Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



left side light failure sorunu

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

alf0116

arkadaşlar merhaba dün çukura sert girdim ve hemen sonrasında''left side light failure''diye bi yazı çıktı yol bilgisayarında ilk önce farlarla ilgili bişe olduğunu düşündüm fakat farları kısa ve uzun olmak üzere kontrol ettim bişe bulamadım bilen arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim

Alper

park ampülü , fren ampüllerini vs.tüm olarak kontrol ettiniz mi?
sol aydınlatma hatası diyor çünkü.

Emre Sezen

You are not allowed to view links. Register or Login
arkadaşlar merhaba dün çukura sert girdim ve hemen sonrasında''left side light failure''diye bi yazı çıktı yol bilgisayarında ilk önce farlarla ilgili bişe olduğunu düşündüm fakat farları kısa ve uzun olmak üzere kontrol ettim bişe bulamadım bilen arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim

ışık arızası evet, park olabilir, sis olabilir hepsine bakmak lazım, değilsede herhalde onlarında bir sensörü vardır, yada o çukurda birşeyler yerinden oynamış bu aydınlatma tertibatı ile ilgili.




2008-2010   156 2.0 SS 2004
2013-........  GTV V6 TB  1997

blackeyekenan

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
arkadaşlar merhaba dün çukura sert girdim ve hemen sonrasında''left side light failure''diye bi yazı çıktı yol bilgisayarında ilk önce farlarla ilgili bişe olduğunu düşündüm fakat farları kısa ve uzun olmak üzere kontrol ettim bişe bulamadım bilen arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim

ışık arızası evet, park olabilir, sis olabilir hepsine bakmak lazım, değilsede herhalde onlarında bir sensörü vardır, yada o çukurda birşeyler yerinden oynamış bu aydınlatma tertibatı ile ilgili.
Hayır parklar olamaz, cunkü parklarda aıza olunca km sayacın olduğu bölgede ısık arıza gösterkesi yanıyor devamlı, benim başıma geldi gecen ay düzelttim,, yol ilgisayırında böyle bir uyarı vemiyordu, sizdeki aarızalı ışık faklı bişeyy olasa gerek dostumm, sinyal olailirmi


Sent from my iPad using Tapatalk HD

  ALFA 156 1.6 DISTINCTIVE (2005)

Gouki

Sol park ampulünü kontrol edin.

alfacan

Arabayı ilk aldığımda bendede çıkıyordu fakat daha sonra kendiliğinden gitti , belkide ampul patlamamış bile olabilir  :)


Calibra

Geçen aynı uyarıyı bende de verdi arka stoplardan biri yanmıyormuş :)
2007-2013 Alfa Romeo 147 1.6 Distinctive MK2

mahoretti

Sol tarafta o anda yanmasa bile tum ampuller kontrol ediliyor. O yuzden tum sol lambaları deneyin. Bende sag taraf icin uyarı veriyordu, kullanmadigim sis lambası problemliymis mesela....

alf0116

arkadaşlar cvp yazan herkese çok teşekkür ederim bütün ışıkları 2 kez kontrol etmeme rağmen bişe bulamadım ama ikide bir bu sorunun yol bilgisayarında görünmesi ister istemez rahatsız ediyor beni olmazsa servise götürecez artık napalım

FB10ur

Plaka ışıklarını kontrol ettiniz mi ? bundan dolayıda uyarı vermiş olabilir

mahoretti

plakad "licance plate" yazısı çıkıyor...

dragut

Arkadaşlar farklı konu açmamak adına buradan yazıyorum. Bugün araç iki uyarı birden verdi: Number plate ve brake light failure. Plaka ışıklarının biri yanmıyordu; ama fren lambaları yandıgı halde yine bu hatayı verdi. Acaba ben baktıgımda fren lambaları yanıyordu da arada tutukluk mu yaptı anlamadım. Bunlar için kendimiz yapabilecegimiz basit önerilerinizi bekliyorum.
"Alfa sevgisi"