Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Uzman Sorusu

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ku2

You are not allowed to view links. Register or Login
İlk mesajımda yazdığım sorunla karşılaşan arkadaşların dikkatine. Hararet müşürü değiştirilerek sorun giderilmiştir. Destek olan herkese teşekkürler.

Tahmin etmiştim müşür diye..
İyi sorun hallolmuş.
Sevindim.
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

zephry

You are not allowed to view links. Register or Login
İlk mesajımda yazdığım sorunla karşılaşan arkadaşların dikkatine. Hararet müşürü değiştirilerek sorun giderilmiştir. Destek olan herkese teşekkürler.

   Burak bey sorunun çözülmesi sevindirici...Bundan sonra daha da keyifle binersiniz 147 ye :)

cothumun

Aşığım araba :) teşekkürler herkese. Gerçekten altı dahi sürtülmemiş 56binde bir araç. Çok dikkat ediyorum böyle ufak tefek şeyler bile olsa sizleri rahatsız etmeye devam edeceğim :)

cothumun

You are not allowed to view links. Register or Login
Aşığım araba :) teşekkürler herkese. Gerçekten altı dahi sürtülmemiş 56binde bir araç. Çok dikkat ediyorum böyle ufak tefek şeyler bile olsa sizleri rahatsız etmeye devam edeceğim :)

Eyüp bey sizede ayrıca teşekkürler telefonda başınızı ağrıttık :)

blackeyekenan

You are not allowed to view links. Register or Login
İlk mesajımda yazdığım sorunla karşılaşan arkadaşların dikkatine. Hararet müşürü değiştirilerek sorun giderilmiştir. Destek olan herkese teşekkürler.

Peki kardeş değişim sonrası durumu anlatırmısın, 90 a sabit mi kalıyor, yoksa 75,90 arası değişiyormu,,, bende termostadı değiştirdimmm yok yere, hala 73-90 arası bir inip bir cıkıyor, ancak asla 70 altına da düşmüyor,, 92 oluncada fan devreye griyor ve 73 lere kadar gevşeyip sonra gene 87 gbi yükseliyor,, uzun yoldada hızlanırken 88 gbi artıyor vitesi 5 e atınca tekrar aşağılara 72 gbi düşüyor,,, işte durum bu,, içerisinide ısıtıyor gayet iyi,,,bende müşüre mi baktırayım,,radyatör borularına falan baktırsammı,, sağolsun  anıl kardeşş açıklamışş rahatladım ama, sabit kalanlarda var diyorr, nebileyimm işteee

Sent from my iPad using Tapatalk HD

  ALFA 156 1.6 DISTINCTIVE (2005)