Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



radyatör değişimi sonrası tekleme ? :(

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

kemalkml

arkadaşlar bugün  alfamın radyatörünü değiştirdim . daha önceden hafif bir kaçak vardı  öncesi biraz radyatör tıkayıcı kullandım kesilmişti .( würth sıvı olan)  3 gün önce aynı yerden kaçırdı .bugün radyatörü değiştirdik , sanayiden çıktım araba alt devirlerde hafif teklemeye başladı .sizce durum nedir ?


Alfadanadam

Radyatörle ilgili olmamalı aslında ama bir ihtimal sistemde hava kaldıysa su sıcaklık sensörü doğru ölçüm yapamıyor olabilir.

ATA

Sorun soğutma sistemi ile ilgili olmayabilir.
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

kemalkml

bende öyle düşünmüştüm ntc sensöründen olabilir diyerek .zaten şimdi düzeldi tekleme .galiba hava vardı . fakat şimdi şöyle bi sorun var arabanın harareti 75 in üstüne çıkmıyor . rolantide beklerse normal değerleri buluyor .fan sağlıklı bi şekilde devreye giriyor .ama araba yürürken sıcaklık 70-75 derece civarında seyrediyor . usta eski radyatörün aliminyum olmadığını ,yeninin aliminyum olduğunu ve çabuk soğuduğunu söyledi . acaba alfanın önünü mü kapatsak gazete kağıdıyla :) bi kaç gün sonra termostat değiştirip deneyeyim ..

Alper

Bence termostatı değiştirmeden bir kendin test et.
Nasıl yapıldığı internette aratırsan videosunu bulursun.
Sıcak su içinde nasıl açıldığını falan görürsün sonra da soğukta fakan kapandığınıda.
75 derece düşük bir sıcaklık o radyatörden falan değildir bence.
Ya hava var alamadılar havasını vs. yada termostat gibi.

Alfadanadam

Radyatör değişimi sonrası özellikle soğuk mevsimde normal bunlar. Termostatınız açık kalsa bence 90'ı hiç bulamazdı.

kemalkml

termostat testi yapabilirim aslında .denemek gerek ..

kemalkml

You are not allowed to view links. Register or Login
Radyatör değişimi sonrası özellikle soğuk mevsimde normal bunlar. Termostatınız açık kalsa bence 90'ı hiç bulamazdı.
ustanın görüşü de sizinki gibi . radyatör yeni ,içinde hiç tortu vs. yok . birde aliminyum radyatör filan . ben bide arabanın ön kısmında hava alan yerleri kapatıp deneyim en iyisi ..

Gouki

Benim termostat yalan olduğunda sıcaklık 60'ı geçmiyordu ilkbaharda.

kemalkml

You are not allowed to view links. Register or Login
Benim termostat yalan olduğunda sıcaklık 60'ı geçmiyordu ilkbaharda.
benimki 70-80 arasında geziyor .

Alfadanadam

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Benim termostat yalan olduğunda sıcaklık 60'ı geçmiyordu ilkbaharda.
benimki 70-80 arasında geziyor .

Yol alırken bende de durum öyle. Ya rolanti ya da sıkışık trafik olması gerekiyor 90 ya da az üstü için.

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Benim termostat yalan olduğunda sıcaklık 60'ı geçmiyordu ilkbaharda.
benimki 70-80 arasında geziyor .

Yol alırken bende de durum öyle. Ya rolanti ya da sıkışık trafik olması gerekiyor 90 ya da az üstü için.

Benimki 85- 90 arası gidip geliyor uzun yolda :)
Sıkıştırsam da 85 - 95 arası oluyor mesela.
100 ü görmüyor hiç ama uzun yol olsun başka durum olsun 85 altına da düşmüyor o kadar kışın gece yarıları yol gittim falan düşmedi o kadar hiç.

kemalkml

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Benim termostat yalan olduğunda sıcaklık 60'ı geçmiyordu ilkbaharda.
benimki 70-80 arasında geziyor .

Yol alırken bende de durum öyle. Ya rolanti ya da sıkışık trafik olması gerekiyor 90 ya da az üstü için.

Benimki 85- 90 arası gidip geliyor uzun yolda :)
Sıkıştırsam da 85 - 95 arası oluyor mesela.
100 ü görmüyor hiç ama uzun yol olsun başka durum olsun 85 altına da düşmüyor o kadar kışın gece yarıları yol gittim falan düşmedi o kadar hiç.
orjinal radyatörle benimki de böyleydi.