Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Motor Yıkama

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Keox

#50
benzin istasyonlarında görüyorum motor temizleme spreyleri vs var isimleri aklımda değil ama sizce onlar işe yararmı? havalar ısınıyor iyice kaputun altını temizleme şart oldu gibi :D:D

Gouki

#51
O spreyler gerçekten işe yarıyor. Üstelik wd40 gibi daha sonra çok fazla toz da tutmuyor. En kolay çözüm olarak motor temizleme spreyi ve küçük bir bezle temizleyebilirsiniz.

Keox

#52
bugün alıp bir denemek lazım o zaman :) tşk ederim hocam

Anıl

#53
İstanbul'da ya da büyük şehirlerde gazyağı nerden bulursunuz bilemem ama ben gaz yağı ile temizliyorum,birde küçük boya fırçam var,gazyağını püskürtüp fırça ile kirleri çıkarıyorum,sonra da siliyorum.
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

latrodects

#54
ben 6 ay önce normal bır yıkamacıda bazı bölgelerı poşetle koruyarak yıkattım.baya bı deterjanla hortumla yıkandı:) ama maşallah hıç bır sorun olmadı. çok tıtız davranılırsa bişiy olmaz dıye düşünüyorum..

fmtan

 Arkadaşlar bi başlıktan diğer başlıga atlıyorum ama aklıma geldikce sormak istiyorum kusura bakmayın lütfen.. Mardin ilinde yaşadıgım için buraya Suriye çöllerinden aşırı şekilde toz fırtınaları geliyor.. Alfamda haliyle bu tozlardan nasibini alıyor motor kaputunu actıgımda hoş olmayan bi manzarayla karsılasıyorum herşey toz duman içinde. Motor yıkama yaptırsam roleler elektronik parcalar yıkama esnasında zarar görecektir tahminim. Bu konuda bi tavsiyeniz olur mu, Yıkama yaptırmalı mıyım, nelere dikkat etmeliyim?

fmtan

You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar bi başlıktan diğer başlıga atlıyorum ama aklıma geldikce sormak istiyorum kusura bakmayın lütfen.. Mardin ilinde yaşadıgım için buraya Suriye çöllerinden aşırı şekilde toz fırtınaları geliyor.. Alfamda haliyle bu tozlardan nasibini alıyor motor kaputunu actıgımda hoş olmayan bi manzarayla karsılasıyorum herşey toz duman içinde. Motor yıkama yaptırsam roleler elektronik parcalar yıkama esnasında zarar görecektir tahminim. Bu konuda bi tavsiyeniz olur mu, Yıkama yaptırmalı mıyım, nelere dikkat etmeliyim?

Forumda arama yaptım konu cıkmadı o yuzden farklı baslık acmıştım buraya taşınmış,  birbucuk yıllık konuyu hortlatmış oldum..  :-[ Buarada başlık altındaki mesajların hepsini okudum 1,5 yılda degişen bişey varmı yoksa hala herkes kendince bi düzen tutturmuş öyle mi devam ediyor??

mahoretti

ya çok dikkatli olmalı yıkama yapan yada siz elinize bir fırça, bez alıcak be kendiniz hafif ıslatarak yapacaksınız.

sbk0655

w 40 ile güzelce temizleyebilirsiniz.Ben öyle yapıyorum .

iskoc

balata spreyi,uslüp,sünger,bi kova su,bez
2001 156 2.0 Twinspark 2013-2015
1998 166 3.0 V6 24V     2015-2019

mahoretti

You are not allowed to view links. Register or Login
w 40 ile güzelce temizleyebilirsiniz.Ben öyle yapıyorum .

w40 vb. türevli temizleyiciler "plastik - lastik" aksama zarar vermesin ?

sbk0655

Abi bildiğim kadarı ile hortumlarin catlamasını engelliyor, bunun haricinde diğer plastik aksamlarda bir zarar göremedim.Tabi ben bunu uzun aralıklarla yapıp genelde silmeyi tercih ettiğim icin olmamış olabilir.Ama böyle bir etkisi varsa bilgilendirirseniz tekrar yapmayalım.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi