Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Giulietta Difüzör

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Faramirugur

Arkadaşlar merhabalar , aranıza yeni katıldım .Aracıma difüzör egsoz işlemini yapacağım. Ancak ben köşelerden çift çıkış olmasını istemiyorum .O artık standart difüzör oldu. Tam ortadan çift çıkışın olmasını istiyorum .Bunu nasıl yaptırabilir ya da nasıl temin edebilirim ? Yönlendirebileceğiniz yerler varsa ararım , konuşurum gerekirse.Yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkür ederim şimdiden...Ekteki resmi düşünün kafanızda ve bunu giulietta için yapmayı dusunuyorum.

ozoozo

Bu tarzın daha çok vag grubuna yakıştığını söylemekle birlikte herhangi bir fiberciye giderseniz ölçü vs alıp yaparlar.


Dediğim gibi yakışacağını düşünmüyorum eğer klasikten sıkıldıysanız lesterin ortası çıkıntılı telli olanını düşünün derim.

Google lester giulietta diff yazın çıkar.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Lbe

Ne yalan söyleyeyim benimde ortadan çift çıkış çok hoşuma gidiyor.Linkteki diff işinizi görebilir

You are not allowed to view links. Register or Login


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Enis

Arkadaşlar merhaba , aranıza yeni katıldım nasipse eğer bu hafta gulietta teslim alıyorum Kayseri'de ikamet ediyorum buradan Katılan var mı , Kayseri veya civar iller herhangi bir organızasyon Yapılıyor mu ? Bir de aracımda difüzör ve çift çıkış egzoz eksik bu konuda bana yardımcı olabilecek yönlendirecek olan var mı ? Bu hafta istanbuldan teslim alacağım aracı eğer orada da yönelndirebileceğiniz tavsiye edebileceğiniz bir yer olursa çok sevinirim :)

fevkalbeser12

Alın size difüzör:)
Ben bundan kullanıyorum ve çok memnunum.
ALFA GİULİETTA ABS PLASTİK DİFÜZÖR PAŞA TUNİNG GARAGE - You are not allowed to view links. Register or Login
Benim giudeki görünüşü şu şekilde:
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

FIRST

Bende bundan yaptırmayı istiyorum bi yer bulursaniz iki kişi belki daha uygun fiyat alabiliriz

You are not allowed to view links. Register or Login

Faramirugur

Arkadaşlar esenyurt sanayi sitesinde deha tuning var google yazın adresi çıkar . Bu firma hem üretiyor ve piyasıya satıyor. Ben ordan aldım taktırdım 150 tl boyalı hali . Ve gayette memnunum

Faramirugur

Adam 150 ye kullanıcıyada satıcıyada aynı fıyata veriyor .çoğu yer en az 250 fıyat veriyor .ve istediğiniz difüzör modelinide yapabilirler tabi ki ama o 150 olmayabilir gidip görüşüp fiyat alın derim.

ataozcan

Paşa tunning de 70 tl boyasiz

Faramirugur

Kardeşim madem yetmiş ben aradığımda boyasıs 200 boya ile 270 den aşağı inmiyorlardı .madem boyasıs 70 tl , boyası ile birlikte ne kadar bilgin varmı en azından alfisti üyeleri aradığında farklı fiyat vermesinler yardımcı olalım ?

Faramirugur

Bide paşadaki abs plastik dimi ?

ataozcan

Boyali sormadim zaten sahibinden de var ayrica yan marsbiyeller 250 tl x-trame tunningde 119 tl boyali 9 taksit g.g da

ajavelin

Paşadakine kaç cm'lik egzoz ucu iyi gider? Stok ufak kalır değil mi?

ajavelin

You are not allowed to view links. Register or Login
Kardeşim madem yetmiş ben aradığımda boyasıs 200 boya ile 270 den aşağı inmiyorlardı .madem boyasıs 70 tl , boyası ile birlikte ne kadar bilgin varmı en azından alfisti üyeleri aradığında farklı fiyat vermesinler yardımcı olalım ?
Merhaba

Paşadan boyalı dif için fiyat aldınız mi kaça yapiyorlar

ataozcan

boyalı hali 120 tl ister mat ister parlak boyanıyormuş montaj istersen 150 tl şimdi aradım konustum havale sonrası kargo yapıyorlar

Ormanci

You are not allowed to view links. Register or Login Alayı fiber, öyle yumuşak dayanıklı plastik falan beklemeyin :)

ataozcan

tabiki o paraya bu mal
geçenlerde çorluda gördüm cift cıkış difüzör pek iyi degildi hatta kötüydü kimin malı bilmem araca hic yakısmamıştı

sbk0655

You are not allowed to view links. Register or Login
Paşadakine kaç cm'lik egzoz ucu iyi gider? Stok ufak kalır değil mi?
Fevkalbeser yaptirmisti sanirim ,  100 luk uc takmisti ve gayet dolu guzel bir goruntusu vardi.

ajavelin

You are not allowed to view links. Register or Login
Alın size difüzör:)
Ben bundan kullanıyorum ve çok memnunum.
ALFA GİULİETTA ABS PLASTİK DİFÜZÖR PAŞA TUNİNG GARAGE - You are not allowed to view links. Register or Login
Benim giudeki görünüşü şu şekilde:
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Bu egzoz uclarinin capi nedir

fevkalbeser12

10 cm lik uçlar var. Ayrıca boşuna fazladan para vermeyin linkteki üründen alın 70 liraya piano black boyalı difüzörü gönderiyorlar. Ürün kesinlikle fiber değildir. Reklam gibi oldu bu ama gidipte serviste bi plastik parçasına 1200 lira vermeyin.
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

Murat159

arkadaşlar merhaba bende yeni gulietta alaraktan aranızdayım. bende çift çıkış lı difüzör yaptırmak istiyorum piano black olursa aracın başka parçalarını da piano black yaptırmam gereklimi?

fevkalbeser12

You are not allowed to view links. Register or Login
arkadaşlar merhaba bende yeni gulietta alaraktan aranızdayım. bende çift çıkış lı difüzör yaptırmak istiyorum piano black olursa aracın başka parçalarını da piano black yaptırmam gereklimi?
Hayırlı olsun. Başka bi yeri piano black boyamanıza gerek yok.
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

ajavelin

You are not allowed to view links. Register or Login
10 cm lik uçlar var. Ayrıca boşuna fazladan para vermeyin linkteki üründen alın 70 liraya piano black boyalı difüzörü gönderiyorlar. Ürün kesinlikle fiber değildir. Reklam gibi oldu bu ama gidipte serviste bi plastik parçasına 1200 lira vermeyin.
70 boyasiz sanirim.. Boyali 120 imis.. Dediğiniz gibi plastik parcasinin ederi bu zaten..

Gouki

Ne difüzörmüş ya:)

You are not allowed to view links. Register or Login Ali abicim; 70 lira verince eline parlak siyah difüzörü gönderiyorlar. Ama yok eğer "ben parlak siyah istemiyorum benimki mat siyah olsun, kırmızı olsun, yeşil olsun" dersen 120 lira verip istediğin renkte alıyorsun.

Kibitzer

Tek egzoz ile de hiç anlamı yok. Çift çıkış yaptırmanın maliyeti de var. Boş uç taktırsan duman çıkmayacak, garip duracak.


Sent from my iPhone using Tapatalk
2006 Hyundai Getz 1.5 VGT
2006 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2004 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2014 Alfa Romeo Giulietta 1.6 MJ
2013 BMW 1.16i
2015 Ford Kuga 1.5 Ecoboost
2011 Fiat Bravo 1.6 Multijet
2023 Alfa Romeo Tonale 1.5 Hybrid VGT