Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Baskın Basanındır :)

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

tughan

Arabayı babama vermiştim, sabah baskını

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Tuğhan.
156 Selespeed

kaan_ist

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img] pendik E5 civari

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


mhmtmcn

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Çankaya


Sent from my iPhone using Tapatalk

E.Ç.M. (MiTongin)

Zor oldu yakalamam ama güzelliği görünce sarıldım telefona :)
You are not allowed to view links. Register or Login
*Smiles per gallon*

( Yaktığınız yakıt başına düşen gülümseme oranı )

furkan_topay


You are not allowed to view links. Register or Login
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Çankaya


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bizim emektar yine basılmış


Sent from my iPhone using Tapatalk
Alfa Romeo 147       2007 1.6TS  Blackline
Alfa Romeo 147       2008 1.6TS  Collezione
Alfa Romeo Giulietta 2011 1.4MA Distinctive SP2
Alfa Romeo Giulietta 2011 1.4MA Distinctive SP2
Alfa Romeo Giulietta 2011 1.4MA Distinctive
Alfa Romeo 147       2008 1.6TS  Distinctive
Alfa Romeo 147       2006 1.6TS  Blackline

E.Ç.M. (MiTongin)

Beyazi cok guzelmis yalniz

You are not allowed to view links. Register or Login

*Smiles per gallon*

( Yaktığınız yakıt başına düşen gülümseme oranı )

E.Ç.M. (MiTongin)

You are not allowed to view links. Register or Login
Bizim emektar yine basılmış


Sent from my iPhone using Tapatalk
maşallahı varmış. Fena kasli duruyor  :yukari-ok:
*Smiles per gallon*

( Yaktığınız yakıt başına düşen gülümseme oranı )

furkan_topay


You are not allowed to view links. Register or Login
maşallahı varmış. Fena kasli duruyor  :yukari-ok:
İlk Alfa'mdı Engin. Konya dan getirmiştim Ankara'ya tadı çok başkaydı.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Alfa Romeo 147       2007 1.6TS  Blackline
Alfa Romeo 147       2008 1.6TS  Collezione
Alfa Romeo Giulietta 2011 1.4MA Distinctive SP2
Alfa Romeo Giulietta 2011 1.4MA Distinctive SP2
Alfa Romeo Giulietta 2011 1.4MA Distinctive
Alfa Romeo 147       2008 1.6TS  Distinctive
Alfa Romeo 147       2006 1.6TS  Blackline

E.Ç.M. (MiTongin)

#2508
You are not allowed to view links. Register or Login
İlk Alfa'mdı Engin. Konya dan getirmiştim Ankara'ya tadı çok başkaydı.


Sent from my iPhone using Tapatalk
q2 varmi bu kasada?
*Smiles per gallon*

( Yaktığınız yakıt başına düşen gülümseme oranı )

furkan_topay


You are not allowed to view links. Register or Login
q2 varmi bu kasasa?
Bu paket Blackline olarak geçiyor. 147 mk2 yani bu kasada q2 var sanırım ve blackline paketide var. İlanda siyah ve mavi vardı aylar öncesinde.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Alfa Romeo 147       2007 1.6TS  Blackline
Alfa Romeo 147       2008 1.6TS  Collezione
Alfa Romeo Giulietta 2011 1.4MA Distinctive SP2
Alfa Romeo Giulietta 2011 1.4MA Distinctive SP2
Alfa Romeo Giulietta 2011 1.4MA Distinctive
Alfa Romeo 147       2008 1.6TS  Distinctive
Alfa Romeo 147       2006 1.6TS  Blackline

h.t

Ufuk Üniversitesi Hastanesinin önü

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


Sent from my iPhone using Tapatalk

mhmtmcn


You are not allowed to view links. Register or Login
Bizim emektar yine basılmış


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jantlar çok hoş..


Sent from my iPhone using Tapatalk

mhmtmcn

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Hanım basmış beytepede

E.Ç.M. (MiTongin)

Bir MiTo gördüm sanki :)

You are not allowed to view links. Register or Login
*Smiles per gallon*

( Yaktığınız yakıt başına düşen gülümseme oranı )

dodogitar

Alanya adliyesi önünde  Gt Q2


   

2004 147 1.6 Progression
2008 147 1.6 Distinctive

mhmtmcn

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Bilkent Center


Sent from my iPhone using Tapatalk

OğuzCanAlantor

You are not allowed to view links. Register or Login
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Bilkent Center


Sent from my iPhone using Tapatalk

Geçen hafta sattım Türkiye'nin en dolu 159 u Orjinal Navide var

tughan

Türk Traktör fabrikasında baş köşede gördüm içim kabardı, bordo deri koltuk falan :)
Plakası 34 GY ... (Hatirlamiyorum) idi. Maşallah!
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

HTC One mini cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Tuğhan.
156 Selespeed

halil

You are not allowed to view links. Register or Login
Türk Traktör fabrikasında baş köşede gördüm içim kabardı, bordo deri koltuk falan :)
Plakası 34 GY ... (Hatirlamiyorum) idi. Maşallah!
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

HTC One mini cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

You are not allowed to view links. Register or Login   ufuk bilir kimlerin olduklarını.
cehennemde ateş yoktur.her insan kendi  ateşini bu dünyadan götürür.P.S.A

ufuksrl

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login   ufuk bilir kimlerin olduklarını.

İtalyan ceo'muzun arabası abi :)

tughan

You are not allowed to view links. Register or Login
İtalyan ceo'muzun arabası abi :)
Bugün TT deydim toplantı için, hep kiralık giuları görüyordumda, 159 a ilk defa denk geldim :)

HTC One mini cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Tuğhan.
156 Selespeed

E.Ç.M. (MiTongin)

Anlik baskin. Heyecanladim bir an  :lol:

Güneşli papaz köprüsü

You are not allowed to view links. Register or Login
*Smiles per gallon*

( Yaktığınız yakıt başına düşen gülümseme oranı )

ufuksrl

You are not allowed to view links. Register or Login
Bugün TT deydim toplantı için, hep kiralık giuları görüyordumda, 159 a ilk defa denk geldim :)

HTC One mini cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Ciddi anlamda alfisti olan ceo'muz makam aracı olarak kullanıyor 159'u. Müdürlerimizin bir çoğunda da giulietta var. İtalyan ortaklığı ve sonuçları :)

h.t


You are not allowed to view links. Register or Login
Ciddi anlamda alfisti olan ceo'muz makam aracı olarak kullanıyor 159'u. Müdürlerimizin bir çoğunda da giulietta var. İtalyan ortaklığı ve sonuçları :)

Şirket gibi şirket :alfisti:


Sent from my iPhone using Tapatalk

ykpogutcu

Güzel tesadüf :)

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


Sent from my iPhone using Tapatalk
αℓƒα яσмєσ ιѕ ℓιƒє ѕтуℓє... HIZLI ARABALAR İÇİN TEŞEKKÜRLER ALLAHIM.