Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Gececiler Gündüzcüler

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

KAKIRMAN

Valla arkadaşlar kapıya bir uno 2.araç resmi hizmete mahsustur babında bunu da koy kenara ne güzel de hayal beah...

HTC One max cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
The Machina List

1998 | Alfa Romeo 145 | 1.6 TS
2001 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2011 | Alfa Romeo Giulietta | Sport Pack 1 | 1.6 JTD
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2006 | Alfa Romeo GT | 2.0 TS
2011 | Alfa Romeo 159 |1.7 TBI
***
2005 | Peugeot 206 | 1.4 HDI | Panoramic
2017 | Peugeot 2008 |  1.6 HDI |Allure

alihsans

ekşisözlük'ten bir Giulietta yorumu:
"saçlarını, kalçasını, bacaklarını görüp çok güzel olduğunu tahmin ettiğiniz bir kadının yüzünü gördüğünüzde oluşan hayal kırıklığını yaşatan araba. tam olarak."
You are not allowed to view links. Register or Login

Millet ne bekliyor anlamış değilim. Sadece şu görüntüdeki bölümüyle bile rakiplerine (ki bence rakibi yok) fersah fersah fark atıyor.  :rock:

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Hayatta en hakiki mürşit ilimdir.

Everybody should drive a Mini, everybody should own a Mini at some point or you're incomplete as a human being. JAMES MAY

ozoozo

456 lira ceza geldi. İhsan doğramacı bilkent caddesinde radara girmişim  :duvar:  >:( koskoca yola 50 hız sınırı koyuyorlar çıldırmamak elde değil. Babam çok güzel bir şekilde telefon açtı  :haydi:  :haydi:  :alkis: Karbon dashboard parasını işi sadece radar koymaktan başka bir şeye yaramayan insanlara verdik.  :kahve:

alihsans

Geçmiş olsun kardeşim. :(
100 küsürle falan mı girmişsin?

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Hayatta en hakiki mürşit ilimdir.

Everybody should drive a Mini, everybody should own a Mini at some point or you're incomplete as a human being. JAMES MAY

ozoozo


You are not allowed to view links. Register or Login
Geçmiş olsun kardeşim. :(
100 küsürle falan mı girmişsin?

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Abi zaten girdiğim de aha girdik dedim hızım 120-130 vardı. Babama ayak yaptım bilerek allah allah falan diye oda biraz sinirlenmiş hiç sevmez radara para vermeyi , sanırım ceza o rakamları gösteriyor :( çok zoruma gitti valla 450-500 lira bir cezaya yazık günah , hepte dikkat ederim orada ama o gün başka şeyler olmuştu hızlı gidiyordum sonuç bum!


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Murad

You are not allowed to view links. Register or Login
456 lira ceza geldi. İhsan doğramacı bilkent caddesinde radara girmişim  :duvar:  >:( koskoca yola 50 hız sınırı koyuyorlar çıldırmamak elde değil. Babam çok güzel bir şekilde telefon açtı  :haydi:  :haydi:  :alkis: Karbon dashboard parasını işi sadece radar koymaktan başka bir şeye yaramayan insanlara verdik.  :kahve:
Çok geçmiş olsun Özdemir. Rakam ciddi boyuttaymış.

max-ime


Geçiş olsun Özdemir.. Enazından keşke bir alt dilimdn olsaymış..

Erkay KAHYA

Geçmiş olsun Ozz
Ohaa 456 lira mı olmuş? Bu ne yahu.

tolga_ozhan

Boşuna dememişler hız felakettir diye :) Burada canlı örneğini görmüş olduk.
Beteri gelmesin başa.

Gouki

Geçmiş olsun kardeşim. O yola 50 km/s hız belirlemek zaten amaçlarını gösteriyor.

ozoozo

Hepinize teşekkür ederim. Allah razı olsun.

Yalnız buraya radar koymaları öğrencileri ..... ten başka bir şey değil . Hayatımda 70 ler hariç fix buradan başka yerde radar görmedim. Haftanın en az 3 günü istinasız radar var , öğrenciler kendi aralarında yazıyor normalde twittera vs görüyoruz ancak o gün bir şeye sinirliydim basmıştım normalde Shell petrolün hemen altına koyarlar , baktım yok iyi dedim , bu sefer odtü teknokentin oraya koymuş haşırt diye girdik dedim. Hemende yollamışlar cezayı ayın 7 sinde yemişim. Allahtan bugünde okulda farklı bir kavga olayı oldu , canım sıkkındı Babamdan fazla azar işitmedim , diğer olayı duyunca çok yüklenmedi çünkü ciddi bir rakam , yazık günah vs diye geçiştirdik. Napalım moralimi bozdu ama olacağı varmış.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Erkay KAHYA

You are not allowed to view links. Register or Login
Hepinize teşekkür ederim. Allah razı olsun.

