Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Elektromanyetik park sensörü

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
bende bugün sipariş verdim bakalım....

Hayırlı olsun benimkiler geldi Türkiyeye ama bir bana gelemedi :)

Çinden bile 6 günde geldi ama bir bayrampaşadan kaç gün oldu gelemiyor yaw.

Dağıtıma çıktı diyor başka bir yere gidiyor oradan da dağıtıma çıkıyor.

mahoretti

Türkiye turu yapar gelir inşallah )))))))))

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
Türkiye turu yapar gelir inşallah )))))))))

Valla benden çok gezdiği kesin de :)

wolkanku

alper burada varmış, gidip kadıköyden alsaydın adamdan keşke :)
You are not allowed to view links. Register or Login
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
alper burada varmış, gidip kadıköyden alsaydın adamdan keşke :)
You are not allowed to view links. Register or Login
Ben ikisine 80 lira mı ne verdim :)
Kargo falan herşey içinde.

Birde benimkisi LED göstergeli sadece ses veriyor bu.

mahoretti

bende led'siz aldım. sadece ses istiyorum. 43TL... Gerçi daha önceden sahibinden'de bir ilanı favoriye atmıştım ama ilan kalkmış sensör olarak arattım da bunu görmedim. Görseydim belki bunu alırdım..

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
bende led'siz aldım. sadece ses istiyorum. 43TL... Gerçi daha önceden sahibinden'de bir ilanı favoriye atmıştım ama ilan kalkmış sensör olarak arattım da bunu görmedim. Görseydim belki bunu alırdım..
Abi niye 60 lira fazla veresin aynı işi görüyor zaten onlarda böyle getiriyorlar işte kazandıklarını gör :)

mahoretti

"BELKİ" dedim işte.... çarp böl çıkar.... gün sayısı falan derken yine ucuzunu alırdım tabikide... aradaki farkla 1-2 ürün daha aldım zaten... arka silecek benim kırıktı. onu ebay'den sipariş verdim. birde güzel bi anahtarlık gördüm, teklif verdim...

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
"BELKİ" dedim işte.... çarp böl çıkar.... gün sayısı falan derken yine ucuzunu alırdım tabikide... aradaki farkla 1-2 ürün daha aldım zaten... arka silecek benim kırıktı. onu ebay'den sipariş verdim. birde güzel bi anahtarlık gördüm, teklif verdim...

Mantıklısı bu abi ne gerek var millete para kazandırmaya he 10 lira fak olur tamam derimde 60 TL.
Gelmeyecek bir şey olsa zaten tamam verilir parası ama bu ufak bir şey zaten takılmadan geliyor o yüzden gerek yok.
Bak ne güzel başka şeylerde almışsın.

Anıl

Bahsi geçtiği gibi araç durduğunda susması bir dezavantaj, birde yağmurlu havalarda düzgün ölçüm yapamaması...Birde bu bant aluminyum'dan üretilmiş kopma durumunda çöp olma durumu var,ekstra olarak tamponun içine iyi sabitlemek gerekli...Ayrıca metal tamponlara takılamıyor...Bunları dikkate almak lazım,özellikle yağmur konusu ve durunca sesin kesilmesi olayına.
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

ATA

Heves kırmak gibi olmasın, tabi ki deliksiz tampon çok daha güzel buna katılıyorum ancak fabrika bile  yuvarlak sensörlü üretiyor ise vardır bir bildikleri diyorum. =)
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

mahoretti

zamanında vestel ilk divx player'ı çıkardığında pek kimse almamıştı markadan dolayı ama yüzyılın buluşu gibiydi. Bu da eğer onun gibi olursa baya hava atıcaz alpermusa ile  :-* yada duymamazlıktan gelicez  ::)

Alper

Valla o delikleri tamponumda istemiyorum ne kadar iş yaptığını gördüm bir araçta.
Diğer forumlardan çok araştırdım kullananlar var memnunlarda.
Bence durunca ötmemesi daha iyi.
Ben zaten ses olayın sökmeyi düşünüyorum sadece görsellik istiyorum.
Bip  bip bip diye sinir ediyor beni Volvo daki mesela.
Tampon delik kalmasa söker monte ederdim Volvoyada ama varken şimdi uğraşamam.

