Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Araç Sorgulamaları

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ALFAŞK

alfin servis benim de düzenli servisim di oraya baktırmaya gideceğim zaten
ama olur ya satan buradadır veya bilen birisi vardır diye yazdım  :D
''Aslında Herkes Alfa' sını arar, şanslı olanlar bulur.''

ArinFırat

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
fiyatı düşük veriyorlar arandığında hiç bir hatası yok sadece bel altı boya var 10 numara araç gel gör gidiyorsun expertize sokuyorsun bir dünya şey çıkıyor eeee bu fiyata bu kadar diyorlar...işte o an adamın ağzını burnunu kıracaksın orda  >:D

Fiyatı zaten düşük veriyorsan hatasınıda açık açık yazman lazım. İşine gelen arar gelmeyen aramaz :) Ben mk2 156 SS'i 20.000 tl ye sadece 1 detayı ilgilenenlere birebir ileterek herşeyini açıkça yazarak sattım. Böylece uğraşmamışta oluyorsun. Alacak adam ona göre seni arıyor vaktini alıyor.

adını vermiyeyim şimdi ama alfa servisi olan birisinden araç almaya kalktım sağolsun alfisti ailesine sordum arkadaşın birisi o araca talip olmuş bana söylenenlerin aynısını onada söylemiş fakat ekspertize sokulduğunda şaselerde oynama olduğu çıkmış şimdi ne demeli buna,birde alfa servisi olacak yazıktır günahtır arkadaş

Söylediğiniz ekspertizi yapan usta'da iki gün sonra aslında şaselerde falan oynama olmadığını kendide kabul etti.

Şu cümleye takıldım, bize yalan mı söylendi yani? Nasıl oldu bu olay.

Bende bilmiyordum bu anlatacağımı.
Araç 3-4 ay kadar önce yeni asfalt dökülmüş bir yola girmiş. Altı ve davlumbazların içi yer yer zift olmuş. Lifte kaldırınca hala etkileri gözüküyor. Arkadaş temizletmeye götürmüş. Adamlar temizlemek için bir ilaç atmışlar. Davlumbazların aralıklarından motor bölümünün sağ ve sol kısmınıda zift geldği için, kaputu açıp çamurlukların içine gelen yerlerede ilaç atmışlar. Sonra aracın altını ve davlumbaz içlerini tazyikli su ile yıkamışlar. Fakat motor bölümüne bu kadar tazyik sıkamadıkları için ilaç kalıntıları kulenin ön tarafına denk gelen, o gün Zeki Usta'nın gösterdiği yerlerde kalmış. Zeki Usta boyanın o bölgedeki pütürüne bakarak burası boyalı, burası boyalı ise kule de oynama var demişti.
Ekspertiz'den iki gün sonra Zeki Usta, Güngör Usta'nın yanına geldi. Aracın konusu açılınca Güngör Usta "abi şaside oynama var demişsin,  biz yok diyebiliyoruz. Sen nereden anladın, göster bilelim, insanlara ona göre anlatalım" dedi. Zeki Usta gördüğünü gösterdi, Güngör Usta bunun ilaç kalıntısı olduğunu gösterdi ve aynı kalıntının motor üst kapağında falan oldunu ve daha bir çok başka alakasız yerde olduğunu gösterince (mesela arka davlumbaz içleri) Zeki Usta evet harbiden kule'de şasi'de birşey yok dedi.
Yukarıda da yazdığım gibi iş işten geçti, senin arkadaş içinde belki araç hayırlı değildi.

Sizden tam bir hafta önce başkaları gelmişti araç için ekspertize. O zaman ki kişi Sportivo'ya götürmek istedi ekspertiz için. Yılmaz Usta'da boya ölçer ile ve tecrübesi ile baktı araca. Ona göre şaseler tertemizdi. Hatta alıcıya klima radyatörü ve su radyatörü bile fabrikanın tamış oldukları olduğunu gösterdi (onları tutan civatalarda anahtar izi yoktu). Radyatörüne birşey olmamış arabanın, ön taraftan şasisine zaten bakmaya bile gerek yok :)

Zeki Usta'nın yanında da saygısızlık yapıp size, "bir hafta önce Yılmaz Usta baktı, şaseler temiz" demek olmazdı.

Yukarıda cevap verdiğim arkadaş, araç için telefon ettiğinde üstüste "boya-değişen, boya değişen" dediğinde Güngör Usta "kardeşim bizim araç sana satılık değil" dedi bildiğim kadarıyla. Bende olsam aynısını yapardım.

Ne diyeyim üzüldüm, arkadaş bana expertiz sonucunu sordu ben de çıkanı yazdım.

