Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: Elektromanyetik park sensörü  (Okunma sayısı 2357 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Alper

  • Membro
  • İleti: 4.877
    • Çevrimdışı
Elektromanyetik park sensörü
« : 16 Mayıs 2012, 16:07:22 »
Ne zamandan beri park sensörü arayışı içindeyim ama bir türlü türkiye de bulamadığım bir ürün var.
Bu ürünle tampona delik açmadan monte edilebiliyor ve dışarıdan kimse park sensörünü fark edemiyor.
Bu şekilde otomobil üzerinde de delikler açılmış olmamış oluyor :)
Ürün budur fakat getirtme konusunda güvenemiyorum çünkü 75 Euro yu aşıyor.
http://www.parking-dynamics.co.uk/products/Universal-Electromagnetic-Front-%26-Rear-Set-Parking-Sensors-EPS200.html
Türkiye de bulsam alıcam direk sizlerden belki bilen gören vardır diye sormak istedim bu ürünü.
« Son Düzenleme: 16 Mayıs 2012, 23:25:51 Gönderen: Anıl »

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.597
    • Çevrimdışı
Elektromanyetik park sensörü
« #1 : 16 Mayıs 2012, 19:00:23 »
Otomobil parçası zaten yasak. Kutu göze batmayacak şekilde küçük ve hafifse problem olmayabilir. 75 euronun üzerinde çok şey aldım ama yükte hafif şeylerdi hep.
« Son Düzenleme: 16 Mayıs 2012, 19:00:23 Gönderen: Alfadanadam »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alper

  • Membro
  • İleti: 4.877
    • Çevrimdışı
Elektromanyetik park sensörü
« #2 : 16 Mayıs 2012, 19:25:18 »
Küçük abi kutusu da işte şerit zaten sarılı rulo halde çok büyük değil.
Bunu bayram da falan istemek gerek bence :D
paket arttıkça geçme ihtimali yükselir gibi
« Son Düzenleme: 16 Mayıs 2012, 19:25:18 Gönderen: alpermusa »

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.597
    • Çevrimdışı
Elektromanyetik park sensörü
« #3 : 16 Mayıs 2012, 22:57:51 »
Yılbaşı, bayram zamanları en iyi zamanlar tabi :)
« Son Düzenleme: 16 Mayıs 2012, 22:57:51 Gönderen: Alfadanadam »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Anıl

  • Membro
  • İleti: 3.646
    • Çevrimdışı
Elektromanyetik park sensörü
« #4 : 16 Mayıs 2012, 23:25:51 »
Bence de riskli olur.
« Son Düzenleme: 16 Mayıs 2012, 23:25:51 Gönderen: Anıl »
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

Alper

  • Membro
  • İleti: 4.877
    • Çevrimdışı
Ynt: Elektromanyetik park sensörü
« #5 : 09 Ekim 2012, 11:03:38 »
Evet az önce 2 adet sipariş verdim toplam 43.66 $ tuttu artık ne zaman gelir bilmiyorum ama 15 gün falan sürer gibi :) Bayrama kadar gelse aslında süper olurdu aradan çıkartırdım takma işini falan.

http://www.dhgate.com/electromagnetic-parking-sensor-factory-products/p-ff808081309788680130bf8260b6404c.html

Alper

  • Membro
  • İleti: 4.877
    • Çevrimdışı
Ynt: Elektromanyetik park sensörü
« #6 : 09 Ekim 2012, 11:04:56 »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hvoe4lnHwAs&feature=youtu.be[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_mGthxKPYpI&feature=youtu.be[/youtube]
Bunlarda videoları.

mahoretti

  • Membro
  • İleti: 1.558
    • Çevrimdışı
Ynt: Elektromanyetik park sensörü
« #7 : 09 Ekim 2012, 13:05:42 »
Otomobil parçası zaten yasak.

Nasıl yani ? "YASAK"

fiyat çok iyi bence. Takipteyim. Akşama videoları inceliycem. Ben de alabilirim... Ön için 2.yi mi almak lazım ?
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alper

  • Membro
  • İleti: 4.877
    • Çevrimdışı
Ynt: Elektromanyetik park sensörü
« #8 : 09 Ekim 2012, 13:55:06 »
Otomobil parçası zaten yasak.

Nasıl yani ? "YASAK"

fiyat çok iyi bence. Takipteyim. Akşama videoları inceliycem. Ben de alabilirim... Ön için 2.yi mi almak lazım ?

Aslında otomobil parçası ithali yasak ama 75 Euroyu geçmezse sorun çıkmıyor.
Benim aldığım park sensörlerini ikisi de aynı.
Ön farklı arka farklı değil.

Alper

  • Membro
  • İleti: 4.877
    • Çevrimdışı
Ynt: Elektromanyetik park sensörü
« #9 : 09 Ekim 2012, 14:09:53 »
Arkadaşlar nereye koysam diye düşünüyorum bu mesafe göstergelerini?
Fikir verebilir misiniz ?
Ön için şuraya , arka için şuraya olur gibisinde fikir verebilirseniz?
Volvo da mesela tam arka camın orta üst kısmında park sensörünün göstergesi dikiz aynasından baktığımda tam görüyorum ama fren lambası da üstte olduğu için göze ters gelen bir durum yok yani.

mahoretti

  • Membro
  • İleti: 1.558
    • Çevrimdışı
Ynt: Elektromanyetik park sensörü
« #10 : 09 Ekim 2012, 14:24:49 »
kusura bakma araya giricem de, yani ebayden, mesela şu anda Türkiye'de bulamadığımız "falan filan sensörü" nü 260? ya getiremiyormuyuz ?


sensörler sesli ise göstergenin nerde durduğu çok önemli değil bence. 
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı


Alper

  • Membro
  • İleti: 4.877
    • Çevrimdışı
Ynt: Elektromanyetik park sensörü
« #12 : 09 Ekim 2012, 14:36:15 »
Acaba aldığınız bu üründen değil mi?

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-elektronik-oto-arac-elektromanyetik-park-sensoru-tampon-delmeye-son-ucretsiz-kargo-85111660/detay

Bu U301 benim aldığım U302 yani şu anlama geliyor.
U301 göstergesiz sadece sesle uyarı yapıyor.
U302 led göstergeye sahip olup sesli olarak da uyarıyor.
O alan arkadaş 100 TL ye falan almıştı ben faklı bir forumdan tanıyorum kendisini.
Türkiyede satanlar bu fiyatlara satıyorlar ama.
1000 adet getirttiğinizde oldukça düşük fiyata alıyorlar ve kar marjlarını da siz düşünün artık.


Alper

  • Membro
  • İleti: 4.877
    • Çevrimdışı
Ynt: Elektromanyetik park sensörü
« #13 : 09 Ekim 2012, 14:50:14 »
kusura bakma araya giricem de, yani ebayden, mesela şu anda Türkiye'de bulamadığımız "falan filan sensörü" nü 260? ya getiremiyormuyuz ?


sensörler sesli ise göstergenin nerde durduğu çok önemli değil bence. 

Yok getirtebilirsin fakat eğer takılırsa gümrükte vergi verirsin ki oda %20 si gibi birşeye denk geliyor.

Sensörler sesli fakat görsel olarak da görmek güzel oluyor bence.

Göz kulaktan daha çabuk kavrama sağlıyor bence.

sariertan

  • Membro
  • İleti: 672
    • Çevrimdışı
Ynt: Elektromanyetik park sensörü
« #14 : 09 Ekim 2012, 14:55:51 »
Hmmmm o zaman göstergeli almak daha iyi tabi. Gerçi sadece ses olursa montajda çok kolay olur. Küçük hoparlörünüde bagajda bir yere koydunmu araçda hiç sensor namıne birşey görünmez. Hmmmmmmmm fiyat daha uygun olsaydı keşke.

Alper

  • Membro
  • İleti: 4.877
    • Çevrimdışı
Ynt: Elektromanyetik park sensörü
« #15 : 09 Ekim 2012, 15:09:51 »
Hmmmm o zaman göstergeli almak daha iyi tabi. Gerçi sadece ses olursa montajda çok kolay olur. Küçük hoparlörünüde bagajda bir yere koydunmu araçda hiç sensor namıne birşey görünmez. Hmmmmmmmm fiyat daha uygun olsaydı keşke.
20 dolar yaa fiyatı bence bir şey değil çünkü ilk çıktıklarında çok ciddi paralardı bunlar ki eski model tampon delinerek takılanlar bile dünya paraydı mercedeste falan ilk çıktıklarında.
Ben 2 adet aldım onun için 40 dolar kadar tuttu.
Bu arada öne ve arkaya tek modül de bağlanabilir aslında.
Sonuçta bunu testere vb. bir ürüne bağlayarak onu bile park sensörü gibi gösterebilirsiniz :)
Arka taraftan bir kablo öne tamamdır.
Geri vitese bağlamdan direk çalışacak şekilde yapılıp bir açıp kapama düğmesi koyarsak istediğimiz de devreye sokup kapatabiliriz.
Bu arada göstergesiz olanları daha ucuz 15 dolara falan bulunabilir bilginiz olsun.

