Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: Üçüncü 147 ile geri dönüş.  (Okunma sayısı 20416 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Gouki

  • Amministratore
  • İleti: 8.026
    • Çevrimdışı
Ynt: Üçüncü 147 ile geri dönüş.
« #125 : 09 Temmuz 2023, 08:11:31 »
Çok güzel be, 147 ilanlarına baktırır bu makine. :clover:

YasinC

  • Membro
  • İleti: 158
    • Çevrimdışı
Ynt: Üçüncü 147 ile geri dönüş.
« #126 : 14 Temmuz 2023, 06:24:31 »
Emeğinin karşılığı direk belli oluyor. Cebine bereket diyelim  :clover:

Güzel günlerde zevkli kazasız belasız sürüşler   :)
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

devirsever

  • Membro
  • İleti: 1.545
    • Çevrimdışı
Ynt: Üçüncü 147 ile geri dönüş.
« #127 : 14 Temmuz 2023, 10:12:36 »
Coil konusunu kacirmisim, yerinde bir tercih olmus gule gule kullanin. Benim 156larin birinde b14 bilstein digerinde vogtland coil var. Bilstein daha cok seviyorum ama pist icin daha uygun cok sertler, vogtland biraz daha gunluk kullanima uygun, bir eibach yay ve spor amortisor kombinasyonundan cok daha net tepkiler veriyor ikiside. Ayrica sertlik ayari olmadigi icin araci dusurdukce sertlesirler, artik deneye deneye optimum ayari bulursunuz. Viraj performansi icin arkanin one nazaran daha cok dusmesi gerekiyor ben bu tip uygulamalari sevmiyorum, arka dusuk gorunuyor gozume, o yuzden hafif viraj, hafif goruntu hafif konfor sonucta orta ayar bisiler bulmustum  :D
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

devirsever

  • Membro
  • İleti: 1.545
    • Çevrimdışı
Ynt: Üçüncü 147 ile geri dönüş.
« #128 : 14 Temmuz 2023, 10:15:08 »
Gtalari satma sakin, eserse geri donersin, cok yakisiyorlar araca, ti leri ustunde gormek lazim eminim onlarda guzel olacaklar ama biraz daha sert gorunecegi kesin. On farlar mk1e gore keskin zaten, bi dene bakalim nasil olacak.
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

kuti147

  • Membro
  • İleti: 1.078
    • Çevrimdışı
Ynt: Üçüncü 147 ile geri dönüş.
« #129 : 14 Temmuz 2023, 16:18:51 »
Çok güzel be, 147 ilanlarına baktırır bu makine. :clover:

Elimden geleni yapmaya çalışıyorum.. eylemlerim devam edecek inşallah  :rock:

Emeğinin karşılığı direk belli oluyor. Cebine bereket diyelim  :clover:

Güzel günlerde zevkli kazasız belasız sürüşler   :)

Teşekkür ederim. Gerçekten maddi manevi bir harcama oluyor ama pişman değilim :)

Coil konusunu kacirmisim, yerinde bir tercih olmus gule gule kullanin. Benim 156larin birinde b14 bilstein digerinde vogtland coil var. Bilstein daha cok seviyorum ama pist icin daha uygun cok sertler, vogtland biraz daha gunluk kullanima uygun, bir eibach yay ve spor amortisor kombinasyonundan cok daha net tepkiler veriyor ikiside. Ayrica sertlik ayari olmadigi icin araci dusurdukce sertlesirler, artik deneye deneye optimum ayari bulursunuz. Viraj performansi icin arkanin one nazaran daha cok dusmesi gerekiyor ben bu tip uygulamalari sevmiyorum, arka dusuk gorunuyor gozume, o yuzden hafif viraj, hafif goruntu hafif konfor sonucta orta ayar bisiler bulmustum  :D

Abi selamlar,
Bilstein lere anca uzaktan bakabildim, arada 300-350 pound fiyat farkı vardı. Vogtland lara anca gücümü yettirebildim zaten. Çok fazla tecrübe şansım olmadı vogtlandlar ile ama konfor olarak rahatsız etmedi. Dediğin gibi düşürdükçe sertleşiyormuş. Arkalar yumuşak ve yüksekte  olduğundan erken salıyor gibi geldi.
Zamanla kullandıkça ince ayarlarını yaparım artık :) ama o bile keyifli geldi.  :haydi:

Gta jantların durumu Kısmetse Ağustosun 2. Haftası belli olacak. Yine birşeylerin peşindeyim 😬😬
34 BS 3090 - Rosso Mk1 147
34 FH 3300 - Rosso Mk2 147
34 KY 5602 - Jarama Mk2 156 SS
34 NT 0522 - Jarama Mk2 156 SS
A4 2.0T Quattro Sline
——————————————-
34 ERH 07 -- Jarama Mk2 147

octinum

  • Moderatore
  • İleti: 1.473
    • Çevrimdışı
Ynt: Üçüncü 147 ile geri dönüş.
« #130 : 14 Temmuz 2023, 22:38:21 »
Oooo vatana dönülmüş, coilover'lar takılmış  :clover: :nazar:

Ön alt kule gergisi var mı? Daha önce konuşmuştuk, ben onun etkisini daha çok hissettim 156'da. Arka gergi de hoş olabilir sanki. Onlar sertlik ayarlı mı demiştin yoksa sadece yükseklik ayarlı mı?
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

octinum

  • Moderatore
  • İleti: 1.473
    • Çevrimdışı
Ynt: Üçüncü 147 ile geri dönüş.
« #131 : 14 Temmuz 2023, 22:45:32 »
Arkalar yumuşak ve yüksekte  olduğundan erken salıyor gibi geldi.
Zamanla kullandıkça ince ayarlarını yaparım artık :) ama o bile keyifli geldi.  :haydi:

Gta jantların durumu Kısmetse Ağustosun 2. Haftası belli olacak. Yine birşeylerin peşindeyim 😬😬

Yumuşaklık değil de geometri falandır o. :) Benimkinde önleri maksimum yumuşaklıkta bırakmıştım, arkaları yarım tur çevirdim (Koni Sport, total 2 turdan biraz fazla dönüyordu sanırım) biraz sertleşti. Önden kayma eğilimi azalmıştı.
Aslında sanki arkayı bırakıyor olması daha mı iyi bilemedim çok bırakmıyorsa. Yine 156 için konuşuyorum, sadece Eibach'lar varken (eski ve orijinal amortisörlerle) önü biraz bırakıyordu çok dikkatli olmayınca. Arkanın bırakma eğilimini artırınca nötr olduydu.

Neyse ben şu Sele ECU'yu eve çıkarayım bir, soketlerim geldi Çin'den. İnşallah olur. :D
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Jakomo

  • Membro
  • İleti: 2.324
    • Çevrimdışı
Ynt: Üçüncü 147 ile geri dönüş.
« #132 : 17 Temmuz 2023, 16:52:59 »
Nice, very nice, hatta çok çok very nice.... Kardeşim her daim keyif ile....
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

kuti147

  • Membro
  • İleti: 1.078
    • Çevrimdışı
Ynt: Üçüncü 147 ile geri dönüş.
« #133 : 23 Temmuz 2023, 18:11:32 »
Oooo vatana dönülmüş, coilover'lar takılmış  :clover: :nazar:

Ön alt kule gergisi var mı? Daha önce konuşmuştuk, ben onun etkisini daha çok hissettim 156'da. Arka gergi de hoş olabilir sanki. Onlar sertlik ayarlı mı demiştin yoksa sadece yükseklik ayarlı mı?

Döndük şükür memlekete :)
Valla ön üst ve alt, birde arkaya gergi istiyorum aslında. Coil sadece yükseklik ayarlı, alçalttıkça sertliği artıyor dedi Nuri abi :)

Nice, very nice, hatta çok çok very nice.... Kardeşim her daim keyif ile....


