Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Elektromanyetik park sensörü

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Alper

Ne zamandan beri park sensörü arayışı içindeyim ama bir türlü türkiye de bulamadığım bir ürün var.
Bu ürünle tampona delik açmadan monte edilebiliyor ve dışarıdan kimse park sensörünü fark edemiyor.
Bu şekilde otomobil üzerinde de delikler açılmış olmamış oluyor :)
Ürün budur fakat getirtme konusunda güvenemiyorum çünkü 75 Euro yu aşıyor.
You are not allowed to view links. Register or Login
Türkiye de bulsam alıcam direk sizlerden belki bilen gören vardır diye sormak istedim bu ürünü.

Alfadanadam

#1
Otomobil parçası zaten yasak. Kutu göze batmayacak şekilde küçük ve hafifse problem olmayabilir. 75 euronun üzerinde çok şey aldım ama yükte hafif şeylerdi hep.

Alper

#2
Küçük abi kutusu da işte şerit zaten sarılı rulo halde çok büyük değil.
Bunu bayram da falan istemek gerek bence :D
paket arttıkça geçme ihtimali yükselir gibi

Alfadanadam

#3
Yılbaşı, bayram zamanları en iyi zamanlar tabi :)

Anıl

#4
Bence de riskli olur.
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

Alper

Evet az önce 2 adet sipariş verdim toplam 43.66 $ tuttu artık ne zaman gelir bilmiyorum ama 15 gün falan sürer gibi :) Bayrama kadar gelse aslında süper olurdu aradan çıkartırdım takma işini falan.

You are not allowed to view links. Register or Login

Alper


mahoretti

You are not allowed to view links. Register or Login
Otomobil parçası zaten yasak.

Nasıl yani ? "YASAK"

fiyat çok iyi bence. Takipteyim. Akşama videoları inceliycem. Ben de alabilirim... Ön için 2.yi mi almak lazım ?

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Otomobil parçası zaten yasak.

Nasıl yani ? "YASAK"

fiyat çok iyi bence. Takipteyim. Akşama videoları inceliycem. Ben de alabilirim... Ön için 2.yi mi almak lazım ?

Aslında otomobil parçası ithali yasak ama 75 Euroyu geçmezse sorun çıkmıyor.
Benim aldığım park sensörlerini ikisi de aynı.
Ön farklı arka farklı değil.

Alper

Arkadaşlar nereye koysam diye düşünüyorum bu mesafe göstergelerini?
Fikir verebilir misiniz ?
Ön için şuraya , arka için şuraya olur gibisinde fikir verebilirseniz?
Volvo da mesela tam arka camın orta üst kısmında park sensörünün göstergesi dikiz aynasından baktığımda tam görüyorum ama fren lambası da üstte olduğu için göze ters gelen bir durum yok yani.

mahoretti

kusura bakma araya giricem de, yani ebayden, mesela şu anda Türkiye'de bulamadığımız "falan filan sensörü" nü 260? ya getiremiyormuyuz ?


sensörler sesli ise göstergenin nerde durduğu çok önemli değil bence. 

sariertan

Acaba aldığınız bu üründen değil mi?

You are not allowed to view links. Register or Login


Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
Acaba aldığınız bu üründen değil mi?

You are not allowed to view links. Register or Login

Bu U301 benim aldığım U302 yani şu anlama geliyor.
U301 göstergesiz sadece sesle uyarı yapıyor.
U302 led göstergeye sahip olup sesli olarak da uyarıyor.
O alan arkadaş 100 TL ye falan almıştı ben faklı bir forumdan tanıyorum kendisini.
Türkiyede satanlar bu fiyatlara satıyorlar ama.
1000 adet getirttiğinizde oldukça düşük fiyata alıyorlar ve kar marjlarını da siz düşünün artık.


Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
kusura bakma araya giricem de, yani ebayden, mesela şu anda Türkiye'de bulamadığımız "falan filan sensörü" nü 260? ya getiremiyormuyuz ?


sensörler sesli ise göstergenin nerde durduğu çok önemli değil bence. 

Yok getirtebilirsin fakat eğer takılırsa gümrükte vergi verirsin ki oda %20 si gibi birşeye denk geliyor.

Sensörler sesli fakat görsel olarak da görmek güzel oluyor bence.

Göz kulaktan daha çabuk kavrama sağlıyor bence.

sariertan

Hmmmm o zaman göstergeli almak daha iyi tabi. Gerçi sadece ses olursa montajda çok kolay olur. Küçük hoparlörünüde bagajda bir yere koydunmu araçda hiç sensor namıne birşey görünmez. Hmmmmmmmm fiyat daha uygun olsaydı keşke.

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
Hmmmm o zaman göstergeli almak daha iyi tabi. Gerçi sadece ses olursa montajda çok kolay olur. Küçük hoparlörünüde bagajda bir yere koydunmu araçda hiç sensor namıne birşey görünmez. Hmmmmmmmm fiyat daha uygun olsaydı keşke.
20 dolar yaa fiyatı bence bir şey değil çünkü ilk çıktıklarında çok ciddi paralardı bunlar ki eski model tampon delinerek takılanlar bile dünya paraydı mercedeste falan ilk çıktıklarında.
Ben 2 adet aldım onun için 40 dolar kadar tuttu.
Bu arada öne ve arkaya tek modül de bağlanabilir aslında.
Sonuçta bunu testere vb. bir ürüne bağlayarak onu bile park sensörü gibi gösterebilirsiniz :)
Arka taraftan bir kablo öne tamamdır.
Geri vitese bağlamdan direk çalışacak şekilde yapılıp bir açıp kapama düğmesi koyarsak istediğimiz de devreye sokup kapatabiliriz.
Bu arada göstergesiz olanları daha ucuz 15 dolara falan bulunabilir bilginiz olsun.

mahoretti

ürüne kargo masrafı ne çıktı ?

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
ürüne kargo masrafı ne çıktı ?
Kargo bedeli yok :) onlar kendileri karşılıyor bu yüzden bedava dedim ya :)

mahoretti

bakıyorum bende fakat 34$ civarlarında kargo çıkıyor aynı  şahsın ürünü, göstergesiz olanı....  :-*

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
bakıyorum bende fakat 34$ civarlarında kargo çıkıyor aynı  şahsın ürünü, göstergesiz olanı....  :-*

Free Shipping olanlarına bak abi benimkinde mesela kargo ücreti yok.
Tümüne girip bakmak gerek gönderim yerlerinde Honkong postane yazanda ücretsiz bende ki sakın ola DHL vb. firmalarla istemeyin kargo gümrüğe takılıyor.

mahoretti

buldum. saol...
ekledim sepete... ben sadece sesli olana baktım bu arada... led ekranı monte etmekle uğraşmak istemedim...

ku2

Alper memnunmusun sistemden?
dhgate sitesi de iyiymiş.. Hemen yolladılarmı? sıkıntı falan yaşadınmı?

301 de burada.. bunu alabilirim. fiyat gayet iyi.
You are not allowed to view links. Register or Login

--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
Alper memnunmusun sistemden?
dhgate sitesi de iyiymiş.. Hemen yolladılarmı? sıkıntı falan yaşadınmı?

301 de burada.. bunu alabilirim. fiyat gayet iyi.
You are not allowed to view links. Register or Login



Abi ben bugün siparişi geçtim daha :)
Kullanan arkadaşım var.
Bunda 1 - 2 kritik olay var.
Zaten fark etmişsindir.
Araç hareket ederken ötüyor yani sen yaklaşıyorsun bir nesneye ötüyor duruyorsun susuyor tekrar hareket ediyorsun o tekrar ötüyor.
Birde normal park sensörleri gibi 1,5 metreden ötmeye başlamıyor ki ben sinir oluyorum zaten onlara Volvo da da var yanaşamıyorsun tam olarak istediğin gibi bipbipbipbibipib adamı hasta ediyor.
Bunlar 40-50 cm kala ötmeye başlıyor ve 15-20 cm kala kesintisiz ötüyor.

Alper

Bu arada çok kullanılan bir site çok şeyler getirenler var.
Bu sistemin en sevdiğim yanı park sensörünün dışarıdan belli olmaması ben hiç sevmiyorum o yuvarlak şeyleri sinir oluyorum yaa onun için bunlardan aldım zaten.

mahoretti

bende bugün sipariş verdim bakalım....