Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Baskın Basanındır :)

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

cem meric

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Taurus avm otopark

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


hüseyin.akman

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Bandırma da, evimin yanı
2004  147  1.6 TS distincive (16 RU 535)

tfnsmsk

Orijinal, güzel bir 75..
30 Ekim 2015, Oran/Ankara.

You are not allowed to view links. Register or Login
sportif ruh.

TRSemih

Bugün Ümitköy Şaşmaz Eskişehir Yolu yoncasında 06 AS xxx plakalı kırmızı Giu'dan selam aldım. Aracın içini göremedim, plaka da tanıdık gelmedi. Arka camda forum stickeri vardı. Kimdin acep? :)

Buradan da tekrar selamlar.
GT Q2 Blackline '08 1.9 JTDM (2026-...)
A4 B8 '09 2.0 TFSI QUATTRO (2022-2026)
Giulietta '15 1.6 JTDM (2021)
159 '06 1.9 JTDM (2016-2021)
156 '05 1.6 TS (2012-19)
156 '98 2.0 TS (2014-15)

ssg

You are not allowed to view links. Register or Login
Bugün Ümitköy Şaşmaz Eskişehir Yolu yoncasında 06 AS xxx plakalı kırmızı Giu'dan selam aldım. Aracın içini göremedim, plaka da tanıdık gelmedi. Arka camda forum stickeri vardı. Kimdin acep? :)

Buradan da tekrar selamlar.


You are not allowed to view links. Register or Login Sanırım Serkan abi
BMW 1.16i Sportline
Giulietta 1.6 JTDm
-----------------
Eksi Alfalarım
-----------------
MiTo 1.4 MA TCT
MiTo 1.4 TB
GT 2.0 JTS Selespeed

TRSemih

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Bugün Ümitköy Şaşmaz Eskişehir Yolu yoncasında 06 AS xxx plakalı kırmızı Giu'dan selam aldım. Aracın içini göremedim, plaka da tanıdık gelmedi. Arka camda forum stickeri vardı. Kimdin acep? :)

Buradan da tekrar selamlar.


You are not allowed to view links. Register or Login Sanırım Serkan abi
Kesin O'dur. Sağol :)
Aracın konusunu açmadı ki plakayı kazıyalım..
GT Q2 Blackline '08 1.9 JTDM (2026-...)
A4 B8 '09 2.0 TFSI QUATTRO (2022-2026)
Giulietta '15 1.6 JTDM (2021)
159 '06 1.9 JTDM (2016-2021)
156 '05 1.6 TS (2012-19)
156 '98 2.0 TS (2014-15)

ssg

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Bugün Ümitköy Şaşmaz Eskişehir Yolu yoncasında 06 AS xxx plakalı kırmızı Giu'dan selam aldım. Aracın içini göremedim, plaka da tanıdık gelmedi. Arka camda forum stickeri vardı. Kimdin acep? :)

Buradan da tekrar selamlar.


You are not allowed to view links. Register or Login Sanırım Serkan abi
Kesin O'dur. Sağol :)
Aracın konusunu açmadı ki plakayı kazıyalım..
2.5'un konusunda vardi sanirim :D
BMW 1.16i Sportline
Giulietta 1.6 JTDm
-----------------
Eksi Alfalarım
-----------------
MiTo 1.4 MA TCT
MiTo 1.4 TB
GT 2.0 JTS Selespeed

Sercan Keklik

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

@alfadanadam :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

cAn16

You are not allowed to view links. Register or Login
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

You are not allowed to view links. Register or Login İzmir Yolu Shell de yakalandın abi biliyorsun hehehe :)

Sent from my LG-D802TR using Tapatalk
Iyi yakalamissin :) ayakustu muhabbet iyi geldi ;) en kisa zamanda goruselim
2008 Blackline 147 - 1.6 TS 120Hp
2014 Alfa Beyazı Giulietta 1.4 TB TCT 170Hp
2006 Jamara Black 156 1.6 TS Distinctive 120Hp

sbk0655

You are not allowed to view links. Register or Login
Bugün Ümitköy Şaşmaz Eskişehir Yolu yoncasında 06 AS xxx plakalı kırmızı Giu'dan selam aldım. Aracın içini göremedim, plaka da tanıdık gelmedi. Arka camda forum stickeri vardı. Kimdin acep? :)

Buradan da tekrar selamlar.
Ben sana tanitacam kendimi , plakayi da vucuduna kaziyacam.

hkmtctnky

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img] bugün acity otoparkta yakalandı, maşallah tam tadında bi 156
'03 Opel Corsa 1.7 DTi 3dr (Casablanca Weiß)
'07 Opel Corsa 1.4 Sport 3dr (MetroBlau)
'06 AlfaRomeo 147TI 3dr (RossoAlfa)
'05 Opel Corsa 1.3 CDTi 3dr (Casablanca Weiß)
'07 Renault Clio 1.6 BVA
------------------------------------------------
'09 AlfaRomeo MiTo 1.4tJet (NeroEtna)
'05 MB CLS350
'09 Fiat 500 1.4 Lounge (Bianco Gioioso)

Bandırmalı

You are not allowed to view links. Register or Login
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img] bugün acity otoparkta yakalandı, maşallah tam tadında bi 156

Süper ötesi bi 156
06 EF 773 2006 159
ALFA AŞKI CEHENNEM BUZ TUTANA KADAR..


[url="https://www.alfistiturkey.net/forum/uyelerimiz-ve-alfa-romeo-lari/06-ef-773-artik-istanbul'da/msg442414/#msg442414"]https://www.alfistiturkey.net/forum/uyelerimiz-ve-alfa-romeo-lari/06-ef-773-artik-istanbul'da/msg442414/#msg442414[/url]

hkmtctnky

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
buda 2 gün önceden olsun.. @kuy65 kardeşimle görüştük, Corsa-MiTo kardeşliği yaptık sarı bi 159 u olan kardeşimiz doğa beyde katıldı sonradan aramıza


Sent from my iPhone using Tapatalk
'03 Opel Corsa 1.7 DTi 3dr (Casablanca Weiß)
'07 Opel Corsa 1.4 Sport 3dr (MetroBlau)
'06 AlfaRomeo 147TI 3dr (RossoAlfa)
'05 Opel Corsa 1.3 CDTi 3dr (Casablanca Weiß)
'07 Renault Clio 1.6 BVA
------------------------------------------------
'09 AlfaRomeo MiTo 1.4tJet (NeroEtna)
'05 MB CLS350
'09 Fiat 500 1.4 Lounge (Bianco Gioioso)

KUY65

You are not allowed to view links. Register or Login
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
buda 2 gün önceden olsun.. You are not allowed to view links. Register or Login kardeşimle görüştük, Corsa-MiTo kardeşliği yaptık sarı bi 159 u olan kardeşimiz doğa beyde katıldı sonradan aramıza


Sent from my iPhone using Tapatalk
:serefe:  kazasız belasız yine bulusmak dilegiyle kardesim :D iki lafimdan birinde kazasiz belasiz geciyor artik  :D
06KUY65-MiTo Kutay Yıldız, Ankara

hkmtctnky

:D aynı kaderi paylaşıyolardı biliyosun, biri o gün çıktı servisten, corsayıda ertesi gün bıraktık servise.. İnsan biyerden sonra "naber, kazasız belasız" oluyo


Sent from my iPhone using Tapatalk
'03 Opel Corsa 1.7 DTi 3dr (Casablanca Weiß)
'07 Opel Corsa 1.4 Sport 3dr (MetroBlau)
'06 AlfaRomeo 147TI 3dr (RossoAlfa)
'05 Opel Corsa 1.3 CDTi 3dr (Casablanca Weiß)
'07 Renault Clio 1.6 BVA
------------------------------------------------
'09 AlfaRomeo MiTo 1.4tJet (NeroEtna)
'05 MB CLS350
'09 Fiat 500 1.4 Lounge (Bianco Gioioso)

KUY65

You are not allowed to view links. Register or Login
:D aynı kaderi paylaşıyolardı biliyosun, biri o gün çıktı servisten, corsayıda ertesi gün bıraktık servise.. İnsan biyerden sonra "naber, kazasız belasız" oluyo


Sent from my iPhone using Tapatalk
nediyelim vurdurmak bagimlilik olmuş  :lol:
06KUY65-MiTo Kutay Yıldız, Ankara

jackoceans

Bugün maltepe carrefour yolu üzerinde rastladım
Selamlar..[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


Sent from my iPhone using Tapatalk

erdem1904


You are not allowed to view links. Register or Login
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img] bugün acity otoparkta yakalandı, maşallah tam tadında bi 156

Hikmet bu giulietta da senin mi yoksa :)

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


Sent from my iPhone using Tapatalk
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

hkmtctnky

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img] bugün acity otoparkta yakalandı, maşallah tam tadında bi 156

Hikmet bu giulietta da senin mi yoksa :)

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ahahaha :D onuda gördümde çekmedim abi, acıkcası bu 156 yı istanbuldaki zamanlarından seviyorum, görünce giuliettayı çekmek hiç aklıma gelmedi ne yazıkki giu benim değil yani ben corsa ya devam [IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
'03 Opel Corsa 1.7 DTi 3dr (Casablanca Weiß)
'07 Opel Corsa 1.4 Sport 3dr (MetroBlau)
'06 AlfaRomeo 147TI 3dr (RossoAlfa)
'05 Opel Corsa 1.3 CDTi 3dr (Casablanca Weiß)
'07 Renault Clio 1.6 BVA
------------------------------------------------
'09 AlfaRomeo MiTo 1.4tJet (NeroEtna)
'05 MB CLS350
'09 Fiat 500 1.4 Lounge (Bianco Gioioso)

Bandırmalı

Ya bu 156 bambaşkaymış.
Erdem gel takas yapalım :)
06 EF 773 2006 159
ALFA AŞKI CEHENNEM BUZ TUTANA KADAR..


[url="https://www.alfistiturkey.net/forum/uyelerimiz-ve-alfa-romeo-lari/06-ef-773-artik-istanbul'da/msg442414/#msg442414"]https://www.alfistiturkey.net/forum/uyelerimiz-ve-alfa-romeo-lari/06-ef-773-artik-istanbul'da/msg442414/#msg442414[/url]

erdem1904


You are not allowed to view links. Register or Login
Ya bu 156 bambaşkaymış.
Erdem gel takas yapalım :)

Üste verecek param olsa seve seve abi :)



Sent from my iPhone using Tapatalk
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

TRSemih

 You are not allowed to view links. Register or Login

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
GT Q2 Blackline '08 1.9 JTDM (2026-...)
A4 B8 '09 2.0 TFSI QUATTRO (2022-2026)
Giulietta '15 1.6 JTDM (2021)
159 '06 1.9 JTDM (2016-2021)
156 '05 1.6 TS (2012-19)
156 '98 2.0 TS (2014-15)

Monogram

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Bizim sitede komsumuz ama hic sahibini goremedim :) siteye uye mi degil mi bilemedim, gerci olsa bir sekilde konusurduk diye tahmin ediyorum.

Gouki

Kardeşim ne güzel görünüyor GCE. Bendeyken böyle değildi şanslı arabaymış. You are not allowed to view links. Register or Login

Tolga033

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Tapatalk 19.03