Yok canım üzülecek birşey yok :)
Sen bildiğini söyledin, doğru olanı yaptın.
Benim gibi boya ve hasar kaydı takıntısı olmayanlar için fiyat olarak ideal bir 159..motorunda yürüründe sorun olmasın yeter.sac boyalıymış değişmişmiş umurumda değil,sonuçta biniciyim..156 ile takas düşünürmü acaba bilginiz varmı @tolga_ozhan ?

ArinFırat

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
fiyatı düşük veriyorlar arandığında hiç bir hatası yok sadece bel altı boya var 10 numara araç gel gör gidiyorsun expertize sokuyorsun bir dünya şey çıkıyor eeee bu fiyata bu kadar diyorlar...işte o an adamın ağzını burnunu kıracaksın orda  >:D

Fiyatı zaten düşük veriyorsan hatasınıda açık açık yazman lazım. İşine gelen arar gelmeyen aramaz :) Ben mk2 156 SS'i 20.000 tl ye sadece 1 detayı ilgilenenlere birebir ileterek herşeyini açıkça yazarak sattım. Böylece uğraşmamışta oluyorsun. Alacak adam ona göre seni arıyor vaktini alıyor.

adını vermiyeyim şimdi ama alfa servisi olan birisinden araç almaya kalktım sağolsun alfisti ailesine sordum arkadaşın birisi o araca talip olmuş bana söylenenlerin aynısını onada söylemiş fakat ekspertize sokulduğunda şaselerde oynama olduğu çıkmış şimdi ne demeli buna,birde alfa servisi olacak yazıktır günahtır arkadaş

Söylediğiniz ekspertizi yapan usta'da iki gün sonra aslında şaselerde falan oynama olmadığını kendide kabul etti.

Şu cümleye takıldım, bize yalan mı söylendi yani? Nasıl oldu bu olay.

Bende bilmiyordum bu anlatacağımı.
Araç 3-4 ay kadar önce yeni asfalt dökülmüş bir yola girmiş. Altı ve davlumbazların içi yer yer zift olmuş. Lifte kaldırınca hala etkileri gözüküyor. Arkadaş temizletmeye götürmüş. Adamlar temizlemek için bir ilaç atmışlar. Davlumbazların aralıklarından motor bölümünün sağ ve sol kısmınıda zift geldği için, kaputu açıp çamurlukların içine gelen yerlerede ilaç atmışlar. Sonra aracın altını ve davlumbaz içlerini tazyikli su ile yıkamışlar. Fakat motor bölümüne bu kadar tazyik sıkamadıkları için ilaç kalıntıları kulenin ön tarafına denk gelen, o gün Zeki Usta'nın gösterdiği yerlerde kalmış. Zeki Usta boyanın o bölgedeki pütürüne bakarak burası boyalı, burası boyalı ise kule de oynama var demişti.
Ekspertiz'den iki gün sonra Zeki Usta, Güngör Usta'nın yanına geldi. Aracın konusu açılınca Güngör Usta "abi şaside oynama var demişsin,  biz yok diyebiliyoruz. Sen nereden anladın, göster bilelim, insanlara ona göre anlatalım" dedi. Zeki Usta gördüğünü gösterdi, Güngör Usta bunun ilaç kalıntısı olduğunu gösterdi ve aynı kalıntının motor üst kapağında falan oldunu ve daha bir çok başka alakasız yerde olduğunu gösterince (mesela arka davlumbaz içleri) Zeki Usta evet harbiden kule'de şasi'de birşey yok dedi.
Yukarıda da yazdığım gibi iş işten geçti, senin arkadaş içinde belki araç hayırlı değildi.

Sizden tam bir hafta önce başkaları gelmişti araç için ekspertize. O zaman ki kişi Sportivo'ya götürmek istedi ekspertiz için. Yılmaz Usta'da boya ölçer ile ve tecrübesi ile baktı araca. Ona göre şaseler tertemizdi. Hatta alıcıya klima radyatörü ve su radyatörü bile fabrikanın tamış oldukları olduğunu gösterdi (onları tutan civatalarda anahtar izi yoktu). Radyatörüne birşey olmamış arabanın, ön taraftan şasisine zaten bakmaya bile gerek yok :)

Zeki Usta'nın yanında da saygısızlık yapıp size, "bir hafta önce Yılmaz Usta baktı, şaseler temiz" demek olmazdı.

Yukarıda cevap verdiğim arkadaş, araç için telefon ettiğinde üstüste "boya-değişen, boya değişen" dediğinde Güngör Usta "kardeşim bizim araç sana satılık değil" dedi bildiğim kadarıyla. Bende olsam aynısını yapardım.

