Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Sürtme - Yardım

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ozoozo

Konu alfamla ilgili yardım konusu olduğu için buraya açtım umarım doğrudur.

Malesef bugün otoparkta duran aracıma , bir kız sürtmüş ve numarasını bırakmış bende pek muhattab olmak istediğim için artık iş işten geçmiş ne kıza dert anlatacak halim vardı nede daha fazla konuşup gerilmeye gerek yok diye düşündüm ve sizin yardımınıza başvurmak istedim , sanırım boya kalkmış siyah şeklinde resimlerde gördüğünüz üzere çizgi oluşmuş napmam gerekir , çok can sıkacak bir durum mu acaba ? ister istemez moralim bozuldu ki zaten böyle şeylere çok kafa takarım eskisi gibi olur mu ? nasıl gideririm ? tecrübesi ve bilgisi olan arkadaşlarımız ve abilerimiz yardımcı olursa sevinirim.

Resimler ;

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

resimde gördüğünüz gibi iki adet bir sürtme mevcut , ancak napacağımı bilemedim  :(

erdem1904

Senin aracının boyası mı kalkmış yoksa bayanın aracı siyahtı da onun boyası mı senin tampona yapıştı? 2.seçenekse pasta ile çıkıyor.. Daha önce başıma gelmişti ve pasta ile halletmiştim.
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login
Senin aracının boyası mı kalkmış yoksa bayanın aracı siyahtı da onun boyası mı senin tampona yapıştı? 2.seçenekse pasta ile çıkıyor.. Daha önce başıma gelmişti ve pasta ile halletmiştim.

Abi açıkcası bilmiyorum ne renk olduğunu sadece adı ve numarasını bırakmış bende dediğim gibi aramadım , yalnız demin eve geldiğimde biraz tırnağımla oynadım belki dediğin gibi olmuştur diye ancak zorlamak istemedim daha beter boyaya zarar vermek istemedim , sanki boyayı kaldırmış gibi geldi bana ama ben yanlışta söylüyor olabilir çünkü pek anlayamadım , pastayı nasıl uygulayabilirim oraya basit bir olay mı direk pasta alıp elimle yedirecekmiyim ? yada farklı bir yöntemimi var ve markası önemlimi ? teşekkürler bilgi için , sonuç olarak pek korkulacak bir şey değil sanırım çıkar yani.

Oğuz

Pastalık bir durum yok gördüğüm kadarıyla.Rötuşla geçer gibi duruyor,sıkıntı olmaz :)
2006 147 1.6 TS Distinctive
2013 Giulietta 1.4 MultiAir Distinctive

erdem1904

Karşı tarafın aracının boyası ise üstübü ve herhangi bir pasta ile 5 dakikalık iş... Ama senin boya kalktıysa rütuş attırman gerekecek.
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

Fatihob

Kız çok ince görmüş helal olsun :) Yakışmış böyle kaslın ;)
..

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login
Pastalık bir durum yok gördüğüm kadarıyla.Rötuşla geçer gibi duruyor,sıkıntı olmaz :)

You are not allowed to view links. Register or Login
Karşı tarafın aracının boyası ise üstübü ve herhangi bir pasta ile 5 dakikalık iş... Ama senin boya kalktıysa rütuş attırman gerekecek.

Rötuşu herhalde kendim yapabilirim dimi ? rötuş kalemiyle üzerinden geçsem herhangi bir iz veya boya farkı vs tarzı bir şey olmaz umuyorum , doğrumudur ? :) birde kendim mi yaptırayım yoksa dışarıda birisine yaptırmak daha mı mantıklı acaba daha önce hiç yapmadım belki farklı bir şey yaparlar , belkide kızın boyası kalmıştır üzerinde bilemediğim için yanlış bir şey yapmayayım

You are not allowed to view links. Register or Login
Kız çok ince görmüş helal olsun :) Yakışmış böyle kaslın ;)

ben onu ince görücem zaten şunu halledeyim  >:D

wolkanku

Gecmis olsun can sikilacak bir sey degil.
Once bir pasta ile ustunden gecin alabildiginiz kadar surtme izini alin.
Ardindan o bolgeyi prilli suyla yikayip kurutup rotus boyasi yapin. Rotus icin sanayiye gitmeye usenirseniz anne ya da kiz arkadastan beyaz oje odunc alip surup gozunuzun oraya takilmasini engellemis olursunuz:)

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

Tolga033

Geçmiş olsun,buna da şükür. :)

ATA

Fatih alem adamsin :))
Boya transferi değil gibi, iyi bir rötüj işinizi çözer. En büyük sıkıntılar tampon çizikleri olsa keşke :)
Geçmiş olsun.


Tapatalk
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login
Gecmis olsun can sikilacak bir sey degil.
Once bir pasta ile ustunden gecin alabildiginiz kadar surtme izini alin.
Ardindan o bolgeyi prilli suyla yikayip kurutup rotus boyasi yapin. Rotus icin sanayiye gitmeye usenirseniz anne ya da kiz arkadastan beyaz oje odunc alip surup gozunuzun oraya takilmasini engellemis olursunuz:)

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

teşekkür ederim , yarın ilk iş halledeceğim.

oje diyince aklıma geldi ve yine canım sıkıldı sanırım kız arkadaşlardan birisi arabaya binerken mor renk böyle çizgi şeklinde ojesini sürmüş kapı kolunun altına , boya kısmına. Hazır sizin bu işlerde usta olduğunuzu bildiğim için bunu nasıl çıkartabilirim akşama ayrıntılı fotosunu atarım kız arkadaşım aseton ile çıkart dedi ama boyaya zarar verir diye korktum.

ar.159

abi geçmiş olsun can sıkacak bir şey değil ya heleki araç beyaz olduktan sonra bence her türlü hallolur. bence öncelikle bir yıkamaya gir yıkandıktan sonra ordaki elemenlara sor onlar anlar eğper karşı tarafın boyası ise zaten 5 dakikada pastayla yıkamacı çıkarıor kendin anlamıyorsan boşuna uğraşma yok senin boyan kalktıysa rütuştan başka çaren yok ama sendeki kalem orjinal boya kodunda  mı bilmeme bence yerinde yaptır.
34 AV 0020 COMING SOON!!
"Diğerleri otomobil satmak için yarışır, biz ise yarışmak için otomobil satarız."Enzo-Ferrari
"Ne zaman yolda bir Alfa Romeo görsem şapkamı çıkartıp onu selamlarım." Henry Ford

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login
Geçmiş olsun,buna da şükür. :)

Teşekkür ederim bunada bin şükür tabiki de ama insanın canını sıkmaya yetiyor , neyseki olumlu cevaplarla biraz kafam rahatladı :)

You are not allowed to view links. Register or Login
Fatih alem adamsin :))
Boya transferi değil gibi, iyi bir rötüj işinizi çözer. En büyük sıkıntılar tampon çizikleri olsa keşke :)
Geçmiş olsun.


Tapatalk

teşekkür ederim çok büyük bir sorun değil ama can sıkmaya yetiyor işte  :) yarın bir pasta alıp kendim deneyeyim bakalım ne kadar azaltacağım yoksa haftasonu gidip artık neresi düzgün yapıyorsa orada bir rötuş yaptırırım.

Gouki

Bizim buralara yakınsan (TPAO) gel bir bakalım Özdemir var yanımda çizik giderici pasta.

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login
abi geçmiş olsun can sıkacak bir şey değil ya heleki araç beyaz olduktan sonra bence her türlü hallolur. bence öncelikle bir yıkamaya gir yıkandıktan sonra ordaki elemenlara sor onlar anlar eğper karşı tarafın boyası ise zaten 5 dakikada pastayla yıkamacı çıkarıor kendin anlamıyorsan boşuna uğraşma yok senin boyan kalktıysa rütuştan başka çaren yok ama sendeki kalem orjinal boya kodunda  mı bilmeme bence yerinde yaptır.

Anlaşılan en iyisi dediğiniz gibi yapmak bakalım bir yarın hallederim inşallah,teşekkür ederim bu arada.

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login
Bizim buralara yakınsan (TPAO) gel bir bakalım Özdemir var yanımda çizik giderici pasta.

