Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Araç Sorgulamaları

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 4 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

drheracles

Merhabalar 2012 tct giulietta arıyorum, Büyükşehir de ikamet etmediğim için malum siteden takip ediyorum. Bu araç hakkında düşünceleriniz nelerdir? Aradığım özelliklere yaklaşan bir araç yine de aman aman beğendim diyemem ama uzun süre beklemekten yoruldum

You are not allowed to view links. Register or Login

Teşekkürler...

admin

You are not allowed to view links. Register or Login
Merhabalar 2012 tct giulietta arıyorum, Büyükşehir de ikamet etmediğim için malum siteden takip ediyorum. Bu araç hakkında düşünceleriniz nelerdir? Aradığım özelliklere yaklaşan bir araç yine de aman aman beğendim diyemem ama uzun süre beklemekten yoruldum

You are not allowed to view links. Register or Login

Teşekkürler...

Trameri ve fiyatı daha yüksek olmasına rağmen bu sanki daha iyi gibi.
Km daha az, makyajlı ve ayrıca deri döşeme de mevcut.
You are not allowed to view links. Register or Login

Sizin sorduğunuza 2012, cam tavanlı ve otomatik olarak bir alternatif.
You are not allowed to view links. Register or Login

:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

drheracles

You are not allowed to view links. Register or Login
Trameri ve fiyatı daha yüksek olmasına rağmen bu sanki daha iyi gibi.
Km daha az, makyajlı ve ayrıca deri döşeme de mevcut.
You are not allowed to view links. Register or Login

Sizin sorduğunuza 2012, cam tavanlı ve otomatik olarak bir alternatif.
You are not allowed to view links. Register or Login
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederim 29 bin TL lik hasarı görünce yandan airbag açıldığını düşündüm, o yüzden hiç yanaşamadım bile, araç çok hoş görünüyor ama araç da bir sıkıntı olduğunda en yakın servis 300 km uzaklıkta olacak.. Size göre normal bir hasar mi sadece 2 kapı için

ArinFırat

You are not allowed to view links. Register or Login
Merhabalar 2012 tct giulietta arıyorum, Büyükşehir de ikamet etmediğim için malum siteden takip ediyorum. Bu araç hakkında düşünceleriniz nelerdir? Aradığım özelliklere yaklaşan bir araç yine de aman aman beğendim diyemem ama uzun süre beklemekten yoruldum

You are not allowed to view links. Register or Login

Teşekkürler...
Bütçem elvermediği için sadece favorilerime ekleyip izleyebildiğim bir giu.. bu ilan ile irtibata geçebilirsiniz. You are not allowed to view links. Register or Login

drheracles

You are not allowed to view links. Register or Login
Bütçem elvermediği için sadece favorilerime ekleyip izleyebildiğim bir giu.. bu ilan ile irtibata geçebilirsiniz. You are not allowed to view links. Register or Login
İlginize teşekkürler

Benim gönderdiğim ilanda ki hasar çok önemli sayılır mı hocam

ArinFırat

You are not allowed to view links. Register or Login
İlginize teşekkürler

Benim gönderdiğim ilanda ki hasar çok önemli sayılır mı hocam
benim ilgilendiğim araçlardan birinin de 2 kapısı serviste değiştirilmiş ve 5500 TL hasar kaydı çıkıyor..yani 29000 TL çok fazla bir rakam, 2 kapı olacağını sanmıyorum (genelde sigorta şişirmesi,servis işgüzarlığı vs You are not allowed to view links. Register or Login kadar doğru bilemiyorum) eğer şişirme olsa dahi sorgulamada 29000 TL ERP (eksper raporlu çarpışma) ibaresi çıkıyor ise hangi parçaların değiştirildiğini görebilir, dolayısıyla kaza ile ilgili iyi kötü fikir edinebilirsiniz..bence o fiyatlara böylesi yüksek hasar kayıtlı araçlar almayın.

xdriver

You are not allowed to view links. Register or Login

Arkadaşlar bur araç hakkında bilgisi olan var mı ?
Araç temiz görünüyor. Sizce  bu fiyatı hak der mi ?

halil

105 hp lik You are not allowed to view links. Register or Login control yok.araç temiz ama fiyatı pahalı.
cehennemde ateş yoktur.her insan kendi  ateşini bu dünyadan götürür.P.S.A

vieri

Fiyat biraz pahalı ama oldukça temiz duruyor.Bütçem olsa ben alırdım şahsen.Orijinal 17" jantı diğer versiyonlara göre oldukça gösterişlidir.105 ve 120 arasında çok bir performans farkı yok.Tek eksiğiniz hız sabitleyici olur.

halil

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Arkadaşlar bur araç hakkında bilgisi olan var mı ?
Araç temiz görünüyor. Sizce  bu fiyatı hak der mi ?

aynı galeride başka bir 2009 blackline

You are not allowed to view links. Register or Login
cehennemde ateş yoktur.her insan kendi  ateşini bu dünyadan götürür.P.S.A

xdriver

You are not allowed to view links. Register or Login
aynı galeride başka bir 2009 blackline

You are not allowed to view links. Register or Login

Hocam bu aracında hasar kaydı oldukça fazla. O yüzden pek yanaşmadım.

Deranzo

Arkadaşlar merhaba,

Linkteki araç ile ilgileniyorum. Aracı tanıyanınız varmı? Görüşleriniz benim için önemli. Kendimi bildim bileli bir alfisti olmama rağmen , şartlar uymadığından şimdiye kadar hiç sahip olamadım. Halihazırda 207 1.4 benzinli kullanmaktayım, onu kardeşime bırakıp hayallerimi gerçekleştirmek istiyorum. Görüşleriniz , önerileriniz , tavsiyelerinize açığım. Link aşağıda,

You are not allowed to view links. Register or Login


ibrahim


emreyilik

Bende de 2008 collezione var. 1.5 sene önce oğuzcan alantordan almıştım ve yanlış hatırlamıyorsam 300 tl ye cruise control taktirmistim. Kesinlikle yarışmaya değer.

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

2008 Alfa Romeo 147 Collezione

drheracles

Herkese tekrar selamlar, günaydınlar,

80bin km de ağır bakımları yapılmış bir giulietta yeni sahibini ne kadar daha üzmez,,, yoksa üzer mi? Cevaplarınızı bekliyorum.

OğuzCanAlantor

You are not allowed to view links. Register or Login
Herkese tekrar selamlar, günaydınlar,

80bin km de ağır bakımları yapılmış bir giulietta yeni sahibini ne kadar daha üzmez,,, yoksa üzer mi? Cevaplarınızı bekliyorum.

Giulietta çok arıza yapan bir araç değil zaten bakımları yapıldıysa alınır güzelce binilir

xdriver

Arkadaşlar, şimdiye kadar baktığım hemen hemen tüm 147'lerin şoför tarafında ki güneşliğin, düşmüş yada tam tutmadığını görüyorum.
Genel olarak kronik bir sorun mudur ?

vieri

Kronik olan kullanıcıların yeterli hassasiyeti göstermemesi.Sattığım 147'de benden sonraki 2.kullanıcı güneşliği kırmış.İlanda da 8 yaşında araç normal yazıyordu.Bendeyken de 6 yaşındaydı içi pırıl pırıldı.Özenli kullanılmış bir 147'de böyle bir sorun olmaz.

qrkmtp

You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar, şimdiye kadar baktığım hemen hemen tüm 147'lerin şoför tarafında ki güneşliğin, düşmüş yada tam tutmadığını görüyorum.
Genel olarak kronik bir sorun mudur ?
2004 model 147 im var iki gunesligide gayet saglam sadec jant armalari soldu degistiremedigim icin resmen utaniyorum :(

HUAWEI CRR-UL00 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


drheracles

Merhaba lar araç almak için şehir değiştirdim alacağım araçta ekstra sıkıntı çıktı. Bu araç hakkında düşünceleriniz nelerdir? Sahibi ile konuştum tramer yok değişen yok 4 parça sürtmeden ötürü boya var km biraz yüksek ama bir an önce giulietta almam lazım
You are not allowed to view links. Register or Login

akıllı

You are not allowed to view links. Register or Login

Aracı bilen var mı arkadaşlar? Şimdiden sağolun...

xdriver

You are not allowed to view links. Register or Login

Arkadaşlar araç hakkında bilgisi olan var mıdır ?
Tavanda kaplama mevcut, ilk sahibi göze daha hoş gözüktüğü için böyle bir uygulama yapmış.
Şuan araç 2. sahibinde. Km düşük ve temiz görünüyor. Ama tavan kısmı biraz aklıma takıldı.

ArinFırat

You are not allowed to view links. Register or Login
Merhaba lar araç almak için şehir değiştirdim alacağım araçta ekstra sıkıntı çıktı. Bu araç hakkında düşünceleriniz nelerdir? Sahibi ile konuştum tramer yok değişen yok 4 parça sürtmeden ötürü boya var km biraz yüksek ama bir an önce giulietta almam lazım
You are not allowed to view links. Register or Login
geçmiş olsun hocam..hayrola? hangi araç ise burdan paylaşın ki herkes bilsin.

SM-C9000 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


drheracles

You are not allowed to view links. Register or Login
geçmiş olsun hocam..hayrola? hangi araç ise burdan paylaşın ki herkes bilsin.

SM-C9000 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Hocam teşekkürler sahibinden de ilan süresi dolmuş, arkadaşta iyi niyetli biri aslında o da farkında değil değişenlerin, servise baya bi kızdı görünce, fotoğraf yüklemeyi becerirsem yükleyeceğim




drheracles

You are not allowed to view links. Register or Login
Hocam teşekkürler sahibinden de ilan süresi dolmuş, arkadaşta iyi niyetli biri aslında o da farkında değil değişenlerin, servise baya bi kızdı görünce, fotoğraf yüklemeyi becerirsem yükleyeceğim





Fotoğraflar görünüyor mu bilmiyorum ama ben bu kazayı sadece sağ far ve çamurluk boyandı olarak biliyordum. Arkadaş ta öyle biliyormuş sanırım tampon plastik diye önemsememiş ki önemli değil aslında..