Yalnız buraya radar koymaları öğrencileri ..... ten başka bir şey değil . Hayatımda 70 ler hariç fix buradan başka yerde radar görmedim. Haftanın en az 3 günü istinasız radar var , öğrenciler kendi aralarında yazıyor normalde twittera vs görüyoruz ancak o gün bir şeye sinirliydim basmıştım normalde Shell petrolün hemen altına koyarlar , baktım yok iyi dedim , bu sefer odtü teknokentin oraya koymuş haşırt diye girdik dedim. Hemende yollamışlar cezayı ayın 7 sinde yemişim. Allahtan bugünde okulda farklı bir kavga olayı oldu , canım sıkkındı Babamdan fazla azar işitmedim , diğer olayı duyunca çok yüklenmedi çünkü ciddi bir rakam , yazık günah vs diye geçiştirdik. Napalım moralimi bozdu ama olacağı varmış.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Yarın okula gelek mi?
Yıkım için.
Kavga vardı derken?

OğuzCanAlantor

Geçmiş olsun kardeşim en iyisi plakasız hayat :) 70 miş radarmış farketmiyor. Eski 147 ile 170 le forum ankaranın ordan geçmiştim.

Gouki

You are not allowed to view links. Register or Login
Yarın okula gelek mi?
Yıkım için.
Kavga vardı derken?

Vukuat mı var beyler?


ozoozo

Hahaha sağolasın abi sizde gelin komple sicil felç olsun :)

Otoparkta orası ağanın yeriymiş , bekliyormuş o koyacakmış :D benimde quizim vardı ona yetişecektim , değnekçi gibi gelip camıma tıklatıp Ankara şivesiyle "laaa görmüyon mu bekliyoruz" diyince , arkasında da 3 araba vardı napcan uçarak mı gelcen dedim :D çıldırtma beni diyince bana bende elfrenini çektim indim aşağı. Üzerime göğsünü şişirip yanaşınca kafa atmak kaçınılmaz oldu :) üstüne birde yumruk kesesine kaldı. Arkadaşa bir adet diş borcum var en son kanıyordu :D güvenlik,tutanak vs derken can sıktı abi..

Bu okulda herkes ayrı bir artist nasıl olsa kavga etmeye kimse yemiyor diye önüne gelen birbirine posta koyuyor , e bana denk gelince bu artist konuşması biraz farklı oldu :) leoncuları hiç sevmezdim artık hepsi düşmanım :D klasik eski kasa çakal işi leon modifiyesi ;)


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Erkay KAHYA



Unutma oz. bir tel uzağındayım.

max-ime


ozoozo

Hahaha allah razı olsun abi :D


Oğuz teşekkür ederim kardeşim.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

alihsans

Tehlikeli adamsın vesselam.
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hayatta en hakiki mürşit ilimdir.

Everybody should drive a Mini, everybody should own a Mini at some point or you're incomplete as a human being. JAMES MAY

ozoozo


You are not allowed to view links. Register or Login
Tehlikeli adamsın vesselam.
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Hahahhaha bakalım daha nasıl capsler gelecek :D


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Doğa Tosun

bi telefonunla Atılım'ı yığarız oraya reis, Leon'u 2 kere söküp takarız evelallah !

radar için geçmiş olsun abi, ama diğer olay için bi eline kafana sağlık demeden edemeyeceğim. öyle tiplerin hakettiği şey bu valla..
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

sbk0655

Adın yazmiyodu gardas diyemedim ya la.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


hi_cazz

Abi adam tek başına yetmiş işte :D Daha ne  :haydi: :haydi: :haydi:


h.t

Kardeşim sıkma canını , Ankarada daha Leona binen düzgün birini görmedim  :D

berkaykcr

Adam leonu sevmediğini belirtmişti :)

Kardesim gecmis olsun iyi yapmışsın bebeye


Giulietta Smoked
Smoke Giulietta