Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Alınık 145 veya Muadili

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

erdem1904

Adam terleyince kayıyor diye kaplattığını söylemişti... Elleri çok terliyorsa mantıklı.. Ama estetik açıdan mk1'in sade ve klasik göğsüyle çok güzel duruyor bu set... oldschool görüntüsünü pekiştiriyor.. Sevmeyeni de çok tabi..  ;)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

alihsans

İsmet'ten bugün hiç ses çıkmadı. En son dün gece Cevizlidere'de Hüdai'sine bırakmıştım. Halen eve gitmeye çalışıyor olabilir mi?  :'(
Hayatta en hakiki mürşit ilimdir.

Everybody should drive a Mini, everybody should own a Mini at some point or you're incomplete as a human being. JAMES MAY

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login
İsmet'ten bugün hiç ses çıkmadı. En son dün gece Cevizlidere'de Hüdai'sine bırakmıştım. Halen eve gitmeye çalışıyor olabilir mi?  :'(

over-ride moda aldıysa şuan Antalya da falandır abi  :haydi:

alihsans

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
İsmet'ten bugün hiç ses çıkmadı. En son dün gece Cevizlidere'de Hüdai'sine bırakmıştım. Halen eve gitmeye çalışıyor olabilir mi?  :'(

over-ride moda aldıysa şuan Antalya da falandır abi  :haydi:
Lütfen ama... Hakkını yemeyelim. Beygir mi bu efendim? Over-Drive.
Hayatta en hakiki mürşit ilimdir.

Everybody should drive a Mini, everybody should own a Mini at some point or you're incomplete as a human being. JAMES MAY

ismet

Kusadasi'ndanherkese selamlar arkadaslar 8) :serefe: :haydi: :alfisti:
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

Gouki

You are not allowed to view links. Register or Login
over-ride moda aldıysa şuan Antalya da falandır abi  :haydi:

:haydi: :rock:

blackgear

You are not allowed to view links. Register or Login
Kusadasi'ndanherkese selamlar arkadaslar 8) :serefe: :haydi: :alfisti:

:alkis: :alkis: Sana akşam dedik ki OD-Off kullan şu arabayı :D

Şaka bir yana hüdainin fotoğraflarını bekliyoruz ;) (Çok merakla olmasa da, yine paylaşırsan niye paylaştın demeyiz yani :p :D)

ismet

Aklimda var bir seyler :) yarin ya da pzt paylasicam...
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

ismet

yaptığım ilk testlerde şehir içi ortalama yakıt tüketimi 40 kuruş civarı.. beklediğimden bir fırt yüksek oldu.. gerçi çok net bir ölçüm olmadı o yüzden testi tekrarlayacağım..
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

tolga_ozhan

#534
Maalesef 11.000 TL'ye kaçırdığımız araba bu. Hani bahsetmiştim. Canlı canlı görüp çok beğenmiştim. Hatta  kaça alındığını bilmesek şu an yazan fiyatına bile uygun diyenler çıkacaktır :( :(

You are not allowed to view links. Register or Login

Hatta şu kadar söyleyeyim. mk1 156 düşünen varsa bu fiyata bile bu arabayı ciddi ciddi düşünsün. Piyasadaki en temizlerden birisi. Elden kaçtıktan sonra son bakımlarına falan bir göz attım da... :(

egeozal1

Bu aracı son kaça bırakırlar acaba? Bir abimize düşünüyoruz.

ismet

You are not allowed to view links. Register or Login
Maalesef 11.000 TL'ye kaçırdığımız araba bu. Hani bahsetmiştim. Canlı canlı görüp çok beğenmiştim. Hatta  kaça alındığını bilmesek şu an yazan fiyatına bile uygun diyenler çıkacaktır :( :(

You are not allowed to view links. Register or Login

Hatta şu kadar söyleyeyim. mk1 156 düşünen varsa bu fiyata bile bu arabayı ciddi ciddi düşünsün. Piyasadaki en temizlerden birisi. Elden kaçtıktan sonra son bakımlarına falan bir göz attım da... :(

Tolga yarama tuz bastın yeminle :'( hayırlısı olsun diyelim, kısmet değilmiş. hüdai'yi bir süre kullandıktan sonra farkettim ki 145 alsam ciddi sıkıntılar yaşarmışım (bagaj vb. olaylarından ötürü). durumları toparlarsam kafamda mk1 156 var ama hayırlısı diyelim.

Ankara'daki 12.500'den ilana çıkan da satılmış sanırım, ilan pasif.
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

fevkalbeser12

You are not allowed to view links. Register or Login
Kusadasi'ndanherkese selamlar arkadaslar 8) :serefe: :haydi: :alfisti:
İsmet sen kuşadasında mısın?
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

ismet

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Kusadasi'ndanherkese selamlar arkadaslar 8) :serefe: :haydi: :alfisti:
İsmet sen kuşadasında mısın?

ankaradayım abi
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

fevkalbeser12

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Kusadasi'ndanherkese selamlar arkadaslar 8) :serefe: :haydi: :alfisti:
İsmet sen kuşadasında mısın?
Ankaralı olduğunu biliyorumda hani öyle tatile falan mı geldin dicektim?

ankaradayım abi
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

ismet

haa anladım abi, yok hayır hala ankara'dayım. izmir taraflarına gelsem telefonlarınız rahat durmaz zaten  :haydi: :alfisti:
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

dragut

Güzel memleket İzmir beklesin beni! Haftasonu oradayım :D

"Alfa sevgisi"

dragut

Bu arada İzmir Sanat Merkezi'nde pazar günü 15:00'da Banu Avar'ın söyleşisi var. Orada olacağım. İzmir'den gelmek isteyen arkadaşlar olursa hem beraber katılmış, hem de tanışmış oluruz.
"Alfa sevgisi"

fevkalbeser12

İzmire gelen, selçuğa gelsin beni görsün:)
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

ismet

You are not allowed to view links. Register or Login
İzmire gelen, selçuğa gelsin beni görsün:)

Turgut, Kemal'in dükkanda alfistiturkey üyelerine %75 indirim var. kaçmaz bence bu fırsat :p
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

dragut

You are not allowed to view links. Register or Login
İzmire gelen, selçuğa gelsin beni görsün:)

Kemal hocam zamanım çok dar; ama sizlere uyarsa pazar dediğim yerde görüşebiliriz.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
İzmire gelen, selçuğa gelsin beni görsün:)

Turgut, Kemal'in dükkanda alfistiturkey üyelerine %75 indirim var. kaçmaz bence bu fırsat :p

O zaman değerlendireyim bu durumu :)  :haydi:
"Alfa sevgisi"

Veloce

Konuyu takip edemedim ne oldu İsmet yok mu birşey hala?

blackgear

You are not allowed to view links. Register or Login
Konuyu takip edemedim ne oldu İsmet yok mu birşey hala?

Hüdai' den haberin var mı? Yani H.Ö mü, H.S mi abi beklediğin değişiklik? :D

ismet

abi çok sağlam bir 156 kaçırdım. bütçeme uygun temiz 145 bulamadım. durumlar düzelirse elden kolay çıkartabileceğim bir hyundai accent (97 otomatik) aldım ben de.

şimdilik gayet memnunum.
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

ismet

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Konuyu takip edemedim ne oldu İsmet yok mu birşey hala?

Hüdai' den haberin var mı? Yani H.Ö mü, H.S mi abi beklediğin değişiklik? :D

hüdai'yi henüz fotolayamadım, fotolayınca konusunu açarım :p
I am the master of my fate
I am the captain of my soul