Abi 5.30 da derse gideceğim sanırım daha sonra da sen çıkarsın geç olur yani , yarın müsait olursan bu saatlerde uğrayabilirim ancak orası neresi bilmiyorum o ayrı  :D

wolkanku

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Gecmis olsun can sikilacak bir sey degil.
Once bir pasta ile ustunden gecin alabildiginiz kadar surtme izini alin.
Ardindan o bolgeyi prilli suyla yikayip kurutup rotus boyasi yapin. Rotus icin sanayiye gitmeye usenirseniz anne ya da kiz arkadastan beyaz oje odunc alip surup gozunuzun oraya takilmasini engellemis olursunuz:)

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

teşekkür ederim , yarın ilk iş halledeceğim.

oje diyince aklıma geldi ve yine canım sıkıldı sanırım kız arkadaşlardan birisi arabaya binerken mor renk böyle çizgi şeklinde ojesini sürmüş kapı kolunun altına , boya kısmına. Hazır sizin bu işlerde usta olduğunuzu bildiğim için bunu nasıl çıkartabilirim akşama ayrıntılı fotosunu atarım kız arkadaşım aseton ile çıkart dedi ama boyaya zarar verir diye korktum.
bu tür şeyler için mutlaka bagajinizda ince pasta olsun.
tavsiyem meguiars scratchX...swirlx'i pek beğenmiyorum. scratch x daha başarılı.
hem sürtme hem de tırnak izleri için.
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Gecmis olsun can sikilacak bir sey degil.
Once bir pasta ile ustunden gecin alabildiginiz kadar surtme izini alin.
Ardindan o bolgeyi prilli suyla yikayip kurutup rotus boyasi yapin. Rotus icin sanayiye gitmeye usenirseniz anne ya da kiz arkadastan beyaz oje odunc alip surup gozunuzun oraya takilmasini engellemis olursunuz:)

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

teşekkür ederim , yarın ilk iş halledeceğim.

oje diyince aklıma geldi ve yine canım sıkıldı sanırım kız arkadaşlardan birisi arabaya binerken mor renk böyle çizgi şeklinde ojesini sürmüş kapı kolunun altına , boya kısmına. Hazır sizin bu işlerde usta olduğunuzu bildiğim için bunu nasıl çıkartabilirim akşama ayrıntılı fotosunu atarım kız arkadaşım aseton ile çıkart dedi ama boyaya zarar verir diye korktum.
bu tür şeyler için mutlaka bagajinizda ince pasta olsun.
tavsiyem meguiars scratchX...swirlx'i pek beğenmiyorum. scratch x daha başarılı.
hem sürtme hem de tırnak izleri için.

Doğru diyorsunuz temizlik malzemelerim var ancak bu tip durumlar için hiç düşünmedim , yarın bir bauhaus a gidip çizik giderici,ince pasta vs alacağım dediğiniz ürüne baktım , You are not allowed to view links. Register or Login

burada buldum , sipariş edeceğim haftasonuna kadar gelir , zaten kapı altları sürekli çiziliyor faydası olur mutlaka , oje izinide çıkartır dimi bu ?

çok teşekkür ederim bu arada.

wolkanku

çıkartır sıkıntı olmaz :)
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

ATA

Boyaya japon yapiştiricisi damladiğinda, kuruduktan sonra aseton ile temizlemiştim. Hiç bir sey olmadi. Ama plastik aksamin boyasi farkli olabilir.


Tapatalk
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

ozoozo

Az önce yine arabasıyla haşır neşir olan bir arkadaşa gösterdim boyan sağlam , onun rengi çıkmış dedi yarın pasta ile çıkarttırmaya çalışacağız inşallah çıkar , değerli yorumlarınız için çok çok teşekkürler.

alfa38

Bu çok ufak bir nazar boncugu bence şükür edelim.  Fazla takma pasta cila ile dene belki plastik siyahsa kızın tampon çıkar. Geçmiş olsun Allah beterinden korusun.

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login
Bu çok ufak bir nazar boncugu bence şükür edelim.  Fazla takma pasta cila ile dene belki plastik siyahsa kızın tampon çıkar. Geçmiş olsun Allah beterinden korusun.

Amin hocam çok teşekkür ederim , inşallah öyle olur. Bu tip şeyler dışarıdan çok belli olmuyor ama sahibinin canını sıkan şeyler ister istemez can sıkıyor ama halledeceğiz inşallah dediğiniz gibi daha beteri olmasın.  :arkadasim:

Maslak Alfa

geçmiş olsun bir boyacı ustasına uğrarsan 3 dk içerisinde rutüşla işini çözer. :clover:

FB10ur

Geçmiş olsun bu hafta benimde başıma geldi ama benim'ki derin ne yazık'ki oldukça can sıkıcı bir durum..