selespeed 2003
156 2.0 Selespeed 2001
Hiçmi Sınır yok

depeche101

Hayırlı olsun Soner  :yukari-ok:

antihero

hayırlı satışlar dilerim
145 QV
156 2.0 SW SS
145 1.6 TS Sportivo

Fatihob

Hayırlısı olsun Soner abi. 2015-2016 gibi yine bekleriz :D
..

pierrecardin

Hayırlı olsun
Giulietta da bu sene sonuna doğru ufak bir markajdan bahsediliyordu haber var mı o işten?
A     R
L     O
F     M
A     E
       O

tugrul

Hadi hayırlısı, bu giderse ne gelecek peki? Audi falan mı :p
2002 156 2.0 TS
1999 156 2.5 V6
2006 156 1.6 TS
1999 166 2.0 TS
1999 166 2.0 TS
2011 Giulietta QV
2011 Giulietta QV
2006 GT
2004 156 1.6 TS
2007 Brera 2.2 JTS
2008 159 1.9 JTD DISTINCTIVE Q-TRONIC
2003 Nissan Terrano II 3.0 DI

naxos

Vw grubundan hicbir arabaya benden para cikmaz:)) ne kadar guzel ve iyi arac yaparsa yapsinlar.
Bakalim kafamda gene giulietta almak var ama belki giula gelene kadar merco yada bmw ye kayabilirim.
Aracla devamli uzun yapmasam direk Qv alirdim ama o araba ocagima incir agaci diker.Gunde ortalama 150 km yol yapiyorum.
Auidi a3 dizel otomatik ust versiyona 93 bin tl fiyat cektiler.  Pehh

GT-N8005 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Giulietta 1.6 JTD SP1
156 2.0 Selespeed 2003
156 2.0 Selespeed 2001
Hiçmi Sınır yok

Gouki

Herşey gönlüne göre olsun Soner abi.

emin

You are not allowed to view links. Register or Login
Vw grubundan hicbir arabaya benden para cikmaz:)) ne kadar guzel ve iyi arac yaparsa yapsinlar.
Bakalim kafamda gene giulietta almak var ama belki giula gelene kadar merco yada bmw ye kayabilirim.
Aracla devamli uzun yapmasam direk Qv alirdim ama o araba ocagima incir agaci diker.Gunde ortalama 150 km yol yapiyorum.
Auidi a3 dizel otomatik ust versiyona 93 bin tl fiyat cektiler.  Pehh

GT-N8005 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

abi a3'e okadar para verme temiz bi 320d bulalım sana.

BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

pierrecardin

Bir arkadaşımda inanılmaz temiz bir 320D var. 2011 model. 85 diyor ama ben elimden geleni yapmaya çalışırım.
A     R
L     O
F     M
A     E
       O

pierrecardin

Veloce'nin QV si de kan yapar hani :) Beni bile bazen şeytan dürtmüyor değil.
A     R
L     O
F     M
A     E
       O

naxos

Hele şu bebeği bir satayım ondan sonra bakarız önümüze
aklımda olan kesınlıkle dizel
320D  A180 Amg
butceme uygun bişier olursa ikinci el neden olmasın tabi ilk şart en az 3 sene bıneceğim için az km de olması
Giulietta 1.6 JTD SP1
156 2.0 Selespeed 2003
156 2.0 Selespeed 2001
Hiçmi Sınır yok

pierrecardin

Hayırlısı olsun. Giu'da deri döşeme var mıydı? Bir de yazılım, box benzeri birşey yapmışmıydınız?
Arkadaşın linki burada
You are not allowed to view links. Register or Login
A     R
L     O
F     M
A     E
       O

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlısı olsun. Giu'da deri döşeme var mıydı? Bir de yazılım, box benzeri birşey yapmışmıydınız?
Arkadaşın linki burada
You are not allowed to view links. Register or Login
Deri döşeme ve box mevcut araçta şuan.
Bunun km si Soner abi için fazla eğer ben Soner abiyi biraz tanıdıysam :)
Ona maksimum 10 bin 15 bin olması gerek :)