Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Araç Sorgulamaları

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

arda.basar

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Acil acil :) önerisi tavsiyesi olan var mı ?

ONEPLUS A3003 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

(Konu dışı ama görünce yazim dedim. Hem yeniyim, affedersiniz. :) )

OnePlus kullanan bir Alfisti daha varmış. Selamlar.

Muratözdemir

Since oneplus one Dan beri :)

ONEPLUS A3003 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Kenan timuçin

merhaba arkadaşlar, uzun süredir 159 sahibi olmayı çok istiyordum ancak imkanlar el vermiyordu. bir kaç gün içinde parayı denkleştireceğimi umuyorum. sitemiz  içerisinde almak istememe rağmen bir türlü bulamadım. malum sitedeki bir ilanı ciddi olarak düşünmekteyim. bu aracın seceresini bilen arkadaşlar eğer varsa, yardımcı olurlarsa memnun olurum. satıcı ti paket olduğunu söylüyor. benim bildiğim janlar, kaliperler ve marşpiyerler ti paket içerisinde mevcut. başka bir farklılık varmı acaba? linkini aşağıda veriyorum. tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkürler
You are not allowed to view links. Register or Login

martini_lancia

You are not allowed to view links. Register or Login
merhaba arkadaşlar, uzun süredir 159 sahibi olmayı çok istiyordum ancak imkanlar el vermiyordu. bir kaç gün içinde parayı denkleştireceğimi umuyorum. sitemiz  içerisinde almak istememe rağmen bir türlü bulamadım. malum sitedeki bir ilanı ciddi olarak düşünmekteyim. bu aracın seceresini bilen arkadaşlar eğer varsa, yardımcı olurlarsa memnun olurum. satıcı ti paket olduğunu söylüyor. benim bildiğim janlar, kaliperler ve marşpiyerler ti paket içerisinde mevcut. başka bir farklılık varmı acaba? linkini aşağıda veriyorum. tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkürler
You are not allowed to view links. Register or Login

Aracı bilmiyorum fakat,ilgili kişi Sportivo Servis sahibi Yılmaz Usta.O nedenle referans oldukça yüksek.Kendisi zaten dürüst bir kişi.
2002 Cosmo Blu manual 156 2,0ts.

Sammael

You are not allowed to view links. Register or Login
merhaba arkadaşlar, uzun süredir 159 sahibi olmayı çok istiyordum ancak imkanlar el vermiyordu. bir kaç gün içinde parayı denkleştireceğimi umuyorum. sitemiz  içerisinde almak istememe rağmen bir türlü bulamadım. malum sitedeki bir ilanı ciddi olarak düşünmekteyim. bu aracın seceresini bilen arkadaşlar eğer varsa, yardımcı olurlarsa memnun olurum. satıcı ti paket olduğunu söylüyor. benim bildiğim janlar, kaliperler ve marşpiyerler ti paket içerisinde mevcut. başka bir farklılık varmı acaba? linkini aşağıda veriyorum. tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkürler
You are not allowed to view links. Register or Login

Aracı ve satıcıyı tanımıyorum fakat 159 larda çok fazla opsiyonel ekstra olduğu için gerçek TI la benzetilmişi arasında ayırım yapmak çok zor.
19'' jantlar, body kit, kırmızı kaliperler , daha alçak yaylar, elektrikli koltuklar , daha sportif gösterge yazıları , krom aynalar , iç dizaynda kullanılan aliminyum daha koyu renkte gibi özellikler TI larda bulunuyor diye biliyorum. Fakat bazıları ekstra olduğu için olan da var olmayanda , bunları sonradan yaptırması da çok zor olmadığı için TI olmayıp TI denen araç çok.

Fakat kaliperler bu araçta kırmızıymış zaten sonradan boyatılmış fotoğraflara göre. Kırmızı alıp sonradan boyatma mantıklı olmadığı için araç kırmızı kaliperle geldi gibi düşünülüp TI olduğu varsayılabilir.