Ne diyeyim üzüldüm, arkadaş bana expertiz sonucunu sordu ben de çıkanı yazdım.

Yok canım üzülecek birşey yok :)
Sen bildiğini söyledin, doğru olanı yaptın.
Benim gibi boya ve hasar kaydı takıntısı olmayanlar için fiyat olarak ideal bir 159..motorunda yürüründe sorun olmasın yeter.sac boyalıymış değişmişmiş umurumda değil,sonuçta biniciyim..156 ile takas düşünürmü acaba bilginiz varmı @tolga_ozhan ?

tolga_ozhan


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
fiyatı düşük veriyorlar arandığında hiç bir hatası yok sadece bel altı boya var 10 numara araç gel gör gidiyorsun expertize sokuyorsun bir dünya şey çıkıyor eeee bu fiyata bu kadar diyorlar...işte o an adamın ağzını burnunu kıracaksın orda  >:D

Fiyatı zaten düşük veriyorsan hatasınıda açık açık yazman lazım. İşine gelen arar gelmeyen aramaz :) Ben mk2 156 SS'i 20.000 tl ye sadece 1 detayı ilgilenenlere birebir ileterek herşeyini açıkça yazarak sattım. Böylece uğraşmamışta oluyorsun. Alacak adam ona göre seni arıyor vaktini alıyor.

adını vermiyeyim şimdi ama alfa servisi olan birisinden araç almaya kalktım sağolsun alfisti ailesine sordum arkadaşın birisi o araca talip olmuş bana söylenenlerin aynısını onada söylemiş fakat ekspertize sokulduğunda şaselerde oynama olduğu çıkmış şimdi ne demeli buna,birde alfa servisi olacak yazıktır günahtır arkadaş

Söylediğiniz ekspertizi yapan usta'da iki gün sonra aslında şaselerde falan oynama olmadığını kendide kabul etti.

Şu cümleye takıldım, bize yalan mı söylendi yani? Nasıl oldu bu olay.

Bende bilmiyordum bu anlatacağımı.
Araç 3-4 ay kadar önce yeni asfalt dökülmüş bir yola girmiş. Altı ve davlumbazların içi yer yer zift olmuş. Lifte kaldırınca hala etkileri gözüküyor. Arkadaş temizletmeye götürmüş. Adamlar temizlemek için bir ilaç atmışlar. Davlumbazların aralıklarından motor bölümünün sağ ve sol kısmınıda zift geldği için, kaputu açıp çamurlukların içine gelen yerlerede ilaç atmışlar. Sonra aracın altını ve davlumbaz içlerini tazyikli su ile yıkamışlar. Fakat motor bölümüne bu kadar tazyik sıkamadıkları için ilaç kalıntıları kulenin ön tarafına denk gelen, o gün Zeki Usta'nın gösterdiği yerlerde kalmış. Zeki Usta boyanın o bölgedeki pütürüne bakarak burası boyalı, burası boyalı ise kule de oynama var demişti.
Ekspertiz'den iki gün sonra Zeki Usta, Güngör Usta'nın yanına geldi. Aracın konusu açılınca Güngör Usta "abi şaside oynama var demişsin,  biz yok diyebiliyoruz. Sen nereden anladın, göster bilelim, insanlara ona göre anlatalım" dedi. Zeki Usta gördüğünü gösterdi, Güngör Usta bunun ilaç kalıntısı olduğunu gösterdi ve aynı kalıntının motor üst kapağında falan oldunu ve daha bir çok başka alakasız yerde olduğunu gösterince (mesela arka davlumbaz içleri) Zeki Usta evet harbiden kule'de şasi'de birşey yok dedi.
Yukarıda da yazdığım gibi iş işten geçti, senin arkadaş içinde belki araç hayırlı değildi.

Sizden tam bir hafta önce başkaları gelmişti araç için ekspertize. O zaman ki kişi Sportivo'ya götürmek istedi ekspertiz için. Yılmaz Usta'da boya ölçer ile ve tecrübesi ile baktı araca. Ona göre şaseler tertemizdi. Hatta alıcıya klima radyatörü ve su radyatörü bile fabrikanın tamış oldukları olduğunu gösterdi (onları tutan civatalarda anahtar izi yoktu). Radyatörüne birşey olmamış arabanın, ön taraftan şasisine zaten bakmaya bile gerek yok :)

Zeki Usta'nın yanında da saygısızlık yapıp size, "bir hafta önce Yılmaz Usta baktı, şaseler temiz" demek olmazdı.

Yukarıda cevap verdiğim arkadaş, araç için telefon ettiğinde üstüste "boya-değişen, boya değişen" dediğinde Güngör Usta "kardeşim bizim araç sana satılık değil" dedi bildiğim kadarıyla. Bende olsam aynısını yapardım.

Ne diyeyim üzüldüm, arkadaş bana expertiz sonucunu sordu ben de çıkanı yazdım.

Yok canım üzülecek birşey yok :)
Sen bildiğini söyledin, doğru olanı yaptın.
Benim gibi boya ve hasar kaydı takıntısı olmayanlar için fiyat olarak ideal bir 159..motorunda yürüründe sorun olmasın yeter.sac boyalıymış değişmişmiş umurumda değil,sonuçta biniciyim..156 ile takas düşünürmü acaba bilginiz varmı @tolga_ozhan ?

Araç maalesef 159 değil. 147

ismet

#178187142 bu araç adam olur mu, olursa kaça olur? :)
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

ozoozo


You are not allowed to view links. Register or Login
#178187142 bu araç adam olur mu, olursa kaça olur? :)

Oğuza mesaj at abi istersen seni bilgilendirir.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

bafralfa

Ben olsam hiç uğraşmam astarı yüzünü geçer daha yazılmayan neler vardır neler...
2007 Alfa 159 JTD Q-tronic [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Siyah + Siyah Deri

ismet

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
#178187142 bu araç adam olur mu, olursa kaça olur? :)
Oğuza mesaj at abi istersen seni bilgilendirir.

Ara ara Oğuz ü taciz ettiğim için, bu aracı da sırf meraktan sorduğumdan ortaya yazmak istedim
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

OğuzCanAlantor

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
#178187142 bu araç adam olur mu, olursa kaça olur? :)
Oğuza mesaj at abi istersen seni bilgilendirir.

Ara ara Oğuz ü taciz ettiğim için, bu aracı da sırf meraktan sorduğumdan ortaya yazmak istedim

Estağfurullah Abi istediğin zaman sorabilirsin yardım edebilceğim birşey olursa her zaman yardımcı olurum.

Abi araca baktığımızda conta yakmış yazmış motor silindir .kapağı ne alemde ona bakmak lazım , eğer ordan düzgün çıkarsa motorsal masrafı 1000-2000 aralığında tutar ama bu bahsettiğim sadece conta için aracın fotoğraflarına bakınca sadece contayla kalıcak gibi durmuyor.

Kasaya baktığımızda önceden önden bir faaliyeti olmuş :D ama genel olarak kasayada o kadar kötü diyemeyiz , iyi bir ustaya önünü ayarlatmak vs gerekebilir.

Düşünülebilir ama 6-7 gibi alınırsa kendi istediğin gibi toplarsın motorundan girip kasadan çıkarsın hiç yoktan için rahat olur.

You are not allowed to view links. Register or Login

ismet

Teşekkür ederim Oğuz ilgin için. Ben mesela böyle bir araca girişecek olsam, dediğin gibi 8 9 civarına alıp sonra allah ne verdiyse girismeyi ve tam kafamdaki gibi bir araç toplamayı isterdim. Motoru komple elden gecirirdim hatta kozmetik olarak da girisirdim. 10-12 civarı bir paraya motor kaporta yürüyen ne varsa toplanır gibi görünüyor. Böylece acaba ne zaman problem çıkacak sorusu da aklımda yer etmezdi diye düşünüyorum. Sen ne dersin? @OguzCanAlantor
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

OğuzCanAlantor

You are not allowed to view links. Register or Login
Teşekkür ederim Oğuz ilgin için. Ben mesela böyle bir araca girişecek olsam, dediğin gibi 8 9 civarına alıp sonra allah ne verdiyse girismeyi ve tam kafamdaki gibi bir araç toplamayı isterdim. Motoru komple elden gecirirdim hatta kozmetik olarak da girisirdim. 10-12 civarı bir paraya motor kaporta yürüyen ne varsa toplanır gibi görünüyor. Böylece acaba ne zaman problem çıkacak sorusu da aklımda yer etmezdi diye düşünüyorum. Sen ne dersin? @OguzCanAlantor

Olabilir Abi proje aracı olur her kaydı kendin tutarsın neyin ne olduğunu bilirsin , kaportasal olarakda istediğini yaparsın 10-12 gibi bütçe harcanırsa güzel iddialı bir araç olur.

ArinFırat

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
fiyatı düşük veriyorlar arandığında hiç bir hatası yok sadece bel altı boya var 10 numara araç gel gör gidiyorsun expertize sokuyorsun bir dünya şey çıkıyor eeee bu fiyata bu kadar diyorlar...işte o an adamın ağzını burnunu kıracaksın orda  >:D

Fiyatı zaten düşük veriyorsan hatasınıda açık açık yazman lazım. İşine gelen arar gelmeyen aramaz :) Ben mk2 156 SS'i 20.000 tl ye sadece 1 detayı ilgilenenlere birebir ileterek herşeyini açıkça yazarak sattım. Böylece uğraşmamışta oluyorsun. Alacak adam ona göre seni arıyor vaktini alıyor.

adını vermiyeyim şimdi ama alfa servisi olan birisinden araç almaya kalktım sağolsun alfisti ailesine sordum arkadaşın birisi o araca talip olmuş bana söylenenlerin aynısını onada söylemiş fakat ekspertize sokulduğunda şaselerde oynama olduğu çıkmış şimdi ne demeli buna,birde alfa servisi olacak yazıktır günahtır arkadaş

Söylediğiniz ekspertizi yapan usta'da iki gün sonra aslında şaselerde falan oynama olmadığını kendide kabul etti.

Şu cümleye takıldım, bize yalan mı söylendi yani? Nasıl oldu bu olay.

Bende bilmiyordum bu anlatacağımı.
Araç 3-4 ay kadar önce yeni asfalt dökülmüş bir yola girmiş. Altı ve davlumbazların içi yer yer zift olmuş. Lifte kaldırınca hala etkileri gözüküyor. Arkadaş temizletmeye götürmüş. Adamlar temizlemek için bir ilaç atmışlar. Davlumbazların aralıklarından motor bölümünün sağ ve sol kısmınıda zift geldği için, kaputu açıp çamurlukların içine gelen yerlerede ilaç atmışlar. Sonra aracın altını ve davlumbaz içlerini tazyikli su ile yıkamışlar. Fakat motor bölümüne bu kadar tazyik sıkamadıkları için ilaç kalıntıları kulenin ön tarafına denk gelen, o gün Zeki Usta'nın gösterdiği yerlerde kalmış. Zeki Usta boyanın o bölgedeki pütürüne bakarak burası boyalı, burası boyalı ise kule de oynama var demişti.
Ekspertiz'den iki gün sonra Zeki Usta, Güngör Usta'nın yanına geldi. Aracın konusu açılınca Güngör Usta "abi şaside oynama var demişsin,  biz yok diyebiliyoruz. Sen nereden anladın, göster bilelim, insanlara ona göre anlatalım" dedi. Zeki Usta gördüğünü gösterdi, Güngör Usta bunun ilaç kalıntısı olduğunu gösterdi ve aynı kalıntının motor üst kapağında falan oldunu ve daha bir çok başka alakasız yerde olduğunu gösterince (mesela arka davlumbaz içleri) Zeki Usta evet harbiden kule'de şasi'de birşey yok dedi.
Yukarıda da yazdığım gibi iş işten geçti, senin arkadaş içinde belki araç hayırlı değildi.

Sizden tam bir hafta önce başkaları gelmişti araç için ekspertize. O zaman ki kişi Sportivo'ya götürmek istedi ekspertiz için. Yılmaz Usta'da boya ölçer ile ve tecrübesi ile baktı araca. Ona göre şaseler tertemizdi. Hatta alıcıya klima radyatörü ve su radyatörü bile fabrikanın tamış oldukları olduğunu gösterdi (onları tutan civatalarda anahtar izi yoktu). Radyatörüne birşey olmamış arabanın, ön taraftan şasisine zaten bakmaya bile gerek yok :)

Zeki Usta'nın yanında da saygısızlık yapıp size, "bir hafta önce Yılmaz Usta baktı, şaseler temiz" demek olmazdı.

Yukarıda cevap verdiğim arkadaş, araç için telefon ettiğinde üstüste "boya-değişen, boya değişen" dediğinde Güngör Usta "kardeşim bizim araç sana satılık değil" dedi bildiğim kadarıyla. Bende olsam aynısını yapardım.

Ne diyeyim üzüldüm, arkadaş bana expertiz sonucunu sordu ben de çıkanı yazdım.

Yok canım üzülecek birşey yok :)
Sen bildiğini söyledin, doğru olanı yaptın.
Benim gibi boya ve hasar kaydı takıntısı olmayanlar için fiyat olarak ideal bir 159..motorunda yürüründe sorun olmasın yeter.sac boyalıymış değişmişmiş umurumda değil,sonuçta biniciyim..156 ile takas düşünürmü acaba bilginiz varmı @tolga_ozhan ?

Araç maalesef 159 değil. 147
Pardon.Adana'daki 01 tk dan bahsediyorsunuz sandım.

ArinFırat

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
fiyatı düşük veriyorlar arandığında hiç bir hatası yok sadece bel altı boya var 10 numara araç gel gör gidiyorsun expertize sokuyorsun bir dünya şey çıkıyor eeee bu fiyata bu kadar diyorlar...işte o an adamın ağzını burnunu kıracaksın orda  >:D

Fiyatı zaten düşük veriyorsan hatasınıda açık açık yazman lazım. İşine gelen arar gelmeyen aramaz :) Ben mk2 156 SS'i 20.000 tl ye sadece 1 detayı ilgilenenlere birebir ileterek herşeyini açıkça yazarak sattım. Böylece uğraşmamışta oluyorsun. Alacak adam ona göre seni arıyor vaktini alıyor.

adını vermiyeyim şimdi ama alfa servisi olan birisinden araç almaya kalktım sağolsun alfisti ailesine sordum arkadaşın birisi o araca talip olmuş bana söylenenlerin aynısını onada söylemiş fakat ekspertize sokulduğunda şaselerde oynama olduğu çıkmış şimdi ne demeli buna,birde alfa servisi olacak yazıktır günahtır arkadaş

Söylediğiniz ekspertizi yapan usta'da iki gün sonra aslında şaselerde falan oynama olmadığını kendide kabul etti.

Şu cümleye takıldım, bize yalan mı söylendi yani? Nasıl oldu bu olay.

Bende bilmiyordum bu anlatacağımı.
Araç 3-4 ay kadar önce yeni asfalt dökülmüş bir yola girmiş. Altı ve davlumbazların içi yer yer zift olmuş. Lifte kaldırınca hala etkileri gözüküyor. Arkadaş temizletmeye götürmüş. Adamlar temizlemek için bir ilaç atmışlar. Davlumbazların aralıklarından motor bölümünün sağ ve sol kısmınıda zift geldği için, kaputu açıp çamurlukların içine gelen yerlerede ilaç atmışlar. Sonra aracın altını ve davlumbaz içlerini tazyikli su ile yıkamışlar. Fakat motor bölümüne bu kadar tazyik sıkamadıkları için ilaç kalıntıları kulenin ön tarafına denk gelen, o gün Zeki Usta'nın gösterdiği yerlerde kalmış. Zeki Usta boyanın o bölgedeki pütürüne bakarak burası boyalı, burası boyalı ise kule de oynama var demişti.
Ekspertiz'den iki gün sonra Zeki Usta, Güngör Usta'nın yanına geldi. Aracın konusu açılınca Güngör Usta "abi şaside oynama var demişsin,  biz yok diyebiliyoruz. Sen nereden anladın, göster bilelim, insanlara ona göre anlatalım" dedi. Zeki Usta gördüğünü gösterdi, Güngör Usta bunun ilaç kalıntısı olduğunu gösterdi ve aynı kalıntının motor üst kapağında falan oldunu ve daha bir çok başka alakasız yerde olduğunu gösterince (mesela arka davlumbaz içleri) Zeki Usta evet harbiden kule'de şasi'de birşey yok dedi.
Yukarıda da yazdığım gibi iş işten geçti, senin arkadaş içinde belki araç hayırlı değildi.

Sizden tam bir hafta önce başkaları gelmişti araç için ekspertize. O zaman ki kişi Sportivo'ya götürmek istedi ekspertiz için. Yılmaz Usta'da boya ölçer ile ve tecrübesi ile baktı araca. Ona göre şaseler tertemizdi. Hatta alıcıya klima radyatörü ve su radyatörü bile fabrikanın tamış oldukları olduğunu gösterdi (onları tutan civatalarda anahtar izi yoktu). Radyatörüne birşey olmamış arabanın, ön taraftan şasisine zaten bakmaya bile gerek yok :)

Zeki Usta'nın yanında da saygısızlık yapıp size, "bir hafta önce Yılmaz Usta baktı, şaseler temiz" demek olmazdı.

Yukarıda cevap verdiğim arkadaş, araç için telefon ettiğinde üstüste "boya-değişen, boya değişen" dediğinde Güngör Usta "kardeşim bizim araç sana satılık değil" dedi bildiğim kadarıyla. Bende olsam aynısını yapardım.

Ne diyeyim üzüldüm, arkadaş bana expertiz sonucunu sordu ben de çıkanı yazdım.

Yok canım üzülecek birşey yok :)
Sen bildiğini söyledin, doğru olanı yaptın.
Benim gibi boya ve hasar kaydı takıntısı olmayanlar için fiyat olarak ideal bir 159..motorunda yürüründe sorun olmasın yeter.sac boyalıymış değişmişmiş umurumda değil,sonuçta biniciyim..156 ile takas düşünürmü acaba bilginiz varmı @tolga_ozhan ?