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
zamanında vestel ilk divx player'ı çıkardığında pek kimse almamıştı markadan dolayı ama yüzyılın buluşu gibiydi. Bu da eğer onun gibi olursa baya hava atıcaz alpermusa ile  :-* yada duymamazlıktan gelicez  ::)

Abi boşver bozulsada 40 lira verdim zaten dersin geçersin :)
Delik izi yok birşey yok.
Yağmurda zaten biraz dikkat ederiz o kadar ama çok yoğun yağmurda sapıtıyor diyorlar zaten.

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
Heves kırmak gibi olmasın, tabi ki deliksiz tampon çok daha güzel buna katılıyorum ancak fabrika bile  yuvarlak sensörlü üretiyor ise vardır bir bildikleri diyorum. =)
Deneyip göreceğiz ATA zaten birde araç satılırsa ben yeni alacağıma takarım zaten.
Bir belli olsun şu satılıp satılmama durumu ona göre takıcam hemen yoksa.
Ecem ehliyeti aldı çabuk takmam gerek :D yoksa tamponuma yazık olacak :)

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
Bahsi geçtiği gibi araç durduğunda susması bir dezavantaj, birde yağmurlu havalarda düzgün ölçüm yapamaması...Birde bu bant aluminyum'dan üretilmiş kopma durumunda çöp olma durumu var,ekstra olarak tamponun içine iyi sabitlemek gerekli...Ayrıca metal tamponlara takılamıyor...Bunları dikkate almak lazım,özellikle yağmur konusu ve durunca sesin kesilmesi olayına.

Bence durduğunda ötmemesi güzel beni deli ediyorlar çünkü.
Kopsa da alüminyum bir tel bağla çalışır sorun değil.
Testereyi bile park sensörü haline getiriyor adamlar bağlayarak.
Aslında gerçekten güzel bir ürün.
Yağmurda da çok şiddetli olmadıkça sapıtmıyor diyorlar.

tugrul

You are not allowed to view links. Register or Login
Valla o delikleri tamponumda istemiyorum ne kadar iş yaptığını gördüm bir araçta.
Diğer forumlardan çok araştırdım kullananlar var memnunlarda.
Bence durunca ötmemesi daha iyi.
Ben zaten ses olayın sökmeyi düşünüyorum sadece görsellik istiyorum.
Bip  bip bip diye sinir ediyor beni Volvo daki mesela.
Tampon delik kalmasa söker monte ederdim Volvoyada ama varken şimdi uğraşamam.

Volvo'yu kaça satarsın:))
2002 156 2.0 TS
1999 156 2.5 V6
2006 156 1.6 TS
1999 166 2.0 TS
1999 166 2.0 TS
2011 Giulietta QV
2011 Giulietta QV
2006 GT
2004 156 1.6 TS
2007 Brera 2.2 JTS
2008 159 1.9 JTD DISTINCTIVE Q-TRONIC
2003 Nissan Terrano II 3.0 DI

Alper

#42
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Valla o delikleri tamponumda istemiyorum ne kadar iş yaptığını gördüm bir araçta.
Diğer forumlardan çok araştırdım kullananlar var memnunlarda.
Bence durunca ötmemesi daha iyi.
Ben zaten ses olayın sökmeyi düşünüyorum sadece görsellik istiyorum.
Bip  bip bip diye sinir ediyor beni Volvo daki mesela.
Tampon delik kalmasa söker monte ederdim Volvoyada ama varken şimdi uğraşamam.

