Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Üçüncü 147 ile geri dönüş-34 ERH 07

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Gouki

Çok güzel be, 147 ilanlarına baktırır bu makine. :clover:

YasinC

Emeğinin karşılığı direk belli oluyor. Cebine bereket diyelim  :clover:

Güzel günlerde zevkli kazasız belasız sürüşler   :)

devirsever

Coil konusunu kacirmisim, yerinde bir tercih olmus gule gule kullanin. Benim 156larin birinde b14 bilstein digerinde vogtland coil var. Bilstein daha cok seviyorum ama pist icin daha uygun cok sertler, vogtland biraz daha gunluk kullanima uygun, bir eibach yay ve spor amortisor kombinasyonundan cok daha net tepkiler veriyor ikiside. Ayrica sertlik ayari olmadigi icin araci dusurdukce sertlesirler, artik deneye deneye optimum ayari bulursunuz. Viraj performansi icin arkanin one nazaran daha cok dusmesi gerekiyor ben bu tip uygulamalari sevmiyorum, arka dusuk gorunuyor gozume, o yuzden hafif viraj, hafif goruntu hafif konfor sonucta orta ayar bisiler bulmustum  :D
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

devirsever

Gtalari satma sakin, eserse geri donersin, cok yakisiyorlar araca, ti leri ustunde gormek lazim eminim onlarda guzel olacaklar ama biraz daha sert gorunecegi kesin. On farlar mk1e gore keskin zaten, bi dene bakalim nasil olacak.
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

kuti147

You are not allowed to view links. Register or Login
Çok güzel be, 147 ilanlarına baktırır bu makine. :clover:

Elimden geleni yapmaya çalışıyorum.. eylemlerim devam edecek inşallah  :rock:

You are not allowed to view links. Register or Login
Emeğinin karşılığı direk belli oluyor. Cebine bereket diyelim  :clover:

Güzel günlerde zevkli kazasız belasız sürüşler   :)

Teşekkür ederim. Gerçekten maddi manevi bir harcama oluyor ama pişman değilim :)

You are not allowed to view links. Register or Login
Coil konusunu kacirmisim, yerinde bir tercih olmus gule gule kullanin. Benim 156larin birinde b14 bilstein digerinde vogtland coil var. Bilstein daha cok seviyorum ama pist icin daha uygun cok sertler, vogtland biraz daha gunluk kullanima uygun, bir eibach yay ve spor amortisor kombinasyonundan cok daha net tepkiler veriyor ikiside. Ayrica sertlik ayari olmadigi icin araci dusurdukce sertlesirler, artik deneye deneye optimum ayari bulursunuz. Viraj performansi icin arkanin one nazaran daha cok dusmesi gerekiyor ben bu tip uygulamalari sevmiyorum, arka dusuk gorunuyor gozume, o yuzden hafif viraj, hafif goruntu hafif konfor sonucta orta ayar bisiler bulmustum  :D

Abi selamlar,
Bilstein lere anca uzaktan bakabildim, arada 300-350 pound fiyat farkı vardı. Vogtland lara anca gücümü yettirebildim zaten. Çok fazla tecrübe şansım olmadı vogtlandlar ile ama konfor olarak rahatsız etmedi. Dediğin gibi düşürdükçe sertleşiyormuş. Arkalar yumuşak ve yüksekte  olduğundan erken salıyor gibi geldi.
Zamanla kullandıkça ince ayarlarını yaparım artık :) ama o bile keyifli geldi.  :haydi:

Gta jantların durumu Kısmetse Ağustosun 2. Haftası belli olacak. Yine birşeylerin peşindeyim 😬😬
34 BS 3090 - Rosso Mk1 147
34 FH 3300 - Rosso Mk2 147
34 KY 5602 - Jarama Mk2 156 SS
34 NT 0522 - Jarama Mk2 156 SS
A4 2.0T Quattro Sline
——————————————-
34 ERH 07 -- Jarama Mk2 147

octinum

Oooo vatana dönülmüş, coilover'lar takılmış  :clover: :nazar:

Ön alt kule gergisi var mı? Daha önce konuşmuştuk, ben onun etkisini daha çok hissettim 156'da. Arka gergi de hoş olabilir sanki. Onlar sertlik ayarlı mı demiştin yoksa sadece yükseklik ayarlı mı?

octinum

You are not allowed to view links. Register or Login
Arkalar yumuşak ve yüksekte  olduğundan erken salıyor gibi geldi.
Zamanla kullandıkça ince ayarlarını yaparım artık :) ama o bile keyifli geldi.  :haydi:

Gta jantların durumu Kısmetse Ağustosun 2. Haftası belli olacak. Yine birşeylerin peşindeyim 😬😬

Yumuşaklık değil de geometri falandır o. :) Benimkinde önleri maksimum yumuşaklıkta bırakmıştım, arkaları yarım tur çevirdim (Koni Sport, total 2 turdan biraz fazla dönüyordu sanırım) biraz sertleşti. Önden kayma eğilimi azalmıştı.
Aslında sanki arkayı bırakıyor olması daha mı iyi bilemedim çok bırakmıyorsa. Yine 156 için konuşuyorum, sadece Eibach'lar varken (eski ve orijinal amortisörlerle) önü biraz bırakıyordu çok dikkatli olmayınca. Arkanın bırakma eğilimini artırınca nötr olduydu.

Neyse ben şu Sele ECU'yu eve çıkarayım bir, soketlerim geldi Çin'den. İnşallah olur. :D

Jakomo

Nice, very nice, hatta çok çok very nice.... Kardeşim her daim keyif ile....
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

kuti147

You are not allowed to view links. Register or Login
Oooo vatana dönülmüş, coilover'lar takılmış  :clover: :nazar:

Ön alt kule gergisi var mı? Daha önce konuşmuştuk, ben onun etkisini daha çok hissettim 156'da. Arka gergi de hoş olabilir sanki. Onlar sertlik ayarlı mı demiştin yoksa sadece yükseklik ayarlı mı?

Döndük şükür memlekete :)
Valla ön üst ve alt, birde arkaya gergi istiyorum aslında. Coil sadece yükseklik ayarlı, alçalttıkça sertliği artıyor dedi Nuri abi :)

You are not allowed to view links. Register or Login
Nice, very nice, hatta çok çok very nice.... Kardeşim her daim keyif ile....


Teşekkürler abim  :serefe:
34 BS 3090 - Rosso Mk1 147
34 FH 3300 - Rosso Mk2 147
34 KY 5602 - Jarama Mk2 156 SS
34 NT 0522 - Jarama Mk2 156 SS
A4 2.0T Quattro Sline
——————————————-
34 ERH 07 -- Jarama Mk2 147

kuti147

Ti jantlara niyet diyorduk ama....
Yine bir çılgınlık yaptık diyebiliriz :) 1-2 güne takılmış halini de paylaşıcam inşallah. Temizleyip seramik kapladım. Montaja hazır
You are not allowed to view links. Register or Login
34 BS 3090 - Rosso Mk1 147
34 FH 3300 - Rosso Mk2 147
34 KY 5602 - Jarama Mk2 156 SS
34 NT 0522 - Jarama Mk2 156 SS
A4 2.0T Quattro Sline
——————————————-
34 ERH 07 -- Jarama Mk2 147

radar54

You are not allowed to view links. Register or Login
Ti jantlara niyet diyorduk ama....
Yine bir çılgınlık yaptık diyebiliriz :) 1-2 güne takılmış halini de paylaşıcam inşallah. Temizleyip seramik kapladım. Montaja hazır
You are not allowed to view links. Register or Login

Geliyor geliyooorr   :alkis: :alkis: :alkis:
2004_156 1.6 TS Progression 2015-2018

2008_147 1.6 TS Collezione 2018-2019

2004_156 2.0 TS Distincive Selespeed 2019-2023

2006_159 1.9 JTD Distincive Manuel 2023-2025

kuti147

#136
Evet yine çok uğraşmacalı, heyecanlı bekleyişli bir icraat oldu :)
Tr de sadece iki set olan 18" Alfa Gt cloverleaf jantını bir şekilde Sırbistan'dan getirip 3 ledik. (Yine büyük emekleri ve özverisi için kocaman kocaman teşekkürler Ersin abime You are not allowed to view links. Register or Login )Genel hatları düzgün olan jantları güzelce temizleyip elimde olan seramik kaplamayı uyguladım.


You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login




Seramiğin cure olması için 1 gün salonda misafir ettik arkadaşları :)



You are not allowed to view links. Register or Login



Bu güzel jantlara güzel lastikler yakışırdı. Yanlız fiyatlar fena olmuş :/


You are not allowed to view links. Register or Login



Maslak Hunter rot Mahmut abim 1.5 saat ön-arka Takımı ve coillerin ayarı ile uğraştı. İşi bilen insanla çalışmak çok keyifli. Ve sonuç...

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
34 BS 3090 - Rosso Mk1 147
34 FH 3300 - Rosso Mk2 147
34 KY 5602 - Jarama Mk2 156 SS
34 NT 0522 - Jarama Mk2 156 SS
A4 2.0T Quattro Sline
——————————————-
34 ERH 07 -- Jarama Mk2 147

radar54

Alferrari olma yolunda ilerliyoruz demiş miydim  :alkis:  :clover:
2004_156 1.6 TS Progression 2015-2018

2008_147 1.6 TS Collezione 2018-2019

2004_156 2.0 TS Distincive Selespeed 2019-2023

2006_159 1.9 JTD Distincive Manuel 2023-2025

Sercan Keklik

You are not allowed to view links. Register or Login
Alferrari olma yolunda ilerliyoruz demiş miydim  :alkis:  :clover:

konuya alıcısı geldi :)))
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

EscC

Güle güle kullan Kuti disk kaliper detayını gta jantlara göre daha güzel ve kaslı göstermiş.. Kısmetse bir kaç eksiği daha giderildikten sonra fena birşey olacak  :nazar:

Jakomo

ağız sulandıran hareketler....
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

EmKa

Şaka yapıyosun :) Jantlara kadar 147 ilanlarını açtıracak bir konuydu. Artık zaten bu hale gelmez boşverelim dedirtip hiç açtırmaz :)

Muhteşem olmuş, dönünce kahve şart oldu :D Gerçekten tekerine jantına taş değmesin :nazar:

radar54

You are not allowed to view links. Register or Login
konuya alıcısı geldi :)))
Alıcısı derken  8) biz hep konu içindeydik. Burada başka mecralarda takipteyiz  :p  F430a doğru evriliyor makine  :rock:
2004_156 1.6 TS Progression 2015-2018

2008_147 1.6 TS Collezione 2018-2019

2004_156 2.0 TS Distincive Selespeed 2019-2023

2006_159 1.9 JTD Distincive Manuel 2023-2025

Testarossa

Şimdi anlaşıldı 18 jantlar neymiş, dolu dolu gözükmüş ben beğendim  :yukari-ok:
this is all about passion

devirsever

Jantlar cok guzel hayirli olsun. Ben sahsen 1.6 motor ve genel tasarimin akisi acisindan 17 gtalarla devam ederdim amma lakin bunlar daha once bahsi gecen 17 ti lerden cok daha hos durmus.  :nazar:

Artik bu seviyeye gelen bir aracin icinin deri olan versiyona dondurulmesini ve 6 ileri sanzimanla 3lt motor atilmasini hayal ediyorum, artik sizden sonraki sahibine nasip olur motor sanziman degisimleri  8)
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

kuti147

You are not allowed to view links. Register or Login
Alferrari olma yolunda ilerliyoruz demiş miydim  :alkis:  :clover:

Yeterince güzel bir Alfa olsun o yeter bana :) birazla hızlanabilirsek seneye.. yeme de yanında yat olacak  :lol:

You are not allowed to view links. Register or Login
konuya alıcısı geldi :)))

Sırada çok kişi var şuan :))

You are not allowed to view links. Register or Login
Güle güle kullan Kuti disk kaliper detayını gta jantlara göre daha güzel ve kaslı göstermiş.. Kısmetse bir kaç eksiği daha giderildikten sonra fena birşey olacak  :nazar:

Tekrar çok teşekkürler abim. Biraz nefes almam lazım , sonra yine bakacaz o eksiklere inşallah  :yukari-ok:

You are not allowed to view links. Register or Login
ağız sulandıran hareketler....

Araba güzel abi, valla benim bi suçum yok :))

You are not allowed to view links. Register or Login
Şaka yapıyosun :) Jantlara kadar 147 ilanlarını açtıracak bir konuydu. Artık zaten bu hale gelmez boşverelim dedirtip hiç açtırmaz :)

Muhteşem olmuş, dönünce kahve şart oldu :D Gerçekten tekerine jantına taş değmesin :nazar:

Senin şu yaratıcı yorumlarına hastayım 😂 zaten asıl mevzu böylesini bulup almak değil, hiç göze batmayanı alıp nazar mıknatısı yapmak  >:D
Sen hele bir dön de vatana, kahve de içeriz yemek de yeriz  :serefe:

You are not allowed to view links. Register or Login
Şimdi anlaşıldı 18 jantlar neymiş, dolu dolu gözükmüş ben beğendim  :yukari-ok:

Aynen tam hızalı doldurdu çamurlukları.  :yukari-ok: Şimdilik beğenmeyen çıkmadı. Gta lar da çok güzeldi. Ama bunlarda çok iyi olmuş diyenler var sadece.

You are not allowed to view links. Register or Login
Jantlar cok guzel hayirli olsun. Ben sahsen 1.6 motor ve genel tasarimin akisi acisindan 17 gtalarla devam ederdim amma lakin bunlar daha once bahsi gecen 17 ti lerden cok daha hos durmus.  :nazar:

Artik bu seviyeye gelen bir aracin icinin deri olan versiyona dondurulmesini ve 6 ileri sanzimanla 3lt motor atilmasini hayal ediyorum, artik sizden sonraki sahibine nasip olur motor sanziman degisimleri  8)

Abi selamlar
Üzerinde ki 18 ler sökülen gta lardan bi tık daha hafif. Lastiklerde taban aynı ama yanak inceldiği için biraz daha hafifledi. Genel anlamda arabayı zorlarmıyım korkumu teknik açıdan biraz yendim kafamda. E bende 1-2. Vitesde arabayı saçma zorlayacak hareketler yapmıyorum. Yoksa ağır bir 18 zaten daha yorardı tork fakiri 147 mi :)

İç kısım için GT koltuğu arayışlarımız devam etmekte  :yukari-ok: tek kapı olduğu için araç arka koltuklar da takılabiliyor, bunu daha arabayı almadan planlamıştım ;)
Motor için niyetim seneye 2.0 Swap yapmak ve stock 1.6 şanzımanı ile bırakmak. Kısa oranlı kaldığı için daha performanslı oluyor. Benim son hız sevdam yok, bana viraj lazım :)
Neden busso değil... çünkü çok ağır, bakım maliyeti, parça tedariği ilk negatif sebepler. Ağırlıktan sebep önden kaymaları dengelemek için diff lazım. Şuan 50-60 bin civarı fiyatları var, alabilene hayırlı olsun  :( he maddi olanak oldu bir şekilde. Dereceli egzantrik + yazılım ile 165 civarı bi güç alsam yeter. 1200 kg araba, güzel bir yürüyen ile gayet keyifli olacağı kanısındayım
34 BS 3090 - Rosso Mk1 147
34 FH 3300 - Rosso Mk2 147
34 KY 5602 - Jarama Mk2 156 SS
34 NT 0522 - Jarama Mk2 156 SS
A4 2.0T Quattro Sline
——————————————-
34 ERH 07 -- Jarama Mk2 147

Pervasiz_7

Arabanın makyajı janttır arkadaş, jantı değiştiriyorsun arabanın duruşu, bakışı, şekli değişiyor sanki. Aynı anda hem sade, hem de gösterişli olmayı başarmış  :yukari-ok:
Seyahat etmenin keyfi, varış noktasından daha önemlidir.
-Soichiro Honda

murat

Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

berkealkan

Kutay Bey ne yapıyorsunuz?  :D

Ben dün gece canlı gördüm, fotoğrafta inanılmaz falan da gerçekte bambaşka. Herhalde eksik kule gergisi ve short shifter kaldı diye düşünüyorum You are not allowed to view links. Register or Login  :alfisti:

Çıkışta da notere gider bizim işi halledersek tamamdır.

Kazasız, belasız ve cezasız sürüşler olsun. Hani ben, benim 147'ye şöyle iyi böyle güzel falan diyordum ama yakında el öpmeye geleceğiz belli oldu.  :nazar:
2006 Alfa Romeo GT 2.0 JTS Distinctive Selespeed
2006 Alfa Romeo GT 2.0 JTS Distinctive
2004 Alfa Romeo GT 2.0 JTS Distinctive
2013 Alfa Romeo Mito 1.3 JTDM Distinctive
2003 Alfa Romeo 147 2.0 Distinctive (Güncel)

devirsever

You are not allowed to view links. Register or Login
Yeterince güzel bir Alfa olsun o yeter bana :) birazla hızlanabilirsek seneye.. yeme de yanında yat olacak  :lol:

Sırada çok kişi var şuan :))

Tekrar çok teşekkürler abim. Biraz nefes almam lazım , sonra yine bakacaz o eksiklere inşallah  :yukari-ok:

Araba güzel abi, valla benim bi suçum yok :))

Senin şu yaratıcı yorumlarına hastayım 😂 zaten asıl mevzu böylesini bulup almak değil, hiç göze batmayanı alıp nazar mıknatısı yapmak  >:D
Sen hele bir dön de vatana, kahve de içeriz yemek de yeriz  :serefe:

Aynen tam hızalı doldurdu çamurlukları.  :yukari-ok: Şimdilik beğenmeyen çıkmadı. Gta lar da çok güzeldi. Ama bunlarda çok iyi olmuş diyenler var sadece.

Abi selamlar
Üzerinde ki 18 ler sökülen gta lardan bi tık daha hafif. Lastiklerde taban aynı ama yanak inceldiği için biraz daha hafifledi. Genel anlamda arabayı zorlarmıyım korkumu teknik açıdan biraz yendim kafamda. E bende 1-2. Vitesde arabayı saçma zorlayacak hareketler yapmıyorum. Yoksa ağır bir 18 zaten daha yorardı tork fakiri 147 mi :)

İç kısım için GT koltuğu arayışlarımız devam etmekte  :yukari-ok: tek kapı olduğu için araç arka koltuklar da takılabiliyor, bunu daha arabayı almadan planlamıştım ;)
Motor için niyetim seneye 2.0 Swap yapmak ve stock 1.6 şanzımanı ile bırakmak. Kısa oranlı kaldığı için daha performanslı oluyor. Benim son hız sevdam yok, bana viraj lazım :)
Neden busso değil... çünkü çok ağır, bakım maliyeti, parça tedariği ilk negatif sebepler. Ağırlıktan sebep önden kaymaları dengelemek için diff lazım. Şuan 50-60 bin civarı fiyatları var, alabilene hayırlı olsun  :( he maddi olanak oldu bir şekilde. Dereceli egzantrik + yazılım ile 165 civarı bi güç alsam yeter. 1200 kg araba, güzel bir yürüyen ile gayet keyifli olacağı kanısındayım

Evet 2lt ts cok daha mantikli bir tercih, araci biraz daha rahatlatir. Profilinden baktim Istanbuldaymissin, deniz seviyesinde gayet is gorur  :yukari-ok:
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)