Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Satılık 159

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Alfadanadam

Ah Kemal Fevkal ah demek geçiyor içimden....

erhankocabas

Başlığı ilk günden beri takip ediyorum, çok temiz bir araç, umarım hakeden biri alır. Bizim araçlarda temizini bulmak çok zor kendim ararken donanımlı + temiz çok bekledim. İstanbuldan bursalara kadar gittim.. 2 ayın sonunda kısmet oldu.
Şimdi arayanlar aracınızın kıymetini anlayamıyorlar..
Ciddi olanlar varsa araç satışını beklemeyip kredi çekip alabilirler. Satış olunca da  kapatırlar. Ayda yılda bir düşüyor böyle 159'lar.

Renault clio dizel otomatiğin 55 bin olduğu ülkede araçlarımız çok revaçta şuan.
Alfa 159 1.9 JTDm Distinctive Plus  - Q-tronic

fevkalbeser12

You are not allowed to view links. Register or Login
Ah Kemal Fevkal ah demek geçiyor içimden....
Bülent abi bende kahroluyorum:( Cidden çok üzüldüm ama ne yapalım kader kısmet artık olmazsa senin Giu ile takaslarız:)
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

Alfadanadam

Yok Kemalim, kapattım o defteri :)

Utku

Doğu insanına tekrar saygı duydum bugün.
Üzülenin malı, gülene hayır getirmez diyerek istediğim rakamdan fazlasını ödeyip, bir kilo da baklava verip hiçbir servise baktırmadan, hatta kendisi bile araca doğru düzgün bakmadan, havaalanından doğruca notere gidildi ve aracı alıp gitti arkadaş..

Yeni plakası da 27 alf 27 olacakmış..

Kilitlenebilir başlık

2003 147 1.6 Twinspark
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic
2005 156 2.0 Selespeed
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic

Deniz

Utku gözün aydın hayırlara vesile olur inşallah sıkıntından kurtulursun
 

Alfadanadam

Çok saygı duydum ben de hassasiyetine. Helal olsun. İnşallah üyemiz olur da şifaen de olsa tanışırız.

max-ime


Bir hayırlı olsunda buradan olsun.

Umarım bulursun gönlüne göre 2.0 manuel :)

Kutay

Hayırlı olsun utku.
[url="https://hizliresim.com/2bAebA"]https://hizliresim.com/2bAebA[/url]

98" 156 1.6
99" 156 2.0
99" 166 3.0 Sportronic

Gouki