Teşekkürler abim  :serefe:
34 BS 3090 - Rosso Mk1 147
34 FH 3300 - Rosso Mk2 147
34 KY 5602 - Jarama Mk2 156 SS
34 NT 0522 - Jarama Mk2 156 SS
A4 2.0T Quattro Sline
——————————————-
34 ERH 07 -- Jarama Mk2 147

kuti147

  • Membro
  • İleti: 1.078
    • Çevrimdışı
Ynt: Üçüncü 147 ile geri dönüş.
« #134 : 23 Temmuz 2023, 18:14:40 »
Ti jantlara niyet diyorduk ama….
Yine bir çılgınlık yaptık diyebiliriz :) 1-2 güne takılmış halini de paylaşıcam inşallah. Temizleyip seramik kapladım. Montaja hazır
34 BS 3090 - Rosso Mk1 147
34 FH 3300 - Rosso Mk2 147
34 KY 5602 - Jarama Mk2 156 SS
34 NT 0522 - Jarama Mk2 156 SS
A4 2.0T Quattro Sline
——————————————-
34 ERH 07 -- Jarama Mk2 147

radar54

  • Membro
  • İleti: 1.281
    • Çevrimdışı
Ynt: Üçüncü 147 ile geri dönüş.
« #135 : 24 Temmuz 2023, 09:32:11 »
Ti jantlara niyet diyorduk ama….
Yine bir çılgınlık yaptık diyebiliriz :) 1-2 güne takılmış halini de paylaşıcam inşallah. Temizleyip seramik kapladım. Montaja hazır


Geliyor geliyooorr   :alkis: :alkis: :alkis:
2004_156 1.6 TS Progression 2015-2018

2008_147 1.6 TS Collezione 2018-2019

2004_156 2.0 TS Distincive Selespeed 2019-2023

2006_159 1.9 JTD Distincive Manuel 2023-

kuti147

  • Membro
  • İleti: 1.078
    • Çevrimdışı
Ynt: Üçüncü 147 ile geri dönüş.
« #136 : 24 Temmuz 2023, 22:07:29 »
Evet yine çok uğraşmacalı, heyecanlı bekleyişli bir icraat oldu :)
Tr de sadece iki set olan 18” Alfa Gt cloverleaf jantını bir şekilde Sırbistan’dan getirip 3 ledik. (Yine büyük emekleri ve özverisi için kocaman kocaman teşekkürler Ersin abime @EscC )Genel hatları düzgün olan jantları güzelce temizleyip elimde olan seramik kaplamayı uyguladım.









Seramiğin cure olması için 1 gün salonda misafir ettik arkadaşları :)







Bu güzel jantlara güzel lastikler yakışırdı. Yanlız fiyatlar fena olmuş :/






Maslak Hunter rot Mahmut abim 1.5 saat ön-arka Takımı ve coillerin ayarı ile uğraştı. İşi bilen insanla çalışmak çok keyifli. Ve sonuç…



« Son Düzenleme: 24 Temmuz 2023, 22:11:02 Gönderen: kuti147 »
34 BS 3090 - Rosso Mk1 147
34 FH 3300 - Rosso Mk2 147
34 KY 5602 - Jarama Mk2 156 SS
34 NT 0522 - Jarama Mk2 156 SS
A4 2.0T Quattro Sline
——————————————-
34 ERH 07 -- Jarama Mk2 147

radar54

  • Membro
  • İleti: 1.281
    • Çevrimdışı
Ynt: Üçüncü 147 ile geri dönüş.
« #137 : 25 Temmuz 2023, 08:02:22 »
Alferrari olma yolunda ilerliyoruz demiş miydim  :alkis:  :clover:
2004_156 1.6 TS Progression 2015-2018

2008_147 1.6 TS Collezione 2018-2019

2004_156 2.0 TS Distincive Selespeed 2019-2023

2006_159 1.9 JTD Distincive Manuel 2023-

Sercan Keklik

  • Membro
  • İleti: 9.841
    • Çevrimdışı
Ynt: Üçüncü 147 ile geri dönüş.
« #138 : 25 Temmuz 2023, 09:42:18 »
Alferrari olma yolunda ilerliyoruz demiş miydim  :alkis:  :clover:

konuya alıcısı geldi :)))
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti
En Güzel Alfa Romeo, Arkadaşımın Alfa Romeosuydu

EscC

  • Membro
  • İleti: 359
    • Çevrimdışı
Ynt: Üçüncü 147 ile geri dönüş.
« #139 : 25 Temmuz 2023, 10:18:38 »
Güle güle kullan Kuti disk kaliper detayını gta jantlara göre daha güzel ve kaslı göstermiş.. Kısmetse bir kaç eksiği daha giderildikten sonra fena birşey olacak  :nazar:
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Jakomo