Araç maalesef 159 değil. 147
Pardon.Adana'daki 01 tk dan bahsediyorsunuz sandım.

ugur_1903e

#1013
geçenlerde sormuştum arabayı, fiyat giderek düşüyor ilan açıklamasına "hasar kayıdı vardır" eklenmiş arkadaşların dediği gibi bu galeriden araba alırken iyice baktırmak lazım. Aytaç auto idi ismi galiba.

Kibitzer

You are not allowed to view links. Register or Login

Çok güzel duruyor. Aralık'ta sıfır için adam gibi bir fiyat alamazsam böyle bir tane denk getirmeye çalışacağım. Ne dersiniz? Kaça bırakırsa alınabilir?
2006 Hyundai Getz 1.5 VGT
2006 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2004 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2014 Alfa Romeo Giulietta 1.6 MJ
2013 BMW 1.16i
2015 Ford Kuga 1.5 Ecoboost
2011 Fiat Bravo 1.6 Multijet
2023 Alfa Romeo Tonale 1.5 Hybrid VGT

fevkalbeser12

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Çok güzel duruyor. Aralık'ta sıfır için adam gibi bir fiyat alamazsam böyle bir tane denk getirmeye çalışacağım. Ne dersiniz? Kaça bırakırsa alınabilir?
Gayet güzelmiş sıkı bi pazarlık yapılıp alınır bence. Birde dün Enriko Alibertiye gittim, ellerindeki test aracını satıyorlar 15.000 km de, 1.4 170 lik, distinctive donanım 60.000 lira dediler ama canlı parayla 55.000 liraya alınır. Birde araç 2012 model.
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

Kibitzer

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Çok güzel duruyor. Aralık'ta sıfır için adam gibi bir fiyat alamazsam böyle bir tane denk getirmeye çalışacağım. Ne dersiniz? Kaça bırakırsa alınabilir?
Gayet güzelmiş sıkı bi pazarlık yapılıp alınır bence. Birde dün Enriko Alibertiye gittim, ellerindeki test aracını satıyorlar 15.000 km de, 1.4 170 lik, distinctive donanım 60.000 lira dediler ama canlı parayla 55.000 liraya alınır. Birde araç 2012 model.

Yeni kasa(aslında makyaj ama kasa diyoruz nedense) ile gelen birkaç ufak teknoloji avantajı beni cezbediyor aslında. Blue&Me standart hale gelmiş ki bence olmazsa olmaz. Önceden opsiyon olarak alıyorduk. Standart hale geldi mi belli bir yıldan sonra. Ekran konusunda çok takıntılı değilim, eski de olsa yeni de olsa navigasyonlu alamayacağımıza göre ve navigasyonsuz ekranın çok da bir esprisi olmadığına göre ön planda değil. Ekran konusunda bilgisi olan arkadaşlar, ekranın ekstra bir getirisi var mı?

Dün bir arkadaş ile sahibindende giulietta ilanlarına baktık. "Giuliettaların koltukları tırt sanki" dedi. E haklı adam, koltuklar şahin koltuğu gibi gözüküyor. Çok fazla oturmadığım için konforu vs ile ilgili çok yorum yapamıyorum ama deri koltuk olmayanlar gerçekten kötü. Nerdeeeee 156'daki Alfatex koltuklar.
2006 Hyundai Getz 1.5 VGT
2006 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2004 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2014 Alfa Romeo Giulietta 1.6 MJ
2013 BMW 1.16i
2015 Ford Kuga 1.5 Ecoboost
2011 Fiat Bravo 1.6 Multijet
2023 Alfa Romeo Tonale 1.5 Hybrid VGT

chao

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Çok güzel duruyor. Aralık'ta sıfır için adam gibi bir fiyat alamazsam böyle bir tane denk getirmeye çalışacağım. Ne dersiniz? Kaça bırakırsa alınabilir?
Gayet güzelmiş sıkı bi pazarlık yapılıp alınır bence. Birde dün Enriko Alibertiye gittim, ellerindeki test aracını satıyorlar 15.000 km de, 1.4 170 lik, distinctive donanım 60.000 lira dediler ama canlı parayla 55.000 liraya alınır. Birde araç 2012 model.

Yeni kasa(aslında makyaj ama kasa diyoruz nedense) ile gelen birkaç ufak teknoloji avantajı beni cezbediyor aslında. Blue&Me standart hale gelmiş ki bence olmazsa olmaz. Önceden opsiyon olarak alıyorduk. Standart hale geldi mi belli bir yıldan sonra. Ekran konusunda çok takıntılı değilim, eski de olsa yeni de olsa navigasyonlu alamayacağımıza göre ve navigasyonsuz ekranın çok da bir esprisi olmadığına göre ön planda değil. Ekran konusunda bilgisi olan arkadaşlar, ekranın ekstra bir getirisi var mı?

Dün bir arkadaş ile sahibindende giulietta ilanlarına baktık. "Giuliettaların koltukları tırt sanki" dedi. E haklı adam, koltuklar şahin koltuğu gibi gözüküyor. Çok fazla oturmadığım için konforu vs ile ilgili çok yorum yapamıyorum ama deri koltuk olmayanlar gerçekten kötü. Nerdeeeee 156'daki Alfatex koltuklar.

navigasyonsuz ekranın dokunmatik ekran olması dışında çok bir özelliği yok, aslında ekranı ben de yeni araştırmaya başladım acaba farklı özellikleri var mı geri görüş kamerası bağlanabilir mi diye ama bilmiyorum, sanmıyorum da açıkçası ama araştıracağım.
MK1 'de yol bilgisayarı ayarları kadran ortasından yapılırken bunda neredeyse hepsi ekrandan yapılıyor.

konfor olarak çok konforlu koltukları, çok uzun km yol yapmama rağmen en ufak bir yorgunluk ya da rahatsızlık hissetmiyorum uzun yolda. Benim Giu koltukları ile ilgili tek sıkıntım şu; koltuğun ayarını bir türlü istediğim gibi yapamıyorum, bazen tam yapıyorum gibi oluyor eşim kullanıyor ya da yıkamacıda (ne gerek varsa) koltuğun açısını bozuyorlar baştan bir daha uğraş. Yani bir türlü en rahat oturuş pozisyonumu bulamadım.
2004 Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctinve
2013 Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB 120 Progression Pluse
2014 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtd Distinctive
2016 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtd Super TCT

Alfadanadam

Ben 159'dan daha rahat buluyorum koltuklarını. Bunda boy-kütle durumu etkili olabilir tabi. Benim keşke dediğim tek şey bel ayarı. Böyle bir arabada nasıl olmaz aklım almıyor.

chao

You are not allowed to view links. Register or Login
Ben 159'dan daha rahat buluyorum koltuklarını. Bunda boy-kütle durumu etkili olabilir tabi. Benim keşke dediğim tek şey bel ayarı. Böyle bir arabada nasıl olmaz aklım almıyor.

lineada bile elektrikli bel desteği var 1.6 multijet emotion plus paketlerde :) aynısından koysalarmış büyük rahatlık olurmuş :)
2004 Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctinve
2013 Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB 120 Progression Pluse
2014 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtd Distinctive
2016 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtd Super TCT

ozoozo

Bana göre çok rahat. 1.84 boy 96 kiloyum gayet rahat uzun yolda hiç eğilip bükülmeden sürüyorum. Kaldı ki ankaradan bir çıktığımda 6-7 saat non stop antepe yardırıyorum bir tek wc molası veriyorum, hiç yorulmadım.

Birde şu yıkamacı da oynuyorlar bende ayar oluyorum :D


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

alihsans

Bende bel desteği var. Uzun yolda da şehir içinde de gayet rahat ediyorum. Ben de koltuklarda yan desteğin yetersiz olduğunu düşünüyorum.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Hayatta en hakiki mürşit ilimdir.

Everybody should drive a Mini, everybody should own a Mini at some point or you're incomplete as a human being. JAMES MAY

tolga_ozhan

Ben de Giuliettanın koltuklarını konforsuz bulanlardanım. Sünger kalınlığı ve derinliği yetersiz. 3 saat kesintisiz kullanımdan sonra mahrem yerlerim ağrımaya başlamıştı.

a-y-k-u-t

You are not allowed to view links. Register or Login
araç nasıl arkadaşlar
yeni bir şey yaratacaksan eskiyi tamamen yok et!!

Kibitzer

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Çok güzel duruyor. Aralık'ta sıfır için adam gibi bir fiyat alamazsam böyle bir tane denk getirmeye çalışacağım. Ne dersiniz? Kaça bırakırsa alınabilir?

Satılmış bile. İlan kalkmış. Bu bayide birkaç tane daha var böyle aslında. Fakat en çok içime bu sinmişti. Kısmet diyelim naapalım  :(
2006 Hyundai Getz 1.5 VGT
2006 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2004 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2014 Alfa Romeo Giulietta 1.6 MJ
2013 BMW 1.16i
2015 Ford Kuga 1.5 Ecoboost
2011 Fiat Bravo 1.6 Multijet
2023 Alfa Romeo Tonale 1.5 Hybrid VGT