Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



35BSY10 Boost Project 156 Mk2 1.6TS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ATA


You are not allowed to view links. Register or Login
Bana bu sesler geçildiğim zamandaki sesleri hatırlattı:)

Şu an bariz daha hızlı kemal aga :D


Tapatalk
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

916GTV

maşallah maşallahhh :)

bovun markası nedir?

Doğa Tosun

"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

wolkanku

'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login


3 e kadar sarıyormuyuz bana mı öyle geldi :D Maşallah abi. Bov un sesi video daki gibi mi ? yani çok rahatsız edici değil gibi.

Aynen 2 sonuna kadar sarıyor. Basınç 0.45 falan civarında olduğu için BOV acayip çuflamıyor çok soft bir sesi var. Kabaca ayarlar bitti ince ayarları kaldı.

Stock motor
0.45 bar
60 mm throttle body
Haltech sprint 500 ecu
Methanol

Maşallah abi.  Methanol e girdiğini bilmiyordum ki iyiki girmişsin sanırım internaller stock haliyle sakata gelmemek için methanol iyi iş görüyordur :) bende surge ü kesmem lazım çaf çuf gidiyorum haliyle bov şart ama seste olsun istemiyorum Ata abi emmeye verirsin çıkışı falan dedi ama daha üzerine yoğunlaşamadık , senin bir tavsiyen var mıdır abi ? HKS alacağım sende olandan sanırım iş görür.

Methanol de belki bilirsin türk yapımı bosphorous innovation ın yaptığı var 800 lira falan ondan mı alsam diyorum çünkü aem in bildiğim kadarıyla dizel ve benzinlileri ayrılıyor , bosp da öyle değil gibi. Birde tam olarak + kaç alınır abi meth ile ?


OZO..!!!

OğuzCanAlantor

Maşallah çok güzel olmuş emeğe sağlık  :alkis: :nazar:

tunerviper

You are not allowed to view links. Register or Login
Verilen emeklere değmiş. Maşallah.  :nazar:
Daha uzun videolarda olur.  :kahve:

Teşekkürler. Tam bitsin işlerimiz çekeriz inş.

You are not allowed to view links. Register or Login
Kadran videosu bekliyorum heyecanla.

:nazar:

Bu hafta sonu inşallah


You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
Bana bu sesler geçildiğim zamandaki sesleri hatırlattı:)

Şu an bariz daha hızlı kemal aga :D


Tapatalk

Şu an bu sıkıştırma ve basınçta limit ayardayız.



You are not allowed to view links. Register or Login
maşallah maşallahhh :)

bovun markası nedir?

Teşekkürler. Hks ssqv 3



You are not allowed to view links. Register or Login
Çok iyi ya maşşallah abi  :nazar:

Teşekkürler kardeşim :arkadasim:



You are not allowed to view links. Register or Login
biraz daha zorlasan ateş edecek :)
:nazar:

Aslında ateş eder biraz yakıt ve ateşleme ile oynayarak fakat sağlıklı ayarlarda yürümesi ilk tercih  :)


You are not allowed to view links. Register or Login
Maşallah çok güzel olmuş emeğe sağlık  :alkis: :nazar:


Teşekkür ederim  :arkadasim:
Turbo Twin Spark

tunerviper

You are not allowed to view links. Register or Login

Maşallah abi.  Methanol e girdiğini bilmiyordum ki iyiki girmişsin sanırım internaller stock haliyle sakata gelmemek için methanol iyi iş görüyordur :) bende surge ü kesmem lazım çaf çuf gidiyorum haliyle bov şart ama seste olsun istemiyorum Ata abi emmeye verirsin çıkışı falan dedi ama daha üzerine yoğunlaşamadık , senin bir tavsiyen var mıdır abi ? HKS alacağım sende olandan sanırım iş görür.

Methanol de belki bilirsin türk yapımı bosphorous innovation ın yaptığı var 800 lira falan ondan mı alsam diyorum çünkü aem in bildiğim kadarıyla dizel ve benzinlileri ayrılıyor , bosp da öyle değil gibi. Birde tam olarak + kaç alınır abi meth ile ?


OZO..!!!

Methanolün acayip etkisi var .Normalde methanolsüz yaptığımız ayarda avans 12 üstünde vuruyordu. Methanol ile 20 ye kadar açabildik bu da büyük fark yaratıyor.

Ses istemiyorsan recirculating dump valve tipinde bir şey kullanabilirsin. boost boruları ile turbo hava emiş arasına girersen istediğin işi görecektir.

Aem de dizel benzinli ayrımı duymadım hiç ama kesin bir bilgim de yok. bosphorous biliyorum iş görür. Sadece su bile kullanman egtnin düşmesine bile yarar.
Turbo Twin Spark

Alfadanadam

Maaşallah Anıl, finişe bir tık kalmış :)

tunerviper


You are not allowed to view links. Register or Login
Maaşallah Anıl, finişe bir tık kalmış :)
Teşekkürler Bülent Abi. Evet az kaldı. Aslında bu kadar uzun sürmezdi ama kendi yapma isteğim ve zaman sıkıntısından dolayı uzadı.
Turbo Twin Spark

tunerviper

Turbo Twin Spark

milano 75

bravo diyorum,çok zor bi işi başardınız. tr de alfa turbolamak  :alkis:
delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

Murad

You are not allowed to view links. Register or Login


:alkis: :alkis:

Fatihob

..

Tolga033

 :yukari-ok: 0-100 kaç tam olarak,ölçme fırsatınız oldu mu.

tunerviper

You are not allowed to view links. Register or Login
bravo diyorum,çok zor bi işi başardınız. tr de alfa turbolamak  :alkis:
Teşekkürler  :clover:

You are not allowed to view links. Register or Login
Cuf cuf ne güzel öyle :clover:

Basınç 0.45 kanka. Stock motora daha fazla açmıyorum. Sıkıştırma düşürünce 1 bar :)
Turbo Twin Spark

tunerviper

You are not allowed to view links. Register or Login
:yukari-ok: 0-100 kaç tam olarak,ölçme fırsatınız oldu mu.

7.5 sn gibi. Safe ayarda bıraktık. Günlük kullanılabilecek tarzda yaptığım için araçta ne bir şey söküldü ne de bir donanım iptali var.
Bagaj alet dolu  :haydi:
Turbo Twin Spark

916GTV

Anıl hayırlı olsun dostum, daha da ilerilere taşıyacağından şüphem yok.

Basınç açmamakla şu an en güzelini yapıyorsun, önce güvenlik :)

tunerviper

You are not allowed to view links. Register or Login
Anıl hayırlı olsun dostum, daha da ilerilere taşıyacağından şüphem yok.

Basınç açmamakla şu an en güzelini yapıyorsun, önce güvenlik :)

Teşekkürler  :clover:
Şu an bütün alt yapı hazır. Forged motor ve 8.5 sıkıştırma ile 1.5 bar açabilirim. Akslar ve şanzıman dayanırsa tabi  :-[
Turbo Twin Spark

ozoozo

Hey maşallah , eline emeğine sağlık abi artık izmir çuflayan twinspark düşünsün :haydi: :nazar:


OZO..!!!

erdem1904

Ne güzel hızlanıyor.. 2,5 u yakalamış gibi :)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

alfacan

You are not allowed to view links. Register or Login
Ne güzel hızlanıyor.. 2,5 u yakalamış gibi :)


Bende çok beğendim  :yukari-ok:


hasiko


tunerviper

You are not allowed to view links. Register or Login
Hey maşallah , eline emeğine sağlık abi artık izmir çuflayan twinspark düşünsün :haydi: :nazar:
OZO..!!!

Sagol kardeşim. Bir iddamız yok kendi zevkimize yapıyoruz  :clover:

You are not allowed to view links. Register or Login
Ne güzel hızlanıyor.. 2,5 u yakalamış gibi :)

Burada vvt selenoidi çalışmıyor zannedersem sanki biraz isteksiz gibi devirlendi. Yarın bakacağım bir fark olursa tekrar video çekeriz.



You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Ne güzel hızlanıyor.. 2,5 u yakalamış gibi :)


Bende çok beğendim  :yukari-ok:

You are not allowed to view links. Register or Login
Maşallah...

Teşekkürler  :)
Turbo Twin Spark

tunerviper

3 in 1 :)
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Turbo Twin Spark