Volvo'yu kaça satarsın:))

Abi özele gel istersen daha iyi olur :)


ATA

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Heves kırmak gibi olmasın, tabi ki deliksiz tampon çok daha güzel buna katılıyorum ancak fabrika bile  yuvarlak sensörlü üretiyor ise vardır bir bildikleri diyorum. =)
Deneyip göreceğiz ATA zaten birde araç satılırsa ben yeni alacağıma takarım zaten.
Bir belli olsun şu satılıp satılmama durumu ona göre takıcam hemen yoksa.
Ecem ehliyeti aldı çabuk takmam gerek :D yoksa tamponuma yazık olacak :)

Park sensörü yüzyılın buluşu demişti bana bu forumdan çooook eskiden Afacan156 Cem Abi, onu hatırlattı bu konu bana, bayadır girmez oldu oda. İyi park ettiğimle övünürdüm eskiden, bu sensörlere bir alıştım artık sensörsüz araçta kör gibiyim resmen =) Yüzyılın buluşuymuş gerçekten. =)
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

Alper



2 adet park sensörüm cuma günü geldi :)

Ancak resim ekliyorum ama daha uygulamadım.

Bu arada bunun haricinde de bir sürprizim olacak ama biraz zamanı var :)
Hatta 2 tane olacak 2 farklı uygulama.
Zaten satmaktan da vazgeçtim 2 kişi istedi 2 sine de kredi çıkmadı vardır bunda bir hayır bakalım...

wolkanku

You are not allowed to view links. Register or Login


2 adet park sensörüm cuma günü geldi :)

Ancak resim ekliyorum ama daha uygulamadım.

Bu arada bunun haricinde de bir sürprizim olacak ama biraz zamanı var :)
Hatta 2 tane olacak 2 farklı uygulama.
Zaten satmaktan da vazgeçtim 2 kişi istedi 2 sine de kredi çıkmadı vardır bunda bir hayır bakalım...
alper satma zaten, satsan yok paraya gidecek , o paralara da alınacak bundan güzel araba zaten yok. fıstık gibi araban var :)
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

Alper

Volkan bu arada sana işim düşecek ama biraz daha zamanı var tabii yavaş yavaş o işlere girişicem :)

Şu ses izolasyonunu yapmak istiyorum işte Sportivo da kapıları söktürtürüz bir uygulamasını yaparız sonra da tekrar taktırtırız diyorum sana da uyarsa.
Ben hiç  yapmadığım için yardımını isteyeceğim o konuda kapı içleri için.
Bir de malzeme seçimini konuşarak yapsak çok iyi olacak yanlış almayayım yada eksik fazla olmasın.

wolkanku

You are not allowed to view links. Register or Login
Volkan bu arada sana işim düşecek ama biraz daha zamanı var tabii yavaş yavaş o işlere girişicem :)

Şu ses izolasyonunu yapmak istiyorum işte Sportivo da kapıları söktürtürüz bir uygulamasını yaparız sonra da tekrar taktırtırız diyorum sana da uyarsa.
Ben hiç  yapmadığım için yardımını isteyeceğim o konuda kapı içleri için.
Bir de malzeme seçimini konuşarak yapsak çok iyi olacak yanlış almayayım yada eksik fazla olmasın.
tamamdır, ben de düşünüyorum onu zaten, olmazsa 1 cumartesi sabahımızı bu işe verebiliriz.
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

Alper

Aynen süper olur malzemeleri alalım o zaman yavaştan toplayalım , listeleyim sonrasında da uygulamaya koyalım sana da uyan bir tarihte.

mahoretti

nihayet cumartesi günü elektrikçiye gittim montaj için fakat benimde dikkat etmediğim bir ayrıntı bizim 147 için sorun teşkil etti. Sorun değilde işi uzatacak yani. Bende daha sonra arabayı bırakıcam sabahtan. Sorun ne ? gerivites lambası bağaj kapağında 147 de.... :haydi: