Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Motor Çok Geç Isınıyor, Bazen Hiç Isınmıyor, Çalışan Motor Soğuyor

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

francobaresi

Bugun degistirdim termostati, sonuc basarili. Hemen 90 a sabitledi ve yakit tuketimim azaldi. Cok can sıkıcı şeyler yaşadım bugun, araci alcagim zaman kotu haberim var motor blogu catlak dediler. Bildiginiz felaket ama 1 saat sonra aradilar tekrar ,arabayi karistirmislar baska bir arabanin catlakmis ve yeni blok istenme islemi baslamis, benim arabada sorun yokmus. Karisan arabada benim arabanin yaninda antifirizi degistirilen bir giuliettaymis. Kisaca rontgenler karisti durumu.  Kisa girerken direksiyon yagi , termostat, antifiriz degisimi yaptik iyi oldu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Cuore sportivo

ku2

--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

francobaresi

You are not allowed to view links. Register or Login
Motor bloğu nasıl çatlamış Giu'nun..??
Yok artık..!
Saglikla ilgili bi problemle ugrasiyodum, arabayi karistirdiklarini bilmiyodum  o an, benim arabada da ciksa gozum gorecek, sebep arayacak durumda degildim. Nasil catlamis bile demeden yola ciktim, daha sonra ben sevindim ama insallah giusu olan arkadasin garantisi vardir yoksa buyuk dert.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Cuore sportivo

tunerviper


You are not allowed to view links. Register or Login
Motor bloğu nasıl çatlamış Giu'nun..??
Yok artık..!
Antifriz yoksa donup çatlatmıştır büyük ihtimalle.
Turbo Twin Spark

sberkcan

  Arkadaşlar yurt dışındaydım yeni cevaplayabiliyorum kusura bakmayın... Denildiği gibi boru içerisine takıldı termostat. Fakat randımanlı çalıştığını söyleyemem, genelde 70'de duruyor derece. Uzun kullanımlarda ve trafikte 90 oluyor...

  Araca çok ama çok yabancıyım. Senelerce Opel ve Hyundai'nin farklı modellerini kullandım, hepsini çok iyi tanırım. Özellikle Opel konusunda tanımadığım usta, bilmediğim parçacı, yabancı olduğum arızası yoktur. Ama bu Alfa bir garip. Kimse anlamıyor. Anlıyorum diyende genelde Fiat grubu diye düşünüm sonra cortluyor.

  Gidilecek servis tercihide yok, koca Ankara'da 1 elin parmaklarını geçmiyor. İşin açığı birazda ürktüm Alfa servislerinden. Aracı aldığımda birkaç eksiği vardı, yeni almanında hevesi ile birkaçına hem standart bakım hemde eksik tamamlama/genel kontrol diye gittim. Hepsi yaklaşık 4.000 TL masraf çıkarttı. Masraf da masraf olsa. Hepsi hemen triger değiştirelim dediler 1000-1800 TL arasında fiyat çıkarttılar. Ön disklere 4 balataya işçilik hariç 700-800 TL fiyat istediler vesaire. Dolayısı ile hepsine bakış açım bir anda değişti, direk kendi ustalarıma gittim. Onlarında disk değişiminden çıkarttığı manzara şu :



Alfa parçacısından parçaları ben aldım, balata yanlışmış. Çok sefer kontrol etmiştik. Ölçüsü aynıymış, tabanı farklıymış balatanın.

  Durum bu olunca bende otomatik olarak en ucuz yol arayışına girdim herşeyde. Çünkü inanın her gittiğimde Opel'de servislerin çerez iş gördüğü işlere ciddi onarım paraları istiyorlar.  Ya ben aracı tanımadığım için ustalar bizi didiklemeye çalışıyor, yada bu aracın parçaların fiyatları/onarım fiyatları ciddi olarak pahalı.

Son olarak periyodik bakım için özel servisler (isim vermek istemiyorum) 250-350 TL arasında fiyat verdiler. Kullanılan yağı sordum 10-40. Standart filtre ve yağ bakımı. Size yemin ediyorum sattığım 2006 model Astra'nın Ekim ayında periyodik bakımına yetkili serviste 275 TL ödedim. Vede kullanılan yağ 5-30, yani 60TL'lik 10-40 değil. Özel servislerde orijinal parça kullanarak 1.6 motorlu tüm Opellerin bakımını 10-40 yağ kullanarak taş çatlasın 150 TL'ye yaptırırsınız. Üzerine birde fatura keserler :)

  Kısaca aracı alalı 1 ay olmadı. Sorun/sıkıntı olduğundan değil 2. el araba olduğu için titiz davranarak 3 kez Alfa servislerine gittim. Her gittiğimde hayretler içerisinde kaldım. Termostat arızalanınca önce kendi ustamı aradım, gel halederiz ama balataya dönerse kızma dedi. Korkarak Alfa servisine gittim, Reno takıyoruz 30 TL dedikleri anda o olsun dedim. İnanın Alfa'nınkini soramadım bile korkudan :)

sberkcan

  Birde bir soru sormak istiyorum. Araç biraz fazla yakıyor. Genelinin tüketimi mi bu şekilde yoksa benimki mi fazla bilemedim. Seyahat acentesi sahibiyim ve sürekli Ankara'nın farklı noktalarındaki müşterilerimin yanına gidiyorum. Günde yaklaşık 150 km Ankara şehir içi yol yapıyorum. Bu zamana kadar kullandığım 1.6 araçların geneli 20 TL LPG ile 80-110 km aralığında yol yapardı. Alfa 80'i nadir görüyor.

  Aracı çok agresif kullanmam ama genelde yoğun-akıcı trafikte kullanıyorum. Birde havaların soğumasından dolayı aracın motoru bazen rolantite boş çalışıyor (Birini beklerken motoru kapatmıyorum soğuk hava nedeni ile). Bu şekilde kullanımda 20 TL LPG ile ortalama 70 km yol yapıyorum. Ortalama 0.28 TL yapıyor. Son aracım Astra 20 TL ile 100 km yapıyordu kullanım şartı rölantide çalışma hariç aynıydı...

milano 75

ankarada değilim,servis için yorum yapamam ama size iyi bi alfa ustası şart.triger değişim 1500 diyen (başka bişey yoksa maliyet artırcak)iyi üfürmüş.1 ay önce zeki ustaya gebzeden bi dostumun 2.0 ını götürdüm,conta yakmıştı.kapak çürümüş antfrizsiz kullanımdan.triger,conta,üst kapak conta,devirdaim falan yalan olmasın 1600-1800 civraı bişey ödedi.
delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

milano 75

hararetin 70 lerde kalması benim alfa 75 imdede aynı,ondada hortum içi reno termostatı var, ben bulamadığım için parçayı zeki ustanın okeyiyle taktım.dengesiz sıcaklığın yakıta etkisi olabilir,lpg bakımı geçtiyse,filtre değişimi falan oda bi nebze etki eder ama kış şartlarında lpg sıcağı seven bi yakıt olduğundan bi miktar tüketim artabilir.
delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

156vs

yakıt normal 9,5 lt ederki 100km i sdc   düz yolda görürsün  , ustalar konusunda haklısın sırf o yüzden yağ ve filitreleri internetten alıp herhangi bir ustaya değiştirtiyorum yağı  zaten  km si gelene kadar 1 2 litre ekledigim için 10 sa 15 de değiştiriyorum ,keza balata değişim fiyatı sordum int den aldıgım fiyat ile arasında 250 lira oynuyor , kusura bakmayın ama forumda da bir çok insan ya farklı araçlara hiç binmemiş ya da piyasadan bi haber fiyatları normal karşılıyor , 159 düşünen birisi olarak inanın tek korkum servis hatta almamamın tek nedeni diyebiliriz :kahve:

Sercan Keklik

You are not allowed to view links. Register or Login
yakıt normal 9,5 lt ederki 100km i sdc   düz yolda görürsün  , ustalar konusunda haklısın sırf o yüzden yağ ve filitreleri internetten alıp herhangi bir ustaya değiştirtiyorum yağı  zaten  km si gelene kadar 1 2 litre ekledigim için 10 sa 15 de değiştiriyorum ,keza balata değişim fiyatı sordum int den aldıgım fiyat ile arasında 250 lira oynuyor , kusura bakmayın ama forumda da bir çok insan ya farklı araçlara hiç binmemiş ya da piyasadan bi haber fiyatları normal karşılıyor , 159 düşünen birisi olarak inanın tek korkum servis hatta almamamın tek nedeni diyebiliriz :kahve:

Ankarada ki çoğu kişinin en büyük problemi bu sanırım. İşim gereği bir çok kişi ile görüşme fırsatım oluyor ve herkesin ortak derdi Ankara servisleri, Hatta telefon kayıtlarını paylaşmam yasal olsa ve etik olsa dönen şeylere sizler bile şok olursunuz.
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

OğuzCanAlantor

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
yakıt normal 9,5 lt ederki 100km i sdc   düz yolda görürsün  , ustalar konusunda haklısın sırf o yüzden yağ ve filitreleri internetten alıp herhangi bir ustaya değiştirtiyorum yağı  zaten  km si gelene kadar 1 2 litre ekledigim için 10 sa 15 de değiştiriyorum ,keza balata değişim fiyatı sordum int den aldıgım fiyat ile arasında 250 lira oynuyor , kusura bakmayın ama forumda da bir çok insan ya farklı araçlara hiç binmemiş ya da piyasadan bi haber fiyatları normal karşılıyor , 159 düşünen birisi olarak inanın tek korkum servis hatta almamamın tek nedeni diyebiliriz :kahve:

Ankarada ki çoğu kişinin en büyük problemi bu sanırım. İşim gereği bir çok kişi ile görüşme fırsatım oluyor ve herkesin ortak derdi Ankara servisleri, Hatta telefon kayıtlarını paylaşmam yasal olsa ve etik olsa dönen şeylere sizler bile şok olursunuz.

Valla Abi benim servisimle alakalı derdi olan varsa gelip benimle konuşması durumunda elimden geldiğince yardım ederim yani seni arayanlar hangi servisten sıkıntı yaşıyorsa o servisin yetkilisiyle konuşması lazım.

You are not allowed to view links. Register or Login Ben herzaman servisteyim fiyatları ben veriyorum , hiç bir zaman 156 için triger değişimi için veya periyodik bakım fiyatını o şekilde vermedim . Lütfen gittiğiniz servis dışındaki servisleri zor duruma düşürmeyin.

Sercan Keklik

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
yakıt normal 9,5 lt ederki 100km i sdc   düz yolda görürsün  , ustalar konusunda haklısın sırf o yüzden yağ ve filitreleri internetten alıp herhangi bir ustaya değiştirtiyorum yağı  zaten  km si gelene kadar 1 2 litre ekledigim için 10 sa 15 de değiştiriyorum ,keza balata değişim fiyatı sordum int den aldıgım fiyat ile arasında 250 lira oynuyor , kusura bakmayın ama forumda da bir çok insan ya farklı araçlara hiç binmemiş ya da piyasadan bi haber fiyatları normal karşılıyor , 159 düşünen birisi olarak inanın tek korkum servis hatta almamamın tek nedeni diyebiliriz :kahve:

Ankarada ki çoğu kişinin en büyük problemi bu sanırım. İşim gereği bir çok kişi ile görüşme fırsatım oluyor ve herkesin ortak derdi Ankara servisleri, Hatta telefon kayıtlarını paylaşmam yasal olsa ve etik olsa dönen şeylere sizler bile şok olursunuz.

Valla Abi benim servisimle alakalı derdi olan varsa gelip benimle konuşması durumunda elimden geldiğince yardım ederim yani seni arayanlar hangi servisten sıkıntı yaşıyorsa o servisin yetkilisiyle konuşması lazım.

You are not allowed to view links. Register or Login Ben herzaman servisteyim fiyatları ben veriyorum , hiç bir zaman 156 için triger değişimi için o fiyatları vermedim.

Bende aynı görüşteyim, fakat senin servisin veya baskasının servisini suçlayacak bir şey değil, genel olarak insanların şikayetlerini söylüyorum kardeşim.

Sonuçta Ankarada yaşamayıp, Servisleri kullanmayan birisiyim. Müşteri şikayeti - benim ankarada ki servisleri tanımamam ile doğru orantılı. Herkesin Farklı farklı şikayeti oluyor ki, bu forumdan bile beni arayıp ankaradaki şu servis bana bunu yaptı gibi bir çok konuşan kişi olmasına ragmen, burda bunları yazsan paylaşsan, hiç biri ben yapmadım der :)

Şimdi Termostatı Hortumun içine sokan serviside yerden yere vurup kötülemek değil amacımız ama Zebille olan termostatı yok diye 15 liralık termostat takılıp, müşteriyi dara sokmak söylentileri güçlendirir.

Bugun Ağrı daki Van da ki Kullanıcı bile Termostatı bulup takabiliyor ise Ankara daki Servis niye takamıyor diye sorarlar :)
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

OğuzCanAlantor

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
yakıt normal 9,5 lt ederki 100km i sdc   düz yolda görürsün  , ustalar konusunda haklısın sırf o yüzden yağ ve filitreleri internetten alıp herhangi bir ustaya değiştirtiyorum yağı  zaten  km si gelene kadar 1 2 litre ekledigim için 10 sa 15 de değiştiriyorum ,keza balata değişim fiyatı sordum int den aldıgım fiyat ile arasında 250 lira oynuyor , kusura bakmayın ama forumda da bir çok insan ya farklı araçlara hiç binmemiş ya da piyasadan bi haber fiyatları normal karşılıyor , 159 düşünen birisi olarak inanın tek korkum servis hatta almamamın tek nedeni diyebiliriz :kahve:

Ankarada ki çoğu kişinin en büyük problemi bu sanırım. İşim gereği bir çok kişi ile görüşme fırsatım oluyor ve herkesin ortak derdi Ankara servisleri, Hatta telefon kayıtlarını paylaşmam yasal olsa ve etik olsa dönen şeylere sizler bile şok olursunuz.

Valla Abi benim servisimle alakalı derdi olan varsa gelip benimle konuşması durumunda elimden geldiğince yardım ederim yani seni arayanlar hangi servisten sıkıntı yaşıyorsa o servisin yetkilisiyle konuşması lazım.

You are not allowed to view links. Register or Login Ben herzaman servisteyim fiyatları ben veriyorum , hiç bir zaman 156 için triger değişimi için o fiyatları vermedim.

Bende aynı görüşteyim, fakat senin servisin veya baskasının servisini suçlayacak bir şey değil, genel olarak insanların şikayetlerini söylüyorum kardeşim.

Sonuçta Ankarada yaşamayıp, Servisleri kullanmayan birisiyim. Müşteri şikayeti - benim ankarada ki servisleri tanımamam ile doğru orantılı. Herkesin Farklı farklı şikayeti oluyor ki, bu forumdan bile beni arayıp ankaradaki şu servis bana bunu yaptı gibi bir çok konuşan kişi olmasına ragmen, burda bunları yazsan paylaşsan, hiç biri ben yapmadım der :)

Şimdi Termostatı Hortumun içine sokan serviside yerden yere vurup kötülemek değil amacımız ama Zebille olan termostatı yok diye 15 liralık termostat takılıp, müşteriyi dara sokmak söylentileri güçlendirir.

Bugun Ağrı daki Van da ki Kullanıcı bile Termostatı bulup takabiliyor ise Ankara daki Servis niye takamıyor diye sorarlar :)

Yok Abi sana değilde sana şikayette bulunan kişiler için söylemiştim , dediğin gibi Termostat gibi basit bir malzemeyi bulup takamıyorlarsa o onların iş ahlakıdır :)

milano 75

ustalık ücretlerinde benim görüşüm usta dilediği parayı isteyebilir rekabet ortamı varsa,nasıl olsa gidecek başka yerin yok otur kucağıma şeklinde değil.bir kaporta boyacının 350 ye yaparım dediği kaput düzeltip boyama işine diğeri 500 istiyor ve ben 500 isteyene gidiyosam bi sebebi vardır,olmalı.haa yalnız bu motor yapma gibi v.s ,sıkıntılı harbiden ustadan ustaya yapılan işin sonucunu çok farkettircek şeyler için.kalfanın çırağın değişçeği balata,yağ,su gibi şeyler için değil.adam şunu diyebilir,kardeşim malzemelerin 5000 tutuyor,benim el emeğim 2500,burda öbürü 1500 istiyo,sen niye 2500 diyemezsin baştan konuşulan işlerde.adam senelerini vermiştir,işinde çok iyidir,ben artık 1 değil 1.5 istiyorum diyebilir,gerisi artık tercih meselesi olur.
delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

tolga_ozhan

Tapatalk resimleri ön izleme modunda konuya giriş yapmadan gösteriyor. Bende her seferinde yarısı paslı yarısı parlak fren diskini görüyorum.
Şimdi dikkatli baktım resme. Sizin arabanız 1.6 mk1 156, size 2.0'ın yani diski soğutmalı olanın balatasını vermişler.
Normal de o balata o kalipere oturmaz. Balataya'da tadilat You are not allowed to view links. Register or Login

sberkcan

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
yakıt normal 9,5 lt ederki 100km i sdc   düz yolda görürsün  , ustalar konusunda haklısın sırf o yüzden yağ ve filitreleri internetten alıp herhangi bir ustaya değiştirtiyorum yağı  zaten  km si gelene kadar 1 2 litre ekledigim için 10 sa 15 de değiştiriyorum ,keza balata değişim fiyatı sordum int den aldıgım fiyat ile arasında 250 lira oynuyor , kusura bakmayın ama forumda da bir çok insan ya farklı araçlara hiç binmemiş ya da piyasadan bi haber fiyatları normal karşılıyor , 159 düşünen birisi olarak inanın tek korkum servis hatta almamamın tek nedeni diyebiliriz :kahve:

Ankarada ki çoğu kişinin en büyük problemi bu sanırım. İşim gereği bir çok kişi ile görüşme fırsatım oluyor ve herkesin ortak derdi Ankara servisleri, Hatta telefon kayıtlarını paylaşmam yasal olsa ve etik olsa dönen şeylere sizler bile şok olursunuz.

Valla Abi benim servisimle alakalı derdi olan varsa gelip benimle konuşması durumunda elimden geldiğince yardım ederim yani seni arayanlar hangi servisten sıkıntı yaşıyorsa o servisin yetkilisiyle konuşması lazım.

You are not allowed to view links. Register or Login Ben herzaman servisteyim fiyatları ben veriyorum , hiç bir zaman 156 için triger değişimi için veya periyodik bakım fiyatını o şekilde vermedim . Lütfen gittiğiniz servis dışındaki servisleri zor duruma düşürmeyin.

  Öncelikle belirteyim benim hiçbir servis ile bir derdim yok. Taktir edersiniz ki bir müşteri bir yerden x bir şey alacağı zaman, alacağı şeyi veya yeri tanımıyorsa piyasa araştırması yapar. Bende böyle yaptım, çıkan fiyatları isim vermeden kimseyi rencide etmeden belirttim.

Belirttiğim fiyatları işkembeden atmadım veya şu Alfa servislerini biraz kötüleyeyim de stresimi atayım diye bir düşüncemde yok. Aracını mümkün olduğunca uygun fiyatlara onarmak/bakımını yaptırtmak isteyen biri olarak Ankara Alfa Servis piyasasının durumunu belirttim kendimce. Çok uygun fiyatları, hizmeti olan servisler benim bilmediğim elbet vardır. Ama kusura bakmayın teknik makale yazmıyorum, her servisten tek tek fiyat alıp şurada şu lira diye belirtemem. Zaten bu konuda fikir önerisi almak için buraya yazıyorum, uyun ve kaliteli olanı bilsem bu konuşmaları yapmam.

Son olarak sizin servisiniz hangisi bilmiyorum. Forum kuralları ışığında isim beyan etmeniz serbest mi onu da bilemiyorum. Fakat keşke bu tarz derdi olan varsa gelsin çözelim tavrı ile değil de, o fiyatlar çok yüksek biz servisimizde size triger için x, bakım için y fiyatından yardımcı oluruz deseydiniz. Hem benim gibi bilmeyen insanlar bu işlerin ne kadara yapıldığını öğrenmiş olurdu, hemde  burada ki sürekli kullandığı servisi olmayan insanların kafasında az çok bir şey oluşurdu. İyi çalışmalar....

hakan

Valla tolga bey tebrik ederim.konuyla alakam yok ama bune bilgi denizidir yahu.Maşallah birşeyide bilme.sakın yanlış anlama,olumlu anlamda yorumum.
haktas

sberkcan

You are not allowed to view links. Register or Login
Tapatalk resimleri ön izleme modunda konuya giriş yapmadan gösteriyor. Bende her seferinde yarısı paslı yarısı parlak fren diskini görüyorum.
Şimdi dikkatli baktım resme. Sizin arabanız 1.6 mk1 156, size 2.0'ın yani diski soğutmalı olanın balatasını vermişler.
Normal de o balata o kalipere oturmaz. Balataya'da tadilat You are not allowed to view links. Register or Login

  Aracım mk2. Balata sanırım Marea'nın balatasıymış, tabanı farklı dediler. Bizim usayla beraberde kontrol ettik, ölçüleri yanıydı. Oda görünce şaşırdı...

tolga_ozhan


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Tapatalk resimleri ön izleme modunda konuya giriş yapmadan gösteriyor. Bende her seferinde yarısı paslı yarısı parlak fren diskini görüyorum.
Şimdi dikkatli baktım resme. Sizin arabanız 1.6 mk1 156, size 2.0'ın yani diski soğutmalı olanın balatasını vermişler.
Normal de o balata o kalipere oturmaz. Balataya'da tadilat You are not allowed to view links. Register or Login

  Aracım mk2. Balata sanırım Marea'nın balatasıymış, tabanı farklı dediler. Bizim usayla beraberde kontrol ettik, ölçüleri yanıydı. Oda görünce şaşırdı...

