Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Selespeed Sorunları

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

KAKIRMAN

#25
En basitinden akünüz ne durumda?
The Machina List

1998 | Alfa Romeo 145 | 1.6 TS
2001 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2011 | Alfa Romeo Giulietta | Sport Pack 1 | 1.6 JTD
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2006 | Alfa Romeo GT | 2.0 TS
2011 | Alfa Romeo 159 |1.7 TBI
***
2005 | Peugeot 206 | 1.4 HDI | Panoramic
2017 | Peugeot 2008 |  1.6 HDI |Allure

yadiges

#26
akü durumu iyi 10 ay filan oldu değiştireli. şanzıman ışığı filan normal herhangi bir uyarı ışığı yanmıyor. ama 1. viteste ışıkta filan durmuyor hemen boşa almak zorunda kalıyorum yoksa öndeki araca çarpacak gibi:)  alfam sıkıntısını söylerdi, önden uyarırdı ama şimdi aniden tekledi...

hiktor

#27
Merhaba,
Anladığım kadarı ile robot debriyaja tam basamıyor. Robotun debriyaj piston pimi (Debriyaş ile robot arasında şemsiyeyi basan parça ayarlı vida dır. Onu biraz açman belkide debriyaj ayırmasını normale çevirecektir. Aslında bilgisayara bağlayabilirsen değerlere bakmak yeterli. Şanzımana bağlandıktan sonra takış konumu 22 mm, seçim pozisyonu 18 mm, debriyaj itici disk stork değeri ise 28 mm gibi değerlerde olmalı. Ayrıca Pompa hat basıncı da 40-50 bar civarında olmalı. Pozisyon sensörlerinden olabileceğini sanmıyorum. Asıl şüphlenediğim olayı en sona sakladım. Debriyajın bitik olmasa da sanırım şemsiye nin debriyaj bilyasının bastığı noktalar bitmiş. Baskı, balata ve bilya değiştirmen gerekebilir. Zaten takım olarak satılıyor. En son şanzımanı söktüğümde bahsettiğim şemsiye jilet inceliğine gelmişti. En fazla 2-3.000 km sonra senin yaşadığın sorunları yaşayacaktım sanırım.
Bunun nedeni ise araç boşta beklerken vitesi boşa almaz isek robotun debriyaja basması. Ben artık hemen boşa alıyorum ki debriyajım ve özellikle de şamsiyenin ömrünü uzatmak için.
Umarım yardımcı olabilimişimdir...
Mustafa
1985 Sprint 1.5 Boxer (Siyah)
1985 Sprint 1.5 Boxer (Kırmızı)
1986 Sprint 1.5 Boxer (Sarı)
1990 33 1.5 Boxer (kırmızı)
1994 155 2.0 TS (Kırmızı)
1996 146 1.6 Boxer (Siyah)
1998 156 2.0 TS (Yeşil)
1999 156 1.6 TS (Yeşil)
2000 2.0 TS SS (Nuvola)
2008 159 1.9 JTDM QTronic (Füme)
(Sadece Alfa olanlar. 3-5 tane de diğerleri...)

yadiges

#28
Mustafa bey verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler. robot debriyaja tam basmıyor gibi evet. bu sabah işe giderken sol teker altından selespeed yağ sızıntısı gördüm. bayağı bir akmış ve Kayserideki tek özel servise bıraktım işe gelirken ama ilk cümleleri robot bitmiş gibi değişmesi lazım. bakalım öğle arasında gidip son haline bakacağız. olmazsa son çare ankara gibi görünüyor.

hiktor

#29
Merhaba,
Robotun bitmesi gibi bir tabir çok saçma. Kolaylarına geldiğinden hemen yeni robotla iş bitirmeye çalışıyorlar. Öncelikle yağ nereden akmış onun bulunması gerek. Borulardan ise normal fakat robottan ise nereden akmış contalara bakmak lazım: Eksik yağ debriyaja eksik basmak anlamına da gelebilir. Yağın tamamlanıp bir daha kontrol edilmesi faydalı. Fakat debryaj bakatası ve baskı ne zaman değişti. Ona göre daha önce belirttiğim teorim ne kadar doğru onu anlardım...
1985 Sprint 1.5 Boxer (Siyah)
1985 Sprint 1.5 Boxer (Kırmızı)
1986 Sprint 1.5 Boxer (Sarı)
1990 33 1.5 Boxer (kırmızı)
1994 155 2.0 TS (Kırmızı)
1996 146 1.6 Boxer (Siyah)
1998 156 2.0 TS (Yeşil)
1999 156 1.6 TS (Yeşil)
2000 2.0 TS SS (Nuvola)
2008 159 1.9 JTDM QTronic (Füme)
(Sadece Alfa olanlar. 3-5 tane de diğerleri...)

yadiges

#30
debriyaj seti değişeli bir yıl olmadı henüz. bu arada telefonla görüştüm servis makinaya bağladık robot arızası gösteriyor dedi. akşam iş çıkışı uğrayacağım servise. arabamı ankaraya götürsem hafta sonu için bu konuda selespeed den anlayan usta tavsiyeniz varmı arkadaşlar?

madmax

#31
İyi ihtimal:Selespeed yağ haznesinde yağ miktarı fazla ise fazla yağ tahliye borusundan akar ve dediğiniz yerde yağı oluşur.
Cansın TURGUNER
34 VE 8902 156 Selespeed
10 ACT 66 156 Selespeed
Diğer araçlarım çok da önemli değil;)

serkan_34

#32
Benim SS'te sizin yaşadığınız soruna benzer bir olay yasadım.Debriyaja basmadığı icin stop ediyordu.Debriyaja basan bir valf var.O valf değişti sorun kalmamıştı.herhangi bir arıza kodu vermemişti.

Alfadanadam

#33
Özellikle büyükşehirlerde oturmayan ve SS sahiplerinin en kısa zamanda uygun kablo ve Fiatecuscan kullanmalarını tavsiye ederim. Biraz araştırma ve öğrenme sonrası ciddi tasarruf edersiniz tamir giderlerinizde.

yadiges

#34
arkadaşlar aracı aldım servisten. herhangi bir değişiklik yok malesef hatta vites geçişleri daha kötü diyebilirim. debriyajda takılı kalıyor gibi gıcırtı sesi arttı. hafta sonuna kadar kapıda duracak ve hafta sonu musait olabilirsem ankaraya gitmeyi düşünüyorum. burdaki usta robotu değiştirek diyor başka bişey demiyor malesef...
Alfadanadam bu dediğin  uygun kablo ve Fiatecuscan nasıl temin edebilirim?
etrafımda ki herkes sat bu arabayı demeye başladı artık. ama ben Alfamı seviyorum)))
hayırlısı bakalım....

Alper

#35
Hocam yağ seviyesini kendiniz kontrol ettiniz mi?

Alfadanadam

#36
quote:

arkadaşlar aracı aldım servisten. herhangi bir değişiklik yok malesef hatta vites geçişleri daha kötü diyebilirim. debriyajda takılı kalıyor gibi gıcırtı sesi arttı. hafta sonuna kadar kapıda duracak ve hafta sonu musait olabilirsem ankaraya gitmeyi düşünüyorum. burdaki usta robotu değiştirek diyor başka bişey demiyor malesef...
Alfadanadam bu dediğin  uygun kablo ve Fiatecuscan nasıl temin edebilirim?
etrafımda ki herkes sat bu arabayı demeye başladı artık. ama ben Alfamı seviyorum)))
hayırlısı bakalım....



You are not allowed to view links. Register or Login sitelerden dealextreme'den 20 dolar civarına alabilirsiniz bluetooth'lu bir model. Program daha kolay zaten.
Ayrıca You are not allowed to view links. Register or Login programın kullanımını tarif ettik. Selespeed aracı olup bahsi geçen programı kullanan arkadaşlarla fikir alışverişi yaparak referans değerler elde edebilirsiniz. Örneğin hiktor nickli arkadaşımız bu konuda çok tecrübeli ve bilgili bir üyemizdir.

hiktor

#37
Merhaba,
Şayet beyin okuyucu alacaksanız 2 farklı versiyon/Protokol var. Ben acele ettim ELM327 aldım. ECU ve selespeed şanzıman bilgilerini okuyup arızalarını silebiliyorum. Fakat ABS ve Airbag bilgilerini okuyamıyorum çünkü elimdeki ELM bu protokolleri desteklemiyor. Bende daha yeni Ebay den Obd2/Vagcom okuyucu sipariş ettim. Amacım ECU, Selespeed şanzıman, ABS ve Airbag bilgilerini okuyup hata mesajlarını silmek. Henüz elime ulaşmadı ulaşınca izlenimlerimi anlatırım. Bu arada bendenli ELM327 boşa çıktı. Dileyen olursa hesaplı yoldan verebilirim. Bendeki ELM327 USB li versiyondur.
Bu arada bu konuda yardımlarını esirgemeyen adminim Alfadanadam'a da çok teşekkür ederim.
1985 Sprint 1.5 Boxer (Siyah)
1985 Sprint 1.5 Boxer (Kırmızı)
1986 Sprint 1.5 Boxer (Sarı)
1990 33 1.5 Boxer (kırmızı)
1994 155 2.0 TS (Kırmızı)
1996 146 1.6 Boxer (Siyah)
1998 156 2.0 TS (Yeşil)
1999 156 1.6 TS (Yeşil)
2000 2.0 TS SS (Nuvola)
2008 159 1.9 JTDM QTronic (Füme)
(Sadece Alfa olanlar. 3-5 tane de diğerleri...)

fatihak

merhaba ,

aracım 2006 GT SS

yadiges in yaşadığı sorunları bende yaşadım , baskı balata değişti , ilk zamanlar düzeldi gibi oldu fakat kısa bir süre sonra tekrar aynı sorunlar devam ediyordu , ayrıca bu kez abs ve vdc arızasıda vermişti araç ,devriyaj sorununun bu sensörlerden kaynaklandığı söylendi ,sipariş verildi sensör geldi ve araca takıldı , abs ışığı söndü fakat vdc arıza ışığı sönmedi , elektriksel bir sorun olduğunu söylediler , aracı bıraktım servis çalıştıkları elektrikciye gönderildi ,1 hafta kadar kaldı , arayıp bilgi istediğimde aracın her yerinin söküldüğünü bir sensörün daha olduğunu fakat bulamadıklarını söylediler , 1 hafta sonra teslim aldığımda ne sensörde nede selespeed de sorun yoktu ,ertesi gün bir otoparkın 4. katına arabayı park ettim tam kontağı kapatacağım sırada araba titlemeye başladı kontağı kapattım hemen , tekrar calıştırdım aynı titreme vardı tekrar kapattım ,3. denememde artık araba çalışmıyordu. Çekici otoparka giremediği için araba 3 gün yattı otoparkta ,bir şekilde çıkartıp servise götürdük , bu seferde banzin pombası yanmıştı, değiştirildi hersey yolunda derken 2 gün sonra yadiges in bahsettiği şanzıman  sorunları tekrar başgöstermeye başladı , sorunlu bir şekilde kullanmaya devam ettim ama artık kullanamıyorum , kapıyı açtığımda pompa motorunun sesi gelmiyor , selespeed yağı min seviyesinde , araba videse geçiyor fakat ilerlemiyo hoplayarak stop ediyo , pompanın çalışmama sebebi yağ eksikliğinden midir yoksa pompa mı arızalı çözemedim , teçrubeli arkadaşlar fikirlerini beyan ederlerse sevinirim.

Doğa Tosun

You are not allowed to view links. Register or Login profesörün yorumu gerekli.

Benim tek önerim JTS ve Selespeed'i iyi tanıyan ve bilen bir servise gitmeniz. Gerekirse büyük şehirlere gönderin aracı veya gidin.
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

octinum

You are not allowed to view links. Register or Login
merhaba ,

aracım 2006 GT SS

yadiges in yaşadığı sorunları bende yaşadım , baskı balata değişti , ilk zamanlar düzeldi gibi oldu fakat kısa bir süre sonra tekrar aynı sorunlar devam ediyordu , ayrıca bu kez abs ve vdc arızasıda vermişti araç ,devriyaj sorununun bu sensörlerden kaynaklandığı söylendi ,sipariş verildi sensör geldi ve araca takıldı , abs ışığı söndü fakat vdc arıza ışığı sönmedi , elektriksel bir sorun olduğunu söylediler , aracı bıraktım servis çalıştıkları elektrikciye gönderildi ,1 hafta kadar kaldı , arayıp bilgi istediğimde aracın her yerinin söküldüğünü bir sensörün daha olduğunu fakat bulamadıklarını söylediler , 1 hafta sonra teslim aldığımda ne sensörde nede selespeed de sorun yoktu ,ertesi gün bir otoparkın 4. katına arabayı park ettim tam kontağı kapatacağım sırada araba titlemeye başladı kontağı kapattım hemen , tekrar calıştırdım aynı titreme vardı tekrar kapattım ,3. denememde artık araba çalışmıyordu. Çekici otoparka giremediği için araba 3 gün yattı otoparkta ,bir şekilde çıkartıp servise götürdük , bu seferde banzin pombası yanmıştı, değiştirildi hersey yolunda derken 2 gün sonra yadiges in bahsettiği şanzıman  sorunları tekrar başgöstermeye başladı , sorunlu bir şekilde kullanmaya devam ettim ama artık kullanamıyorum , kapıyı açtığımda pompa motorunun sesi gelmiyor , selespeed yağı min seviyesinde , araba videse geçiyor fakat ilerlemiyo hoplayarak stop ediyo , pompanın çalışmama sebebi yağ eksikliğinden midir yoksa pompa mı arızalı çözemedim , teçrubeli arkadaşlar fikirlerini beyan ederlerse sevinirim.

You are not allowed to view links. Register or Login summon etti geldim. :)

Kendinize ait bir konu açmanızı önereceğim. yadiges'in konusunda bir sürü cevap ve ilerleme var, hangi sorun var hangisi yok o anlaşılmıyor. Sizin araçta bence birden fazla sorun ve elektrikli ilgili ciddi bir sıkıntı var.

Selespeed'le alakalı olarak; öncelikle pompa ve basınç sorunuyla başlayın. Bir multimetre alıp aracı sağ kapıdan açın, kaputu açıp multimetreyi aküye voltaj ölçümü konumunda bağlayın. Sonra multimetreyi izleyerek sol kapıyı açın. akü voltajı 12V civarının altına düşmemeli.

Selespeed rölesini ve sigortasını kontrol edin. Sizin araçtaki yerini bilmiyorum, 156 için röle torpido gözünün tavanındaki kapağın arkasında. Röle devreye giriyor mu? Yapışmış ve motoru yakmış olabilir mi? Sigortası atmış olabilir mi?

Bunları kontrol edip, yağı da tamamladıktan sonra cihaza/bilgisayara bağlanıp Selespeed basıncının kontrol edilmesi gerekiyor. Selespeed kontrolcüsüne girilip, Clutch Drain işlemi yapıldıktan sonra basınç 45-55 bar aralığında seyretmeli.

Gerisi hakkında kendi konusunda fikir yürütmeye çalışalım. Umarım sorun çözülür.

fatihak

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login ilginize teşekkürler , müsait olduğumda yeni konu açıp , sorunları  detaylı olarak yazacağım.


btukrt

#42
Merhaba
  2005 model 156 ss kullanıyorum araç 2 aydır bende ilk aldığımda herhangi bir şey yoktu fakat 2 hafta kadardır aracı ilk çalıştırmamda özellikle 1 ve 2.viteste kadrandaki vites göstergesi yanıp sönüyor belli bir süre sonra düzeliyor, bu bir sorun mudur önlem almam gerekirmi ?

bir sorum daha olacak vites küçültmelerde ara sıra (manuel araç kullanırken debriyajı geç bırakıp gaza bastığınızı ve arabanın silkelendiğini düşünün) bu durumu yaşıyorum kavramada sıkıntı yaşarmıyım ilerki zamanlarda ?

3. Alfam fakat ilk kez ss kullanıyorum tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim :)

hiktor

You are not allowed to view links. Register or Login
Merhaba
  2005 model 156 ss kullanıyorum araç 2 aydır bende ilk aldığımda herhangi bir şey yoktu fakat 2 hafta kadardır aracı ilk çalıştırmamda özellikle 1 ve 2.viteste kadrandaki vites göstergesi yanıp sönüyor belli bir süre sonra düzeliyor, bu bir sorun mudur önlem almam gerekirmi ?

bir sorum daha olacak vites küçültmelerde ara sıra (manuel araç kullanırken debriyajı geç bırakıp gaza bastığınızı ve arabanın silkelendiğini düşünün) bu durumu yaşıyorum kavramada sıkıntı yaşarmıyım ilerki zamanlarda ?