Bende yaptığım araştırmalarda çok sağlıklı bir sonuç alamadığım için genel olarak gördüğüm bilgiyi söyledim.Kesinlikle bu TI veya bu TI değil diyebilecek bilgiye sahip değilim.Bilen arkadaşlarımız varsa biz de öğrenmiş oluruz.

ucarozcan

Gerçek TI paket bu  fiyata olacağını sanmam. Kazası ciddi ise bu fiyatlara inmiş olabilir. Detaylı incelemek gerek.
Ayriyeten iç resim neden koymazlar orasını anlamadım.
Arabam Şekil Yolumdan Çekil!

martini_lancia

You are not allowed to view links. Register or Login
Aracı ve satıcıyı tanımıyorum fakat 159 larda çok fazla opsiyonel ekstra olduğu için gerçek TI la benzetilmişi arasında ayırım yapmak çok zor.
19'' jantlar, body kit, kırmızı kaliperler , daha alçak yaylar, elektrikli koltuklar , daha sportif gösterge yazıları , krom aynalar , iç dizaynda kullanılan aliminyum daha koyu renkte gibi özellikler TI larda bulunuyor diye biliyorum. Fakat bazıları ekstra olduğu için olan da var olmayanda , bunları sonradan yaptırması da çok zor olmadığı için TI olmayıp TI denen araç çok.

Fakat kaliperler bu araçta kırmızıymış zaten sonradan boyatılmış fotoğraflara göre. Kırmızı alıp sonradan boyatma mantıklı olmadığı için araç kırmızı kaliperle geldi gibi düşünülüp TI olduğu varsayılabilir.


Bende yaptığım araştırmalarda çok sağlıklı bir sonuç alamadığım için genel olarak gördüğüm bilgiyi söyledim.Kesinlikle bu TI veya bu TI değil diyebilecek bilgiye sahip değilim.Bilen arkadaşlarımız varsa biz de öğrenmiş oluruz.


Aracın kaliper ve fren sistemi upgrade edilmiş,kırmızıya boyanmış  stock halden,sarı renk  Brembo 4 pota yükseltilmiş görüldüğü üzere.Ülkemiz şartlarında oldukça değerli bir upgrade.

Ben şu an 159 alacak olsam Yılmaz Ustadan güvenip alırım,eksper bile yaptırmam.Kaldı ki uzun yıllar önce araç alışverişim oldu kendisi ile.
2002 Cosmo Blu manual 156 2,0ts.

Kenan timuçin

arkadaşlar, satıcıya sorduğumda ''aldığımda sol ön tekerden hasarlı idi jant taşıyıcı ön tampon değiştim'' diye yanıt verdi. ayrıca aracın içi ile ilgili 2 foto gönderdi ancak yükleyemedim. bej renk hafızalı koltuk var araçta.

Gurkandmrc

Siz olsanız hangisini tercih ederdiniz?

1- İTALYAN AYGIRI Alfa Romeo 1.6 TS Orjinal Bakımlı Araç
İlan No: 515386699
You are not allowed to view links. Register or Login

2- SAHIBINDEN fulll orj ahsap dreksiyonlu nadir bulunan
İlan No: 501516575
You are not allowed to view links. Register or Login

3- Satılık Alfa Romeo 156
İlan No: 513963225
You are not allowed to view links. Register or Login

4- ALFA 156 KIRMIZI HASTASINA
İlan No: 510691176
You are not allowed to view links. Register or Login

5- You are not allowed to view links. Register or Login



devirsever

You are not allowed to view links. Register or Login
Siz olsanız hangisini tercih ederdiniz?

1- İTALYAN AYGIRI Alfa Romeo 1.6 TS Orjinal Bakımlı Araç
İlan No: 515386699
You are not allowed to view links. Register or Login

2- SAHIBINDEN fulll orj ahsap dreksiyonlu nadir bulunan
İlan No: 501516575
You are not allowed to view links. Register or Login

3- Satılık Alfa Romeo 156
İlan No: 513963225
You are not allowed to view links. Register or Login

4- ALFA 156 KIRMIZI HASTASINA
İlan No: 510691176
You are not allowed to view links. Register or Login

5- You are not allowed to view links. Register or Login

Valla ne desek bos, gecmisi belli olan ve bir alfistiden alinacak 156 herzaman daha iyi olacaktir.

Oncelikle mk1, mk1.5 yada mk 2 hangisini istediginize karar verin sonrasi daha net gelebilir sanirim. Kirmizi rengin disi albeniliyken Kocaelinde bulunan mk1 in ici guzel geldi bana. En guzel alfa orjinaline en sadik kalinarak saklanmis alfadir, yani piyasa mali jant takmak bile alfistinin o arabadan sogumasina neden olur  :D
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6

Gurkandmrc

You are not allowed to view links. Register or Login
Valla ne desek bos, gecmisi belli olan ve bir alfistiden alinacak 156 herzaman daha iyi olacaktir.

Oncelikle mk1, mk1.5 yada mk 2 hangisini istediginize karar verin sonrasi daha net gelebilir sanirim. Kirmizi rengin disi albeniliyken Kocaelinde bulunan mk1 in ici guzel geldi bana. En guzel alfa orjinaline en sadik kalinarak saklanmis alfadir, yani piyasa mali jant takmak bile alfistinin o arabadan sogumasina neden olur  :D


Cevap için teşekkürler
Mk1 arıyorum forum da varsa satılıklar öncelik tabiki onlar ama biryandan da bakmaya devam ediyorum. 4 aylık çocuğum var kış günü araçsız kalmamak için biraz acele ediyorum açıkçası.
Olurda Bolu'daki aracı alırsam ilk iş jantları değiştirmek zaten. Varsa tanıdığınız araçlar tavsiyelerinizi bekliyorum

Saygılar.

Kaan

You are not allowed to view links. Register or Login

Cevap için teşekkürler
Mk1 arıyorum forum da varsa satılıklar öncelik tabiki onlar ama biryandan da bakmaya devam ediyorum. 4 aylık çocuğum var kış günü araçsız kalmamak için biraz acele ediyorum açıkçası.
Olurda Bolu'daki aracı alırsam ilk iş jantları değiştirmek zaten. Varsa tanıdığınız araçlar tavsiyelerinizi bekliyorum

Saygılar.

You are not allowed to view links. Register or Login

Bu araç forumdan hatırladığım kadarıyla. İrtibata geçebilir siniz.
1 hayal
5 duyu
6.his

Kibitzer

You are not allowed to view links. Register or Login

Bu araç hakkında bilgi sahibi olan var mı?
2006 Hyundai Getz 1.5 VGT
2006 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2004 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2014 Alfa Romeo Giulietta 1.6 MJ
2013 BMW 1.16i
2015 Ford Kuga 1.5 Ecoboost
2011 Fiat Bravo 1.6 Multijet
2023 Alfa Romeo Tonale 1.5 Hybrid VGT

OğuzCanAlantor

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Bu araç hakkında bilgi sahibi olan var mı?

Aracı tanımam , sahibini tanımam ama araç hiç 80 bin km gibi durmuyor. Alınıcaksa geçmişe dönük iyi araştırmak lazım

Kibitzer

Ben de merak ettim. Acaba yaşından dolayı mı böyle diye. O yaşta olup sıfır zannedilenler var. Yorgun duruyor. Sanki bakımsız kalmış gibi.
2006 Hyundai Getz 1.5 VGT
2006 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2004 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2014 Alfa Romeo Giulietta 1.6 MJ
2013 BMW 1.16i
2015 Ford Kuga 1.5 Ecoboost
2011 Fiat Bravo 1.6 Multijet
2023 Alfa Romeo Tonale 1.5 Hybrid VGT

Gurkandmrc

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Bu araç forumdan hatırladığım kadarıyla. İrtibata geçebilir siniz.

Teşekkürler. Kendisiyle telefonda konuştuk almak için gidecektim ancak bir mk2 buldum, bütçeyi de biraz zorladım açıkçası ve onu aldım.

hakan4361

Alfa Romeo 156 2.0 ts bakmaktayım ve gözüme bir kaç araba çarptı siz değerli abilerim ve kardeşlerimden bu konudaki yorumlarınızı bekliyorum.
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Birde ilk You are not allowed to view links. Register or Login linkinde 156da arka farlar göz gibi diğerlerinden farklı bunun nedenı nedir?

martini_lancia

You are not allowed to view links. Register or Login
Alfa Romeo 156 2.0 ts bakmaktayım ve gözüme bir kaç araba çarptı siz değerli abilerim ve kardeşlerimden bu konudaki yorumlarınızı bekliyorum.
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Birde ilk You are not allowed to view links. Register or Login linkinde 156da arka farlar göz gibi diğerlerinden farklı bunun nedenı nedir?


İlk Alfanız olmasına istinaden daha seçici olmanızı önereceğim size,araç seçiminde belirli kriterleriniz olsun.En kötü ihtimal aracına lafta değil özde değer vermiş gerçek bir Alfa Romeo sevdalısından ya da işi sadece Alfa Romeo satışı olan kurumsal kimlikli firmalara göz gezdirin.En azından gerçek bir muhattap bulursunuz.

Nacizane önerim bu olacak size.Tabi bütçenizi beyan ederseniz güzel olacağı kanaatindeyim.Ayrıca manuel ya da selespeed şanzuman hangisi sizin için kriter?

Bu gibi durumlarda marka /model farketmeksizin, bütçeniz yetiyor diye yorgun ve bakımsız bir araç alacağınıza hiç almamak daha akıllıca You are not allowed to view links. Register or Login kadar ekmek o kadar köfte malumunuz. 



2002 Cosmo Blu manual 156 2,0ts.

hakan4361

You are not allowed to view links. Register or Login



İlk Alfanız olmasına istinaden daha seçici olmanızı önereceğim size,araç seçiminde belirli kriterleriniz olsun.En kötü ihtimal aracına lafta değil özde değer vermiş gerçek bir Alfa Romeo sevdalısından ya da işi sadece Alfa Romeo satışı olan kurumsal kimlikli firmalara göz gezdirin.En azından gerçek bir muhattap bulursunuz.

Nacizane önerim bu olacak size.Tabi bütçenizi beyan ederseniz güzel olacağı kanaatindeyim.Ayrıca manuel ya da selespeed şanzuman hangisi sizin için kriter?

Bu gibi durumlarda marka /model farketmeksizin, bütçeniz yetiyor diye yorgun ve bakımsız bir araç alacağınıza hiç almamak daha akıllıca You are not allowed to view links. Register or Login kadar ekmek o kadar köfte malumunuz.

Oncelikle yorumunuz icin cok tesekkur ederim
Bütçem sigorta ve aldıktan sonra yapılacak bakımlar vs toplamda 25000tl manual almak istiyorum
Aracın deri koltuk ve sunruflu olmasını istiyorum

Dacimi

You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar merhaba.
bu araçla  ilgili fikriniz varmıdır.

OğuzCanAlantor

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar merhaba.
bu araçla  ilgili fikriniz varmıdır.

Araç sahibini tanıyorum dürüst araba alınıcak biridir.

fsencamlar

Arkadaşlar merhaba;
İnşallah Allah izin verirse aşağıdaki aracı almaya niyetlendim. 5664 den plakaya sorgu attığımda başka bir aracın bilgileri geldi GOLF 1.4 diye geldi bende şase numarasını istedim ona göre sorgu yaptığımda 1000 ve 300 liralık 2 kayıt geldi araç bilgileri de doğru bir sorun var mıdır acaba ?
Araç hakkında da yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim.

You are not allowed to view links. Register or Login

fsencamlar

km ile de oynamışlar. 11/07/2016 199899 gözüküyor :(

erikas

Arkadaşlar linkteki aracı bileniniz varmı.

You are not allowed to view links. Register or Login

İçi siyah deri gerçekten güzel gözüken bir araç. Bu araçtaki tek problem galerinin elinde olması.

Bu link te İzmir'den

You are not allowed to view links. Register or Login

Ali Jea

Merhaba arkadaşlar.
You are not allowed to view links. Register or Login
Bu araç hakkında bilgisi olan var mı

Telefonumdan Tapatalk kullanılarak gönderildi