Resim beni mi yanıltıyor o fren diski hava soğutmasız mı?
Soğutmalı diskten kastım. Fotoğraftaki gibi iki katmanlı olmasıdır. Sizinkin de bunu göremiyorum.

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

tolga_ozhan

Fren diski'nin basınç yüzey merkezi ile balata arasında kalan boşluğa bakın. Sizin ki ile normal olanı kıyaslamanız için iki resim paylaşıyorum.
Artık marea balatası mı bilmem ama sizinki ile aynı olmadığına, aynıysa bile sizin fren sisteminde komple bir anormallik olduğunu resimden görebiliyorum.
Ben bunu resimden fark edebiliyorken, usta olan bir adamın bunu normalmiş gibi görmesi çok ilginç.

Sizin arabanızı mk1 sanıyor olmamda fren diski kaynaklı. mk1 1.6'larda var sadece soğutmasız disk.
mk1 2.0 ve tüm mk2'lerin ön diskleri hava soğutmalıdır.

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

tolga_ozhan


You are not allowed to view links. Register or Login
Valla tolga bey tebrik ederim.konuyla alakam yok ama bune bilgi denizidir yahu.Maşallah birşeyide bilme.sakın yanlış anlama,olumlu anlamda yorumum.


Estağfurullah, elimden geldiğince bildiklerimi paylaşıyorum diyelim. Elbet benim de eksik ya da yanlış bildiğim şeyler var.

sberkcan

  Tolga bey fotoğrafın açısından sanırım görünmüyor, diskler hava soğutmalı :) Fren sisteminin gözünüze değişik gelmesinin nedenide fren hortum/hablolarını tutan ayak sanırım kırılmış, benden önceki sahibide kabloları plastik kelepçe ile sabitlemiş, ondan sanırım...

tolga_ozhan

You are not allowed to view links. Register or Login
  Tolga bey fotoğrafın açısından sanırım görünmüyor, diskler hava soğutmalı :) Fren sisteminin gözünüze değişik gelmesinin nedenide fren hortum/hablolarını tutan ayak sanırım kırılmış, benden önceki sahibide kabloları plastik kelepçe ile sabitlemiş, ondan sanırım...

Fotoğraf beni yanıştmış diyeceğim ama eğer şu resimlere de bakarsanız fren kaliperi ile disk merkezi arasında ki mesafe farkını sizde görebilirsiniz.
Belki fotoğrafın çekildiği anda kaliper taşıcıya tam sabitlenmemiş de olabilir.

Anlatmaya çalıştığım sizin kaliperiniz fazla dışarıda.

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Sercan Keklik

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
  Tolga bey fotoğrafın açısından sanırım görünmüyor, diskler hava soğutmalı :) Fren sisteminin gözünüze değişik gelmesinin nedenide fren hortum/hablolarını tutan ayak sanırım kırılmış, benden önceki sahibide kabloları plastik kelepçe ile sabitlemiş, ondan sanırım...

Fotoğraf beni yanıştmış diyeceğim ama eğer şu resimlere de bakarsanız fren kaliperi ile disk merkezi arasında ki mesafe farkını sizde görebilirsiniz.
Belki fotoğrafın çekildiği anda kaliper taşıcıya tam sabitlenmemiş de olabilir.

Anlatmaya çalıştığım sizin kaliperiniz fazla dışarıda.

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

vidalanmamıs kank ztn o yüzdende diske basmamıs yememıs pas tutmus
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

tolga_ozhan


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
  Tolga bey fotoğrafın açısından sanırım görünmüyor, diskler hava soğutmalı :) Fren sisteminin gözünüze değişik gelmesinin nedenide fren hortum/hablolarını tutan ayak sanırım kırılmış, benden önceki sahibide kabloları plastik kelepçe ile sabitlemiş, ondan sanırım...

Fotoğraf beni yanıştmış diyeceğim ama eğer şu resimlere de bakarsanız fren kaliperi ile disk merkezi arasında ki mesafe farkını sizde görebilirsiniz.
Belki fotoğrafın çekildiği anda kaliper taşıcıya tam sabitlenmemiş de olabilir.

Anlatmaya çalıştığım sizin kaliperiniz fazla dışarıda.

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

vidalanmamıs kank ztn o yüzdende diske basmamıs yememıs pas tutmus

İşte o en kötü senaryo. Mazallah fren tutmaz :)