3. Alfam fakat ilk kez ss kullanıyorum tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim :)


Dostum ışığın yanıp sönmesi normal değil. Daha büyük sorunlara neden olmadan hemen bilgisayara bağlamanızı tavsiye ediyorum. Basınç tüpü ile alakalı bir sorun gibi duruyor.
1985 Sprint 1.5 Boxer (Siyah)
1985 Sprint 1.5 Boxer (Kırmızı)
1986 Sprint 1.5 Boxer (Sarı)
1990 33 1.5 Boxer (kırmızı)
1994 155 2.0 TS (Kırmızı)
1996 146 1.6 Boxer (Siyah)
1998 156 2.0 TS (Yeşil)
1999 156 1.6 TS (Yeşil)
2000 2.0 TS SS (Nuvola)
2008 159 1.9 JTDM QTronic (Füme)
(Sadece Alfa olanlar. 3-5 tane de diğerleri...)

btukrt

You are not allowed to view links. Register or Login
Dostum ışığın yanıp sönmesi normal değil. Daha büyük sorunlara neden olmadan hemen bilgisayara bağlamanızı tavsiye ediyorum. Basınç tüpü ile alakalı bir sorun gibi duruyor.
En yakın zamanda gösteriyim o zaman basınç tüpü olabilir çalıştırmadan önce tüpün hava doldurması 20 sn kadar sürüyor normalde daha kısa sürmesi gerekir diye biliyorum doğrumudur?

hiktor

You are not allowed to view links. Register or Login
  En yakın zamanda gösteriyim o zaman basınç tüpü olabilir çalıştırmadan önce tüpün hava doldurması 20 sn kadar sürüyor normalde daha kısa sürmesi gerekir diye biliyorum doğrumudur?

Hatırladığım kadarı ile basınç yeterli seviyeye gelene kadar çalışır. Bu sürenin 20 sn olması bana çok geldi. Selespeed biraz hassas iyisi mi sen ustaya göster.
1985 Sprint 1.5 Boxer (Siyah)
1985 Sprint 1.5 Boxer (Kırmızı)
1986 Sprint 1.5 Boxer (Sarı)
1990 33 1.5 Boxer (kırmızı)
1994 155 2.0 TS (Kırmızı)
1996 146 1.6 Boxer (Siyah)
1998 156 2.0 TS (Yeşil)
1999 156 1.6 TS (Yeşil)
2000 2.0 TS SS (Nuvola)
2008 159 1.9 JTDM QTronic (Füme)
(Sadece Alfa olanlar. 3-5 tane de diğerleri...)

octinum

You are not allowed to view links. Register or Login
  En yakın zamanda gösteriyim o zaman basınç tüpü olabilir çalıştırmadan önce tüpün hava doldurması 20 sn kadar sürüyor normalde daha kısa sürmesi gerekir diye biliyorum doğrumudur?

Bana pompa sorunu gibi geldi. :) İlk iki viteste olmasının sebebi kısa süre içinde boşa al-çalıştır-vites at-kalkış yap-tekrar vites at yaparken düşen basıncın pompa motoru tarafından yeteri kadar hızlı yükseltilememesi gibi görünüyor. Kalkış ve ikiye attıktan sonra robot daha az aktivite gördüğünden sonrasında sorunu görmüyorsunuz muhtemelen.

20 saniyenin yukarısı artık pompa motorunun bakım ihtiyacı yaklaşmış demek. Pompa motorunun mekanik aksamında sorun yoksa (komütatör filan hasar görmemişse) basit bir elektrik motoru kömür değişimidir. Malzeme parası ucuzdur ama işin ehli yapmalı. Forumda Selespeed bakımıyla ilgili bir konumuz vardı.

Aşağıdakileri bir kontrol eder misiniz?

1. Geceden bıraktığınız arabanın sol kapısını açtığınızda pompa devreye girecek, kapıyı açmadan elinizde kronometreyle pompa çalışma süresini tutun. Mümkünse iki üç gün tekrarlayın ölçümü.

2. Kontağı açın, motoru çalıştırmayın, pompanın susmasını bekleyin. Sustuktan sonra birkaç saniye aralıklarla vites kolundan vites yükseltin, pompa çalışırsa tekrar susmasını bekleyin. Kaç vites değişiminde bir pompa devreye giriyor?

3. Arabayı çalıştırın, hareket etmeden bir-iki vites değiştirip basıncın azalmasını sağlayın, pompa devreye girsin. Pompa sustuğu anda kronometreyi çalıştırın, bir sonraki devreye girişin kaç saniye sonra olduğuna bakın.

İkinci ve üçüncü adımlar basınç tüpünün durumu hakkında kabaca bilgi verir. İlki tabii pompa motoru durumu.

Yukarıdaki sorunu pompa motoru mu akümülatör mü, ya da her ikisi birden mi bulup çözdükten sonra "clutch rod" ayarınızı yaptırın. 28.5mm olması gerek. Muhtemelen bu da ikinci sorununuzu çözecek.

btukrt

You are not allowed to view links. Register or Login


Bana pompa sorunu gibi geldi. :) İlk iki viteste olmasının sebebi kısa süre içinde boşa al-çalıştır-vites at-kalkış yap-tekrar vites at yaparken düşen basıncın pompa motoru tarafından yeteri kadar hızlı yükseltilememesi gibi görünüyor. Kalkış ve ikiye attıktan sonra robot daha az aktivite gördüğünden sonrasında sorunu görmüyorsunuz muhtemelen.

20 saniyenin yukarısı artık pompa motorunun bakım ihtiyacı yaklaşmış demek. Pompa motorunun mekanik aksamında sorun yoksa (komütatör filan hasar görmemişse) basit bir elektrik motoru kömür değişimidir. Malzeme parası ucuzdur ama işin ehli yapmalı. Forumda Selespeed bakımıyla ilgili bir konumuz vardı.

Aşağıdakileri bir kontrol eder misiniz?

1. Geceden bıraktığınız arabanın sol kapısını açtığınızda pompa devreye girecek, kapıyı açmadan elinizde kronometreyle pompa çalışma süresini tutun. Mümkünse iki üç gün tekrarlayın ölçümü.

2. Kontağı açın, motoru çalıştırmayın, pompanın susmasını bekleyin. Sustuktan sonra birkaç saniye aralıklarla vites kolundan vites yükseltin, pompa çalışırsa tekrar susmasını bekleyin. Kaç vites değişiminde bir pompa devreye giriyor?

3. Arabayı çalıştırın, hareket etmeden bir-iki vites değiştirip basıncın azalmasını sağlayın, pompa devreye girsin. Pompa sustuğu anda kronometreyi çalıştırın, bir sonraki devreye girişin kaç saniye sonra olduğuna bakın.

İkinci ve üçüncü adımlar basınç tüpünün durumu hakkında kabaca bilgi verir. İlki tabii pompa motoru durumu.

Yukarıdaki sorunu pompa motoru mu akümülatör mü, ya da her ikisi birden mi bulup çözdükten sonra "clutch rod" ayarınızı yaptırın. 28.5mm olması gerek. Muhtemelen bu da ikinci sorununuzu çözecek.

Bilgiler için teşekkür ederim dediğim gibi sorun sadece 1 ve 2. vitesn yanıp sönmesi onun harici bir sorun yaşamıyorum bu testleri deneyeceğim sonuçları yazarım zaten ustaya göstermedende içim rahat etmez en yakın zamanda bakıma sokmak istiyorum yolda bırakmadan

ar.159

Bu ss gt de revize edilmemiş miydi? Yada makyajla mı esilmişti? Gt göz kırpıyor ama bu sorunlarda acayip göz korkutuyor:(


Sent from my iPhone using Tapatalk
34 AV 0020 COMING SOON!!
"Diğerleri otomobil satmak için yarışır, biz ise yarışmak için otomobil satarız."Enzo-Ferrari
"Ne zaman yolda bir Alfa Romeo görsem şapkamı çıkartıp onu selamlarım." Henry Ford

octinum

You are not allowed to view links. Register or Login
Bu ss gt de revize edilmemiş miydi? Yada makyajla mı esilmişti? Gt göz kırpıyor ama bu sorunlarda acayip göz korkutuyor:(
Sent from my iPhone using Tapatalk

Bi'şey olmaz. :)
156 için 2002 ortası makyajıyla yenilendi, 147 galiba direkt ikinci nesil robotla geldi. Ama yukarıdaki arkadaşın sorunu robot nesliyle veya Selespeed'in tasarımıyla alakalı değil gibi görünüyor. Ömürlü parçalar ömrünü doldurmuş muhtemelen.