Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Motor muhabbetleri... Ducatisti?

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

emin

Aramızda motor kullanan arkadaşlar var mı? Ayrıca ducatista var mı? Bugün ehliyet yazılısına girdim önümüzdeki ay da sürüş sınavına gireceğim, ardından da cbf 150 ile başlamayı düşünüyorum.

Önerisi tavsiyesi olan var mı?

Ducatistanbul diye bir oluşum var, aktif ve değişik bir ortama benziyor.

forumda bir arama yaptım illa ki motosiklet ile ilgili konu olmalı ya da ducati ile ilgili, bulamadım, sanırım arama fonksiyonunda bir sıkıntı var?

saygılar.

Edited by - Emin Kurtoğlu on 16/12/2011  05:02:04
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

fevkalbeser12

#1
Ben alfadan önce motorcuydum hatta motoru satıp, parası ile alfa aldım:) ben chopper tarzı kullandım hep kendi motorumda honda shadowdu hatta nisan ayında hava iyiken denk getirdim yolculuğumu kayseriden selçuğa geldim aynı gün içinde 1000 km gibi bi yol geldim kendi başıma. Cbf hakkında da bilgim müthiş bi motordur. Kullanımı çok rahat ekonomik seri, seni hiç üzmez hani tam anlamıyla "user friendly" bi motordur kendisi başlangıç için çok güzel bi seçim. Ducatiyide beğenirim kendiside malum italyan motorun alfa romeosu diyebiliriz ama ben tercihimi honda dan yana kullanırım.
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

emin

#2
başlangıç için tercihim zaten mecburen honda cbf 150, ama ilk aşamada sıfır mı alsam yoksa temiz uygun ikinci eli bulunur mu ona bakmak lazım. malum ekipmanlara iyi bir miktar para ayırmak gerekiyor. İyice tecrübe ettikten sonra, hacimli bir motora geçmeyi düşünüyorum, o da kısmetse ducati olsun =)

yazın antalyada otomatik bi chopper tarzı regal raptor kullanmıştım 100cc ya da 150 cc olabilir, inanılmaz keyifliydi. Chopper'ın zevki de bambaşka ama ben daha sportif birşeyler istiyorum.

BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

fevkalbeser12

#3
Emin ben sana söyle bi kıyak yapabilirim benim montum hala duruyor kaskım hala duruyor istersen sana yollayabilirim hatta dizliklerimde var kullanırsın kendi ekipmanlarını aldığın zaman geri gönderirsin. Bence 0 cbf almaktansa temiz ikinci el bulabilirsin hatta buralarda çok popüler bi motordur. Ben izmirin küçük bi kasabasındayım o yüzden herkes motor kullanır burda. Hani buralarda temiz motor var ama sen gelir misin işte?:)
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

emin

#4
abi nasıl geleyim hiç tecrübem yok uzun yol vesaire, ben avrupa yakasında ikinci el bulsam nasıl gider alırım onu düşünüyorum =)

ekipmanda beden ve ölçüler çok önemli sanıyorum. kargoyla astarı yüzünden pahallı olmasın abi, memnuniyet duyarım aslında ama nasıl organize edicez uyacak mı bilemedim. Bir de kargoyu eve yollamaman lazım, malum annemin bu iki teker sevdasından haberi yok.

kaskın bedeni ölçüsü nedir? almışken iyi bir kask alayım diyorum. arai, shoie ya da avg.

ikinci el almak daha mantıklı olacak sanırım, ekipmanı daha uzun vadede kullanacağım düşünülürse değerinden de fazla kaybetmeyeceği için, ikinci el cbf düşünülür de ben hiç anlamam abi motorun durumundan.

araştırıcaz biraz dolaşıp soruşturup öğrenicez artık, neyse ki eniştem antalya'da vespa bayi ona danışıcam tıkandığım yerde.
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

fevkalbeser12

#5
Ya gelsen motoru beğensen mesela otobüse koyar beraber gidersiniz motorla kardeş kardeş:) bi 100 lira verince kaptana seve see alıyor motoru:) bak benim ölçüler 1.70 boyundayım 72 kilo falanım medium benim ölçüler, karşılaştırmayı sen yap artık kendinle kıyasla kask small beden ama muhtemelen olabilir kaskda nitro marka montta fransız markasıydı ama şu an hatırlayamıyorum ne idi.İlk etapta cbf alıcaksan çok fazla pahalı kask almana gerek yok.
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

emin

#6
özelden yazdım abi haberleşelim ;)
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

ku2

#7
Ne oluyor burda..??
Emincim..motor sevdası.. :)))
bende de var bu sevda ama hanım izin vermiyor.. Bilemiyorum..yasağı delebilirmiyim acaba :))) ??
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

tolga_ozhan

#8
Kawasaki Ninja 250 R'da başlangıç için iyi bir motordur Emin. İstersen bu seçeneğide bir değerlendir. 2 motoruda kullanmış birisi olarak söylüyorum. Gerçi motor ehliyetim olmadığı için trafiğe kapalı alanda arkadaşlarımın motorunu kullandım ama olsun.

emin

#9
quote:

Kawasaki Ninja 250 R'da başlangıç için iyi bir motordur Emin. İstersen bu seçeneğide bir değerlendir. 2 motoruda kullanmış birisi olarak söylüyorum. Gerçi motor ehliyetim olmadığı için trafiğe kapalı alanda arkadaşlarımın motorunu kullandım ama olsun.



abi çok haklısın ama bütçemi aşıyor başlangıç için. yoksa çift silindirli süper bir motor sesi var. başlangıç için alıştıra alıştıra aileye söyleyeceğimden, kapının önünde bir de racing görmesinler. yoksa güzel fiyatlı bi motor, sıfır falan alınabilir, oldukça da kaslı duruyor. ama ben bi 10 bin km kadar en az cbf150'yi kafama koydum.

@selim abi, vallahi izinle olacak işler değil vallahi, efendi uslu kullanacağıma alfistilerin önünde söz veriyorum =)
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

emin

#10
Hazır konu alfa forumunda ducatiden açılmışken, şu fotoğrafları da koyalım da başlık şenlensin.

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

mitonun ducati versiyonunu yapmak bana düşecek galiba aklımda şeytani fikirler dolanıyor =)
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

fevkalbeser12

#11
Bence sen emin motorun alfa romeo modelini yap sana o yakışır:)
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

fevkalbeser12

#12
quote:

Ben alfadan önce motorcuydum hatta motoru satıp, parası ile alfa aldım:) ben chopper tarzı kullandım hep kendi motorumda honda shadowdu hatta nisan ayında hava iyiken denk getirdim yolculuğumu kayseriden selçuğa geldim aynı gün içinde 1000 km gibi bi yol geldim kendi başıma. Cbf hakkında da bilgim müthiş bi motordur. Kullanımı çok rahat ekonomik seri, seni hiç üzmez hani tam anlamıyla "user friendly" bi motordur kendisi başlangıç için çok güzel bi seçim. Ducatiyide beğenirim kendiside malum italyan motorun alfa romeosu diyebiliriz ama ben tercihimi honda dan yana kullanırım.


Ne çok anlatım bozukluğu yapmışsım ben burda böyle birde ne kadar kendisi kendisi demişim utandım kendimdem:)
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

KAKIRMAN

#13
Emin kaşıma ortalığı kaşıma... Yaraları deşiyorsun bak...(Hem motor hem de şu paylaştığın resimlerle)
The Machina List

1998 | Alfa Romeo 145 | 1.6 TS
2001 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2011 | Alfa Romeo Giulietta | Sport Pack 1 | 1.6 JTD
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2006 | Alfa Romeo GT | 2.0 TS
2011 | Alfa Romeo 159 |1.7 TBI
***
2005 | Peugeot 206 | 1.4 HDI | Panoramic
2017 | Peugeot 2008 |  1.6 HDI |Allure

wolrath

#14
ben de dun gırdım sınava :)
sımdıden hayırlı olsun ehlıyetın.


baslangıc olarak ben de cok kararsızım.
 buyuk ıhtımal ss alacagım ama tourıng-enduro  hele s.tourıngler de cezbetmıyor degıl :)
 
**nınja 250r en cezbedenı (33bg,2sılındır vs.) lakın z-moto'dan herkes sıkayetcı-servıs sıkıntısı var.ınsan hayır da dıyemıyor gercı.

**kanunı gt250r servısı-parcası bol ve ucuz.+650 lık ıle aynı grenaja ve arka tekere(160 yanılmıyorsam.) sahıp.hıc 250cc gıbı degıl yanı.lakın oncekı serılerı cok sorunlu cıkmıs.krank kırmıs paso vs.ınsan guvenemıyor
+honda ıle aynı para?

**cbr250r en genıs servıs agına sahıp.26bg ve tek sılındır. kawa ve gt kadar hırcın degıl ama overall olarak en ıdealı.

**cbf 150/ cbf-cbx 250 herkesın al basla dedıgı,satarken en az zorlanacagın temızını en rahat bulacagın motorlar. yakıtı az. servısı bol. performansları ıdeal. tek eksılerı sekıl semal leşşş :):) daha dogrusu ben begenmıyorum tarzlarını. cbf manyakları-forumları da yok degıl.

**f650 gs/cs. 650 dıyınce gozun korkmasın.kesınlıkle 250cc SS ler kadar hırcın degıl. tek sılındır. uzun yol motoru. pıyasada cok var. yakıtı cok az. bmw oldugu ıcın de gercekten konforlu-dayanıklı ve donanımlı. bahsettıgım motorlar arasında elcık ısıtma-abs vs ye sahıp tek motor. (eger arastırma yapmıssan adam akıllı motorcuların cogu tek kazasını abs'sız motorlarda yapmıs :))

**yzf r 125 var. 125lıklerı en sekıllısı. 8ın ustundekı satıs rakamı ve performansı eksıklerı.

**aprılıa rs 125 lıkler var.bunlarda 2 zamanlı.dehset gıdıyorlar.sekıllerı de guzel. lakın parcaları fecı pahalı. 7.000lıralık motor kaza yapıp grenajları 7000lıra tutabılır yanı.o derece. ++ yakıtları muazzam... 7-8lt/100km yakıyorlar.araba gıbı. ama s.ıcınde 600luklerle felan yurursun :)

**cbr 125r . yenı kasası 250cc ıle aynı. ss baslangıc ıcın en ıdeallerden. 250r ın her platformda yarısı dusun. performans-yakıt vs. sadece servıs olarak neredeyse aynı tutar.



*2teker olayı ıcın sabırsızlanıyorum ben de .subat gıbı motorumu alıp,ısıme gıdıp gelecegım her gun :) (ısım evden 5km uzakta ve hıc trafık yok.askerıye ıcı )

KAKIRMAN

#15
You are not allowed to view links. Register or Login
The Machina List

1998 | Alfa Romeo 145 | 1.6 TS
2001 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2011 | Alfa Romeo Giulietta | Sport Pack 1 | 1.6 JTD
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2006 | Alfa Romeo GT | 2.0 TS
2011 | Alfa Romeo 159 |1.7 TBI
***
2005 | Peugeot 206 | 1.4 HDI | Panoramic
2017 | Peugeot 2008 |  1.6 HDI |Allure

evrenalpar

#16
Benim de hayalimdir, güzel bi scooter alıp, onla işe gidip gelmek..

Ama pek olabilitesi yok gibi maalesef..

206GTI (2003-2008)
A3 1.6 (2008-2010)
Giulietta M.Air (2010-2012)
Honda CR-V (2012-2013)
Audi A3 1.6TDI S-Tronic (2013 - 2016)
Alfa Romeo 159 1.9JTD SW (2016 -2017)
Giulietta M.Air TCT (2017-...)

Sercan Keklik

#17
banada sunu alalım :)

You are not allowed to view links. Register or Login

veya bunu

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

KAKIRMAN

#18
Sercan üst limit dersen B-King var Suzuki B-King ama nasıl kullanılır bilemem...:))
You are not allowed to view links. Register or Login

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>


Edited by - KAKIRMAN on 11/12/2011  13:01:09
The Machina List

1998 | Alfa Romeo 145 | 1.6 TS
2001 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2011 | Alfa Romeo Giulietta | Sport Pack 1 | 1.6 JTD
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2006 | Alfa Romeo GT | 2.0 TS
2011 | Alfa Romeo 159 |1.7 TBI
***
2005 | Peugeot 206 | 1.4 HDI | Panoramic
2017 | Peugeot 2008 |  1.6 HDI |Allure

emin

#19
quote:

ben de dun gırdım sınava :)
sımdıden hayırlı olsun ehlıyetın.


baslangıc olarak ben de cok kararsızım.
 buyuk ıhtımal ss alacagım ama tourıng-enduro  hele s.tourıngler de cezbetmıyor degıl :)
 
**nınja 250r en cezbedenı (33bg,2sılındır vs.) lakın z-moto'dan herkes sıkayetcı-servıs sıkıntısı var.ınsan hayır da dıyemıyor gercı.

**kanunı gt250r servısı-parcası bol ve ucuz.+650 lık ıle aynı grenaja ve arka tekere(160 yanılmıyorsam.) sahıp.hıc 250cc gıbı degıl yanı.lakın oncekı serılerı cok sorunlu cıkmıs.krank kırmıs paso vs.ınsan guvenemıyor
+honda ıle aynı para?

**cbr250r en genıs servıs agına sahıp.26bg ve tek sılındır. kawa ve gt kadar hırcın degıl ama overall olarak en ıdealı.

**cbf 150/ cbf-cbx 250 herkesın al basla dedıgı,satarken en az zorlanacagın temızını en rahat bulacagın motorlar. yakıtı az. servısı bol. performansları ıdeal. tek eksılerı sekıl semal leşşş :):) daha dogrusu ben begenmıyorum tarzlarını. cbf manyakları-forumları da yok degıl.

**f650 gs/cs. 650 dıyınce gozun korkmasın.kesınlıkle 250cc SS ler kadar hırcın degıl. tek sılındır. uzun yol motoru. pıyasada cok var. yakıtı cok az. bmw oldugu ıcın de gercekten konforlu-dayanıklı ve donanımlı. bahsettıgım motorlar arasında elcık ısıtma-abs vs ye sahıp tek motor. (eger arastırma yapmıssan adam akıllı motorcuların cogu tek kazasını abs'sız motorlarda yapmıs :))

**yzf r 125 var. 125lıklerı en sekıllısı. 8ın ustundekı satıs rakamı ve performansı eksıklerı.

**aprılıa rs 125 lıkler var.bunlarda 2 zamanlı.dehset gıdıyorlar.sekıllerı de guzel. lakın parcaları fecı pahalı. 7.000lıralık motor kaza yapıp grenajları 7000lıra tutabılır yanı.o derece. ++ yakıtları muazzam... 7-8lt/100km yakıyorlar.araba gıbı. ama s.ıcınde 600luklerle felan yurursun :)

**cbr 125r . yenı kasası 250cc ıle aynı. ss baslangıc ıcın en ıdeallerden. 250r ın her platformda yarısı dusun. performans-yakıt vs. sadece servıs olarak neredeyse aynı tutar.



*2teker olayı ıcın sabırsızlanıyorum ben de .subat gıbı motorumu alıp,ısıme gıdıp gelecegım her gun :) (ısım evden 5km uzakta ve hıc trafık yok.askerıye ıcı )



ayrıntılı bilgi için teşekkürler benimiçin ilk aşamada en az masrafla ve rahat tecrübe edebileceğim kısıtlı bir motor lazım SS'leri bunun için düşünmüyorum. şekil konusunda cbf bence de rezalet, ama bir sene buna tahammül edip temiz ikinci el bulup rahat satmayı daha çok önemsiyorum.

ybr 125'lerin yuvarlak farlı olanları hoşuma gidiyor ama cbf150'nin artıları daha fazla diye biliyorum. Aslında fazla birşey de bildiğim yok onun için kullanırken öğrenebileceğim, bilmediğim özelliklere para vermeyeceğim bir motor istiyorum.

bmw motorların üzerinde durabilir miyim motoru taşıyabilir miyim bunlara da bakmak lazım sonuçta, boy167 kilo53 =) onların bir eğitimi vardı geçen arkadaşım katıldı, belki oraya katılıp deneyebilirim.
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

fevkalbeser12

#20
Emin, cbf kupon motordur. Hiç sıkıntı çekmezsin motorda. Ayrıca başlangıç için daha iyi bi motor seçilemez tipide fena değil. Bmw motorlar içinse, bi ara arkadaşım motorunu bende bırakmıştı 1 ay kadar. Bmw nin 1200 lük bi motoruydu chopper tarzıydı. Motor, makina olarak müthiş bi makina ama birşeyler eksikti hani ruhu yoktu sanki makinanın. Sesi falan çok mekanikti gürlemiyordu honda gibi.
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

wolrath

#21
aman ha.bı chopper hayranının yanında ruh yoktu felan deme sakın :) adamlar ayrı bır  dunya ama kesınlıkle bana gore degıl ve manevraları cok zor.sehırıcınde sac bas yolarsın hele kı ıstanbulda.

ses olarak gurlemekten kastın bır ss kadar cıgırmaz elbette devırden dolayı ama v2 sesı de baskadır ;)


emın: ybr de zarar ettırmez.felaket sayıda var pıyasada. dedıklerınde haklısın. baslangıc ıcın en onemlı seylerden bırı de grenaj olayı. ss lerın hepsı grenajı bol, suslu aletler .allah korusun dustun ettın vs hep zarar.ogrenmek ıcın rısklı motorlar.

egıtım olarak Honda surdırek suan. stage 7'ye kadar egıtımlerı var. cbf 150-500-1000 ıle egıtım verıyorlar. muhtemelen 3. sevıyeye kadar alman yeterlı olur bu da 150 belkı 500cc ye tekabul eder. egıtımler sırasında bıle kendını yetıstırıp dırek 500-600 le baslayabılırsın. lakın 3 ay kadar sıra var dıye bılıyorum. benım lojman artım var.sureklı duzyol gıdıp kendımı deneyecegım-trafıge cıkmadan pratık yapacagım ama ıstanbul'da olsam kesınlıkle egıtım almadan vıteslı motora baslamazdım.

Edited by - wolrath on 11/12/2011  19:17:03

emin

#22
Gittiğim kursta Enis izci diye bir hoca var. İstanbul Park'ın otoparkında eğitim veriyorlar ulaşımı onlar sağlıyor. 5 saat sürüyor eğitim ve maksimum iki kişiyle yapılıyor. Honda'nınkiler daha kalabalık diye biliyorum fiyat olarak da biraz daha pahallı.

Aynen grenaj olayı kafamı kurcalıyor, cbfi bir de koruma demirli taşıma çantalı falan bulursam süper olur.

İstanbul'da benim de trafiğe çıkasım yok gece geç saatlerde mahallede turlayabilirim, ortalık sakinken. Yaza kadar alıştırma yaparım.
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

obasar

#23
Ben teafikten kacmak icin vespa gt 250 kullaniyorum. Maa ducari monster almayida dusunuyorum.
Alfa Romeo GT 2.0 Selespeed
Alfa Romeo Mito 1.4 TCT Sportivo
Alfa Romeo 156 1.9 JTD

emin

#24
Karşınızda Monster Ailesi...

Miguel Galluzzi tarafından 90 yılında tasarlanan ilk Monster?ın üretim planları yapılırken kağıt üzerindeki projelerin sonunda basitçe ?Şaseye bağlı İki teker arasında bir motor ve üstünde benzin deposu? bileşenlerinin apaçık ortada olacağı bir model tasarlandı. İşte bu basit tarifle yola çıkıldı,1992 yılında Cologne Motor Show?da Ducati standında 900cc?lik ilk Monster tanıtıldı.

1993 Yılındaki ilk Monster
Register or Login" border=0>

Bu model kullanıcılar tarafından birçok eleştiriye maruz kaldı. Bu motosiklet kullanıcılarının pek de alışık olmadığı çizgilere sahip bir motordu. Ancak herkesin ortak fikri park halinde bile güçlü bir duruşu olduğuydu. Monster bir yıl sonra üretilip caddelere bırakıldı.1993 yılında "evolotion of a classic? sloganı ile 130.000 adet üretilip Almanya, Amerika ve İsviçre ye ilk olarak satılan bu seri klasik çizgilerin üzerindeki kaslı yapısı ile motor tutkunlarının gözdesi haline geldi. İlk Monster 900cc ?L? motor tipine sahipti. 7000 devirde 53HP güç üretebilen model yağ ve hava soğutma kullanıyordu. Tıpkı basit ama çekici tasarımı gibi Basitce tasarlanan Ducati modellerindeki motor çalışma prensibini Ducati yine basitçe tanımlamış ?Hava + Benzin = Güç?. 2004 yılına kadar 21 farklı modelde Monster üretildi. Monsterların bir değişik özelliği de neredeyse her yıl çıkan modelin bir öncekinden minikte olsa farklar bulundurması. Kendi motorlarını aksesuar yönünden çok iyi destekleyen Ducati hiçbir firmanın yapmadığı bir uygulama yapıyor. Ducati?niz için fabrika tarafından üretilmiş air brush benzin deposu, karbon fiber parçalar almanız bile mümkün.

Monster ailesi
Register or Login" border=0>

2008 yılında 696 modeli doğdu
Register or Login" border=0>
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695