  • Membro
  • İleti: 2.324
    • Çevrimdışı
Ynt: Üçüncü 147 ile geri dönüş.
« #140 : 25 Temmuz 2023, 10:34:52 »
ağız sulandıran hareketler....
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

EmKa

  • Membro
  • İleti: 157
    • Çevrimdışı
Ynt: Üçüncü 147 ile geri dönüş.
« #141 : 25 Temmuz 2023, 12:04:48 »
Şaka yapıyosun :) Jantlara kadar 147 ilanlarını açtıracak bir konuydu. Artık zaten bu hale gelmez boşverelim dedirtip hiç açtırmaz :)

Muhteşem olmuş, dönünce kahve şart oldu :D Gerçekten tekerine jantına taş değmesin :nazar:
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

radar54

  • Membro
  • İleti: 1.281
    • Çevrimdışı
Ynt: Üçüncü 147 ile geri dönüş.
« #142 : 25 Temmuz 2023, 12:59:10 »
konuya alıcısı geldi :)))
Alıcısı derken  8) biz hep konu içindeydik. Burada başka mecralarda takipteyiz  :p  F430a doğru evriliyor makine  :rock:
2004_156 1.6 TS Progression 2015-2018

2008_147 1.6 TS Collezione 2018-2019

2004_156 2.0 TS Distincive Selespeed 2019-2023

2006_159 1.9 JTD Distincive Manuel 2023-

Testarossa

  • Membro
  • İleti: 461
    • Çevrimdışı
Ynt: Üçüncü 147 ile geri dönüş.
« #143 : 25 Temmuz 2023, 14:26:57 »
Şimdi anlaşıldı 18 jantlar neymiş, dolu dolu gözükmüş ben beğendim  :yukari-ok:
Semy synthetic hater
2001 156 2.0 blu cosmo 
1999 156 2.0 grigio chiaro
2004 156 Selespeed gonzaga
2004 156 Sportwagon selespeed Grigio Kafla

devirsever

  • Membro
  • İleti: 1.545
    • Çevrimdışı
Ynt: Üçüncü 147 ile geri dönüş.
« #144 : 25 Temmuz 2023, 15:51:04 »
Jantlar cok guzel hayirli olsun. Ben sahsen 1.6 motor ve genel tasarimin akisi acisindan 17 gtalarla devam ederdim amma lakin bunlar daha once bahsi gecen 17 ti lerden cok daha hos durmus.  :nazar:

Artik bu seviyeye gelen bir aracin icinin deri olan versiyona dondurulmesini ve 6 ileri sanzimanla 3lt motor atilmasini hayal ediyorum, artik sizden sonraki sahibine nasip olur motor sanziman degisimleri  8)
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

kuti147

  • Membro
  • İleti: 1.078
    • Çevrimdışı
Ynt: Üçüncü 147 ile geri dönüş.
« #145 : 26 Temmuz 2023, 11:06:03 »
Alferrari olma yolunda ilerliyoruz demiş miydim  :alkis:  :clover:

Yeterince güzel bir Alfa olsun o yeter bana :) birazla hızlanabilirsek seneye.. yeme de yanında yat olacak  :lol:

konuya alıcısı geldi :)))

Sırada çok kişi var şuan :))

Güle güle kullan Kuti disk kaliper detayını gta jantlara göre daha güzel ve kaslı göstermiş.. Kısmetse bir kaç eksiği daha giderildikten sonra fena birşey olacak  :nazar:

Tekrar çok teşekkürler abim. Biraz nefes almam lazım , sonra yine bakacaz o eksiklere inşallah  :yukari-ok:

ağız sulandıran hareketler....

Araba güzel abi, valla benim bi suçum yok :))

Şaka yapıyosun :) Jantlara kadar 147 ilanlarını açtıracak bir konuydu. Artık zaten bu hale gelmez boşverelim dedirtip hiç açtırmaz :)

Muhteşem olmuş, dönünce kahve şart oldu :D Gerçekten tekerine jantına taş değmesin :nazar:

Senin şu yaratıcı yorumlarına hastayım 😂 zaten asıl mevzu böylesini bulup almak değil, hiç göze batmayanı alıp nazar mıknatısı yapmak  >:D
Sen hele bir dön de vatana, kahve de içeriz yemek de yeriz  :serefe:

Şimdi anlaşıldı 18 jantlar neymiş, dolu dolu gözükmüş ben beğendim  :yukari-ok:

Aynen tam hızalı doldurdu çamurlukları.  :yukari-ok: Şimdilik beğenmeyen çıkmadı. Gta lar da çok güzeldi. Ama bunlarda çok iyi olmuş diyenler var sadece.

Jantlar cok guzel hayirli olsun. Ben sahsen 1.6 motor ve genel tasarimin akisi acisindan 17 gtalarla devam ederdim amma lakin bunlar daha once bahsi gecen 17 ti lerden cok daha hos durmus.  :nazar:

Artik bu seviyeye gelen bir aracin icinin deri olan versiyona dondurulmesini ve 6 ileri sanzimanla 3lt motor atilmasini hayal ediyorum, artik sizden sonraki sahibine nasip olur motor sanziman degisimleri  8)

Abi selamlar
Üzerinde ki 18 ler sökülen gta lardan bi tık daha hafif. Lastiklerde taban aynı ama yanak inceldiği için biraz daha hafifledi. Genel anlamda arabayı zorlarmıyım korkumu teknik açıdan biraz yendim kafamda. E bende 1-2. Vitesde arabayı saçma zorlayacak hareketler yapmıyorum. Yoksa ağır bir 18 zaten daha yorardı tork fakiri 147 mi :)

İç kısım için GT koltuğu arayışlarımız devam etmekte  :yukari-ok: tek kapı olduğu için araç arka koltuklar da takılabiliyor, bunu daha arabayı almadan planlamıştım ;)
Motor için niyetim seneye 2.0 Swap yapmak ve stock 1.6 şanzımanı ile bırakmak. Kısa oranlı kaldığı için daha performanslı oluyor. Benim son hız sevdam yok, bana viraj lazım :)
Neden busso değil… çünkü çok ağır, bakım maliyeti, parça tedariği ilk negatif sebepler. Ağırlıktan sebep önden kaymaları dengelemek için diff lazım. Şuan 50-60 bin civarı fiyatları var, alabilene hayırlı olsun  :( he maddi olanak oldu bir şekilde. Dereceli egzantrik + yazılım ile 165 civarı bi güç alsam yeter. 1200 kg araba, güzel bir yürüyen ile gayet keyifli olacağı kanısındayım
34 BS 3090 - Rosso Mk1 147
34 FH 3300 - Rosso Mk2 147
34 KY 5602 - Jarama Mk2 156 SS
34 NT 0522 - Jarama Mk2 156 SS
A4 2.0T Quattro Sline
——————————————-
34 ERH 07 -- Jarama Mk2 147

Pervasiz_7

  • Membro
  • İleti: 212
    • Çevrimdışı
Ynt: Üçüncü 147 ile geri dönüş.
« #146 : 26 Temmuz 2023, 11:10:27 »
Arabanın makyajı janttır arkadaş, jantı değiştiriyorsun arabanın duruşu, bakışı, şekli değişiyor sanki. Aynı anda hem sade, hem de gösterişli olmayı başarmış  :yukari-ok:
Seyahat etmenin keyfi, varış noktasından daha önemlidir.
-Soichiro Honda

murat

  • Amministratore
  • İleti: 6.361
    • Çevrimdışı
Ynt: Üçüncü 147 ile geri dönüş.
« #147 : 26 Temmuz 2023, 12:15:34 »
Çok acayip güzel olmuş  :nazar: :clover: :alkis:
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)

berkealkan

  • Membro
  • İleti: 189
    • Çevrimdışı
Ynt: Üçüncü 147 ile geri dönüş.
« #148 : 26 Temmuz 2023, 14:06:53 »
Kutay Bey ne yapıyorsunuz?  :D

Ben dün gece canlı gördüm, fotoğrafta inanılmaz falan da gerçekte bambaşka. Herhalde eksik kule gergisi ve short shifter kaldı diye düşünüyorum @kuti147  :alfisti:

Çıkışta da notere gider bizim işi halledersek tamamdır.

Kazasız, belasız ve cezasız sürüşler olsun. Hani ben, benim 147'ye şöyle iyi böyle güzel falan diyordum ama yakında el öpmeye geleceğiz belli oldu.  :nazar:
2006 Alfa Romeo GT 2.0 JTS Distinctive Selespeed
2006 Alfa Romeo GT 2.0 JTS Distinctive
2004 Alfa Romeo GT 2.0 JTS Distinctive
2013 Alfa Romeo Mito 1.3 JTDM Distinctive
2003 Alfa Romeo 147 2.0 Distinctive (Güncel)

devirsever

  • Membro
  • İleti: 1.545
    • Çevrimdışı
Ynt: Üçüncü 147 ile geri dönüş.
« #149 : 26 Temmuz 2023, 14:49:01 »
Yeterince güzel bir Alfa olsun o yeter bana :) birazla hızlanabilirsek seneye.. yeme de yanında yat olacak  :lol:

Sırada çok kişi var şuan :))

Tekrar çok teşekkürler abim. Biraz nefes almam lazım , sonra yine bakacaz o eksiklere inşallah  :yukari-ok:

Araba güzel abi, valla benim bi suçum yok :))

Senin şu yaratıcı yorumlarına hastayım 😂 zaten asıl mevzu böylesini bulup almak değil, hiç göze batmayanı alıp nazar mıknatısı yapmak  >:D
Sen hele bir dön de vatana, kahve de içeriz yemek de yeriz  :serefe:

Aynen tam hızalı doldurdu çamurlukları.  :yukari-ok: Şimdilik beğenmeyen çıkmadı. Gta lar da çok güzeldi. Ama bunlarda çok iyi olmuş diyenler var sadece.

Abi selamlar
Üzerinde ki 18 ler sökülen gta lardan bi tık daha hafif. Lastiklerde taban aynı ama yanak inceldiği için biraz daha hafifledi. Genel anlamda arabayı zorlarmıyım korkumu teknik açıdan biraz yendim kafamda. E bende 1-2. Vitesde arabayı saçma zorlayacak hareketler yapmıyorum. Yoksa ağır bir 18 zaten daha yorardı tork fakiri 147 mi :)

İç kısım için GT koltuğu arayışlarımız devam etmekte  :yukari-ok: tek kapı olduğu için araç arka koltuklar da takılabiliyor, bunu daha arabayı almadan planlamıştım ;)
Motor için niyetim seneye 2.0 Swap yapmak ve stock 1.6 şanzımanı ile bırakmak. Kısa oranlı kaldığı için daha performanslı oluyor. Benim son hız sevdam yok, bana viraj lazım :)
Neden busso değil… çünkü çok ağır, bakım maliyeti, parça tedariği ilk negatif sebepler. Ağırlıktan sebep önden kaymaları dengelemek için diff lazım. Şuan 50-60 bin civarı fiyatları var, alabilene hayırlı olsun  :( he maddi olanak oldu bir şekilde. Dereceli egzantrik + yazılım ile 165 civarı bi güç alsam yeter. 1200 kg araba, güzel bir yürüyen ile gayet keyifli olacağı kanısındayım

Evet 2lt ts cok daha mantikli bir tercih, araci biraz daha rahatlatir. Profilinden baktim Istanbuldaymissin, deniz seviyesinde gayet is gorur  :yukari-ok:
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

 

GoogleTagged



Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
198 Yanıt
13938 Gösterim
Son İleti 15 Ağustos 2018, 15:04:05
Gönderen: onur çelik
41 Yanıt
2635 Gösterim
Son İleti 08 Haziran 2017, 15:58:20
Gönderen: akaydoruk
100 Yanıt
10556 Gösterim
Son İleti 01 Ağustos 2018, 23:18:06
Gönderen: balesanist
12 Yanıt
1275 Gösterim
Son İleti 29 Mart 2018, 21:34:02
Gönderen: ykilinc
154 Yanıt
15699 Gösterim
Son İleti 21 Eylül 2019, 20:01:29
Gönderen: Cozyazgan

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal