Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Kapadokya Guzeli GTV

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

tugrul

Gökhan bende sana bişey yazıcam akşam, gitmişken onuda sorarmısın Turgay ustaya.
Bir türlü gidip bakamadım ben...
2002 156 2.0 TS
1999 156 2.5 V6
2006 156 1.6 TS
1999 166 2.0 TS
1999 166 2.0 TS
2011 Giulietta QV
2011 Giulietta QV
2006 GT
2004 156 1.6 TS
2007 Brera 2.2 JTS
2008 159 1.9 JTD DISTINCTIVE Q-TRONIC
2003 Nissan Terrano II 3.0 DI

redromeo156

abım ne demek emrın olur yarın ordayım ara abı ıstersen benı 12 :30 gıbı .
2004 1,6
2004 1,6
2004 1,6
2004 2,0 ss
gtv v 6

redromeo156

bi fikir almak ıstıyorum gtv de taba rengı derı döşeme sızce nasıl olur kırmızı aracta ?
2004 1,6
2004 1,6
2004 1,6
2004 2,0 ss
gtv v 6

sbk0655


redromeo156

You are not allowed to view links. Register or Login
Favori olur :yukari-ok:

ama tavan normal beyaz olarak kalıcak sorun olur mu kafamı cok karıstırıyor sıyahtansa taba rengı cok daha hos olur dıye dusunuyorum.
2004 1,6
2004 1,6
2004 1,6
2004 2,0 ss
gtv v 6

egeozal1

Kırmızı araçlara oldum olası taba döşemeyi yakıştırmışımdır. 8)

redromeo156

tesekkur ederım buyuk ıhtımal taba olucak ıns bıraz daha calısmamız lazım :)
2004 1,6
2004 1,6
2004 1,6
2004 2,0 ss
gtv v 6

sbk0655

Haberin var mı bilmiyorum ama sen almadan bu araca ciddi müşteri olmuş pazarlığı da bitirmiştim. Eğer almış olsaydım ilk işim taba döşeme olacaktı.

redromeo156

You are not allowed to view links. Register or Login
Haberin var mı bilmiyorum ama sen almadan bu araca ciddi müşteri olmuş pazarlığı da bitirmiştim. Eğer almış olsaydım ilk işim taba döşeme olacaktı.

inanın haberım yok pekı bu adam pazarlıgı bıtmıs arabayı neden bana sattı onuda anlamadım sımdı ?
2004 1,6
2004 1,6
2004 1,6
2004 2,0 ss
gtv v 6

sbk0655

Yok yanlış ifade ettim sanırım , pazarlığı bitirdikten sonra biraz araştırdım sonra vazgeçtim. Tahminimin üzerinde masraf çıkacağı için arayıp almayacağımı söyledim.

Alfadanadam

Hele galatasaraylıysan tadından yenmez :)

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


redromeo156

hım ok sımdı oldu bende cıddı masraf yaptım aldıgım parayı bılıyorsunuz gıttım aldım geldım ve halen daha bıtmedı ıslerı suan son olarak debımetre kaldı motorda bırde ıc kısmını degıstırcem ondan sonrada yaza dogru boyatmayı dusunuyorum.
2004 1,6
2004 1,6
2004 1,6
2004 2,0 ss
gtv v 6

redromeo156

You are not allowed to view links. Register or Login
Hele galatasaraylıysan tadından yenmez :)

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

bulent abım taba yaptıracagım yanlız taavana ellemıcem orjınal kalcak cok sıkıntı olur mu dıye dusunuyorum ama oda kalsın :)
2004 1,6
2004 1,6
2004 1,6
2004 2,0 ss
gtv v 6

sbk0655

You are not allowed to view links. Register or Login
hım ok sımdı oldu bende cıddı masraf yaptım aldıgım parayı bılıyorsunuz gıttım aldım geldım ve halen daha bıtmedı ıslerı suan son olarak debımetre kaldı motorda bırde ıc kısmını degıstırcem ondan sonrada yaza dogru boyatmayı dusunuyorum.

Hayırlı olsun , kazasız belasız binmek nasip olsun inşallah. Tavana çok takılmayın bence , sorun olmayacaktır ama gözünüz alışmaz ise ileride onu da yaptırırsınız. Kervan yolda düzülür.

redromeo156

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
hım ok sımdı oldu bende cıddı masraf yaptım aldıgım parayı bılıyorsunuz gıttım aldım geldım ve halen daha bıtmedı ıslerı suan son olarak debımetre kaldı motorda bırde ıc kısmını degıstırcem ondan sonrada yaza dogru boyatmayı dusunuyorum.

Hayırlı olsun , kazasız belasız binmek nasip olsun inşallah. Tavana çok takılmayın bence , sorun olmayacaktır ama gözünüz alışmaz ise ileride onu da yaptırırsınız. Kervan yolda düzülür.

Tesekkur ederım Allah razı olsun hepımız keyıfle kazasız belasız ıyı gunlerde kullanalım.
2004 1,6
2004 1,6
2004 1,6
2004 2,0 ss
gtv v 6

Alfadanadam

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
hım ok sımdı oldu bende cıddı masraf yaptım aldıgım parayı bılıyorsunuz gıttım aldım geldım ve halen daha bıtmedı ıslerı suan son olarak debımetre kaldı motorda bırde ıc kısmını degıstırcem ondan sonrada yaza dogru boyatmayı dusunuyorum.

Hayırlı olsun , kazasız belasız binmek nasip olsun inşallah. Tavana çok takılmayın bence , sorun olmayacaktır ama gözünüz alışmaz ise ileride onu da yaptırırsınız. Kervan yolda düzülür.

Aynen bence de :)
faz3-faz3 döşemelerini de incele mutlaka. Belki modelini ona göre seçersin koltukların.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


tolga_ozhan

You are not allowed to view links. Register or Login

bulent abım taba yaptıracagım yanlız taavana ellemıcem orjınal kalcak cok sıkıntı olur mu dıye dusunuyorum ama oda kalsın :)

Tavanın orjinal rengi gri değil mi?

ATA

Bende tavan rengini değiştirmeden koltuklari yeniden kaplatirsam taba yaptirmak istiyorum. Aklimdaki diğer seçenekte antresit koltuk qv yeşili dikişler.


You are not allowed to view links. Register or Login
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

Anıl

You are not allowed to view links. Register or Login
Haberin var mı bilmiyorum ama sen almadan bu araca ciddi müşteri olmuş pazarlığı da bitirmiştim. Eğer almış olsaydım ilk işim taba döşeme olacaktı.
Araç satılmadan 2 gün önce de benim bir arkadaşım fiyatta anlaştı, sahibine ekstra 1000TL para verip aracı İzmir'e getirmesini söyledi, adam yola çıktı ama daha Kayseri'den çıkamadan arayıp geri döneceğini söyledi, buji kabloları nedeniyle tekleme yaptığından gelemiyormuş vs vs...Baya bir kişi talip olmuş  :)
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

ATA

Sorunu buji kablolarina atmak yerine, bujileri bir söküp baksaydi keşke :)


You are not allowed to view links. Register or Login
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

Alper

Ya zaten üzerindeki tüm Ekstralar ben almıştım mesela
Varex egzoz
Düz boru
Araç üzerindeki tüm Sensörler ve gostergeler
Fiyat olarak da anlaştık ve parayi yatiracaktim ki şeytan durttu
Dedim kargo numarasini yollasin öyle gondereyim
Çünkü tanımadığım birisi sonuçta
Bekle dur bekle dur 1 hafta geçti ne tele bakan var ne mesajlara vs
Sonra Gökhan aracı aldıktan sonra öğrendik
Araç uzerindekilerlerle satmış Gokhana
Delirdim ama allahtan tellerime cevap vermedi
Yoksa kötü şeyler olacakti

redromeo156

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Haberin var mı bilmiyorum ama sen almadan bu araca ciddi müşteri olmuş pazarlığı da bitirmiştim. Eğer almış olsaydım ilk işim taba döşeme olacaktı.
Araç satılmadan 2 gün önce de benim bir arkadaşım fiyatta anlaştı, sahibine ekstra 1000TL para verip aracı İzmir'e getirmesini söyledi, adam yola çıktı ama daha Kayseri'den çıkamadan arayıp geri döneceğini söyledi, buji kabloları nedeniyle tekleme yaptığından gelemiyormuş vs vs...Baya bir kişi talip olmuş  :)

bende talıp oldum kuzenım aldı aracı tekleme dedıgı kesıklık yapıyordu ve ben öle bayram trafıgınde ıstanbula geldım kısmet degılmıs .
2004 1,6
2004 1,6
2004 1,6
2004 2,0 ss
gtv v 6

redromeo156

You are not allowed to view links. Register or Login
Sorunu buji kablolarina atmak yerine, bujileri bir söküp baksaydi keşke :)


You are not allowed to view links. Register or Login

keşke baksaymısda utansaymış dıcem k bakmasın aracın ıcınden çıkan bujıler kömürdü aracı aldığımdan berı daha bınemedım bu nevsehırden getırdım geldıgım günden berı carrıum da ıkı kere bındım cok suukur suan sağlıklı olduk maşallah dıcem :)
2004 1,6
2004 1,6
2004 1,6
2004 2,0 ss
gtv v 6

redromeo156

You are not allowed to view links. Register or Login
Ya zaten üzerindeki tüm Ekstralar ben almıştım mesela
Varex egzoz
Düz boru
Araç üzerindeki tüm Sensörler ve gostergeler
Fiyat olarak da anlaştık ve parayi yatiracaktim ki şeytan durttu
Dedim kargo numarasini yollasin öyle gondereyim
Çünkü tanımadığım birisi sonuçta
Bekle dur bekle dur 1 hafta geçti ne tele bakan var ne mesajlara vs
Sonra Gökhan aracı aldıktan sonra öğrendik
Araç uzerindekilerlerle satmış Gokhana
Delirdim ama allahtan tellerime cevap vermedi
Yoksa kötü şeyler olacakti

Alperım bılıyorsun bu aracı alırken sen bana cok dedın al al dıye bende gözümü kapattım alığp geldım görmeden etmeden banada sölenenlerden cok fazla sorun cıktı bılıyorsun yapmadığım kalmadı aracı ama ben sana ne dedım sözünde durmamış adam eyvallah ama ben aldığım zaman ustunden ne ıstersen alabılırsın dedım kımse zor durumda kalmasın dıye her neyse artık sende sonrada vaz gectın bence daha sağlıklı oldu en azından sıfır parçalarla devam edıyorsun güle güle kullanalım.
2004 1,6
2004 1,6
2004 1,6
2004 2,0 ss
gtv v 6

redromeo156

arkadaşlar bugun debımetremı degıstırdım ve sonunda mutlu sona ulaştım :) bu arada bulent abı sanada cok teşekkür ederım ıkıtellıde turgay a gıttım elınde yurt dışından ıtalyadan gelen hıc açılmamış bır debımetre vardı saoslun yardımcı oldu onu aldım ve arabam kendıne geldı cok sukur artık rahat rahat nefes alıp yürüyoruz  ;) sımdı sırada koltuklarımız kaldı döşemelerımız ondan sonrada jantlar boyancak yaza doğruda boya ıslemı artık bende bıttim   :yukari-ok:
2004 1,6
2004 1,6
2004 1,6
2004 2,0 ss
gtv v 6