Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



159 Arıyorum

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

TRUPHASE

Selamlar; bir akrabam için temiz bir 159 arıyorum. İlk alfası olacağından dolayı sorunsuz bir model düşünüyorum kısmetse. 2008 ve üstü, olabilirse siyah dışında bir renk,düşük km,deri döşeme ve aksesuarlı olması bizim için önemli. Tanıdık bildik arabaları bildirirseniz çok sevinirim.
[url="//www.trioacoustic.com"]www.trioacoustic.com[/url]

max-ime


  Kolay gelsin. Şuan aklımda bir araç yok yada bildiğim. Ama siz denk geldikçe paylaşırsanız yardımcı olmaya çalışırım.

  Birazda sabırlı olmak gerekiyor. Ara ara çok düşük kmli araçlar düşüyor. 1-2 ay önce 2008 model 159 aldım heniz 46 küsür binleredeydi.

TRUPHASE

Alfanın piyasası canlanmış galiba. Piyasada alınacak araç kalmamış :)
[url="//www.trioacoustic.com"]www.trioacoustic.com[/url]

Murad

Hem araç yok hem de fiyatlar enteresan olmaya başladı.

Utku

2 haftadir gunluk degil, saatlik olarak bakiyorum ilanlara.Mantikli bir arac yok su an icin..
Bulursam bende alacagim bu arada, hatta forumda bir kac arkadas daha ariyor.Ilginc hakkaten


2003 147 1.6 Twinspark
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic
2005 156 2.0 Selespeed
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic

OzgurMR

You are not allowed to view links. Register or Login
2 haftadir gunluk degil, saatlik olarak bakiyorum ilanlara.Mantikli bir arac yok su an icin..
Bulursam bende alacagim bu arada, hatta forumda bir kac arkadas daha ariyor.Ilginc hakkaten

Ben yarım saatlik bakıyorum o derece, Alfa Center ve SS Motors'daki araçların takibindeyim onun dışında gerçekten de yok...
Alfa Romeo 159 1,9 JTDm Distinctive Plus Q-Tronic

TRUPHASE

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
2 haftadir gunluk degil, saatlik olarak bakiyorum ilanlara.Mantikli bir arac yok su an icin..
Bulursam bende alacagim bu arada, hatta forumda bir kac arkadas daha ariyor.Ilginc hakkaten

Ben yarım saatlik bakıyorum o derece, Alfa Center ve SS Motors'daki araçların takibindeyim onun dışında gerçekten de yok...

Alfa center daki hangi araç? Gri olana ben talip oldum ustalardan onay çıkmadı :(
[url="//www.trioacoustic.com"]www.trioacoustic.com[/url]

OzgurMR

Distinctive Plus,Sunroof lu olan, çöl grisi sanırım.
Alfa Romeo 159 1,9 JTDm Distinctive Plus Q-Tronic

TRUPHASE

You are not allowed to view links. Register or Login
Distinctive Plus,Sunroof lu olan, çöl grisi sanırım.

Benim baktığım boyasız denilen ama boyalı kurşun gri olan.
[url="//www.trioacoustic.com"]www.trioacoustic.com[/url]

tolga_ozhan

İkinci resimden zaten en kötü ihtimalle ön tamponun boyalı olduğu belli. Scudetto'nun içi araç ile aynı renk değil siyah olmalı.

You are not allowed to view links. Register or Login

OzgurMR

#10
Yok şu araç;
You are not allowed to view links. Register or Login
Alfa Romeo 159 1,9 JTDm Distinctive Plus Q-Tronic

TRUPHASE

You are not allowed to view links. Register or Login
İkinci resimden zaten en kötü ihtimalle ön tamponun boyalı olduğu belli. Scudetto'nun içi araç ile aynı renk değil siyah olmalı.

You are not allowed to view links. Register or Login
Onu biliyorduk ama arka sol kapı da boyalı çıktı maalesef. O önemli değildi ama mekanik çok sorun vardı.
[url="//www.trioacoustic.com"]www.trioacoustic.com[/url]

OzgurMR

Uğur Bey benim linkini yolladığım araca bakabildiniz mi?
Alfa Romeo 159 1,9 JTDm Distinctive Plus Q-Tronic

TRUPHASE

You are not allowed to view links. Register or Login
Uğur Bey benim linkini yolladığım araca bakabildiniz mi?

Hayır ona bakmadım.
[url="//www.trioacoustic.com"]www.trioacoustic.com[/url]

max-ime


  Gümüş gri 159'un sıkıntısı olduğu belliydi. Bukadar uzun süre satılmamasından.

AR159

Arayan arkadaşlara şu aracı tavsiye ederim, gayet güzel duruyor:

You are not allowed to view links. Register or Login


Qadesh

You are not allowed to view links. Register or Login

Fiyat oldukça komik olmuş ama adam sıkıştığı için sattığını söylüyor. Eğer plakayı öğrenebilirseniz denizli de alfa ya bakan "kardeşler oto" var internetten telefonlarını bulup bilgi alabilirsiniz. Denizli de alfaya bakan başka kimse yok o yüzden mutlaka kaydı vardır.
Alfa Romeo 156 1.6 16V TS Distinctive - 2004 06 EV 5527

OzgurMR

You are not allowed to view links. Register or Login
Arayan arkadaşlara şu aracı tavsiye ederim, gayet güzel duruyor:

You are not allowed to view links. Register or Login

Aracın hasar sorgusu epey ilginç;  2011 yılında araç çarpışan oto olarak kullanılmış sanki =))
Kayitlarimiza gore ***5109 Sasino lu aracin 7 adet hasari mevcuttur. HSR1:29/11/2011, Carpma, 5489TL HSR2:01/09/2011, Carpma, 3861.04TL HSR3:25/07/2011, Carpma HSR4:24/05/2011, Carpma HSR5:20/04/2011, Carpma HSR6:16/03/2011, Carpma HSR7:07/02/2011, Carpma

Bazı hasarların tutarlarını da bilmiyoruz. Öğrenmek biraz zormuş sigortacımın söylediğine göre.

5664 hasar sorgusundan muayene bilgileri gelmiyor 3-4 seferdir, bununla ilgili bilgisi olan var mıdır?
Alfa Romeo 159 1,9 JTDm Distinctive Plus Q-Tronic

Murad

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Fiyat oldukça komik olmuş ama adam sıkıştığı için sattığını söylüyor. Eğer plakayı öğrenebilirseniz denizli de alfa ya bakan "kardeşler oto" var internetten telefonlarını bulup bilgi alabilirsiniz. Denizli de alfaya bakan başka kimse yok o yüzden mutlaka kaydı vardır.
Fiyat gerçekten çok enteresan olmuş.

Murad

You are not allowed to view links. Register or Login

hi_cazz

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Bu aracında yüklü bir trameri vardı heralde. Arkadan iyi darbe almış diye konuşuldu burda.

Note 3 ile tapatalklandı



Utku

Gökhanın ( redromeo ) 2008 dizel otomatik bir aracı vardı, siyah içi kırmızı deri 140 binde.
Sırf içi kırmızı diye yönelmedim yoksa birmot bakımlı çok güzel bir araçtı.Fiyat olarakda söylemiyim ama uygun sayılabilecek bir rakama verecekti.Şu an göremedim ilanlarda sattı heralde.

Şahsen ben mutlaka içi bej deri istiyorum, hani çok çok uygun rakamda olsa bej harici tercih etmicem.Neyseki acelem de yok.

Aslında wagon beğenenler için şu araç çok güzel gözüküyor,
You are not allowed to view links. Register or Login
2003 147 1.6 Twinspark
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic
2005 156 2.0 Selespeed
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic

Murad

You are not allowed to view links. Register or Login
Gökhanın ( redromeo ) 2008 dizel otomatik bir aracı vardı, siyah içi kırmızı deri 140 binde.
Sırf içi kırmızı diye yönelmedim yoksa birmot bakımlı çok güzel bir araçtı.Fiyat olarakda söylemiyim ama uygun sayılabilecek bir rakama verecekti.Şu an göremedim ilanlarda sattı heralde.

Şahsen ben mutlaka içi bej deri istiyorum, hani çok çok uygun rakamda olsa bej harici tercih etmicem.Neyseki acelem de yok.

Aslında wagon beğenenler için şu araç çok güzel gözüküyor,
You are not allowed to view links. Register or Login
Gökhan'da ki araç satıldı.

redromeo156

bendeki araç a kaparo aldım bpstancı sportıvo yılmaz abıye gösterdiler ok verdı 500 lıra kaparo verdıler ayın 5 de alacaklar suan duzgun 159 cok zor gıbı fıyatlar cok yüksek vazgeçse keşke sattığım kışı  ;)
2004 1,6
2004 1,6
2004 1,6
2004 2,0 ss
gtv v 6

ar.159

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Arayan arkadaşlara şu aracı tavsiye ederim, gayet güzel duruyor:

You are not allowed to view links. Register or Login

Aracın hasar sorgusu epey ilginç;  2011 yılında araç çarpışan oto olarak kullanılmış sanki =))
Kayitlarimiza gore ***5109 Sasino lu aracin 7 adet hasari mevcuttur. HSR1:29/11/2011, Carpma, 5489TL HSR2:01/09/2011, Carpma, 3861.04TL HSR3:25/07/2011, Carpma HSR4:24/05/2011, Carpma HSR5:20/04/2011, Carpma HSR6:16/03/2011, Carpma HSR7:07/02/2011, Carpma

Bazı hasarların tutarlarını da bilmiyoruz. Öğrenmek biraz zormuş sigortacımın söylediğine göre.

5664 hasar sorgusundan muayene bilgileri gelmiyor 3-4 seferdir, bununla ilgili bilgisi olan var mıdır?
hasar mikatarına değil rakama bakın bence 2-3 binlik hasarlar tampon v.s dir eksper ile iletişime geçip öğrenmek lazım hasarın yürüründe sorun yoksa tampon çamurluk çok dert değil
ancak koltuklar kötü duruyor muhtemelen suni deri zaten orjinal olmadığı beli sanırsam orjineli bej kumaşmış çünki vites topuzu bej.
34 AV 0020 COMING SOON!!
"Diğerleri otomobil satmak için yarışır, biz ise yarışmak için otomobil satarız."Enzo-Ferrari
"Ne zaman yolda bir Alfa Romeo görsem şapkamı çıkartıp onu selamlarım." Henry Ford