mahoretti

  • Membro
  • İleti: 1.558
    • Çevrimdışı
Ynt: Elektromanyetik park sensörü
« #16 : 09 Ekim 2012, 15:20:34 »
ürüne kargo masrafı ne çıktı ?
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alper

  • Membro
  • İleti: 4.877
    • Çevrimdışı
Ynt: Elektromanyetik park sensörü
« #17 : 09 Ekim 2012, 15:21:14 »
ürüne kargo masrafı ne çıktı ?
Kargo bedeli yok :) onlar kendileri karşılıyor bu yüzden bedava dedim ya :)

mahoretti

  • Membro
  • İleti: 1.558
    • Çevrimdışı
Ynt: Elektromanyetik park sensörü
« #18 : 09 Ekim 2012, 15:26:46 »
bakıyorum bende fakat 34$ civarlarında kargo çıkıyor aynı  şahsın ürünü, göstergesiz olanı....  :-*
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alper

  • Membro
  • İleti: 4.877
    • Çevrimdışı
Ynt: Elektromanyetik park sensörü
« #19 : 09 Ekim 2012, 15:30:37 »
bakıyorum bende fakat 34$ civarlarında kargo çıkıyor aynı  şahsın ürünü, göstergesiz olanı....  :-*

Free Shipping olanlarına bak abi benimkinde mesela kargo ücreti yok.
Tümüne girip bakmak gerek gönderim yerlerinde Honkong postane yazanda ücretsiz bende ki sakın ola DHL vb. firmalarla istemeyin kargo gümrüğe takılıyor.

mahoretti

  • Membro
  • İleti: 1.558
    • Çevrimdışı
Ynt: Elektromanyetik park sensörü
« #20 : 09 Ekim 2012, 15:45:57 »
buldum. saol...
ekledim sepete... ben sadece sesli olana baktım bu arada... led ekranı monte etmekle uğraşmak istemedim...
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

ku2

  • Membro
  • İleti: 4.405
    • Çevrimdışı
Ynt: Elektromanyetik park sensörü
« #21 : 09 Ekim 2012, 17:26:21 »
Alper memnunmusun sistemden?
dhgate sitesi de iyiymiş.. Hemen yolladılarmı? sıkıntı falan yaşadınmı?

301 de burada.. bunu alabilirim. fiyat gayet iyi.
http://www.dhgate.com/electromagnetic-sensor-parking-sensor-easy/p-ff80808131d786fd0132185f14487f86.html

--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

Alper

  • Membro
  • İleti: 4.877
    • Çevrimdışı
Ynt: Elektromanyetik park sensörü
« #22 : 09 Ekim 2012, 17:31:15 »
Alper memnunmusun sistemden?
dhgate sitesi de iyiymiş.. Hemen yolladılarmı? sıkıntı falan yaşadınmı?

301 de burada.. bunu alabilirim. fiyat gayet iyi.
http://www.dhgate.com/electromagnetic-sensor-parking-sensor-easy/p-ff80808131d786fd0132185f14487f86.html



Abi ben bugün siparişi geçtim daha :)
Kullanan arkadaşım var.
Bunda 1 - 2 kritik olay var.
Zaten fark etmişsindir.
Araç hareket ederken ötüyor yani sen yaklaşıyorsun bir nesneye ötüyor duruyorsun susuyor tekrar hareket ediyorsun o tekrar ötüyor.
Birde normal park sensörleri gibi 1,5 metreden ötmeye başlamıyor ki ben sinir oluyorum zaten onlara Volvo da da var yanaşamıyorsun tam olarak istediğin gibi bipbipbipbibipib adamı hasta ediyor.
Bunlar 40-50 cm kala ötmeye başlıyor ve 15-20 cm kala kesintisiz ötüyor.

Alper

  • Membro
  • İleti: 4.877
    • Çevrimdışı
Ynt: Elektromanyetik park sensörü
« #23 : 09 Ekim 2012, 17:32:48 »
Bu arada çok kullanılan bir site çok şeyler getirenler var.
Bu sistemin en sevdiğim yanı park sensörünün dışarıdan belli olmaması ben hiç sevmiyorum o yuvarlak şeyleri sinir oluyorum yaa onun için bunlardan aldım zaten.

mahoretti

  • Membro
  • İleti: 1.558
    • Çevrimdışı
Ynt: Elektromanyetik park sensörü
« #24 : 01 Kasım 2012, 16:18:32 »
bende bugün sipariş verdim bakalım....
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

 

GoogleTagged