Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



boya kaplama

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

gezegen87

evet arkadaşlar boya kaplama diye bişey duydum ve gordum folyo gibi sonradan çıkarta biliyorsunuz yaptıran varmı hic goguslugede uygulanabiliyormuş

alfacan

Sanırım plastidip ten bahsediyorsunuz  :)


gezegen87

evet yaptırdınmı hiç randıvan veriyomu

Alper

Jantlara uyguladik bir arkadasa 1 seneyi gecti atma yok ama sürtme vs konularında cok dikkatlidir. Yoksa ilk surtme de gider boya.

gezegen87

kaça yaptırdı arkadasın

hi_cazz

Sizde uygulayabilirsiniz. Plastidip diye aratın. Uoutube da yüzlerce uygulama videosu var.

Note 3 ile tapatalklandı



gezegen87

FİYAT BİLGİSİ OLAN VARMI

Gouki

Kutu spreyi 35-40 lira.

gezegen87

#8
Bedavaymış bilmiyodum ii oldu öğrendiğim tskler

ArinFırat

Gezegen87; yıllardır bu ve diğer forumdayım,samimiyetinden ve iyiniyetinden şüphem yok lakin iletini okudum "be" bağlacı msjında hoş durmamış ;)

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


gezegen87

duzeltiriz kardesim kalpler bir olsun  :)yeterki bunlar  devede kulak

ArinFırat

You are not allowed to view links. Register or Login
duzeltiriz kardesim kalpler bir olsun  :)yeterki bunlar  devede kulak
:yukari-ok: