Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Trafik sigortası

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ar.159

You are not allowed to view links. Register or Login
Her sene arkadaşıma yaptırıyordum sigorta ve kaskoyu, bu sene fazla fiyat çıkınca bir brokerdan fiyat aldım, şaka gibi bir fiyata yaptırdım hem kasko hem t.siogrtasını, isteyen olursa paylaşırım..
paylaşprsanız sevinrim bende arkadaşıma yaptırmama rağmen 550 t.sigortası 3000 tl kaskoya verdim..
34 AV 0020 COMING SOON!!
"Diğerleri otomobil satmak için yarışır, biz ise yarışmak için otomobil satarız."Enzo-Ferrari
"Ne zaman yolda bir Alfa Romeo görsem şapkamı çıkartıp onu selamlarım." Henry Ford

tayfun

You are not allowed to view links. Register or Login
Bu seneki trafik sigortasını Axa'dan 205 Tl ye 6 taksit ile yaptırdım. İstanbul'dan bir arkadaş uygun fiyatlar veriyor. İsteyen olursa yönlendirebilirim.
araba ney? Kaç.model?

GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


tunerviper

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Bu seneki trafik sigortasını Axa'dan 205 Tl ye 6 taksit ile yaptırdım. İstanbul'dan bir arkadaş uygun fiyatlar veriyor. İsteyen olursa yönlendirebilirim.
araba ney? Kaç.model?

GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

2004 156 1.6
Turbo Twin Spark

tayfun

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Bu seneki trafik sigortasını Axa'dan 205 Tl ye 6 taksit ile yaptırdım. İstanbul'dan bir arkadaş uygun fiyatlar veriyor. İsteyen olursa yönlendirebilirim.
araba ney? Kaç.model?

GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

2004 156 1.6
çok iymis. 480 tl verdim geçen sene. 10 gün sonra bitiyor sigortam. Ozelden pm atarsanız sevinirim. Bi bakayım bende.

GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


cem_dogan

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Bu seneki trafik sigortasını Axa'dan 205 Tl ye 6 taksit ile yaptırdım. İstanbul'dan bir arkadaş uygun fiyatlar veriyor. İsteyen olursa yönlendirebilirim.
araba ney? Kaç.model?

GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

2004 156 1.6
çok iymis. 480 tl verdim geçen sene. 10 gün sonra bitiyor sigortam. Ozelden pm atarsanız sevinirim. Bi bakayım bende.

GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
bu ayın 15 inde 255 tl ye yaptırdım.205 tl gercekten cok iyi bir fiyat.
alfa sevgisi

tunerviper

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Bu seneki trafik sigortasını Axa'dan 205 Tl ye 6 taksit ile yaptırdım. İstanbul'dan bir arkadaş uygun fiyatlar veriyor. İsteyen olursa yönlendirebilirim.
araba ney? Kaç.model?

GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

2004 156 1.6
çok iymis. 480 tl verdim geçen sene. 10 gün sonra bitiyor sigortam. Ozelden pm atarsanız sevinirim. Bi bakayım bende.

GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
bu ayın 15 inde 255 tl ye yaptırdım.205 tl gercekten cok iyi bir fiyat.
Geçen sene bende 235 tl ye yaptırmıştım. Bu sene bahsettiğim kişi baya yardımcı oldu.
Turbo Twin Spark

tayfun

Bugün 3 yerden fiyat aldım. Ucude en uygun axa .sigorta. 350 tl diyor.

GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


Emre Sezen

axa'ya 290 tl katkıda bulunduk bügün  :p




2008-2010   156 2.0 SS 2004
2013-........  GTV V6 TB  1997

fevkalbeser12

Bende axa ya yaptırdım 240 tlye trafik sigortasını geçen sene 1800 lira olan kaskoyu 900 tlye yaptırdım. Süper indirim oldu:)

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

ATA


You are not allowed to view links. Register or Login
axa'ya 290 tl katkıda bulunduk bügün  :p

İyimiş, ben geçen martta 450 civari vermiştim.


You are not allowed to view links. Register or Login
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

Emre Sezen

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
axa'ya 290 tl katkıda bulunduk bügün  :p

İyimiş, ben geçen martta 450 civari vermiştim.


You are not allowed to view links. Register or Login

serbest sigorta fiyatlandırması henüz başlamadı, büyük ihtimalle şubat ortası gibi diyorlar, çok daha uyguna yaptırma ihtimalin var  mart'ta  :yukari-ok:

ben gecen yıl 540 gibi ödemiştim, bu yıl 290 a indi. bi de şu kanun yürülüğe girseydi ne olurdu bilemiyorum  :yukari-ok:




2008-2010   156 2.0 SS 2004
2013-........  GTV V6 TB  1997

Alfadanadam

Araba 34 plaka olduğu için yüksek ödüyorum trafik sigortasını. Kasko ikametgaha bakıyor normal çıkıyor ama ts plakaya bakıyor. Ne saçma yahu...

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


tayfun

Bende geçen sene alyans  sigortaya 480 tl'ye yaptırdığım sigortayı,bu ay axa ya 350tl ye yaptırdım.

hilllebaz


universeee

Gözümüz aydın!!!

Sigortaya kur zammı...
You are not allowed to view links. Register or Login
2005 Alfa Romeo 147 1.6TS Distinctive 2013-2016
2013 Nissan Qashqai 1.5 dci Tekna 2016 - ...

sifyan

Trafik sigortasına 195 TL den yaptırdım, 165 TL ye düşmüş zamanı var daha. İptal ettirip 165 TL den yaptıracağım.Kaskoda içerikler kafamı karıştırıyor, Hepsinde hemen hemen muadili parça kullanımı söz konusu bulunamazsa orijinal parça diye geçiyor. En düşük Ray veriyor 735 Tl . Firma hakkında bilgim ve tecrübem yok. Yardımlarınızı bekliyorum.

misket

You are not allowed to view links. Register or Login
Gözümüz aydın!!!

Sigortaya kur zammı...
You are not allowed to view links. Register or Login

Geçen sene devletin oluru ile anlaşmalı kazalardan ettiklerini söyledikleri zararları tahsil ettiler zaten, bu sene de kur zararını bahane ederler devam eder gider. Şu süreçte zarar ettiğinden yakınan sigorta firması çok ama batan sigorta firması da yok o da ayrı bir çelişki.
K I R M I Z I

[url="http://kucukisler.blogspot.com.tr"]http://kucukisler.blogspot.com.tr[/url]

ArinFırat

2004 156 1.6 2011 de 320 tl ye yaptırmıştım. 2014 de 180 tl yaptırdım..3 yıldır biniyorum ve şükür en küçük bir kazaya karışmışlığım yok..işin mantığı şu : kazaya karışmadığınız her yıl size indirim olarak geliyor,,sürekli kazaya karışıp sigortanızı zarar uğratan bir sürücü iseniz size potansiyel suçlu gözüyle bakıp her an kaza yapıp şirketimizi zarara uğratabilir mantığı ile yüksek fiyat veriliyor..aracınızın marka modelinin önemi yok.3 milyarlık bir arabaya binip sürekli karıştığınız kazalar var ise 1000 tl sigorta ücreti çıkarabilirler.size tavsiyem küçük çaplı kazaları mümkün olduğunca cebinizden karşılayın

sifyan

Az önce geldim sigortacıdan 153 TL çıktı. 74 Plakanın baya bir faydası var.

sp4rc0

You are not allowed to view links. Register or Login
Araba 34 plaka olduğu için yüksek ödüyorum trafik sigortasını. Kasko ikametgaha bakıyor normal çıkıyor ama ts plakaya bakıyor. Ne saçma yahu...

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
ikamette şehir değişikliği olduğunda kasko ücretini gunceleme istesem indirirlermi acaba?

HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

'06 147 1.6 TS (2006-...)
'17 Volvo V40 CC 1.5 T3 (2017-...)

Alfadanadam

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Araba 34 plaka olduğu için yüksek ödüyorum trafik sigortasını. Kasko ikametgaha bakıyor normal çıkıyor ama ts plakaya bakıyor. Ne saçma yahu...

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
ikamette şehir değişikliği olduğunda kasko ücretini gunceleme istesem indirirlermi acaba?

HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Ruhsatta adres değiştin mi ama :)

Anıl

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Araba 34 plaka olduğu için yüksek ödüyorum trafik sigortasını. Kasko ikametgaha bakıyor normal çıkıyor ama ts plakaya bakıyor. Ne saçma yahu...

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
ikamette şehir değişikliği olduğunda kasko ücretini gunceleme istesem indirirlermi acaba?

HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Manisa da Mart ayında büyükşehir oluyor, kısaca İzmir-Manisa arasında pek fark kalmayacak.
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

tunerviper

Bu senede 207 lira ile yeniledim sigortayı. Geçen seneye göre 2 tl zam gelmiş :)
Turbo Twin Spark

jenson

GTV için
Generali 350TL
Adını hatırlamadığım bi yer 230dedi
Mapfree den 167 TL ye yaptırdım