Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Düşük yağ basıncı

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

spaceman

Yok sihirli tarif değilde,biraz korktum işte yağ eksiltmeden sonra  :) Benim 156  soğuk havada ilk çalıştırdığım zaman 1100 devir civarında sonrada  kademeli olarak 1000 daha sonrada 900 devire iniyor.Dikkatimi çeken bir diğer konuda motor rölantide çalışırken gazı köklediğimde motor ilk etapta biraz fazla titriyor gibi 2000-3000 devirde gazı köklediğim zaman böyle bir şey yok.

Alfadanadam

You are not allowed to view links. Register or Login
Yok sihirli tarif değilde,biraz korktum işte yağ eksiltmeden sonra  :) Benim 156  soğuk havada ilk çalıştırdığım zaman 1100 devir civarında sonrada  kademeli olarak 1000 daha sonrada 900 devire iniyor.Dikkatimi çeken bir diğer konuda motor rölantide çalışırken gazı köklediğimde motor ilk etapta biraz fazla titriyor gibi 2000-3000 devirde gazı köklediğim zaman böyle bir şey yok.

KAdemeli olarak düşüş normal, sebebi de otomatik jikle. Eskiden elle ayarlardık onu. Eskiden derken 90'lı yılların başı falan :)

spaceman

Cevaplarınız için teşekkürler,en kısa zamanda 156'mın fotoğraflarını da ekleyip deneyimlerimi paylaşmak istiyorum.2 yıl hayalini kurduktan sonra bu sene kavuştuk alfamıza,ailecek çok sevdik.Şahsen SS şanzımanı da çok sevdim.Şu an tek eksiğim kaliteli bir usb ya da sd kart bağlantısı cd'den müzik dinlemek her ne kadar kaliteli olsa da pratik değil.

Bu arada geçenlerde işyerinden bir arkadaş alfadan başka araba mı yoktu adam gibi bişeyler alsaydınya dedi,tebessüm ettim sadece :D Bunu diyen de bir önceki kasa astra 1.3 cdti'a biniyor :)


mahoretti

You are not allowed to view links. Register or Login
Bu arada geçenlerde işyerinden bir arkadaş alfadan başka araba mı yoktu adam gibi bişeyler alsaydınya dedi,tebessüm ettim sadece :D Bunu diyen de bir önceki kasa astra 1.3 cdti'a biniyor :)

Allaha havale et o arkadaşını  :arkadasim:

tunerviper

You are not allowed to view links. Register or Login


Kullanma kılavuzunda 1000 km de 400 gr eksiltmesi normal olarak kabul edilmelidir yazıyor. Yani 3000 km de 1200 gr, aracın yaşıda göz önüne alınırsa 1500 gr civarı bir eksiltme normal gözüküyor.


Bildiğim kadarı ile 10000 kmde 400 ml olması gerekli. 1000 kmde 400 ml çok fazla.
Turbo Twin Spark

mahoretti

ilginç , kitapta 1000km de 400ml diyor... Ona bakarsan triger içinde 120000diyor değişim için...

Gouki

Mahmut abi triger için daha sonra bir düzeltme geldi fabrikadan 3yıl / 60.000 km olarak.

Alper

Alfa da 60 bin km triger değişimi hatta servisler 60 bini beklemeyin diyorlar 50 bin yeterli gibisinden.
Volvo için mesela 100bin km S40 ta S60 ta 120 bin.
Mercedes de belli bir km yok mesela.
Triger kayış değğil zincirli.
Her bakımda gerginliği kontrol edilir tahmini 200-250 bin yada daha fazla bir km ye kadar dayanır.
Bunlar her marka model de değişiyor ama çok da beklememek gerek triger hayati bir parça.
Ama Alfalarda yağ eskiltme için 1000 km de 400 gr biraz abartı bir durum gibi.