Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



27 AEK 99 Giulietta

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Oğuz

Konustugumuz gibi beklemedeyim,iyi tatiller . ;)
2006 147 1.6 TS Distinctive
2013 Giulietta 1.4 MultiAir Distinctive

ozoozo

Tamamdır oğuz mutlaka görüşelim inşallah :) haberleşelim dönmeme yakın.

ozoozo

buda bizim biraderin Alfa'sı demek isterdim ama malesef hiç alfa göremedim :) dışarda gezen arabaları gördükçe aklımı kaybedicek gibi oluyorum zaten :) geçenlerde bir cafenin önünü golf TDİ yanaştı ilk defa gördüm,abimde şaşırdı açıkcası,cafede oturanlar adamla dalga geçiyordu dizelemi biniyorsun diye :)

You are not allowed to view links. Register or Login

egeozal1

Benzin bedava zaten orada niye tdi almış açıkcası bende gülerdim :))

ozoozo

Bizde ona anlam veremedik ama sanırım greenhouseculardandı adam :)

omg

Nitrojen o yazılanlar kadar olmasada bence normalmhavadan iyi benimki yaklaşık 2 sene olacak lastik hiç inmedi hep sabit kalıyor kaldı ki inme yada patlakta normal hava basabilirsiniz
un fantasma tra noi..

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login
Nitrojen o yazılanlar kadar olmasada bence normalmhavadan iyi benimki yaklaşık 2 sene olacak lastik hiç inmedi hep sabit kalıyor kaldı ki inme yada patlakta normal hava basabilirsiniz

bilgi için teşekkür ederim,döndüğümde yaptırmayı düşünüyorum.

ozoozo

Arkadaşlar herkese merhabalar yurtdışında olduğum için forumda pek aktif olamıyorum..

Bugün aracım için amazonda bir araştırma yaparken bu box'a rastladım açıkcası markasını bilmiyorum fiyatı 150$ aşırı pahalı değil ve verdiği değerlere bakılırsa soft bir box'a benziyor ve aracı çok yormayan kaliteliler gibi zaten novitec'in jtdm ler için çıkarttığı box'ta bu değerleri veriyor,bilginilerinizi ve düşüncelerini merak ediyorum ?

You are not allowed to view links. Register or Login

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar herkese merhabalar yurtdışında olduğum için forumda pek aktif olamıyorum..

Bugün aracım için amazonda bir araştırma yaparken bu box'a rastladım açıkcası markasını bilmiyorum fiyatı 150$ aşırı pahalı değil ve verdiği değerlere bakılırsa soft bir box'a benziyor ve aracı çok yormayan kaliteliler gibi zaten novitec'in jtdm ler için çıkarttığı box'ta bu değerleri veriyor,bilginilerinizi ve düşüncelerini merak ediyorum ?

You are not allowed to view links. Register or Login

bilgisi olan arkadaşlar varsa sevinirim  :)

ozoozo

#109
Arkadaşlar herkese merhabalar,malum yurt dışında iken aracım için bazı şeyler almaya karar verdim,biraderin arkadaşı Türkiye ye motor parçaları,turbo vs satıyor modifiye için dün akşam otururken hazır burada iken almak istediğin birşeyler varsa ebayden sipariş geçelim hiç yoktan gümrüğe takılmaz dedi,burda alfa'ya ait hiç birşey yok malum ebayden araştırıyorum Türkiyedeki fiyatına göre kâr edebileceğim şeylere bakıyorum şunları buldum eğer yardımcı olursanız sevinirim.

Altta induction pipe'ı alıp ucunada açık hava filtresi takmam gerekicek sizce hangisi daha mantıklı ?

You are not allowed to view links. Register or Login

Yada sadece kutu içi filtremi almalıyım ? You are not allowed to view links. Register or Login

bu filtreyi taktırmak istiyorum,görüşlerinizi merak ediyorum toplamda 77 $ civari birşey yapıyor shipping falan derken heralde 100$ ı bulur böyle birşeyi Türkiyede yaptırmaya kalksam bilgisi olan var ise ne kadar mâl olur ?

--


Xenon işine gelecek olursa Türkiyede hiç duymadığım markaları antep'te 150 lira falan fiyat çektiler,Philips için 700-800 lira fiyat aldım,Ebayde araştırdım pek bulamadım açıkcası ben Xenon'a çok para bayılmak istemeyenlerdenim bozulursa,patlarsa,yanarsa vs gidip yenisini alırım düşüncesindeyim çevremde ve ben olmak üzerede eski aracımdada 150-200 liraya aldığım bir Xenon kit bulunuyordu üzerinede angel eye+mercekli far aldım,gayet sorunsuz bir şekilde kullandım,bir kaç link araştırdım ortalam 50$ ile 100$ arasında xenon kitler buldum eğer yardımcı olursanız çok makbule geçer.

1- You are not allowed to view links. Register or Login

2- You are not allowed to view links. Register or Login

3- You are not allowed to view links. Register or Login

Baktıklarım bu şekilde bu tip bir çok Xenon var açıkcası hiçbirinin adını sanını duymadım :) Türkiye de de aynı şekilde aldığımız için sorun yok BENCE dedim kendi kendime eğer başka gözünüze çarpan olursa,paylaşırsanız sevinirim.

Spacer fiyatlarına gelecek olursak eibach marka 250$ 200$ vs den bahsediliyor ondanda vazgeçtim,Türkiye ye dönünce skperformance'dan alacağım novitec marka.

Son olarak e-bay de şunlar çok güzel kaçırma vs diyebileceğiniz önerileriniz varsa gerçekten süper olur benim için yonca logolarına baktım orjinallerine 50$ falan sizce değer mi buradan aldığıma ? ,Gaziantep bayiisinden 140 liraya almıştı sohbet ettiğim bir arkadaş,100 liraya falan ayarlarım diye düşünüyorum.

Edit : Giuliettaların sislerin h1 mi oluyor aynı şekilde sislerede Xenon düşünüyorum veya philips,osram'ın falan beyaz ampüllerinden.


Zaman ayırıp,ilgi gösteren herkese ayrı ayrı teşekkür ederim.

Oğuz

Sislerin tipi H3 kullanma klavuzunda yazana göre.

Araçta xenon merceği olmadıkça xenon'lardan mükemmel performans alamayacaksın zaten, herhangi bir şeyi al gitsin derim. Türkiye'den al hatta fiyatları aynı sayılır, garantisi falan olur.

K&N filtreler burada çok kolay bulunmuyor diye biliyorum, faydası ne işe yaradığı konusunda pek bir bilgim yok ne yazık ki. Techturkey'de izlediğim 5-6 video orjinal filtrelerin daha iyi olduğunu gösteriyor ama değiştiren herkes de memnun.
2006 147 1.6 TS Distinctive
2013 Giulietta 1.4 MultiAir Distinctive

ozoozo

Açıkcası bende öyle düşünüyorum Oğuz,çok pahalı Xenon kitlere bir ton para ayırmak istemiyorum,valla bu K&N için hava filtreleri arasında Dünyanın en iyilerinden biri deniyor,taktıranlarda gaz tepkimesi,aracın gaz yemesi vs arttı deniyor tabi ne kadar doğru bilemem,ileride yazılım istediğim için sonuçta bununda olması gerek alayım,taktırayım dursun kenarda düşüncesindeyim :)

Oğuz

BMC marka filtrelere bak, onlardan da memnun olan çok var. K&N, BMC ve ITG iyidir diye biliyorum.
2006 147 1.6 TS Distinctive
2013 Giulietta 1.4 MultiAir Distinctive

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login
BMC marka filtrelere bak, onlardan da memnun olan çok var. K&N, BMC ve ITG iyidir diye biliyorum.

Tamamdır bir araştırayım ben,bilgili arkadaşlar şu K&N ve kite yorum yaparlarsa ona göre yol izleyeceğim :)

Gouki

Yağlarım, temizlerim diyorsan Green. Yağla falan uğraştırmasın diyorsan Aem Dryflow.

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login
Yağlarım, temizlerim diyorsan Green. Yağla falan uğraştırmasın diyorsan Aem Dryflow.


K&N nin kutu içi filtrelerini önermezmisin Özgün ? birde bu Aem Dryflow'un hangisi olması gerek ebay'e yazdığımda baya bir sonuç elde ettim ve bu açık hava filtresi oluyor dimi yanlış anlamadıysam yani yukarıda paylaştığım induction pipe ile güzel bir yere çekip orada bu Aem Dryflow'u takarsam güzel bir sonuç alabilirim o zaman. ? :) son olarak dizel için bir sıkıntısı olacağını düşünmüyorum doğru mudur ?

Gouki

Dizeller için genelde kutu içi tercih ediliyor, ben sebebini bilmiyorum. Kutu içi K&N olur BMC olur Green olur. Ankara'daki Green bayisi Balgat'ta merkezi bir yerde olmazsa bir fiyat alırsın gelince.

Senin için değil ama açık olanlara gelirsek Aem Dryflow'un Brute Force olanlarını öneririm beyaz olanları. Anladığım kadarıyla sonra çıkan kırmızılar da temizlikten sonra yağımsı birşey istiyor. K&N isim hakkını satın aldıktan sonra böyle yaptı Aem hava filtrelerini. 147'de 60k km kullandım debimetreye birşey olmadı şimdi Mito'da kullanıyorum 4k km'dir.

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login
Dizeller için genelde kutu içi tercih ediliyor, ben sebebini bilmiyorum. Kutu içi K&N olur BMC olur Green olur. Ankara'daki Green bayisi Balgat'ta merkezi bir yerde olmazsa bir fiyat alırsın gelince.

Senin için değil ama açık olanlara gelirsek Aem Dryflow'un Brute Force olanlarını öneririm beyaz olanları. Anladığım kadarıyla sonra çıkan kırmızılar da temizlikten sonra yağımsı birşey istiyor. K&N isim hakkını satın aldıktan sonra böyle yaptı Aem hava filtrelerini. 147'de 60k km kullandım debimetreye birşey olmadı şimdi Mito'da kullanıyorum 4k km'dir.

Anladım..Dizel için heryerde kutu içi öneriyorlar nedense sanırım dizel motorun hava ile olan ilişkisinden,açık hava filtreleri daha kolay kirleniyormuş vs,şimdi Burdan almak istiyorum ondan dolayı zaten 25 günüm falna kaldı kutu içi k&n filtreler 170 milyon türkiyede burada 73$ hatta daha ucuzunuzu bulurum belki,biraz daha bilgil almaya devam edip mutlaka alacağım bunları dönmeden,acaba intake kit ile hani yukarıda paylaştığım borularla güzel biryere çekip ucunada senin Aem Dry flow ların yani güzel bir açık hava filtresi takıp mı kullansam diye kararsız kaldım o daha ucuz aemler k&n den eğer motora bir sıkıntı yaşatmazsa onuda düşünürüm.Yardımların için teşekkür ederim bu arada Özgün eyvallah :)

rikizlerli

Dizel alfalarin hava filtresi kutusunun yanindan snoker gibi hortum yukariya You are not allowed to view links. Register or Login gecislerinde ise yarar ama Acik filtre yaparsaniz onu iptal etmeniz gerekir. Ne gibi sorun yaratir acikcasi bilmiyorum.
Benzinli modellerde nasildjr bilmiyorum ama dizellerin hava emis Bölümü soguk havayi alacak sekilde tasarlanmamis.soguk hava girisi olacak sekilde yapilsaydi Acik hava filtresi faydali olabilirdi.

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login
Dizel alfalarin hava filtresi kutusunun yanindan snoker gibi hortum yukariya You are not allowed to view links. Register or Login gecislerinde ise yarar ama Acik filtre yaparsaniz onu iptal etmeniz gerekir. Ne gibi sorun yaratir acikcasi bilmiyorum.
Benzinli modellerde nasildjr bilmiyorum ama dizellerin hava emis Bölümü soguk havayi alacak sekilde tasarlanmamis.soguk hava girisi olacak sekilde yapilsaydi Acik hava filtresi faydali olabilirdi.

o snoker gibi olan hortum ne işe yarıyor acaba eğer kapalı kutu içi k&n filtre alırsam benim resimlere falan bakıp anladığım direk o kutuyu açıp orjinalini alıp k&n yi takmak kadar basit bir olay gibi anlatışmış resimlerde sanırım öyledir :) açıkcası soğuk hava girişi sağlamak için induction pipe'ı koydum yukarıda onunla uzatıp,ucunada güzel bir Aem dry flower tarzı bir açık hava filtresi koyarsam sorun olmaz yani soğuk hava olayını çözerim ancak o snoker gibi olan hortumun esas görevi ne onu iptal edersem bir sıkıntı olur mu acaba,eğer oluyorsa zaten mecbur kutu içi filtre alacağım.

rikizlerli

Snoker gibi Olan hortum tam olarak amaci ne bilmiyorum. Ama istanbulda yagmur bastirdiginda koprualti gecislerinde Kesin ise yarayacaktir

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login
Snoker gibi Olan hortum tam olarak amaci ne bilmiyorum. Ama istanbulda yagmur bastirdiginda koprualti gecislerinde Kesin ise yarayacaktir

ahahah ilk önce anlamadım sonradan kahkaha attım :D

ozoozo

Bugün giuliettam için k&n kutu içi hava filtresi siparişi verdik,biraderin arkadaşı burada Boost projects diye bir performans mağazası var,Türkiye'ye araç parçaları yolluyor modifiyeli araçlar için turbo vs,k&n nin toptancılığını yapıyormuş uygun fiyata geldi sağolsun 1 hafta içinde gelir artık Türkiyeye döndüğümüzde montajını hallederim,ilerleyen günlerde de güzel bir marka xenon almayı planlıyorum.

ozoozo

Bugün K&N kutu içi filtrem geldi,döner dönmez yapacak işler birikiyor :) Xenon siparişini de verdim hayırlısı olsun :)

Filtre fotoğrafları merak edenler için ;

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

ajavelin