Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Isıtmalı koltuk yardım,,

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

blackeyekenan

Arkadaşlar şöför  ısıtmalı koltuk ışığı yanmasına rağmen ısıtmıyor,,rezistans teli kopmuş olabikir dedi usta , pahalımıdır bilgisi olan varmı, başına gelen değiştiren varmı,, slmlar


Sent from my iPad using Tapatalk HD

  ALFA 156 1.6 DISTINCTIVE (2005)

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar şöför  ısıtmalı koltuk ışığı yanmasına rağmen ısıtmıyor,,rezistans teli kopmuş olabikir dedi usta , pahalımıdır bilgisi olan varmı, başına gelen değiştiren varmı,, slmlar


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Döseme yi sokup kendiniz de bakabilirsiniz buna
Tel kopmuşsa tamir edilir yada değiştirirseniz de pahalı birsey değil
Ama sokmusken ben olsam karbon olanla değiştirir im
Bu sayede hemen ısınan bir koltuk ısıtma olur
Tebliğler gibi 10 dakika sonra ısınmaya baslamaz

blackeyekenan

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar şöför  ısıtmalı koltuk ışığı yanmasına rağmen ısıtmıyor,,rezistans teli kopmuş olabikir dedi usta , pahalımıdır bilgisi olan varmı, başına gelen değiştiren varmı,, slmlar


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Döseme yi sokup kendiniz de bakabilirsiniz buna
Tel kopmuşsa tamir edilir yada değiştirirseniz de pahalı birsey değil
Ama sokmusken ben olsam karbon olanla değiştirir im
Bu sayede hemen ısınan bir koltuk ısıtma olur
Tebliğler gibi 10 dakika sonra ısınmaya baslamaz
Alper bey nasıl oluyor karbonla neyi döşetiyoz,,maliyetli olmaz umarım


Sent from my iPad using Tapatalk HD

  ALFA 156 1.6 DISTINCTIVE (2005)

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar şöför  ısıtmalı koltuk ışığı yanmasına rağmen ısıtmıyor,,rezistans teli kopmuş olabikir dedi usta , pahalımıdır bilgisi olan varmı, başına gelen değiştiren varmı,, slmlar


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Döseme yi sokup kendiniz de bakabilirsiniz buna
Tel kopmuşsa tamir edilir yada değiştirirseniz de pahalı birsey değil
Ama sokmusken ben olsam karbon olanla değiştirir im
Bu sayede hemen ısınan bir koltuk ısıtma olur
Tebliğler gibi 10 dakika sonra ısınmaya baslamaz
Alper bey nasıl oluyor karbonla neyi döşetiyoz,,maliyetli olmaz umarım


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Internette satılıyor biraz araştırılması bulabilirsiniz
Sizde zaten tesisat var sadece dişlerinin sokup yeni olan ısıtmayi eskisini yerine koyacaksiniz
Isırmaları tahmini 250  300 tl falan di sanırım çifti

blackeyekenan

Yani karbonlu rezistans diye mi araştırmalıyım


Sent from my iPad using Tapatalk HD

  ALFA 156 1.6 DISTINCTIVE (2005)

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login

Mesela bu var
Bir görüşün
Sadece size Ped lazım
Düğme falan gerekmiyor

blackeyekenan

Eyvallah alper bey yeni öğrendim karbon olayını da ,, teskkurler


Sent from my iPad using Tapatalk HD

  ALFA 156 1.6 DISTINCTIVE (2005)