Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Araç Sorgulamaları

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 4 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

sacak

You are not allowed to view links. Register or Login
2013 de muayeneye giren arac niye 2014 de ayni gun iki kere muayeneye You are not allowed to view links. Register or Login dusuruldugu asikar. Sase no lari da ayni bu dort muayenede de

SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Büyük ihtimal araç hasar kayıtlı
2014 yılındaki Muayeneler Çekme belgeli olup,yeniden trafiğe çıkmak için yapılan muayenedir
156 2.0
INFINITI FX -35

fsencamlar

Arkadaşlar merhaba
You are not allowed to view links. Register or Login

Bu aracı almayı düşünüyorum. Görüş ve önerilerinizi alabilir miyim ?
Araç Ankara'da  Ankara'da nereye göstermemi tavsiye edersiniz ?

murat

You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar merhaba
You are not allowed to view links. Register or Login

Bu aracı almayı düşünüyorum. Görüş ve önerilerinizi alabilir miyim ?
Araç Ankara'da  Ankara'da nereye göstermemi tavsiye edersiniz ?

Valla ben şok.. Biz Estonda otururken komşumuz bir hanımefendi kullanıyordu. İlk sahibiydi sanırsam ve gıptayla izlerdim hep. O ara bende de araba yoktu ağzımın suları az akmadı buna ama üzerinde 17 vela jantlar vardı. Bu dediğim zaman rahat bi 10 yıl öncesi
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

fsencamlar

You are not allowed to view links. Register or Login
Valla ben şok.. Biz Estonda otururken komşumuz bir hanımefendi kullanıyordu. İlk sahibiydi sanırsam ve gıptayla izlerdim hep. O ara bende de araba yoktu ağzımın suları az akmadı buna ama üzerinde 17 vela jantlar vardı. Bu dediğim zaman rahat bi 10 yıl öncesi

Şimdiki sahibi 2,5 yıldır kullanıyormuş. Çok da anlamıyor heralde,  ilk resimleri eklemeden mk 1,5 mu diye sormuştum bilmiyorum demişti. değişen boya hakkında da bilgisi yok gel göster dedi.

nazamarya

You are not allowed to view links. Register or Login

Aracımı sattığımda ilanda olsaydı kesin alırdım. Çok temiz görünüyor, km düşük 2015 model. Giulietta düşünenler için bence görülmesi gereken bir araç.
2015 - 2012 Model  Giulietta 1.4 TB Multiair Distinctive TCT
2017 - 2012 Model Urban Line BMW 1.16 Otomatik

Kutay

Tanıyan var mıdır ?
You are not allowed to view links. Register or Login
[url="https://hizliresim.com/2bAebA"]https://hizliresim.com/2bAebA[/url]

98" 156 1.6
99" 156 2.0
99" 166 3.0 Sportronic

Muratözdemir

You are not allowed to view links. Register or Login

Acil acil :) önerisi tavsiyesi olan var mı ?

ONEPLUS A3003 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


sacak

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Acil acil :) önerisi tavsiyesi olan var mı ?

ONEPLUS A3003 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

İlandaki km ve aracın km ekranındaki fark baya fazla
ya resimler çok önceden çekildi yada ilanı yanlış yazdılar
156 2.0
INFINITI FX -35

Muratözdemir

Alan arkadaş güle güle binsin.Cuma günü anlaşılmış bir alıcı ile. Kredi bekleniyormuş. İnşallah araç temiz ve sorunsuzdur.

ONEPLUS A3003 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Sammael

Hayırlı günler, yaklaşık 2 aydır 159 lara bakıyorum nasipse temiz bir tane bulup aranıza katılmak istiyorum.
-2009 veya üzeri makyajlı
-Temiz kullanılmış bakımlı(Mümkünse forum içerisinden)
-Alıp satmalık değil uzun süre binmek istiyorum

You are not allowed to view links. Register or Login

Bu araç sorulmuş zaten fakat alınabilecek bir araç mıdır? Satıcı forumda tanınan birisi midir?
Aldığım bilgiler 1.sahibinden araç(bayan), boyası tavan kaput hariç boyalı(kasıtlı çizme),kaputta lokal boya ve çamurluk değişmiş.

nazamarya

You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı günler, yaklaşık 2 aydır 159 lara bakıyorum nasipse temiz bir tane bulup aranıza katılmak istiyorum.
-2009 veya üzeri makyajlı
-Temiz kullanılmış bakımlı(Mümkünse forum içerisinden)
-Alıp satmalık değil uzun süre binmek istiyorum

You are not allowed to view links. Register or Login

Bu araç sorulmuş zaten fakat alınabilecek bir araç mıdır? Satıcı forumda tanınan birisi midir?
Aldığım bilgiler 1.sahibinden araç(bayan), boyası tavan kaput hariç boyalı(kasıtlı çizme),kaputta lokal boya ve çamurluk değişmiş.

Ben Giulietta'yı alırken ekspertiz için Zeki ustaya Carium'a götürmüştüm burdaki tavsiyeler üzerine. O esnada bu ilandaki galeri sahibi alfa modena da oradaydı 159 bakımı için gelmiş. O tarihlerde birlikte çalıştıklarını biliyorum. Hatta benim aracı da 2. sahibine alfa modena satmış, o sebeple tanışmıştık.

İlanlarda sanki size uyabilecek bir ilan daha var, fotolara ve açıklamalara bakarsak galiba forum üyesi, o izlenimi veriyor ama emin değilim.

You are not allowed to view links. Register or Login
2015 - 2012 Model  Giulietta 1.4 TB Multiair Distinctive TCT
2017 - 2012 Model Urban Line BMW 1.16 Otomatik

yaman50

You are not allowed to view links. Register or Login
Ben Giulietta'yı alırken ekspertiz için Zeki ustaya Carium'a götürmüştüm burdaki tavsiyeler üzerine. O esnada bu ilandaki galeri sahibi alfa modena da oradaydı 159 bakımı için gelmiş. O tarihlerde birlikte çalıştıklarını biliyorum. Hatta benim aracı da 2. sahibine alfa modena satmış, o sebeple tanışmıştık.

İlanlarda sanki size uyabilecek bir ilan daha var, fotolara ve açıklamalara bakarsak galiba forum üyesi, o izlenimi veriyor ama emin değilim.

You are not allowed to view links. Register or Login
İlandaki araç benim aracım. forumda hem konusu var hemde satılık ilanı var ikinci el bölümünde.
2006 156 1.6 ts distinctive (34 FB 0209)
2008 159 1.9 jtdm distinctive plus (34 PVL 22)
2014 Giulietta 1.4 MultiAir Distinctive TCT (34 HE 1918)
2018 Giulietta 1.6 JDTM SÜPER TCT (34 ZMH 42)

Sammael

You are not allowed to view links. Register or Login
İlandaki araç benim aracım. forumda hem konusu var hemde satılık ilanı var ikinci el bölümünde.

Sizin aracınız da çok hoşuma gidiyor fakat boy biraz uzun olduğu için(1.95) makyajlı kasanın diz ve tavan mesafesi biraz da olsa etki ediyor. Eğer sizin 159 unuz makyajlı kasa olsaydı düşünmeden gelir sizden alırdım.

admin

You are not allowed to view links. Register or Login
Sizin aracınız da çok hoşuma gidiyor fakat boy biraz uzun olduğu için(1.95) makyajlı kasanın diz ve tavan mesafesi biraz da olsa etki ediyor. Eğer sizin 159 unuz makyajlı kasa olsaydı düşünmeden gelir sizden alırdım.

Makyajlı kasa ile makyajlı olmayan arasındaki fark nedir?

Açılır tavan ve elektrikli koltuk olunca yaklaşık 3 cm kadar fark ediyor.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

yaman50

eğer sadece sebep bu ise bence çok takılmayın. temız ve bakımlı 159 bulmak her gecen gün zorlaşıyor.
2006 156 1.6 ts distinctive (34 FB 0209)
2008 159 1.9 jtdm distinctive plus (34 PVL 22)
2014 Giulietta 1.4 MultiAir Distinctive TCT (34 HE 1918)
2018 Giulietta 1.6 JDTM SÜPER TCT (34 ZMH 42)

bcokiyi

Arkadaşlar merhaba.
Sahibinden ilanı olan bir araç.
Plaka 34 AY 1429
Şase: ZAR94000007241865
Bu araç hakkında servis bilgisi verebilecek  var mı?
Sağ arka kapı ve çamurluk boyalı yazılmış.
You are not allowed to view links. Register or Login

Erkay KAHYA

You are not allowed to view links. Register or Login
Sizin aracınız da çok hoşuma gidiyor fakat boy biraz uzun olduğu için(1.95) makyajlı kasanın diz ve tavan mesafesi biraz da olsa etki ediyor. Eğer sizin 159 unuz makyajlı kasa olsaydı düşünmeden gelir sizden alırdım.

Bahsettiğiniz 2009 makyajı olayı koltuğun baldır kısmına gelen yerler biraz daha kısa. Yani sürücünün boyuna etki edecek bir durum yok. Boy ile ilgili sorun varsa sunroof suz modelleri tavsiye ederim. Tavan 4 - 5 cm daha yüksek.

Sammael

You are not allowed to view links. Register or Login
Bahsettiğiniz 2009 makyajı olayı koltuğun baldır kısmına gelen yerler biraz daha kısa. Yani sürücünün boyuna etki edecek bir durum yok. Boy ile ilgili sorun varsa sunroof suz modelleri tavsiye ederim. Tavan 4 - 5 cm daha yüksek.

Aracı aldım teşekkür ederim bilgi için. 159 almak istiyorum diye sizinle konuşmuştum zaten hatırlarsanız . Keçiörene tekrar yolunuz düşerse görüşmek dileğiyle.

WhiteNight

Alfa modena dan satilik malim sitede bir tane gorunen gt q2 icin dusunceleriniz nedir? Agir hasarli oldugu zaten yaziyor. An itibariyle butceyi yine asiyor olsa da biraz kendimi zorlayip alasim var ama, amasi var iste. Malum bu tip araclarda birde agir hasar olunca insan bir daha dusunuyor. Fikirlerimizi merak ediyorum. Tesekkur ederim.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

erdem1904

You are not allowed to view links. Register or Login
Alfa modena dan satilik malim sitede bir tane gorunen gt q2 icin dusunceleriniz nedir? Agir hasarli oldugu zaten yaziyor. An itibariyle butceyi yine asiyor olsa da biraz kendimi zorlayip alasim var ama, amasi var iste. Malum bu tip araclarda birde agir hasar olunca insan bir daha dusunuyor. Fikirlerimizi merak ediyorum. Tesekkur ederim.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Yanlış hatırlamıyorsam arkadan kazalıydı. Ama tavanı kasarak tavanın arka kısmında hasar oluşturmuştu.
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

blackgear

You are not allowed to view links. Register or Login

Benim eski makina satışta :) İlgilenen olursa destek olurum ;)

WhiteNight

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Benim eski makina satışta :) İlgilenen olursa destek olurum ;)
Aslinda istedigim jts ama, hayaller ve gerceklee capsleri var sagda solda malum. Bugunun yakit fiyatlariyla hergun binilecek arac sinifindan ciktilar mecburen. O sebepten jtdm olanlara kaydim. Sadece haftasonu binecek olsam yine dusunurdum. (An itibariyle baska proje kaynakli butcede sebebiyle mumkun degilse de) Ama gunluk binecegim arac baktigim ve bu siralar gt takinti haline geldigi icin penceremi degistirdim, baska noktaya bakiyorum. :-)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

devirsever

Modena`dan 2007 159, bilgisi olan varmi arkadaslar?

You are not allowed to view links. Register or Login


1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6

alrem2510

Sahibinden Alfa Romeo 159 Otomatik
You are not allowed to view links. Register or Login

Taniyan bilen var mi ? Arkadaslar

SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


MBGR

Arkadaslar merhaba forumda yeniyim,

Asagidaki ilanda bulunan Mito ile ilgilenmekteyim, bilen var midir acaba?

You are not allowed to view links. Register or Login

Tesekkurler.