Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Yolda Kaldım

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Serkesh

İyi forumlar,
Bugün 156'ımla 70-80 km hızla giderken bir anda aracın gaz yemediğini fark ettiğim, sağa yanaştığım anda araç stop etti. Daha sonra tekrar çalıştırmayı denedim ancak ne yazık ki çalışmadı. Kontağı açtığımda "code" ışığı sürekli yanıyor ve selespeed arıza ikaz işareti yanıp sönüyor, akü bağlantısını söktüm denedim çalıştıramadım.

Arabada bütün ailem (5 aylık kızım, 6 yaşındaki oğlum ve eşim vardı) olduğu bir anda böyle birşey olması ve araç en sağda iken Ankara'nın anlayış yoksunu insanları tarafından reflektöre/dörtlülerimize rağmen son sürat üzerimize gelinmesi beni korkuttu ve tedirgin etti. Çok şükür kazasız atlattık.

Arabayı çekici ile servise bıraktım, pazartesi gününü bekliyorum.

Neden kaynaklanmış olabilir?

ismet

Gecmis olsun, cana gelmemesi sevindirici...
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

TRUPHASE

Geçmiş olsun,elektrik problemi gibi görünüyor inşallah bir sorun yoktur.
[url="//www.trioacoustic.com"]www.trioacoustic.com[/url]

Serkesh

Teşekkür ederim, umarım yarın serviste en az masrafla atlatırız...
Bu arada Ankara'da iyi bir elektronikçi önerisine ihtiyacım olacak, sanırım immobiliser'dan kaynaklı bir problem var...

Alper

Bence debimetreyi bir kontrol etseydiniz keşke.
Fişi çıkmış yada yerinden oynayıp bir hava kaçağı varsa bu hatayı verir çünkü.
Selespeed arızası vermesi direk sanzıman yada robot sorunu olarak dusundurmesin sizi.
Bence ufak bir şeyden dolayi olmuştur.
Canınızı sokmayın.

Samsung NOTE 3  cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi.


Alfadanadam

İnşallah triger değildir...

AŞKINRANCE

Geçmiş olsun. Cansıkıcı bir durum.
Neden olmuştur  konusuna gelince  .Olasılık çok fazla  .. UMarım  en az masrafla atlatırsınız.
1990- Murat124   1974
1998- Şahin 1994
1999- FordEscort1.8 clx 1995
2001- Megane 1.6 1999
2002- FıatUno 1.1 1995
2003- Murat 124 1971
2004- RenoFaırway1.6  1994
2005- Hyundai Accent Coupe 1.6   2001
2005 -reno clıo1 1.4  1997
2006- Suzuki G.Vitara 2.0 jlx   2005
2008- Range Rover4.6 HSE   1999
2009- DaıhatsuFeroza 1.6  1994
2010- suzukiMaruti 800 2000
2011- DacıaLogan1.5 2007
2012- Clıo1 1.4 1996

Tolga033

Çok geçmiş olsun. En az masrafla halledersiniz umarım.

TRUPHASE

You are not allowed to view links. Register or Login
İnşallah triger değildir...


Aman Allah korusun. Code ışığı yanıyormuş ben elektrik yada elektronik bir arızadır diye düşünüyorum.Tabi ALFA bu ne yapacağı belli olmaz :)
[url="//www.trioacoustic.com"]www.trioacoustic.com[/url]

Serkesh

İyi dilekler için teşekkür ederim.
Yarın gelişmeleri paylaşırım.

Serkesh

İyi forumlar...
Şimdilik sorun çözülmüş gibi görünüyor, ayrıntılara gelince;
Sabah 9.30'da servise gittiğimde sorunun selespeed beyninden kaynaklandığı, çıkma beyin takarak sorunun giderildiği söylendi. Elektrik sisteminde meydana gelen bir arızadan dolayı sigortanın attığı ve beynin zarar gördüğü, tamir edilemeyeceği ve değişimden başka seçeneğin olmadığı söylendi.

Bunun dışında planlı olduğu üzere yağ vs. bakımları da yapıldı, ancak 3 yılı dolduran triger değişimini şimdilik ertelemek zorunda kaldım. Umarım başka arıza vs. çıkarmaz.

Bu arada merak edenler için çıkma selespeed beyni bana yaklaşık 650 tl'ye patladı.

Alfadanadam

Bununla geçmiş olsun .

Gouki

Serbülent bey geçmiş olsun.

Serkesh

You are not allowed to view links. Register or Login
Bununla geçmiş olsun .
You are not allowed to view links. Register or Login
Serbülent bey geçmiş olsun.
Teşekkür ederim...

blackgear

Geçmiş olsun ama, şu sigorta meselesini de çözmek gerekebilir. Allah muhafaza, yeni beyni de aynı şekilde bozmasın? Problem nereden kaynaklanıyor acaba, vakit bulunca bir incelemeniz gerekebilir ;)

156vs

öncelikle geçmiş olsun ...  eski bozuk olan beyni aldınızmı

TRUPHASE

You are not allowed to view links. Register or Login
öncelikle geçmiş olsun ...  eski bozuk olan beyni aldınızmı

Çok yerinde bir soru, eskisini alın. Parça numarasını da kontrol edin. Kimse kızmasında bizi bu ustalar paranoyak yaptı. Eskisini attık diyorlarsa geçmiş olsun.
[url="//www.trioacoustic.com"]www.trioacoustic.com[/url]

ozkan1983

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
öncelikle geçmiş olsun ...  eski bozuk olan beyni aldınızmı

Çok yerinde bir soru, eskisini alın. Parça numarasını da kontrol edin. Kimse kızmasında bizi bu ustalar paranoyak yaptı. Eskisini attık diyorlarsa geçmiş olsun.
:alkis:

Serkesh

Öncelikle geçmiş olsun dilekleri için teşekkür ediyorum, yoğun iş temposundan dolayı 2 gündür forumu takip edemedim. Sökülen beyni aldım, gördüğüm kadarıyla beynin soket takılan yuvadaki pin'lerden biri yamulmuş, hafta sonu onu düzeltip beyni denemek istiyorum. Bu arada sigortanın atmasına neden olduğu düşünülen elektrik tesisatındaki bir kaç kısa devre tespit edilip giderildi. Umarım tekrarlamaz...